Sari la conținut

cutii de aluminiu


Postări Recomandate

Genul asta de cutii nu sunt totusi pt oameni la costum. Exista un singur surub in partea de sus a cutiei accesat din interior. Il desfaci cel mult o data pe zi cu mana libera, daca stai la hotel, fara sa scoti nimic din bagaje.La cort nu e cazul. Nu am vrut sa-i pun si lui incuietoare pt a simplfica si fiabiliza sistemul de prindere, pastrand insa soliditatea maxima. Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul.:bigstar:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Genul asta de cutii nu sunt totusi pt oameni la costum. Exista un singur surub in partea de sus a cutiei accesat din interior. Il desfaci cel mult o data pe zi cu mana libera, daca stai la hotel, fara sa scoti nimic din bagaje.La cort nu e cazul. Nu am vrut sa-i pun si lui incuietoare pt a simplfica si fiabiliza sistemul de prindere, pastrand insa soliditatea maxima. Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul.:bigstar:

 

super filmuletul, excelent arata cutiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar impresionant testul. mai pun si eu o poza cu o incropeala de test facuta in atelier la Heavy Duties . Stiu ca poate sa para pistol cu apa prin comparatie dar daca se tine cont ca testarea din poza e facuta in cel mai defavorabil mod pt cutie cineva care stie un pic de fizica isi da seama ca nu e de neglijat. De altfel baietii de la HD aveau si ei de mult in plan sa faca un test similar. Chiar as fi curios sa vad un test comparativ intre cele 2 cutii.

O sa revin pe topicul asta cu niste poze poate si un filmulet cu un crash test al vechiului model HD facut de un prieten in aceasta vara . 100 km/h si mobra se da de 2 ori peste cap in aer aterizeaza pe o parte [deci pe un sidecase]. Dupa acest incident tura a mai avut inca 20 de zile si 6000 km.

 

post-47250-0-49924500-1349504888_thumb.jpg

 

Apropo in coltul din dreapta al pozei se vede un sidecase din vechea generatie cazut la 80km/h cu un transalp [slide] observati ca e aporape intact.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1349466572[/url]' post='3252206']

Felicitari! Cand o sa avem o lista de preturi si modele? Eu sunt in cautare de panniere si sunt curios daca ma incadrez in buget.

 

ps. modele custom faceti? sa zicem asa.......:rolleyes: joke :P

 

tu razi ....

dar eu , asa ceva am vrut pe moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar sunt curios cine gaseste un test relevant pt sistemul de agatare al cutiilor pe suportul lor, sa completam filmul.:bigstar:

 

O idee simplistă, poate nici pe departe relevantă dar aÂşa văd un accident des întâlnit din care să rezulte daune serioase sau cedarea sistemului de prinderi : poziționată o cutie pe suportul de prindere, care suport la rândul său să fie ancorat de un corp cu masă mare, imobil ( un banc de lucru poate ), ca mai apoi cutia să fie presata pe axa verticală, din partea inferioară, folosit un cric sau o altă alternativă de care se dispune. La fel, în funcție de echipamentul / maÂşinăriile disponibile să fie presată cutia Âşi din partea frontală ( în raport cu sensul de mers odată montată pe motocicletă ), probabil împinsă cu un utilaj de construcții ( ca să nu producă daune acestuia ). Sper că se înțeleg situațiile pe care am încercat să le explic.

 

Un aspect care mi-a atras atenția Âşi pe care nu l-am înțeles : în teste ( de etanÂşare cu furtunul, de rezistență cu maÂşina Âşi prezentarea finală a unei cutii negre ) am observat că ați montat balamalele de prindere a capacului astfel încât cutiile să se deschidă către motocicletă. Dacă nu deranjează întrebarea, de ce s-a ales această modalitate de a deschide capacul ? Întreb deoarece pare o situație incomodă deschiderea capacului în contextul în care deasupra-i mai sunt legate bagaje precum saci de dormit, saltele / izoprene, corturi sau oriÂşice bagaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu razi ....

dar eu , asa ceva am vrut pe moto

 

cand am cautat modele de bagaje am gasit o firma care face asa ceva dar textil. O sa incerc sa gasesc site-ul. Plus, ca aratau ff bine!

 

http://www.giantloopmoto.com/collections/giant-loop-gear-collection/products/great-basin-saddlebag

http://www.wolfmanluggage.com/Tail/beta_bags11.html

http://www.oemcycle.com/Item/product/900126837

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa scuzati offtopicul. D-le Harea, niste kit-uri de coborat scaritele nu faceti dvs? Iata aici pe cele facute de un tip din State, pentru Vstrom: http://www.adventuretech.biz/products_detail.php?ProductID=22 ... care costa ridicolul pret de US$55 plus transport, adica cca 280 lei, ceea ce e cam mult pentru 2 bucati de tabla din aluminiu gaurite. Suruburile banuiesc ca se gasesc in comert.

 

Ontopic: felicitari pt cum arata cutiile pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1349508731[/url]' post='3252368']

 

Un aspect care mi-a atras atenția Âşi pe care nu l-am înțeles : în teste ( de etanÂşare cu furtunul, de rezistență cu maÂşina Âşi prezentarea finală a unei cutii negre ) am observat că ați montat balamalele de prindere a capacului astfel încât cutiile să se deschidă către motocicletă. Dacă nu deranjează întrebarea, de ce s-a ales această modalitate de a deschide capacul ? Întreb deoarece pare o situație incomodă deschiderea capacului în contextul în care deasupra-i mai sunt legate bagaje precum saci de dormit, saltele / izoprene, corturi sau oriÂşice bagaj.

 

Cutiile nu se deschid spre motocicleta ci spre exterior. Am ales varianta asta pt ca deschiderea sa nu fie impiedicata de un eventual topcase mai mare sau de bagajele legate in spate pe potbagaj. Totodata capacele fiind voluminoase pot gazdui diverse (trusa prim ajutor, costum de ploaie) care sa poata fi accesate imediat la deschiderea cutiei. Deschise capacele raman la orizontalaspre exterior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever !

Simpatic rau momentul in care pune Iveco pe cutii :)) Cu siguranta vor fi trainice.

Felicitari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Construite din materiale rezistente . Incapatoare si totodata zvelte . Impermeabile , nu lasa umezeala sa patrunda incarcatura . Intampina si depasesc standardul IPX 67 .Rezistente la socuri si lovituri . Create de un motociclist pentru motociclisti . Sistemele de bagaje NSEW . Best ever !

 

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! esti migalos tare si iti ies lucruri ca de "fabrica" :) dar totusi am o intrebare.

Trendul mondial e sa protejeze partea moale, adica omul plus ca in cazul motociclistilor ...la un eventual accident usor ideea e sa te poti urca inapoi pe mobra sis a ajungi acasa. In conditiile in care aceste cutii sunt prea rezistente, mi-e teama ca la orice cazaturi socul si fortele nu sunt absorbite de cutie ci de alte parti ale motocicletei care la o adica pot dauna, atat motocicletei cat si motociclistului.

Imi aduc aminte ca am citit despre un baiat ce a cazut in turcia, cutiile relativ ok dar tot cadrul mobrei stramb(partea inferioara.).

Astea fiind zise , va intreb:

-Oare nu e bine ca aceste cutii laterale sa fie gandite SI ca zone de absorbtie a fortelor/socului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari! esti migalos tare si iti ies lucruri ca de "fabrica" :) dar totusi am o intrebare.

Trendul mondial e sa protejeze partea moale, adica omul plus ca in cazul motociclistilor ...la un eventual accident usor ideea e sa te poti urca inapoi pe mobra sis a ajungi acasa. In conditiile in care aceste cutii sunt prea rezistente, mi-e teama ca la orice cazaturi socul si fortele nu sunt absorbite de cutie ci de alte parti ale motocicletei care la o adica pot dauna, atat motocicletei cat si motociclistului.

Imi aduc aminte ca am citit despre un baiat ce a cazut in turcia, cutiile relativ ok dar tot cadrul mobrei stramb(partea inferioara.).

Astea fiind zise , va intreb:

-Oare nu e bine ca aceste cutii laterale sa fie gandite SI ca zone de absorbtie a fortelor/socului?

Teoria cu cutii moi, care sa absoarba socul, sunt promovate de cei care nu pot sau nu vor sa foloseasca materiale de calitate pt confectionarea cutiilor. Spre studiu exista Metal Mule din Anglia , Jessie Luggage din America si multi altii care nu fac rabat la calitate.Cutii care sa aiba incorporat si un airbag nu cred ca s-au facut inca, dar niciodata nu e prea tarziu.:cheers:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila"

 

 

Poti sa dai un exemplu de astfel de cutii sau e ceva SF?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream deloc la a face rabat de la calitate si sunt sigur ca ai inteles punctul meu de vedere. Nu trebuie musai sa fie moi, dar din proiectare sa fie o zona care sa absoarba socul, sa se plieze. Si desigur sa fie usor "regenerabila"

 

O buna idee ce poate constitui baza unui brevet de inventie/inovatie, asta daca prin anii "30 nu s-au construi deja, iar inventatorul a murit sarac.:wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai! sa ma fac inteles. Nu vreau decat sa discutam punctul meu de vedere! Pentru simplu fapt ca sunt ingnorant si vreau sa am mintea deschisa!

NU zic ca strugurii sunt acri fratilor!

Dar nah...nu toata lumea gandeste ca mine asa ca nu judec pe nimeni!

Si ca fapt divers...ideea mea ar fi un plus pt marketsales

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Destul de greu de convins un client de calitatea cutiilor daca la prima cazatura-si intinde chilotii pe sosea. La extrem cutiile trebuie sa ajunga la Magadan si sa faca cale intoarsa intregi. Ca multi le plimba pe sosea, mai mult goale, este altceva.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raoulserban pentru protectia riderului exista jacheta de eject , este dotata cu o mica racheta care te inalta apoximativ 2-3 metri in aer pentru ca in acest timp sa se umfle o serie de airbaguri pentru aterizare .

Aceste cutii mai degraba ar putea fi atasate de motocicleta cu bolturi explozive care la impact sa detoneze redresand vehiculul . Poate se gandeste @bogdan harea si la aceasta posibiitate .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...