Dan Cata Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 P.S.Ce inseamna @Cesar ? @ = Ave, deci @Caesar inseamna Ave Caesar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Aaa.... frumos, in cazul asta da, elegant exprimat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Adu-mi o baterie moarta. Eu incerc sa bag viata in ea. Daca reusesc dai banii pe o pereche de pantaloni. Daca nu, sa nu te mai vad in viata mea Pff... mi-e clar ca esti obisnuit cu o abordare gay si situatia prezenta te intimideaza pana la punctul in care recurgi la clisee "consacrate".\...................... P.S. Ce inseamna @Cesar ? Daca vrei sa purtam o discutie, scapa de exprimarile de mai sus, ca aici nu esti la tine in garaj sau pe forumul vecin, unde ti se permite. Daca vrei s-o dam pe golanisme, nici o problema: poate-ti fac o vizita maine la garajul tau, ca tot esti pe langa mine in cartier, sa-mi explici tu "live" ce si cum e cu abordarea mea si cu pantalonii tai. Si vedem noi dupa cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta. Cat despre baterii "moarte" si resuscitarile lor, cred ca ultimii 5 ani de lucru in domeniu ma indreptatesc sa spun ca se poate face, asta in anumite limite, bineinteles. Restul e can-can. P.S. Formularea @Xulescu reprezinta adresarea directa catre respectivul user, mai ales cand nu dai Quote la vreun text, sa se stie cui i te adresezi. Nu e nimic de rau, stai linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Daca vrei sa purtam o discutie, scapa de exprimarile de mai sus, ca aici nu esti la tine in garaj sau pe forumul vecin, unde ti se permite.Daca vrei s-o dam pe golanisme, nici o problema: poate-ti fac o vizita maine la garajul tau, ca tot esti pe langa mine in cartier, sa-mi explici tu "live" ce si cum e cu abordarea mea si cu pantalonii tai. Si vedem noi dupa cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta. Cat despre baterii "moarte" si resuscitarile lor, cred ca ultimii 5 ani de lucru in domeniu ma indreptatesc sa spun ca se poate face, asta in anumite limite, bineinteles. Restul e can-can. P.S. Formularea @Xulescu reprezinta adresarea directa catre respectivul user, mai ales cand nu dai Quote la vreun text, sa se stie cui i te adresezi. Nu e nimic de rau, stai linistit Ok, vino, te astept. golanisme, simandicosisme, si alte lucruri de bine sau de care intelegi sunt permise. 0722 620 397. Nu inainte de 10 AM. Daca esti oprit la poarta de paza, am sa vin eu sa te iau. Discutie purtam. Poti? Pantaloni - se intelge usor de cel care a mai lucrat cu baterii. Oricat de atent esti, o data la doua trei baterii golite, sare acid pe pantaloni. Rezulta gauri cand se baga la spalat. Imi dau seama ca nu ai priceput si ma simt nevoit sa iti explic. Vino maine. Si mai vino si dupa aia. Nu cred in "cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta". Este o exprimare slaba de tot dar cred ca ti-a scapat Mesaj completat Am inteles ce inseamna @. Dar numai ce-a zis dan merita in cazul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Off, cata violenta.... Stati asa ca ma duc dupa cola si floricele. No, cand are loc intre vederea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 si eu cred in baterii SCULATE DIN MORMINTII in peste 12 ani de meserie, nenumarate scolarizari in tara si strainate(printre care si una la rombat bistrita + inca una pentru autoturisme hibride) am vazut ca se poate sa inviia mortii acum ma dau mare @cezar in cea ce priveste pantalonii arsi de acid ai mae dreptate am mare scandal cu sefa acasa dupa o chestie dinasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Bai Nasule, lasa ne cu informatiile astea redundante. Nu vezi ca in sfarsit sa anima forumu asta?! Asa baieti, unde ramasesem. AAah, da.. Daca iese tare, fac topicul sticky la rubrica de accidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 @cezar in cea ce priveste pantalonii arsi de acid ai mae dreptate am mare scandal cu sefa acasa dupa o chestie dinasta De cand nu i-ai mai cumparat flori? Sa lamurim ceva - sulfatata = moarta. Daca este undeva pe la mijloc s-ar mai putea baga ceva viata in ea. Dar este nevoie de stiinta, rabdare, niste echipament si iarasi rabdare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Pastram acest topic cu incarcarea bateriilor, etc. Restul le tratam in particular A battery desulphator with advanced electronics will remove the sulphate crystals. A good desulphating unit uses sharp pulses of current at 800 KHz to set up a resonance which "jars, crushes, grinds or dissolve" sulphide crystals through internal resonance, both mechanical and electrical, wearing down the sulphide crystals so they can be recombined into the sulphuric acid of the battery electrolyte. This action appears to occur at an ionic level whereby the resonance from the desulphator may act somewhat like an ultrasonic cleaner used to clean jewelry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NASU Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) haide omule nu mai fi gica contra nu ma refeream la baterii sulfatate sau care au elementii in scurt ci doar la baterii descarcate si uite arma secreta http://deutronic.com/battery-chargers/1050-watt.htm Editat Octombrie 26, 2010 de NASU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Un charger bun la bani mai marunti? stiu ca sunt cerinte tipice romanesti dar nah, dupa posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 @dany ca masura de urgenta te poti folosi de cel de la imprimanta, cel de laptop sa nu-l pui ca o sa o f_uiti. Bateria trebuie incarcata la aprox 13VDC cu 8-10% din capacitatea ei. A ta daca e de 8Ah ar trebui sa ai un redresor care sa-ti dea 800mA. Cind o pui la incarcat pune un Amper-metru in serie sa vezi citi A iti baga in ea, daca sare de 1,2A o sa se incinga. O poti pune in galeata si apa rece pe linga ea (sa nu o acoperi cu apa!!!) Asa am si facut pina la urma numai ca e cam ciudat asta de la imprimanta are un - iar pe altul scoate 15 V si pe al treilea fir 25 V iar la amperaj nu scoate mai mult de 1A, am stat cu ochii pe ea ca pe butelie sa nu se incinga sau altceva, nici macar nu s-a incalzit..din pacate nu am multimetru sa vad exact, o pun azi pe motor. Mesaj completat Va salut.Am si eu o nelamurire,astazi am dat jos bateria de pe motor pentru ca il tin afara si am vrut sa verific daca trebuie complectat cu apa distilata si din cand in cand sa o pun la incarcat,dar am vazut ca scrie pe banda aceea cu capace DO NOT OPEN,asta ce inseamna???(mentionez ca motocicleta pornea fara probleme).Cum trebuie sa procedez sa o mentin in parametri normali??? Va multumesc. Asa e si a mea adica FARA INTRETINERE. E sigilata si n-ai treaba cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2010 Admin Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) @redfox200: http://www.louis.de/_40e8cca99497f0d190dab...tnr_gr=10003613 Editat Octombrie 27, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Forumu asta ii bun la ceva... Primavara lumea intreaba ce sa faca ca sa le porneasca mobra ca vad ca nu mai au baterie, da acu mai nou si-a dat lumea seama ca daca o lasi peste iarna la incarcat nu mai ai probleme primavara si isi cauta incarcatoare Bun asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) A mea saraca a tinut iarna trecuta fara sa am grija de ea, dar era si pe duca de ceva vreme asa ca nu mi-am batut capul prea tare cu ea. Asta de acuma a avut si ea de suferit de pe urma releului de incarcare stricat, si motorul a mers mai mult pe baterie decat pe generator asa ca din nou, macar atat sa fac ptr ea Btw, mersi frumos l.u.v Editat Octombrie 27, 2010 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Oricum, treaba e ca e mai ieftin s aiti cumperi un incarcator de il lasi peste iarna si il folosesti cativa ani buni decat sa cumperi baterie la fiecare 2 sau 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Oricum, treaba e ca e mai ieftin s aiti cumperi un incarcator de il lasi peste iarna si il folosesti cativa ani buni decat sa cumperi baterie la fiecare 2 sau 3 ani Mda, eu de ex. in lunile de iarna tin bateria de la mobra mufata la asa ceva si imi iau de grija unei baterii noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei. Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului? Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Da, frigul afecteaza bateria chiar daca e incarcata. Mie mi-a decedat subit bateria de la masina dupa ce a prins cateva nopti cu ger iarna trecuta. Pana atunci nu daduse nici un semn ca ar fi pe moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei. Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului? Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac. Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Da, frigul afecteaza bateria chiar daca e incarcata.Mie mi-a decedat subit bateria de la masina dupa ce a prins cateva nopti cu ger iarna trecuta. Pana atunci nu daduse nici un semn ca ar fi pe moarte. Da eu nu zic ca bateria incarcata, ci baterie la incarcat. Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine. O sa caut totusi ceva acoperis cu 4 pereti, nu numa pt baterie, da cred ca nici la simeringuri si alte etansari(sau lichidu de frana) nu le face bine -10 grade pe timp lung In plus, izolatia pe harnessu mobrei poa sa crepe de la frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului.. Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura... Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..) Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna.. Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul.. Mesaj completat Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura... Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..) Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna.. Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul.. Stare incarcare Densitate electrolit Temperatura inghet (%) (g/cm cub ) (grd Celsius) 100 1,28 -70 75 1,24 -50 50 1,21 -29 25 1,18 -24 5 1,10 -7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Se pare ca nu merge cu incarcatorul ala. Azi cand am pus-o pe motor era la fel de goala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balumotociclistu Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii? Folosesti borna pe care scrie COM,respectiv pe cea care scrie 20A .Comutatorul il treci pe 20 A curent continuu (20A-DC).E posibil ca al tau ,depinde de model,sa masoare doar pana la 10 A. Foarte important,ca sa masori curentul aparatul trebuie inseriat intre sursa si consumator Consumul de curent dupa ce bateria este incarcata,este neglijabil...tocmai de aceea este inteligent...opreste curentul de incarcare a bateriei cand aceasta este incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.