Sari la conținut

Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii


Postări Recomandate

Adu-mi o baterie moarta. Eu incerc sa bag viata in ea. Daca reusesc dai banii pe o pereche de pantaloni. Daca nu, sa nu te mai vad in viata mea :P Pff... mi-e clar ca esti obisnuit cu o abordare gay si situatia prezenta te intimideaza pana la punctul in care recurgi la clisee "consacrate".\

......................

P.S.

Ce inseamna @Cesar ?

Daca vrei sa purtam o discutie, scapa de exprimarile de mai sus, ca aici nu esti la tine in garaj sau pe forumul vecin, unde ti se permite.

Daca vrei s-o dam pe golanisme, nici o problema: poate-ti fac o vizita maine la garajul tau, ca tot esti pe langa mine in cartier, sa-mi explici tu "live" ce si cum e cu abordarea mea si cu pantalonii tai. Si vedem noi dupa cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta.

 

Cat despre baterii "moarte" si resuscitarile lor, cred ca ultimii 5 ani de lucru in domeniu ma indreptatesc sa spun ca se poate face, asta in anumite limite, bineinteles. Restul e can-can.

 

P.S. Formularea @Xulescu reprezinta adresarea directa catre respectivul user, mai ales cand nu dai Quote la vreun text, sa se stie cui i te adresezi. Nu e nimic de rau, stai linistit :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca vrei sa purtam o discutie, scapa de exprimarile de mai sus, ca aici nu esti la tine in garaj sau pe forumul vecin, unde ti se permite.

Daca vrei s-o dam pe golanisme, nici o problema: poate-ti fac o vizita maine la garajul tau, ca tot esti pe langa mine in cartier, sa-mi explici tu "live" ce si cum e cu abordarea mea si cu pantalonii tai. Si vedem noi dupa cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta.

 

Cat despre baterii "moarte" si resuscitarile lor, cred ca ultimii 5 ani de lucru in domeniu ma indreptatesc sa spun ca se poate face, asta in anumite limite, bineinteles. Restul e can-can.

 

P.S. Formularea @Xulescu reprezinta adresarea directa catre respectivul user, mai ales cand nu dai Quote la vreun text, sa se stie cui i te adresezi. Nu e nimic de rau, stai linistit :D

Ok, vino, te astept. golanisme, simandicosisme, si alte lucruri de bine sau de care intelegi sunt permise. 0722 620 397. Nu inainte de 10 AM. Daca esti oprit la poarta de paza, am sa vin eu sa te iau. Discutie purtam. Poti?

Pantaloni - se intelge usor de cel care a mai lucrat cu baterii. Oricat de atent esti, o data la doua trei baterii golite, sare acid pe pantaloni. Rezulta gauri cand se baga la spalat. Imi dau seama ca nu ai priceput si ma simt nevoit sa iti explic.

Vino maine. Si mai vino si dupa aia. Nu cred in "cat o sa-ti doresti tu dupa sa nu ma mai vezi in viata ta". Este o exprimare slaba de tot dar cred ca ti-a scapat :P

Mesaj completat

Am inteles ce inseamna @. Dar numai ce-a zis dan merita in cazul meu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu cred in baterii SCULATE DIN MORMINTII

in peste 12 ani de meserie, nenumarate scolarizari in tara si strainate(printre care si una la rombat bistrita + inca una pentru autoturisme hibride) am vazut ca se poate sa inviia mortii :D

acum ma dau mare :P

 

 

@cezar in cea ce priveste pantalonii arsi de acid ai mae dreptate am mare scandal cu sefa acasa dupa o chestie dinasta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cezar in cea ce priveste pantalonii arsi de acid ai mae dreptate am mare scandal cu sefa acasa dupa o chestie dinasta

 

De cand nu i-ai mai cumparat flori? :D

 

Sa lamurim ceva - sulfatata = moarta. Daca este undeva pe la mijloc s-ar mai putea baga ceva viata in ea. Dar este nevoie de stiinta, rabdare, niste echipament si iarasi rabdare :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pastram acest topic cu incarcarea bateriilor, etc. Restul le tratam in particular :D

 

A battery desulphator with advanced electronics will remove the sulphate crystals. A good desulphating unit uses sharp pulses of current at 800 KHz to set up a resonance which "jars, crushes, grinds or dissolve" sulphide crystals through internal resonance, both mechanical and electrical, wearing down the sulphide crystals so they can be recombined into the sulphuric acid of the battery electrolyte. This action appears to occur at an ionic level whereby the resonance from the desulphator may act somewhat like an ultrasonic cleaner used to clean jewelry.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dany ca masura de urgenta te poti folosi de cel de la imprimanta, cel de laptop sa nu-l pui ca o sa o f_uiti. Bateria trebuie incarcata la aprox 13VDC cu 8-10% din capacitatea ei. A ta daca e de 8Ah ar trebui sa ai un redresor care sa-ti dea 800mA. Cind o pui la incarcat pune un Amper-metru in serie sa vezi citi A iti baga in ea, daca sare de 1,2A o sa se incinga. O poti pune in galeata si apa rece pe linga ea (sa nu o acoperi cu apa!!!)

Asa am si facut pina la urma numai ca e cam ciudat asta de la imprimanta are un - iar pe altul scoate 15 V si pe al treilea fir 25 V iar la amperaj nu scoate mai mult de 1A,

am stat cu ochii pe ea ca pe butelie sa nu se incinga sau altceva, nici macar nu s-a incalzit..din pacate nu am multimetru sa vad exact, o pun azi pe motor.

Mesaj completat

Va salut.

Am si eu o nelamurire,astazi am dat jos bateria de pe motor pentru ca il tin afara si am vrut sa verific daca trebuie complectat cu apa distilata si din cand in cand sa o pun la incarcat,dar am vazut ca scrie pe banda aceea cu capace DO NOT OPEN,asta ce inseamna???(mentionez ca motocicleta pornea fara probleme).Cum trebuie sa procedez sa o mentin in parametri normali???

Va multumesc.

 

Asa e si a mea adica FARA INTRETINERE. E sigilata si n-ai treaba cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumu asta ii bun la ceva...

 

Primavara lumea intreaba ce sa faca ca sa le porneasca mobra ca vad ca nu mai au baterie, da acu mai nou si-a dat lumea seama ca daca o lasi peste iarna la incarcat nu mai ai probleme primavara si isi cauta incarcatoare :laugh:

 

Bun asa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea saraca a tinut iarna trecuta fara sa am grija de ea, dar era si pe duca de ceva vreme asa ca nu mi-am batut capul prea tare cu ea. Asta de acuma a avut si ea de suferit de pe urma releului de incarcare stricat, si motorul a mers mai mult pe baterie decat pe generator asa ca din nou, macar atat sa fac ptr ea :laugh:

 

Btw, mersi frumos l.u.v

Editat de RedFox200
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, treaba e ca e mai ieftin s aiti cumperi un incarcator de il lasi peste iarna si il folosesti cativa ani buni decat sa cumperi baterie la fiecare 2 sau 3 ani :laugh:

Mda, eu de ex. in lunile de iarna tin bateria de la mobra mufata la asa ceva si imi iau de grija unei baterii noi

AccuMateCompact.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei.

 

Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului?

 

Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei.

 

Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului?

 

Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac.

Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, frigul afecteaza bateria chiar daca e incarcata.

Mie mi-a decedat subit bateria de la masina dupa ce a prins cateva nopti cu ger iarna trecuta. Pana atunci nu daduse nici un semn ca ar fi pe moarte.

Da eu nu zic ca bateria incarcata, ci baterie la incarcat.

 

Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine.

O sa caut totusi ceva acoperis cu 4 pereti, nu numa pt baterie, da cred ca nici la simeringuri si alte etansari(sau lichidu de frana) nu le face bine -10 grade pe timp lung :laugh:

 

In plus, izolatia pe harnessu mobrei poa sa crepe de la frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..

Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura...

Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..)

Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna..

Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul..

Mesaj completat

Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..

Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura...

Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..)

Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna..

Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul..

 

Stare incarcare Densitate electrolit Temperatura inghet

(%) (g/cm cub ) (grd Celsius)

100 1,28 -70

75 1,24 -50

50 1,21 -29

25 1,18 -24

5 1,10 -7

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii?

 

Folosesti borna pe care scrie COM,respectiv pe cea care scrie 20A .Comutatorul il treci pe 20 A curent continuu (20A-DC).E posibil ca al tau ,depinde de model,sa masoare doar pana la 10 A. Foarte important,ca sa masori curentul aparatul trebuie inseriat intre sursa si consumator

Consumul de curent dupa ce bateria este incarcata,este neglijabil...tocmai de aceea este inteligent...opreste curentul de incarcare a bateriei cand aceasta este incarcata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate să-mi dea si mie cineva o recomandare pentru un redresor moto bun. ideea e că am de întreținut cinci motociclete aflate în garaj, două bmw gs 650, două ducati monster Âşi un kawasaki vulcan, deci sunt mai multe multe soiuri de baterii. care s-ar preta cel mai bine Âşi ar fi Âşi la un preț decent? ar fi bine să aibă Âşi oprire automată la încărcare Âşi eventual indicator de amperi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Acumulatori Moto - Incarcare/Intretinere/Comparatii

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...