Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut tuturor! Desi citesc demult forumul nu am postat nimic, asadar, am simtit ca e momentul sa sparg gheata si sa salut lumea!
Atasez si poze cu mobra mea care a primit cateva accesorii: suport parbriz madstad, priza bricheta si usb, suport telefon, arcuri furca fata sonic spring, proiectoare, relee faruri(confirm ca si altii inaintea mea ca este o mare diferenta cu relee in sensul ca este lumina mult mai puternica si deasemenea stabila in toate situatiile), urmeaza manere incalzite si parbriz touring de la givi.
Va doresc tuturor sa va bucurati de motoarele voastre si sa faceti cat mai multi km in siguranta!

 

post-20541-0-81758600-1471862969_thumb.jpg

post-20541-0-70182900-1471862979_thumb.jpg

post-20541-0-16724500-1471862989_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari domnilor,

Am o rugaminte punctuala la cei care detin DL 1000. Nu imi dau seama cat e de inalt si greu (static, pe loc) si la Motorteam nu au fierul in showroom.

Este cineva din Bucuresti amabil sa ma ajute ? ( modelul nou 2014/2015/ 2016 ..)

 

Cu multumiri anticipate,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut la MAN miarul ABS cu care proprietarul a tras o tură taman în Georgia.Frumoasa si interesanta.Pcat ca proprietarul nu activează aici.Ce nu îmi place: veșnică lacună la reglarea farului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am văzut la MAN miarul ABS cu care proprietarul a tras o tură taman în Georgia.Frumoasa si interesanta.Pcat ca proprietarul nu activează aici.Ce nu îmi place: veșnică lacună la reglarea farului.

Se regleaza extrem de usor cu o surubelnita lunga.

» Post actualizat in 24 Aug 2016 14:25

Miar nou are ATW. Cred ca te lasa sa-l incaleci si eventual sa-ti spuna una alta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bravo bre. si n-ai venit sa bei o bere cu gașca v-stromista :)

Sergiule,eu m-am cam uitat după V Stromisti si muieri,da'nu știam care sunteți...Am vorbit putin cu cineva care avea parcata o 650 în dreapta noului miar.Eu eram cu o Yamaha Raider...de data asta.Daar la primăvară mă înscriu la udat motorul,ca tot ne-om întâlni noi cumva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiule,eu m-am cam uitat după V Stromisti si muieri,da'nu știam care sunteți...Am vorbit putin cu cineva care avea parcata o 650 în dreapta noului miar.Eu eram cu o Yamaha Raider...de data asta.Daar la primăvară mă înscriu la udat motorul,ca tot ne-om întâlni noi cumva.

 

Cum sa nu stii care suntem?

Aveam si tricouri cu V-Stromania!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se regleaza extrem de usor cu o surubelnita lunga.

» Post actualizat in 24 Aug 2016 14:25

Miar nou are ATW. Cred ca te lasa sa-l incaleci si eventual sa-ti spuna una alta.

La asta nou nici surubelnita lunga nu trebuie. aia din trusa e suficienta. Bietul om demontase tot bordul. Ca manualul era departe :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oameni buni!

 

Intenționez să plec peste câteva zile cu ale mele fete dragi (nevastă+motocicletă) într-un scurt periplu prin țară. Cu bagaje și pasager, farurile o vor lua puțin razna, dacă nu le reglez corespunzător. Vreau să vă întreb dacă cunoasteți vreun grafic de reglare a farurilor, după care m-aș putea ghida și eu.

 

Mulțumesc mult!

 

Cu bine,

Cristi L.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce ai umbla noaptea ? :) daca schimbi arcul scapi de o parte buna idn problema reglarii farului :P Eu am primit motoru cu un far reglat mai sus si cu unu mai jos :) dar io leam pus drepte si sunt perfecte. Cand sunt singur sunt prea jos, cand sunt prea incarcat sunt prea sus : )))))))))))))))

Ca si ghid de reglare la vreo 10 metri de masinile din fata nu tre sa treaca faza de bara de protectie din spate, ca inaltime.

Dar noi nu merem noaptea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa nu stii care suntem?

Aveam si tricouri cu V-Stromania!!!!

jumatate aveau tricouri albe cu v-stromania, iar restul aveau tricouri de la diverse Vstromanii....mobra mea era la casuta 1 cu o sigla mare Vstromania, Caraman si Vrajitorul aveau si steaguri cu Vstromania.

oricum cine n-a venit la noi a pierdut o distractie pe cinste :D . n-am mai ras de mult asa bine .

"da ba porcu ca nu mai am de carnati ! " =)))

post-746-0-90003800-1472156882_thumb.jpg

post-746-0-37396900-1472156942_thumb.jpg

post-746-0-02325000-1472157008_thumb.jpg

post-746-0-45586300-1472157205_thumb.jpg

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiule,eu m-am cam uitat după V Stromisti si muieri,da'nu știam care sunteți...Am vorbit putin cu cineva care avea parcata o 650 în dreapta noului miar.Eu eram cu o Yamaha Raider...de data asta.Daar la primăvară mă înscriu la udat motorul,ca tot ne-om întâlni noi cumva.

 

Motorius a vorbit cu mine, cu Giza si au mai fost cativa pe aproape. Eu am stat si pe motorul lui. Am si admirat cei 1900 cmc porniti... care suna beton! Au mai fost cativa pe langa el, da' vad trebuie sa ne mai vedem, sa ne recunoastem!

Si, DA aveam toti tricouri cu Vstromania scris pe undeva :)

 

Ah, sa nu uit! AM FOST CEL MAI MARE GRUP DE LA MAN. Noi eram aia care urlam la concursuri. :) Hai cu Vstromania de toamna!

Editat de Edutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,,,in urma inventarului facut la motoreta,am de dat urmatoarele: - releu incarcare pentru dl 1000 nou nefolosit cu garantie si o pereche de manete sh (ambreiaj si frana) pretul se va discuta pe privat, cam atat....motoru nu -l vand....

 

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se regleaza extrem de usor cu o surubelnita lunga.

» Post actualizat in 24 Aug 2016 14:25

Miar nou are ATW. Cred ca te lasa sa-l incaleci si eventual sa-ti spuna una alta.

 

Salutam, are cineva disponibil telefonul colegului ATW?

Pe aici nu trece ( deci are altele mai bune de facut :-)

 

ATW: Last Active Jul 26 2016 05:36 PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu siguranta are lucruri mai bune de facut :D . ultima data cand am vorbit cu el era in vacanta :)

eu zic sa te duci mai degraba la Dan la Motorteam daca vrei sa vezi motoreta mai de aproape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Are cineva un parbriz original pe motor? Vreau sa vad daca se potriveste mai bine AirFlow-ul de la Givi pe el. Eu am un parbriz touring, Givi, peste care am pus dracia aia. Nu prea imi place cum arata. Poate facem si schimb, daca ne convine. In principiu vrea sa vad cu ochii mei unul mai scurt, ca sa nu arunc banii pe fereastra. Eu sunt din Bucuresti, dar ma deplasez si in imprejurimi.

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Are cineva un parbriz original pe motor? Vreau sa vad daca se potriveste mai bine AirFlow-ul de la Givi pe el. Eu am un parbriz touring, Givi, peste care am pus dracia aia. Nu prea imi place cum arata. Poate facem si schimb, daca ne convine. In principiu vrea sa vad cu ochii mei unul mai scurt, ca sa nu arunc banii pe fereastra. Eu sunt din Bucuresti, dar ma deplasez si in imprejurimi.

Merci anticipat!

 

Merci, Cristi!

Dupa vizita facuta in scop de documentare, am constatat ca el are modelul 2014, fara nici o legatura cu al meu. Doar sigla. Asa ca revin cu rugamintea de a permite vizionarea unui parbriz original pentru modelul DL 1000 K3.

Danke!

» Post actualizat in 31 Aug 2016 18:14

Donez una bucata protectie radiator ulei, noua-nouta, inox, pentru Dl 1000. A ajuns la mine prin bunavointa lui Paul Ivan, insa eu am scut metalic care acopera si radiatorul de ulei. Am inteles ca nu merge la 650. Asa ca, cine doreste, ma gaseste la tel. 0730.660.418.

post-88469-0-97991900-1472667247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare scurta. E normal ca motorul sa vibreze semnificativ mai tare la o anumita turatie? La mine la 5500 de ture, in orice viteza, vibreaza serios mai tare ca la alte turatii. Cum am trecut de 5500, pe la 6000 iar isi revine. Efectul e parca e si mai accentuat la viteze mai mici (2-4) dar sincer pe mine ma cam enerveaza intr-a sasea, ca culmea ca la 5500 mi se pare viteza ideala pe la 110-120, asa cu vibratul ma deranjeaza si ma obliga sa merg cu 130 sau sa scad pe la 100.

E ceva obisnuit la stroama, s-a mai lovit cineva de asta?

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...