Obed Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Salut, Am vandut motorul, un cb500, cumparatorul a vrut verificare in service, unde mecanicul, dupa verificarea incarcarii, a dat verdictul ca releul de incarcare este pe duca, ajungand la aceasta concluzie in urma urmatoarelori valori ale incarcarii: motorul la relanti (1500 rpm): 13.5v motorul la 4000 rpm : 14.43 valoarea cu farul aprins nu a masurat-o. Cand l-am intrebat de unde pana unde stie el ca e pe duca releul, mi-a spus ca oscileaza mult incarcarea :|. Eu nu am auzit niciodata asa ceva, voi? pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 pareri? un releu bun iti tine 14-14.4v constant faptul ca a masurat fara consumatori baga mecanicul in oala cu prosti . releul e pe duca dar poate sa mai duca un sezon sau mai multe daca este tinut sub observatie ... poate sa fie o mufa oxidata poate sa moara maine releul .. poate nu scoate generatorul suficient curent, cert e ca mecanicul nu-i cel mai inteligent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Eu stiu ca daca tensiunea este cuprinsa intre 13.5 la relanti si nu depaseste 14.5 in sarcina, regulatorul e ok. Ca a masurat fara consumatori si pe langa asta, a mai verificat doar rulmentii rotilor. Motocicleta avea probleme cu rulmentii de la jug (motorul avea un voblaj intre 40-80 km/h), lucru pe care cumparatorul il stia, mecanicul a zis ca acest voblaj este de la cauciuc, cauciucul fiind nou (dot1217), montat la vulcanizare moto si echilibrat (cauciucul fiind schimbat de mine tot la sfatul unui "mecanic", tocmai pentru a scapa de acel voblaj). Faptul ca nu s-a uitat la ulei, antigel, lichid de frana, nu a zis nimic despre starea lantului, avand in vedere ca cumparatorul nu stia absolut nimic de verificarea unei motociclete, mie unu mi s-a parut lipsa de profesionalism/dezinteres/necunoastere . mi-a parut mie rau de banii platiti de cumparator pentru verificare ...... P.S. Nu era alex_en, cu toate ca eram sigur ca va aparea aceasta intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 pai da , 13.5 e minimul , dar cand aprinzi farul porneste ventilatorul si pui frana .. ce crezi ca se intampla ? un regulator bun iti tine constant 14.4 v . scade un pic cand aprinzi farul dupa care urca iar la 14.4v .. d'aia ii zice regulator ca reguleaza , rectificatorul face alte chestii ... asta nu-i o problema majora la motociclete se schimba repede si aia e , un fel de consumabila cu viata lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Ba...nu stiu la alte mobre, dar la a mea japonezul zice ca masurarea se face la 4000 rpm si atat. N-am gasit nimic in manual despre masurare la relanti sau cu luminile aprinse. Pe de alta parte de la un anumit an in colo luminile nu se pot stinge. Deci masurarea se va face automat cu faza scurta aprinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 se face la relanti si la 4-5k rpm la orice motocicleta , acolo ai puterea maxima produsa de generator, totusi o masuratoare la relanti e foarte importanta pentru ca ... mers in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Eu as masura si la ralanti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Eu as masura si la ralanti poti sa imbatranesti si tot n-o sa ma vezi scriind relanti cu A ... detest franceza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 Iar la mine e una dintre obisnuintele prost capatate si de care mi-e greu sa scap desi stiu cum e corect. Scuze, o sa fac eforturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 (editat) Vinde care vreun redresor din ala de la Lidl cu afisaj? Pe olx sunt nesimtiti cu preturile alea. Edit: Mi-am luat Editat Noiembrie 20, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Imi cer scuze ca nu am timp sa citesc toata poliloghia din topicul despre baterii, poate cineva e amabil sa-mi spuna cum sa procedez in urmatoarea situatie: Am cumparat o baterie AGM (Volton, daca conteaza), vinzatorul mi-a spus ca vin gata formate si incarcate din fabrica; am scos-o din cutie, am masurat tensiunea la borne = 12.7V. In acest caz mai e nevoie sa o pun la incarcat (pe celebrul incarcator Lidl cu afisaj) sau e plug&play ca atare direct pe motoreta? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Am corectat . da cel mai mult si cel mai mult injinerii ...a, si gramaticienii "daca'i inteles acum ce zic poti in continuare s-o mulgi din ibric" Imi cer scuze ca nu am timp sa citesc toata poliloghia din topicul despre baterii, poate cineva e amabil sa-mi spuna cum sa procedez in urmatoarea situatie: Am cumparat o baterie AGM (Volton, daca conteaza), vinzatorul mi-a spus ca vin gata formate si incarcate din fabrica; am scos-o din cutie, am masurat tensiunea la borne = 12.7V. In acest caz mai e nevoie sa o pun la incarcat (pe celebrul incarcator Lidl cu afisaj) sau e plug&play ca atare direct pe motoreta? Multumesc anticipat. dap, pe mobra direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 27, 2017 Share Postat Octombrie 27, 2017 Imi cer scuze ca nu am timp sa citesc toata poliloghia din topicul despre baterii, poate cineva e amabil sa-mi spuna cum sa procedez in urmatoarea situatie: Am cumparat o baterie AGM (Volton, daca conteaza), vinzatorul mi-a spus ca vin gata formate si incarcate din fabrica; am scos-o din cutie, am masurat tensiunea la borne = 12.7V. In acest caz mai e nevoie sa o pun la incarcat (pe celebrul incarcator Lidl cu afisaj) sau e plug&play ca atare direct pe motoreta? Multumesc anticipat. Nu-i strica cu nimic sa o mai pui la incarcat un pic. Daca nu te grabesti nu vad de ce n-ai pune-o. La 12,7 e la limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin113 Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 Salut,motocicleta mea este la prima iarna in Romania, si fiind prima mea motocicleta as vrea sa ii dau jos bateria pe timpul iernii si am inteles ca mai trebuie incarcata din cand in cand. Imi poate recomanda cineva un redresor? Ce parere aveti de cel de la lidl? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Octombrie 29, 2017 Share Postat Octombrie 29, 2017 E bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george13 Postat Noiembrie 5, 2017 Share Postat Noiembrie 5, 2017 (editat) Baterie fara intretinere, scot de pe redresor, porneste motorul. Motorul se opreste, incerc din nou,nu mai reuseste sa invarta. Gata, baterie noua tocmai cand vroiam sa fac ultima plimbare pe anul asta. Nervos, cu o surubelnita rup capacul de plastic ce adapostea dopurile . Bateria fara intretinere dar si fara apa. Adaug apa distilata, incarc o ora si bateria super, plec la drum. Inainte sa aruncati o baterie care da semne de oboseala, verificati lichidul chiar daca e SLA. Editat Noiembrie 5, 2017 de george13 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 (editat) https://youtu.be/mEO4y-RtKCk Bateria sta incarcata la 12,8 apoi urca pana la 14,4 dupa care scade iar la 12,8. Sta cateva minute pe 12,8, scade la 12,7 si isi reia ciclul. Bateria e Varta de 60Ah si sta pe redresor de vreo 15 ore. Care e treaba? Editat Noiembrie 24, 2017 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2017 Share Postat Noiembrie 24, 2017 Acum am scos-o, o las cateva ore si apoi o masor. Ideea e ca pe masina merge dar mai face figuri uneori, adica nu o ia din prima. Prezinta exact simptomele unei baterii moarte, nu invarte, lumina in bord abia se aprinde, dar la a doua, treia cheie o ia ca si cand bateria ar fi noua. Ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 1, 2017 Share Postat Decembrie 1, 2017 Acum am scos-o, o las cateva ore si apoi o masor. Ideea e ca pe masina merge dar mai face figuri uneori, adica nu o ia din prima. Prezinta exact simptomele unei baterii moarte, nu invarte, lumina in bord abia se aprinde, dar la a doua, treia cheie o ia ca si cand bateria ar fi noua. Ciudat. Circuit interior intre celule afectat din cauze diferse: socuri, calitate slaba materiale, etc. Dupa cum vezi, el se reface in anumite conditii la cresterea curentului de incarcare sau pornire, dar are o functionare aleatorie, practic nu o ofera o stabilitate in functionare. Verificarea cea mai buna se face cu un tester pentru acumulatori in care se verifica comportarea la sarcina/curentul de pornire. Masurarea dupa incarcare a tensiunii, indica gradul de incarcare, dar nu este edificatoare privind sarcina/ a suporta curentii mari. In functie de tensiunea la borne in gol se poate aproxima starea de incarcare a acumulatorului: 2,6 V acumulator incarcat 100 % ; 12,4 V ................................. 75 % ; 12,2 V.................................. 50 % ; 12,0 V ................................. 25 % ; 11,9 V........ .....................descarcat; Poate avea o tensiune de 12,6 V si indica teoretic o incarcarcare completa, dar ai surpriza ca aceasta sa nu poata furniza curentul necesar pentru pornirea unui motor. Pentru a verifica capacitatea acumulatorului de a furniza curentul necesar se va masoarea tensiunea la borne in sarcina(test foto). Pentru aceasta, acumulatorul trebuie sa fie incarcat in proporţie de minim 75 % (tensiunea la borne mai mare sau egală cu 12,4 V), apoi se va fi conecta la o sarcina ce va consuma de trei ori mai mult curentul nominal inscris pe aceasta, timp de maxim 15 secunde. Pentru a trece testul, acumulatorul trebuie sa aiba la final o tensiune la borne de minim 9,6 V. Daca nu poti sa-i faci un test, verifica daca isi mentine tensiunea la cel putin 12,4 V in gol, daca nu UN ALT ACUMULATOR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Decembrie 5, 2017 Share Postat Decembrie 5, 2017 E moarta bateria, pe masina are 12,11. Cat timp porneste, o mai tin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Salutare, unde gasesc la un pret acceptabil (a se citi bun ) un YTX12-BS de la Yuasa? M-ar interesa online, nefiind din Bucuresti, gen... P.S. Yuasa nu Toplite Yuasa and such... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 (editat) Poftim: L.e. Eu in schimb iti recomand o baterie LP, toate m au tinut minim 3 sezoane fara nici macar o problema. Tin si 5 sezoane daca motorul pe care montezi e ok. Editat Ianuarie 4, 2018 de BMWs1000RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviucu77 Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Merci @BMW pentru Landport hint... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Ianuarie 4, 2018 Share Postat Ianuarie 4, 2018 Poftim: L.e. Eu in schimb iti recomand o baterie LP, toate m au tinut minim 3 sezoane fara nici macar o problema. Tin si 5 sezoane daca motorul pe care montezi e ok. super baterie, indeed. din pacate (eu asa fac), la un scuter prefer sa iau caranda (pret~ 136 ron) si s-o schim la 3 ani (fix asa cum am facut de fapt, bateria veche am donat-o si mai merge de 2 ani ..) in loc de asta pentru ca..pret. la mobra in schimb am preferat sa merg pe ce ai zis si tu(de peste 2 ori mai scumpa)dar merge de 5 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.