Sari la conținut

ACCIDENT MORTAL BUCURESTI


monsteristu'
 Share

Postări Recomandate

am citit toate postarile din acest topic tragic dar aici am rams fara cuvinte...doua masini care i-au sicanat...iti dai seama ce spun amicii tai? sau e o gluma morbida, o gluma care nu se face pe un astfel de topic?

EU am relatat exact ce am auzit, nu e nici o gluma (ai o problema daca te poti gandi ca asa se face o gluma!!!). E adevarat ca nu eu am fost martorul ocular, deci e posibil(obiectiv vorbind) ca informatia pe drumul ei pana la mine sa mai fi suportat ceva modificari. Dar nu vad scopul pt lansarea unei astfel de ipoteze mai ales ca cel ce a fost martor nu doreste sa iasa la rampa si sa-si faca "publicitate". Am postat aici in ideea ca poate, daca asa s-a intamplat, citeste cineva care a intrat si el in posesia acestei informatii, cineva care sta in Salajan si ii cunoaste direct pe cei ce au vazut accidentul.

Nu ma intereseaza sa intru in polemici cu nimeni, doar mi s-a parut revoltator ceea ce am aflat si am sperat ca daca apare totusi o relatare a ceea ce este posibil sa se fi intamplat, s-ar puteasa mai iasa la lumina si altii de pe acest forum care n-ar fi vrut sa fie ei cei care deschid subiectul. Cert este ca daca asa au stat lucrurile avem o mare problema cu "militia" romana, pe cei doi nu-i mai poate ajuta nimic indiferent de evenimentele ce au dus la sfarsitul lor tragic.

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 938
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai are rost rezultatul anchetei...astazi, printr-un amic care locuieste in Salajan, am intrat in posesia unei informatii revoltatoare: motocicleta a fost sicanata de 2 autoturisme-un Audi si un Logan rosu, vrand sa scape de ei a incercat o trecere printre cele 2 masini, care erau fata de motocicleta una in fata pe banda lor iar cealalta langa ei pe a doua banda, moment in care ceva s-a intamplat ce a avut ca urmare caderea pilotului cu casca de parbrizul Loganului rosu( l-a si crapat) si proiectarea motocicletei cu pasagera in stalpul de iluminat. Autoturismul marca Audi si-a continuat drumul, Loganul rosu a oprit si a asteptat politia care dupa constatarea scenei accidentului a facut disparut Loganul rosu. Cei care au vazut scena erau vis-a vis, ocupati cu dezmembrarea unui autovehicul. Amicul meu a primit informatiile "din cartier", insa se pare ca cei doi nu au vazut numarul de inmatriculare al Loganului rosu. Nu au vrut sa se implice in situatie contra politiei.

 

Cred ca sunt destui cei care doresc sa se aboneze la "marfa" pe care au fumat-o amicii amicului amicului amicului... Deci "informatia" asta este aflata de la niste baietasi de cartier aflati la furat, nu? Si la cat de mare e cheiul Dambovitei, plus noapte (NU functiona iluminatul stradal in zona aia pe partea pe care a avut loc accidentul), plus boschetii de pe marginea cheiului, tu vrei sa imi spui ca aia au recunoscut nu numai culorile, dar si marcile masinilor. Uau... Fugi repede la mass-media, sa le dai pontul asta! Du-te intai, insa, la OTV. :lol:

Mesaj completat

LE:

 

Iti propun un mic exercitiu de imaginatie:

- noapte

- zona neiluminata

- distanta de aprox 60m sau mai mare (conform hartii Garmin RO.A.D. 2008, latimea Dambovitei in zona aia este de aprox 58m)

- 2 sau mai multe persoane ocupate cu furatul, nicidecum atente pe partea ailalta a Dambovitei

- existenta unor arbusti mici (tufe, copacei, verdeata) pe cheiul Dambovitei, pe ambele parti

 

Tu la ce concluzie logica ajungi?

 

Uite atasat si un ajutor vizual ptr exercitiul asta...

post-10458-1270024833_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt destui cei care doresc sa se aboneze la "marfa" pe care au fumat-o amicii amicului amicului amicului... Deci "informatia" asta este aflata de la niste baietasi de cartier aflati la furat, nu? Si la cat de mare e cheiul Dambovitei, plus noapte (NU functiona iluminatul stradal in zona aia pe partea pe care a avut loc accidentul), plus boschetii de pe marginea cheiului, tu vrei sa imi spui ca aia au recunoscut nu numai culorile, dar si marcile masinilor. Uau... Fugi repede la mass-media, sa le dai pontul asta! Du-te intai, insa, la OTV. :lol:

 

Pare cam SF povestea si mai ales sursele sunt dubioase (in cartier se vorbesc multe). Dar in acelasi timp mie mi se pare mult mai plauzibil decat canalul care i-a proiectat in stalp. Nu neaparat cu actorii logan si audi, dar cei doi ar fi putut fi acrosati. In orice caz dc povestea e sf sau nu , nu se va putea afla niciodata in urma anchetei politiei.

 

@legionaru: In orice caz se pare ar fi mult mai constructiv sa dea pontul asta mass-mediei chiar si la otv decat sa astepte parerea ta (mai ales ca membru dac-motors, club din care face parte si qaz !!!). E bine ca ai demontat zvonul din 3 miscari, detective'. Sper sa intelegi ce am vrut sa spun si sa nu o iei ca pe un afront.

Nu mai fiti asa sensibili si nu transformati forumul si mai ales topicul asta intr-un joc al orgoliilor sau un loc in care incearcati sa demonstrati ca sunteti mai destepti unii decat altii. Uneori nu va iese, si nu are nimeni de castigat nimic.

 

R.I.P Qaz. R.I.P Mada

Editat de BigDuke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu pare SF, e SF. Nu e decat un flame de 2 lei. Nici un om cu toti neuronii nu pune botu la povestea asta stupida.

 

Oricum, ne bucuram ca ati adus "lumina" in cazul asta. Acum sa nu vina careva sa zica ca in Audi era si Elodia, va rog, ca ar fi culmea sa elucidam 2 chestii dintr-un foc.

 

Ar fi cazul ca un moderator sa inchida topicul momentan, pana nu apare vreo poveste cu extraterestrii.

Editat de legionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am spus ca nu mai postez aici dar revin cu o lamurire.DAC MOTORS VA INFORMA PRINTR-UN COMUNICAT OFICIAL REZULTATELE ANCHETEI PRIVIND ACEST ACCIDENT,nu mai speculati,nu mai inventati.au fost acolo 10 ofiteri de la accidente de la udriste DAC MOTORS colaboreaza cu POLITIA SERV CIRCULATIE,asa ca lasati imaginatia bogata si stiinta parapsiho si parabolice deoparte.ACTIUNEA groapa ucide NU ARE NICI O LEGATURA CU QAZ SI MADALINA nu mai lipiti si nu mai construiti scenari,nu ascundem nimic si nu vom ascunde nimic,DAR TOT CE SE VA SPUNE SE VA FACE NUMAI CU ACORDUL FAMILIILOR. ROG ADMINI SA INCHIDA TOPICUL pina la aflarea rezultatelor anchetei pt a evita discutiile inutile si interminabile

 

 

cu respect KOMBAT(deceneu)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ROG ADMINI SA INCHIDA TOPICUL pina la aflarea rezultatelor anchetei

dar dacă nu se va afla rezultatul anchetei până în jurul zilei de 23 aprilie, aÂş ruga adminii să găsească o modalitate prin care apropiații celor două familii (sau cei care Âştiu informația) să anunțe la ce biserici vor avea loc slujbele pentru parastasul de 40 de zile, care se va ține sâmbătă, pe 24 aprilie. slujba de pomenire începe, indiferent de biserică, la ora 10.00. cel puțin aÂşa Âştiu eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca sunt destui cei care doresc sa se aboneze la "marfa" pe care au fumat-o amicii amicului amicului amicului... Deci "informatia" asta este aflata de la niste baietasi de cartier aflati la furat, nu? Si la cat de mare e cheiul Dambovitei, plus noapte (NU functiona iluminatul stradal in zona aia pe partea pe care a avut loc accidentul), plus boschetii de pe marginea cheiului, tu vrei sa imi spui ca aia au recunoscut nu numai culorile, dar si marcile masinilor. Uau... Fugi repede la mass-media, sa le dai pontul asta! Du-te intai, insa, la OTV. :)

Mesaj completat

LE:

 

Iti propun un mic exercitiu de imaginatie:

- noapte

- zona neiluminata

- distanta de aprox 60m sau mai mare (conform hartii Garmin RO.A.D. 2008, latimea Dambovitei in zona aia este de aprox 58m)

- 2 sau mai multe persoane ocupate cu furatul, nicidecum atente pe partea ailalta a Dambovitei

- existenta unor arbusti mici (tufe, copacei, verdeata) pe cheiul Dambovitei, pe ambele parti

 

Tu la ce concluzie logica ajungi?

 

Uite atasat si un ajutor vizual ptr exercitiul asta...

Las-o mai subtire cu :) ca nu e frumos, daca vrei sa citesti pe harti e treaba ta, eu am vrut decat sa fac cunoscuta o varianta a accidentului care mi-a ajuns la urechi. N-am stat sa iau in calcul in ce faza era luna in noaptea aia, cate pietricele erau pe asfalt, cati arbusti erau sau nu erau infloriti s.a.m.d. Am considerat de bun simt sa postez aceasta ipoteza aici deoarece pare mult mai veridica decat faza cu "aruncatul din cauza canalului", informatia prezentata la TV e de neconceput pt un motociclist care are habar de cum arata un TDM, ce fel de motor este si cum se comporta un motor care intra intr-un canal ca cel prezentat. Pace voua !!! :lol:

PS: N-am dorit sa se ajunga la asemenea discutii dar se pare ca pe "motociclism.ro" stau mai mult asii tastaturii decat ai motoarelor - nu se doreste a fi o jignire ci o constatare personala. Repet: Pace voua si asfalt uscat !

Editat de the lord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las-o mai subtire cu :) ca nu e frumos, daca vrei sa citesti pe harti e treaba ta, eu am vrut decat sa fac cunoscuta o varianta a accidentului care mi-a ajuns la urechi. N-am stat sa iau in calcul in ce faza era luna in noaptea aia, cate pietricele erau pe asfalt, cati arbusti erau sau nu erau infloriti s.a.m.d. Am considerat de bun simt sa postez aceasta ipoteza aici deoarece pare mult mai veridica decat faza cu "aruncatul din cauza canalului", informatia prezentata la TV e de neconceput pt un motociclist care are habar de cum arata un TDM, ce fel de motor este si cum se comporta un motor care intra intr-un canal ca cel prezentat. Pace voua !!! :lol:

PS: N-am dorit sa se ajunga la asemenea discutii dar se pare ca pe "motociclism.ro" stau mai mult asii tastaturii decat ai motoarelor - nu se doreste a fi o jignire ci o constatare personala. Repet: Pace voua si asfalt uscat !

O succesiune de gropi luate pe neasteptate in intuneric poate dezechilibra un motor oricit de greu. Mai ales daca ocupantii sint poate prinsi intr-o discutie si conducatorul este obosit si nu este obisnuit cu reactiile motorului, acesta fiind de imprumut. Un accident are intotdeuna la baza un cumul de factori favorizanti si in general mai multe cauze. Acest accident a uzat multe tastaturi pentru ca realmente este un mister total ce s-a intimplat acolo. Sa speram ca cercetarile facute de catre politie vor limpezi apele. Consider si eu inoportune, inutile si neavenite alte orice noi speculatii, savante sau nu.

 

Pina la dezlegarea enigmei, putem presupune orice. In mod sigur exista una sau mai multe explicatii si ne vom lamuri cu totii in curind sper. Pina atunci este totusi clar ca :

-ora tirzie si oboseala

-motorul strain

-lipsa de iluminare in zona

-starea proasta a drumului

au avut rolul lor, restul sint speculatii

.....................................................

 

Nu am mai putut intra pe "groapa ucide" cineva a plantat un malvare acolo. Nu ma mir, deoarece la noi oamenii prefera sa se certe la nesfirsit in loc sa sustina o initiativa decenta. Si sint pudibonzi in privinta "respectarii" legilor daca asta nu le aduce un folos personal. Cu scuzele de rigoare, concluzionez aici:

 

Ploaia si dezinteresul au minat si actiunea programata azi la Cluj. Ne pare rau celor putini care am sustinut-o, ca s-a terminat inainte de a incepe.

 

Anul trecut in turul tarii, starea precara a drumurilor a fost cel mai mare stres pentru mine. Ma refer la cele asfaltate, unde iti imaginezi ca nu mai esti"off" si tragi putin de gaz. Era sa-mi gasesc sfirsitul cind tot intr-o noapte drumul s-a terminat brusc in spatele unui tir intr- o "raba" de balast. Am sarit ca la circ dar am avut noroc.

 

Tot in tur, la iesirea din Corabia dupa o curba de 90 de grade asfaltul muiat de soarele sudului se bolfase in asemenea hal, incit in diagonala un tir facuse un sant de un jumate de metru adincime. Abia am scapat de trinta. Am pus mina pe telefon si am incercat sa anunt pericolul la 112. Mi-au dat cu tifla zicind ca daca am scapat nu trebuia sa-i deranjez pentru asa ceva. Primul echipaj de politie l-am intilnit doar dupa Calafat stind frumusel la pinda de tiruri cu cintarul, intr-o padurice umbroasa.

Mi-au ris in nas si ei zicind ca nu tine de jurisdictia lor. Cine stie citi au mai intrat in santul acela pina cind a fost reparat!

 

Acum 3 ani tot noaptea, m-am dat pe laterala ca pe patinuar in Padurea Bogatii, pentru ca niste gipsani ciordisera la adapostul intunericului lemne din padure cu carutele si transformasera soseaua in pista de bob. Daca s-ar fi intimplat intr-o curba in mod sigur nu mai scriam aici.

 

Ma gindesc ca ar fi mult mai potrivit ca realitatile periculoase pe care le depistam in trafic sa le putem raporta undeva la un tel verde si autoritatile sa aiba echipaje mobile de interventie in asemenea cazuri. E o idee pentru o viitoare actiune!!

 

Deocamdata puteti suna la 112 in speranta ca veti obtine numarul de telefon al "rutierei locale" . Daca vi se da cu :) atunci singura sansa e sa intrebati la informatii la 931 dupa ce in prealabil v-ati interesat de prefixul locului. Politia rutiera locala este indrituita sa primeasca astfel de sesizari. Complicat nu?

 

Nu inteleg de ce la 112 nu se primesc astfel de sesizari, ar fi cel putin de bun simt! Ma gindesc ca asta e solutia in final si in directia asta trebuie actionat. Altfel 112, asteapta sa trimita cu promtitudine maxima ambulanta descarcerarea si preotul :P

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si am si eu n ipoteze cu privire la accidentul asta incredibil de stupid. Drum drept, un motor care inghite denivelari si gropi, Qaz potolit si cu drumuri grele la activ, fara bautura, casti legate marimea lor, noapte linistita cu asfaltul uscat. Trec pe splai deja zilnic de la accident incoace. Intampalrea face acum sa am drum pe acolo. De fiecare data cand trec ma uit in zona asteptand sa vad ceva care sa imi dea explicatia.

 

E foarte greu sa concepem, cei cunoscuti cum s-a putut intampla asa ceva. Este de neconceput in general pt cienva care merge cu motorul luni bune pe an ca ar putea pati la fel fara f-un motiv clar. Intotdeauna in urma unui accident f grav, mi-am dat explicatia, e o metoda de autoaparare. Viteza, lipsa de experienta, casca nelegata sau prea mare, motor prea puternic, etc etc. Am gasit un vinovat. Daca nu il gasesc nu mai pot iesi in trafic. E uman ceea ce se intampla pe topicul asta.

 

Or sa fie concluzii de la IML, politie, daca exista f-o camera de la Mercedes sau Lukoil orientata spre splai, macar sa aflam daca a mai trecut cineva inainte si dupa... dacia e vis a vis, peste chei, cum zice si Legi, taman peste Dambovita. am sa ma uit cand trec noaptea daca vezi vis a vis altceva decat faruri. Si eu am nevoie ca si voi de un raspuns. De parintii lor ce sa mai zicem?!

 

 

Sarbatori fericite si bucurati-va ca va aveti intregi pe voi si pe familiile voastre!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si am si eu n ipoteze cu privire la accidentul asta incredibil de stupid. Drum drept, un motor care inghite denivelari si gropi, Qaz potolit si cu drumuri grele la activ, fara bautura, casti legate marimea lor, noapte linistita cu asfaltul uscat. Trec pe splai deja zilnic de la accident incoace. Intampalrea face acum sa am drum pe acolo. De fiecare data cand trec ma uit in zona asteptand sa vad ceva care sa imi dea explicatia.

 

E foarte greu sa concepem, cei cunoscuti cum s-a putut intampla asa ceva. Este de neconceput in general pt cienva care merge cu motorul luni bune pe an ca ar putea pati la fel fara f-un motiv clar. Intotdeauna in urma unui accident f grav, mi-am dat explicatia, e o metoda de autoaparare. Viteza, lipsa de experienta, casca nelegata sau prea mare, motor prea puternic, etc etc. Am gasit un vinovat. Daca nu il gasesc nu mai pot iesi in trafic. E uman ceea ce se intampla pe topicul asta.

 

Or sa fie concluzii de la IML, politie, daca exista f-o camera de la Mercedes sau Lukoil orientata spre splai, macar sa aflam daca a mai trecut cineva inainte si dupa... dacia e vis a vis, peste chei, cum zice si Legi, taman peste Dambovita. am sa ma uit cand trec noaptea daca vezi vis a vis altceva decat faruri. Si eu am nevoie ca si voi de un raspuns. De parintii lor ce sa mai zicem?!

 

 

Sarbatori fericite si bucurati-va ca va aveti intregi pe voi si pe familiile voastre!

Ai dreptate Irina, lipsa de explicatii concrete lanseaza ogarii imaginatiei. Ginditi-va insa inainte de a posta la familiile celor doi, care asteapta si ele o explicatie, o impacare cu irationalul. Nu mai postati aici informatii de mina a 7-a pe care nu le puteti verifica.

 

Motociclismul nu e o joaca, este un sport si un stil de viata deosebit de periculos. De 100 de ori cel putin mai periculos decit mersul cu masina. Chiar oameni maturi, experimentati cu zeci de ani si sute de mii de km facuti pe doua roti, pot sa o sfirseasca in orice moment, ucisi de o clipa de neatentie sau de graba, de o privire aruncata la un moment dat aiurea, in fine, de jocul uneori fatal al destinului pe care noi il numim indeobste ghinion.

 

Sau ucisi de nepasarea generala, care lasa capace de canal furate neinlocuite imediat, balti de ulei pe sosea, gropi de zeci de cm profunzime, lucrari la sosea nesemnalizate, automobilisti iresponsabili, etc. etc. De aceea cautam cu totii explicatii de fiecare data cind se intimpla un accident grav. mai ales cind e vorba de colegi care in mod clar nu si-au cautat-o cu luminarea.

 

Motociclismul privit cu responsabilitate este insa si va fi mereu minunat, o farima de libertate si o gura de oxigen pentru toti cei care il practica. Si accepta si riscurile aferente.

 

Sarbatori fericite tuturor! si pace sufleteasca si adevar celor loviti de destin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare a gandit accidentul in fel si chip,sigur nu canalul este responsabil de accident insa daca pilotul rula aproape de bordura,vorbea cu pasagera sau se uita in alta parte,este nevoie doar de o mica ciupitura de bordura cu roata fata si sigur esti jos,asta este concluzia mea si o inpartasesc din propria experienta,am patit asta cand nu aveam cei drept experienta decat 3 ani si este foarte plauzibila,este doar o parere si e bine sa aveti mare grija la cat de aproape rulati sau treceti fata de borduri,o bordura stearsa cu roata fata este o cazatura garantata,asfalt uscat sa aveti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Mi se pare ca dosarul a fost inaintat la Biroul Cercetare Ucideri din Culpa .. momentan atat stiu ... sa vad azi daca a venit ceva oficial de la IML ....

Multumim, asteptam cu totii un raspuns clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

77 de pagini de replici care mai de care.. Traiesc totusi cu speranta ca se va face lumina in acest caz. Urmaresc topicul cu interes, m-am abtinut sa postez pentru ca nu sunt in goana dupa posturi. Dar daca dosarul a fost inaintat la parchet pentru omor din culpa tind sa cred ca nu groapa e ca care i-a ucis pe cei doi..

astept cu interes urmatoarea postare a lui Night.. Pacat ca nu exista martori oculari si nici camere care sa fi surprins nefericitul eveniment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

77 de pagini de replici care mai de care.. Traiesc totusi cu speranta ca se va face lumina in acest caz. Urmaresc topicul cu interes, m-am abtinut sa postez pentru ca nu sunt in goana dupa posturi. Dar daca dosarul a fost inaintat la parchet pentru omor din culpa tind sa cred ca nu groapa e ca care i-a ucis pe cei doi..

astept cu interes urmatoarea postare a lui Night.. Pacat ca nu exista martori oculari si nici camere care sa fi surprins nefericitul eveniment.

omor din culpa pentru motociclist, Adi-Qaz, post mortem...asta e legislatia...

Dumnezeu sa-i odihneasca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, va salut cu respect!

Ce a scris userul the lord mi se pare foarte plauzibil. Locuiesc in zona Dristor, iar portiunea dintre Pod Vitan si Pod Mihai Bravu imi este foarte cunoscuta. Noaptea, pe acea portiune se alearga toti imbecilii cu masini, majoritatea tzaranusi si cocalari din zona. Si cunoastem cam toti comportamentul acestor idioti de conservari, care, dupa ce si-au montat un filtru sport pe cazan, se cred Shumacher. Iar cineva, aflat pe celalalt mal al Dambovitei, putea observa fosrte usor 2 masini care sicaneaza o motocicleta, vizibilitatea este foarte buna in acel loc!

Am trecut cu bicicleta si am luat intentionat acele gropi si crapaturi (nu radeti, nu mai am motor). Daca cursiera mea n-a avut prea multe de comentat, o namila enduro de 850 cc nici atat. Cineva scria ca un Fireblade a trecut prin acele gropi fara probleme. Treaba cu "l-a furat crapatura din asfalt si l-a aruncat la bordura" mi se pare SF pt cei 2 motociclisti experimentati.

Alt aspect: nenorocitii (nu-i pot numi altfel) de gabori de la Sectia 11 musamalizeaza majoritatea porcariilor comise de cocalari in zona, pt ca isi iau si ei "dreptul" de la tiganie. Dovada, numarul de drogati din Vitan, al celor care vand droguri si al celor care umbla cu masini furate.

Inainte sa-mi sariti in cap, ganditi-va de 2 ori! Varianta unui acrosaj cu o conserva este singura plauzibila!

Sper sa se faca dreptate... D-zeu sa-i odihneasca pe cei 2!

Editat de Club12TRS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea cred in teoria conspiratiei... Am fost in zona iar pe banda unu inainte cu aproximativ 70 metri de stalpul blestemat, se afla o groapa foarte adanca ce poate produce oricand un voblaj de toata frumusetea sau chiar o sperietura destul de serioasa sa te proiecteze in stalp. Dupa cum spunea cineva de aici de pe forum, acesta tragedie este un cumul de factori cum ar fi : intuneric, groapa, carosabil prost, oboseala, mobra de imprumut, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbim toti de parca numai cei doi erau motociclisti.Din toti cei care ati dat intr-o groapa asemanatoare celei care zicem noi ca ar fi provocat accidentul,cati ati intrat in voblaj necontrolabil si ati simtit ca urmeaza sa luati tranta sau chiar ati luat-o?Acum s-a descoperit groapa ,ce naiba.Atata timp cat exista loc de supozitii ,ma abtin sa cred asta a fost cauza.

Mesaj completat

Doar o frana pe capacul metalic al canalului ii putea tranti daca vbim de groapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbiti deja prostii...de cand prietenul meu bun Qaz si-a pierdut viata in acest tragic accident...am tot fost pe acel drum si am consemnat pe propriile mele forte cat si ale motorului meu orice intamplare le-ar fi cauzat acest deces. Detin o vitezana, Kawasaki ZX6R, setata pe suspensii cat de cat sportiv....medium pe fata si spatele hard. Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nici una din acestea nu mi-a cauzat catusi de putin un mic voblaj si nici un fel de deztabilizare a motocicletei. Nu-mi explic cum cei doi ocupanti ai motocicletei au putut cade prada mortii subite....sincer, cu vitezana indiferent de viteza nu intri in nici un voblaj pe acel sector de drum.

 

Parerea mea, acrosaj si fugit de la locul faptei, desi avand in vedere ca sunt doi morti, amandoi pasageri ai motocicletei, se va da vina pe conducatorul motocicletei, CASE CLOSED.

 

 

ODIHNEASCA-SE IN PACE AMANDOI!!!!

 

SA LE FIE TARANA USOARA!!!!

 

 

AVETI GRIJA DE NOI DE ACOLO SUS INGERILOR!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf.

 

Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...