bogdan_harea Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 (editat) Genul asta de cutii nu sunt totusi pt oameni la costum. Exista un singur surub in partea de sus a cutiei accesat din interior. Il desfaci cel mult o data pe zi cu mana libera, daca stai la hotel, fara sa scoti nimic din bagaje.La cort nu e cazul. Nu am vrut sa-i pun si lui incuietoare pt a simplfica si fiabiliza sistemul de prindere, pastrand insa soliditatea maxima. Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul. Editat Octombrie 5, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Genul asta de cutii nu sunt totusi pt oameni la costum. Exista un singur surub in partea de sus a cutiei accesat din interior. Il desfaci cel mult o data pe zi cu mana libera, daca stai la hotel, fara sa scoti nimic din bagaje.La cort nu e cazul. Nu am vrut sa-i pun si lui incuietoare pt a simplfica si fiabiliza sistemul de prindere, pastrand insa soliditatea maxima. Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul. super filmuletul, excelent arata cutiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 (editat) Intr-adevar impresionant testul. mai pun si eu o poza cu o incropeala de test facuta in atelier la Heavy Duties . Stiu ca poate sa para pistol cu apa prin comparatie dar daca se tine cont ca testarea din poza e facuta in cel mai defavorabil mod pt cutie cineva care stie un pic de fizica isi da seama ca nu e de neglijat. De altfel baietii de la HD aveau si ei de mult in plan sa faca un test similar. Chiar as fi curios sa vad un test comparativ intre cele 2 cutii. O sa revin pe topicul asta cu niste poze poate si un filmulet cu un crash test al vechiului model HD facut de un prieten in aceasta vara . 100 km/h si mobra se da de 2 ori peste cap in aer aterizeaza pe o parte [deci pe un sidecase]. Dupa acest incident tura a mai avut inca 20 de zile si 6000 km. Apropo in coltul din dreapta al pozei se vede un sidecase din vechea generatie cazut la 80km/h cu un transalp [slide] observati ca e aporape intact. Editat Octombrie 6, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 1349466572[/url]' post='3252206']Felicitari! Cand o sa avem o lista de preturi si modele? Eu sunt in cautare de panniere si sunt curios daca ma incadrez in buget. ps. modele custom faceti? sa zicem asa....... joke tu razi .... dar eu , asa ceva am vrut pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andry Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul. O idee simplistă, poate nici pe departe relevantă dar aÂşa văd un accident des întâlnit din care să rezulte daune serioase sau cedarea sistemului de prinderi : poziționată o cutie pe suportul de prindere, care suport la rândul său să fie ancorat de un corp cu masă mare, imobil ( un banc de lucru poate ), ca mai apoi cutia să fie presata pe axa verticală, din partea inferioară, folosit un cric sau o altă alternativă de care se dispune. La fel, în funcție de echipamentul / maÂşinăriile disponibile să fie presată cutia Âşi din partea frontală ( în raport cu sensul de mers odată montată pe motocicletă ), probabil împinsă cu un utilaj de construcții ( ca să nu producă daune acestuia ). Sper că se înțeleg situațiile pe care am încercat să le explic. Un aspect care mi-a atras atenția Âşi pe care nu l-am înțeles : în teste ( de etanÂşare cu furtunul, de rezistență cu maÂşina Âşi prezentarea finală a unei cutii negre ) am observat că ați montat balamalele de prindere a capacului astfel încât cutiile să se deschidă către motocicletă. Dacă nu deranjează întrebarea, de ce s-a ales această modalitate de a deschide capacul ? Întreb deoarece pare o situație incomodă deschiderea capacului în contextul în care deasupra-i mai sunt legate bagaje precum saci de dormit, saltele / izoprene, corturi sau oriÂşice bagaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Bogdane, toata stima si multa bafta iti doresc !. Sincere felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vpower16v Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 tu razi .... dar eu , asa ceva am vrut pe moto cand am cautat modele de bagaje am gasit o firma care face asa ceva dar textil. O sa incerc sa gasesc site-ul. Plus, ca aratau ff bine! http://www.giantloopmoto.com/collections/giant-loop-gear-collection/products/great-basin-saddlebag http://www.wolfmanluggage.com/Tail/beta_bags11.html http://www.oemcycle.com/Item/product/900126837 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Va rog sa scuzati offtopicul. D-le Harea, niste kit-uri de coborat scaritele nu faceti dvs? Iata aici pe cele facute de un tip din State, pentru Vstrom: http://www.adventuretech.biz/products_detail.php?ProductID=22 ... care costa ridicolul pret de US$55 plus transport, adica cca 280 lei, ceea ce e cam mult pentru 2 bucati de tabla din aluminiu gaurite. Suruburile banuiesc ca se gasesc in comert. Ontopic: felicitari pt cum arata cutiile pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 1349508731[/url]' post='3252368'] Un aspect care mi-a atras atenția Âşi pe care nu l-am înțeles : în teste ( de etanÂşare cu furtunul, de rezistență cu maÂşina Âşi prezentarea finală a unei cutii negre ) am observat că ați montat balamalele de prindere a capacului astfel încât cutiile să se deschidă către motocicletă. Dacă nu deranjează întrebarea, de ce s-a ales această modalitate de a deschide capacul ? Întreb deoarece pare o situație incomodă deschiderea capacului în contextul în care deasupra-i mai sunt legate bagaje precum saci de dormit, saltele / izoprene, corturi sau oriÂşice bagaj. Cutiile nu se deschid spre motocicleta ci spre exterior. Am ales varianta asta pt ca deschiderea sa nu fie impiedicata de un eventual topcase mai mare sau de bagajele legate in spate pe potbagaj. Totodata capacele fiind voluminoase pot gazdui diverse (trusa prim ajutor, costum de ploaie) care sa poata fi accesate imediat la deschiderea cutiei. Deschise capacele raman la orizontalaspre exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever ! Simpatic rau momentul in care pune Iveco pe cutii ) Cu siguranta vor fi trainice. Felicitari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topgun Postat Octombrie 7, 2012 Share Postat Octombrie 7, 2012 Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 (editat) Primele cutii NSEW moto. Editat Octombrie 9, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Felicitari! esti migalos tare si iti ies lucruri ca de "fabrica" dar totusi am o intrebare. Trendul mondial e sa protejeze partea moale, adica omul plus ca in cazul motociclistilor ...la un eventual accident usor ideea e sa te poti urca inapoi pe mobra sis a ajungi acasa. In conditiile in care aceste cutii sunt prea rezistente, mi-e teama ca la orice cazaturi socul si fortele nu sunt absorbite de cutie ci de alte parti ale motocicletei care la o adica pot dauna, atat motocicletei cat si motociclistului. Imi aduc aminte ca am citit despre un baiat ce a cazut in turcia, cutiile relativ ok dar tot cadrul mobrei stramb(partea inferioara.). Astea fiind zise , va intreb: -Oare nu e bine ca aceste cutii laterale sa fie gandite SI ca zone de absorbtie a fortelor/socului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Pentru cazuri d-astea exista coburi de textil sau piele, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Felicitari! esti migalos tare si iti ies lucruri ca de "fabrica" dar totusi am o intrebare. Trendul mondial e sa protejeze partea moale, adica omul plus ca in cazul motociclistilor ...la un eventual accident usor ideea e sa te poti urca inapoi pe mobra sis a ajungi acasa. In conditiile in care aceste cutii sunt prea rezistente, mi-e teama ca la orice cazaturi socul si fortele nu sunt absorbite de cutie ci de alte parti ale motocicletei care la o adica pot dauna, atat motocicletei cat si motociclistului. Imi aduc aminte ca am citit despre un baiat ce a cazut in turcia, cutiile relativ ok dar tot cadrul mobrei stramb(partea inferioara.). Astea fiind zise , va intreb: -Oare nu e bine ca aceste cutii laterale sa fie gandite SI ca zone de absorbtie a fortelor/socului? Teoria cu cutii moi, care sa absoarba socul, sunt promovate de cei care nu pot sau nu vor sa foloseasca materiale de calitate pt confectionarea cutiilor. Spre studiu exista Metal Mule din Anglia , Jessie Luggage din America si multi altii care nu fac rabat la calitate.Cutii care sa aiba incorporat si un airbag nu cred ca s-au facut inca, dar niciodata nu e prea tarziu. Editat Octombrie 10, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila" Poti sa dai un exemplu de astfel de cutii sau e ceva SF? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila" O buna idee ce poate constitui baza unui brevet de inventie/inovatie, asta daca prin anii "30 nu s-au construi deja, iar inventatorul a murit sarac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Primele cutii NSEW moto. fabuloase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 Mai! sa ma fac inteles. Nu vreau decat sa discutam punctul meu de vedere! Pentru simplu fapt ca sunt ingnorant si vreau sa am mintea deschisa! NU zic ca strugurii sunt acri fratilor! Dar nah...nu toata lumea gandeste ca mine asa ca nu judec pe nimeni! Si ca fapt divers...ideea mea ar fi un plus pt marketsales Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Destul de greu de convins un client de calitatea cutiilor daca la prima cazatura-si intinde chilotii pe sosea. La extrem cutiile trebuie sa ajunga la Magadan si sa faca cale intoarsa intregi. Ca multi le plimba pe sosea, mai mult goale, este altceva. Editat Octombrie 10, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 @raoulserban pentru protectia riderului exista jacheta de eject , este dotata cu o mica racheta care te inalta apoximativ 2-3 metri in aer pentru ca in acest timp sa se umfle o serie de airbaguri pentru aterizare . Aceste cutii mai degraba ar putea fi atasate de motocicleta cu bolturi explozive care la impact sa detoneze redresand vehiculul . Poate se gandeste @bogdan harea si la aceasta posibiitate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 aveti de gand sa va opriti cu offtopicul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dak Postat Octombrie 11, 2012 Share Postat Octombrie 11, 2012 Este asa greu de inteles ca omul se gandea la ce este mai bine in cazul unei cazaturi: sa ai cutiile intregi si cadrul motocicletei stramb, sau cutiile indoite si cadrul motocicletei drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.