RedFox200 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Un charger bun la bani mai marunti? stiu ca sunt cerinte tipice romanesti dar nah, dupa posibilitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 @dany ca masura de urgenta te poti folosi de cel de la imprimanta, cel de laptop sa nu-l pui ca o sa o f_uiti. Bateria trebuie incarcata la aprox 13VDC cu 8-10% din capacitatea ei. A ta daca e de 8Ah ar trebui sa ai un redresor care sa-ti dea 800mA. Cind o pui la incarcat pune un Amper-metru in serie sa vezi citi A iti baga in ea, daca sare de 1,2A o sa se incinga. O poti pune in galeata si apa rece pe linga ea (sa nu o acoperi cu apa!!!) Asa am si facut pina la urma numai ca e cam ciudat asta de la imprimanta are un - iar pe altul scoate 15 V si pe al treilea fir 25 V iar la amperaj nu scoate mai mult de 1A, am stat cu ochii pe ea ca pe butelie sa nu se incinga sau altceva, nici macar nu s-a incalzit..din pacate nu am multimetru sa vad exact, o pun azi pe motor. Mesaj completat Va salut.Am si eu o nelamurire,astazi am dat jos bateria de pe motor pentru ca il tin afara si am vrut sa verific daca trebuie complectat cu apa distilata si din cand in cand sa o pun la incarcat,dar am vazut ca scrie pe banda aceea cu capace DO NOT OPEN,asta ce inseamna???(mentionez ca motocicleta pornea fara probleme).Cum trebuie sa procedez sa o mentin in parametri normali??? Va multumesc. Asa e si a mea adica FARA INTRETINERE. E sigilata si n-ai treaba cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2010 Admin Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) @redfox200: http://www.louis.de/_40e8cca99497f0d190dab...tnr_gr=10003613 Editat Octombrie 27, 2010 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Forumu asta ii bun la ceva... Primavara lumea intreaba ce sa faca ca sa le porneasca mobra ca vad ca nu mai au baterie, da acu mai nou si-a dat lumea seama ca daca o lasi peste iarna la incarcat nu mai ai probleme primavara si isi cauta incarcatoare Bun asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 (editat) A mea saraca a tinut iarna trecuta fara sa am grija de ea, dar era si pe duca de ceva vreme asa ca nu mi-am batut capul prea tare cu ea. Asta de acuma a avut si ea de suferit de pe urma releului de incarcare stricat, si motorul a mers mai mult pe baterie decat pe generator asa ca din nou, macar atat sa fac ptr ea Btw, mersi frumos l.u.v Editat Octombrie 27, 2010 de RedFox200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Oricum, treaba e ca e mai ieftin s aiti cumperi un incarcator de il lasi peste iarna si il folosesti cativa ani buni decat sa cumperi baterie la fiecare 2 sau 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Oricum, treaba e ca e mai ieftin s aiti cumperi un incarcator de il lasi peste iarna si il folosesti cativa ani buni decat sa cumperi baterie la fiecare 2 sau 3 ani Mda, eu de ex. in lunile de iarna tin bateria de la mobra mufata la asa ceva si imi iau de grija unei baterii noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei. Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului? Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Da, frigul afecteaza bateria chiar daca e incarcata. Mie mi-a decedat subit bateria de la masina dupa ce a prins cateva nopti cu ger iarna trecuta. Pana atunci nu daduse nici un semn ca ar fi pe moarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Ceva de genu am si eu cu mufa direct la priza motocicletei. Insa nu stiu daca e ok sa il las afara sau sa imi caut un garaj. Ce zici? Daca e la incarcat toata iarna da sta afara, se distruge din cauza frigului? Pana acu ma dadeam si iarna dar cu mobra asta nu mai fac. Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Da, frigul afecteaza bateria chiar daca e incarcata.Mie mi-a decedat subit bateria de la masina dupa ce a prins cateva nopti cu ger iarna trecuta. Pana atunci nu daduse nici un semn ca ar fi pe moarte. Da eu nu zic ca bateria incarcata, ci baterie la incarcat. Cat a fost zapada anii trecuti si nu m-am dat cu mobra, a stat cu husa groasa, in magazie neincalzita, mufata la Accumate. Si uite ca dupa 3 ani inca functioneaza bine. O sa caut totusi ceva acoperis cu 4 pereti, nu numa pt baterie, da cred ca nici la simeringuri si alte etansari(sau lichidu de frana) nu le face bine -10 grade pe timp lung In plus, izolatia pe harnessu mobrei poa sa crepe de la frig. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului.. Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura... Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..) Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna.. Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul.. Mesaj completat Daca bateria este tinuta pe motor,peste iarna,exista riscul inghetarii electrolitului..Gasisem undeva un grafic,care prezenta temperatura de inghet a electrolitului functie de temperatura... Daca la o baterie incarcata,cu densitatea de 1,26,electrolitul ingheata pe la -40 grade...la o baterie partial descarcata riscul de inghet e mult mai mare..(cu cat bateria e mai descarcata,cu atat densitatea electrolitului este mai mica..) Demontarea de pe motor si pastrarea in casa exclude riscul inghetarii...daca motorul nu e folosit iarna.. Daca motorul e folosit iarna,cred ca redresorul isi merita banii,mentinand bateria incarcata tot timpul.. Stare incarcare Densitate electrolit Temperatura inghet (%) (g/cm cub ) (grd Celsius) 100 1,28 -70 75 1,24 -50 50 1,21 -29 25 1,18 -24 5 1,10 -7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Se pare ca nu merge cu incarcatorul ala. Azi cand am pus-o pe motor era la fel de goala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balumotociclistu Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Intrebari timide:Cum masor amperii cu un aparat din ala digital de la taraba si doi ,o chestie din aia inteligenta lasata 5-6 luni in priza nu consuma aproximativ la fel ca pretul unei baterii? Folosesti borna pe care scrie COM,respectiv pe cea care scrie 20A .Comutatorul il treci pe 20 A curent continuu (20A-DC).E posibil ca al tau ,depinde de model,sa masoare doar pana la 10 A. Foarte important,ca sa masori curentul aparatul trebuie inseriat intre sursa si consumator Consumul de curent dupa ce bateria este incarcata,este neglijabil...tocmai de aceea este inteligent...opreste curentul de incarcare a bateriei cand aceasta este incarcata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balumotociclistu Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Multumesc . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 poate să-mi dea si mie cineva o recomandare pentru un redresor moto bun. ideea e că am de întreținut cinci motociclete aflate în garaj, două bmw gs 650, două ducati monster Âşi un kawasaki vulcan, deci sunt mai multe multe soiuri de baterii. care s-ar preta cel mai bine Âşi ar fi Âşi la un preț decent? ar fi bine să aibă Âşi oprire automată la încărcare Âşi eventual indicator de amperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balumotociclistu Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aproppo ,din grota cu monstri,in timpul incarcarii se se foloseste aceasi metoda de masurare a curentului de incarcare? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 poate să-mi dea si mie cineva o recomandare pentru un redresor moto bun. ideea e că am de întreținut cinci motociclete aflate în garaj, două bmw gs 650, două ducati monster Âşi un kawasaki vulcan, deci sunt mai multe multe soiuri de baterii. care s-ar preta cel mai bine Âşi ar fi Âşi la un preț decent? ar fi bine să aibă Âşi oprire automată la încărcare Âşi eventual indicator de amperi. eu il am de doi ani si ceva pe asta http://www.louis.de/_10d1481942d2d4a74b938...tnr_gr=10003613 se opreste automat cind bateria e incarcata si are si functie de intretinere. merge foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisica matache Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 Aproppo ,din grota cu monstri,in timpul incarcarii se se foloseste aceasi metoda de masurare a curentului de incarcare? Multumesc anticipat. Da, este la fel...inseriezi multimetrul intre baterie si incarcator... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 (editat) Eu am asta http://www.h-tronic.eu/product_info.php?in...-12v-batt-.html L-am primit cu motoru, se pare ca neamtu o luat o mufa de bricheta si pot sa imi incarc bateria direct pe acolo, fara sa mai dau jos carene sau altceva. Musai sa ii gasesc un loc caldut, ca alarma imi piuie din ce in ce mai incet de la frig Editat Octombrie 31, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balumotociclistu Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am gasit "pe aci" astea:NEVATRONIC 12 si TCHARGE 12.Care ar fi mai buna? Are cineva? Mesaj completat Fiindca tot o sa vina iarna si poate mai intereseaza pe cineva am cumparat TCHARGE 12 de la o firma din Cluj.In primul rind vreau sa le multumesc.Intr-o zi la ora 10 am facut comanda iar a doua zi la ora 9 ma suna curieratul pentru livrare acasa in Craiova.Plus ca anterior am primit toate informatiile posibile. BRAVO BAIETI!. Am incarcat bateria si pot spune ca sunt super multumit.Informatii gasititi pe Google-redresoare auto. Mesaj completat Scuze.Are posibilitati de selectare a incarcarii dintre care una este pentru moto,si oprirea automata a incarcarii la terminarea ciclului de incarcare.Se pot incarca atit acumulatori cu gel cit si cu acid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ulita Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Va salut, Imi puteti spune si mie din cat in cat timp se pune bateria la incarcat pe timp de iarna,fiind data jos de pe motocicleta? Mentionez ca am un incarcator moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 O lasi acolo tot timpul Incarcatorul se va opri cand tensiunea pe baterie ajunge la 13.75V, al meu asa face. Si asa ramane pana la primavara Daca il dai jos si masori tensiunea peste o saptamana o sa vezi ca ajunge bateria la 12.5V sa zicem, si daca o pui iar la incarcat o sa ajunga destul de repede la 13.75V unde se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 ajunge s-o incarci o singura data. daca o lasi la o temperatura omeneasca o doare-n pix, o scoti din iarna numa' buna de pornit motoru'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.