the lord Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Cred ca sunt destui cei care doresc sa se aboneze la "marfa" pe care au fumat-o amicii amicului amicului amicului... Deci "informatia" asta este aflata de la niste baietasi de cartier aflati la furat, nu? Si la cat de mare e cheiul Dambovitei, plus noapte (NU functiona iluminatul stradal in zona aia pe partea pe care a avut loc accidentul), plus boschetii de pe marginea cheiului, tu vrei sa imi spui ca aia au recunoscut nu numai culorile, dar si marcile masinilor. Uau... Fugi repede la mass-media, sa le dai pontul asta! Du-te intai, insa, la OTV. Mesaj completat LE: Iti propun un mic exercitiu de imaginatie: - noapte - zona neiluminata - distanta de aprox 60m sau mai mare (conform hartii Garmin RO.A.D. 2008, latimea Dambovitei in zona aia este de aprox 58m) - 2 sau mai multe persoane ocupate cu furatul, nicidecum atente pe partea ailalta a Dambovitei - existenta unor arbusti mici (tufe, copacei, verdeata) pe cheiul Dambovitei, pe ambele parti Tu la ce concluzie logica ajungi? Uite atasat si un ajutor vizual ptr exercitiul asta... Las-o mai subtire cu ca nu e frumos, daca vrei sa citesti pe harti e treaba ta, eu am vrut decat sa fac cunoscuta o varianta a accidentului care mi-a ajuns la urechi. N-am stat sa iau in calcul in ce faza era luna in noaptea aia, cate pietricele erau pe asfalt, cati arbusti erau sau nu erau infloriti s.a.m.d. Am considerat de bun simt sa postez aceasta ipoteza aici deoarece pare mult mai veridica decat faza cu "aruncatul din cauza canalului", informatia prezentata la TV e de neconceput pt un motociclist care are habar de cum arata un TDM, ce fel de motor este si cum se comporta un motor care intra intr-un canal ca cel prezentat. Pace voua !!! PS: N-am dorit sa se ajunga la asemenea discutii dar se pare ca pe "motociclism.ro" stau mai mult asii tastaturii decat ai motoarelor - nu se doreste a fi o jignire ci o constatare personala. Repet: Pace voua si asfalt uscat ! Editat Martie 31, 2010 de the lord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baixinho Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 numai in cazul in care si rudele isi doresc acest lucru. eu cred că vor. sau, ca să fiu mai explicit, familia Mădălinei este de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 (editat) Las-o mai subtire cu ca nu e frumos, daca vrei sa citesti pe harti e treaba ta, eu am vrut decat sa fac cunoscuta o varianta a accidentului care mi-a ajuns la urechi. N-am stat sa iau in calcul in ce faza era luna in noaptea aia, cate pietricele erau pe asfalt, cati arbusti erau sau nu erau infloriti s.a.m.d. Am considerat de bun simt sa postez aceasta ipoteza aici deoarece pare mult mai veridica decat faza cu "aruncatul din cauza canalului", informatia prezentata la TV e de neconceput pt un motociclist care are habar de cum arata un TDM, ce fel de motor este si cum se comporta un motor care intra intr-un canal ca cel prezentat. Pace voua !!! PS: N-am dorit sa se ajunga la asemenea discutii dar se pare ca pe "motociclism.ro" stau mai mult asii tastaturii decat ai motoarelor - nu se doreste a fi o jignire ci o constatare personala. Repet: Pace voua si asfalt uscat ! O succesiune de gropi luate pe neasteptate in intuneric poate dezechilibra un motor oricit de greu. Mai ales daca ocupantii sint poate prinsi intr-o discutie si conducatorul este obosit si nu este obisnuit cu reactiile motorului, acesta fiind de imprumut. Un accident are intotdeuna la baza un cumul de factori favorizanti si in general mai multe cauze. Acest accident a uzat multe tastaturi pentru ca realmente este un mister total ce s-a intimplat acolo. Sa speram ca cercetarile facute de catre politie vor limpezi apele. Consider si eu inoportune, inutile si neavenite alte orice noi speculatii, savante sau nu. Pina la dezlegarea enigmei, putem presupune orice. In mod sigur exista una sau mai multe explicatii si ne vom lamuri cu totii in curind sper. Pina atunci este totusi clar ca : -ora tirzie si oboseala -motorul strain -lipsa de iluminare in zona -starea proasta a drumului au avut rolul lor, restul sint speculatii ..................................................... Nu am mai putut intra pe "groapa ucide" cineva a plantat un malvare acolo. Nu ma mir, deoarece la noi oamenii prefera sa se certe la nesfirsit in loc sa sustina o initiativa decenta. Si sint pudibonzi in privinta "respectarii" legilor daca asta nu le aduce un folos personal. Cu scuzele de rigoare, concluzionez aici: Ploaia si dezinteresul au minat si actiunea programata azi la Cluj. Ne pare rau celor putini care am sustinut-o, ca s-a terminat inainte de a incepe. Anul trecut in turul tarii, starea precara a drumurilor a fost cel mai mare stres pentru mine. Ma refer la cele asfaltate, unde iti imaginezi ca nu mai esti"off" si tragi putin de gaz. Era sa-mi gasesc sfirsitul cind tot intr-o noapte drumul s-a terminat brusc in spatele unui tir intr- o "raba" de balast. Am sarit ca la circ dar am avut noroc. Tot in tur, la iesirea din Corabia dupa o curba de 90 de grade asfaltul muiat de soarele sudului se bolfase in asemenea hal, incit in diagonala un tir facuse un sant de un jumate de metru adincime. Abia am scapat de trinta. Am pus mina pe telefon si am incercat sa anunt pericolul la 112. Mi-au dat cu tifla zicind ca daca am scapat nu trebuia sa-i deranjez pentru asa ceva. Primul echipaj de politie l-am intilnit doar dupa Calafat stind frumusel la pinda de tiruri cu cintarul, intr-o padurice umbroasa. Mi-au ris in nas si ei zicind ca nu tine de jurisdictia lor. Cine stie citi au mai intrat in santul acela pina cind a fost reparat! Acum 3 ani tot noaptea, m-am dat pe laterala ca pe patinuar in Padurea Bogatii, pentru ca niste gipsani ciordisera la adapostul intunericului lemne din padure cu carutele si transformasera soseaua in pista de bob. Daca s-ar fi intimplat intr-o curba in mod sigur nu mai scriam aici. Ma gindesc ca ar fi mult mai potrivit ca realitatile periculoase pe care le depistam in trafic sa le putem raporta undeva la un tel verde si autoritatile sa aiba echipaje mobile de interventie in asemenea cazuri. E o idee pentru o viitoare actiune!! Deocamdata puteti suna la 112 in speranta ca veti obtine numarul de telefon al "rutierei locale" . Daca vi se da cu atunci singura sansa e sa intrebati la informatii la 931 dupa ce in prealabil v-ati interesat de prefixul locului. Politia rutiera locala este indrituita sa primeasca astfel de sesizari. Complicat nu? Nu inteleg de ce la 112 nu se primesc astfel de sesizari, ar fi cel putin de bun simt! Ma gindesc ca asta e solutia in final si in directia asta trebuie actionat. Altfel 112, asteapta sa trimita cu promtitudine maxima ambulanta descarcerarea si preotul Editat Martie 31, 2010 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ninja_skija Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am avut si am si eu n ipoteze cu privire la accidentul asta incredibil de stupid. Drum drept, un motor care inghite denivelari si gropi, Qaz potolit si cu drumuri grele la activ, fara bautura, casti legate marimea lor, noapte linistita cu asfaltul uscat. Trec pe splai deja zilnic de la accident incoace. Intampalrea face acum sa am drum pe acolo. De fiecare data cand trec ma uit in zona asteptand sa vad ceva care sa imi dea explicatia. E foarte greu sa concepem, cei cunoscuti cum s-a putut intampla asa ceva. Este de neconceput in general pt cienva care merge cu motorul luni bune pe an ca ar putea pati la fel fara f-un motiv clar. Intotdeauna in urma unui accident f grav, mi-am dat explicatia, e o metoda de autoaparare. Viteza, lipsa de experienta, casca nelegata sau prea mare, motor prea puternic, etc etc. Am gasit un vinovat. Daca nu il gasesc nu mai pot iesi in trafic. E uman ceea ce se intampla pe topicul asta. Or sa fie concluzii de la IML, politie, daca exista f-o camera de la Mercedes sau Lukoil orientata spre splai, macar sa aflam daca a mai trecut cineva inainte si dupa... dacia e vis a vis, peste chei, cum zice si Legi, taman peste Dambovita. am sa ma uit cand trec noaptea daca vezi vis a vis altceva decat faruri. Si eu am nevoie ca si voi de un raspuns. De parintii lor ce sa mai zicem?! Sarbatori fericite si bucurati-va ca va aveti intregi pe voi si pe familiile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZZTOP Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 F trist ce se intampla in Romania. sa presupunem ca i a lovit cineva, chiar daca statea la fata locului, risca intre 2-4 ani cu suspendare pe loc. cazuri sunt multe. e HAOS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Am avut si am si eu n ipoteze cu privire la accidentul asta incredibil de stupid. Drum drept, un motor care inghite denivelari si gropi, Qaz potolit si cu drumuri grele la activ, fara bautura, casti legate marimea lor, noapte linistita cu asfaltul uscat. Trec pe splai deja zilnic de la accident incoace. Intampalrea face acum sa am drum pe acolo. De fiecare data cand trec ma uit in zona asteptand sa vad ceva care sa imi dea explicatia. E foarte greu sa concepem, cei cunoscuti cum s-a putut intampla asa ceva. Este de neconceput in general pt cienva care merge cu motorul luni bune pe an ca ar putea pati la fel fara f-un motiv clar. Intotdeauna in urma unui accident f grav, mi-am dat explicatia, e o metoda de autoaparare. Viteza, lipsa de experienta, casca nelegata sau prea mare, motor prea puternic, etc etc. Am gasit un vinovat. Daca nu il gasesc nu mai pot iesi in trafic. E uman ceea ce se intampla pe topicul asta. Or sa fie concluzii de la IML, politie, daca exista f-o camera de la Mercedes sau Lukoil orientata spre splai, macar sa aflam daca a mai trecut cineva inainte si dupa... dacia e vis a vis, peste chei, cum zice si Legi, taman peste Dambovita. am sa ma uit cand trec noaptea daca vezi vis a vis altceva decat faruri. Si eu am nevoie ca si voi de un raspuns. De parintii lor ce sa mai zicem?! Sarbatori fericite si bucurati-va ca va aveti intregi pe voi si pe familiile voastre! Ai dreptate Irina, lipsa de explicatii concrete lanseaza ogarii imaginatiei. Ginditi-va insa inainte de a posta la familiile celor doi, care asteapta si ele o explicatie, o impacare cu irationalul. Nu mai postati aici informatii de mina a 7-a pe care nu le puteti verifica. Motociclismul nu e o joaca, este un sport si un stil de viata deosebit de periculos. De 100 de ori cel putin mai periculos decit mersul cu masina. Chiar oameni maturi, experimentati cu zeci de ani si sute de mii de km facuti pe doua roti, pot sa o sfirseasca in orice moment, ucisi de o clipa de neatentie sau de graba, de o privire aruncata la un moment dat aiurea, in fine, de jocul uneori fatal al destinului pe care noi il numim indeobste ghinion. Sau ucisi de nepasarea generala, care lasa capace de canal furate neinlocuite imediat, balti de ulei pe sosea, gropi de zeci de cm profunzime, lucrari la sosea nesemnalizate, automobilisti iresponsabili, etc. etc. De aceea cautam cu totii explicatii de fiecare data cind se intimpla un accident grav. mai ales cind e vorba de colegi care in mod clar nu si-au cautat-o cu luminarea. Motociclismul privit cu responsabilitate este insa si va fi mereu minunat, o farima de libertate si o gura de oxigen pentru toti cei care il practica. Si accepta si riscurile aferente. Sarbatori fericite tuturor! si pace sufleteasca si adevar celor loviti de destin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sageata Postat Aprilie 3, 2010 Share Postat Aprilie 3, 2010 Fiecare a gandit accidentul in fel si chip,sigur nu canalul este responsabil de accident insa daca pilotul rula aproape de bordura,vorbea cu pasagera sau se uita in alta parte,este nevoie doar de o mica ciupitura de bordura cu roata fata si sigur esti jos,asta este concluzia mea si o inpartasesc din propria experienta,am patit asta cand nu aveam cei drept experienta decat 3 ani si este foarte plauzibila,este doar o parere si e bine sa aveti mare grija la cat de aproape rulati sau treceti fata de borduri,o bordura stearsa cu roata fata este o cazatura garantata,asfalt uscat sa aveti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Mi se pare ca dosarul a fost inaintat la Biroul Cercetare Ucideri din Culpa .. momentan atat stiu ... sa vad azi daca a venit ceva oficial de la IML .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amiba Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Mi se pare ca dosarul a fost inaintat la Biroul Cercetare Ucideri din Culpa .. momentan atat stiu ... sa vad azi daca a venit ceva oficial de la IML .... Multumim, asteptam cu totii un raspuns clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 77 de pagini de replici care mai de care.. Traiesc totusi cu speranta ca se va face lumina in acest caz. Urmaresc topicul cu interes, m-am abtinut sa postez pentru ca nu sunt in goana dupa posturi. Dar daca dosarul a fost inaintat la parchet pentru omor din culpa tind sa cred ca nu groapa e ca care i-a ucis pe cei doi.. astept cu interes urmatoarea postare a lui Night.. Pacat ca nu exista martori oculari si nici camere care sa fi surprins nefericitul eveniment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disney Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 In raportul iml scrie ca amandoi au murit datorita multiplelor fracturi (majore) de craniu. Practic, daca nu se loveau la cap, traiau. Cel putin asa mi s-a spus. Dumnezeu sa-i ierte! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 77 de pagini de replici care mai de care.. Traiesc totusi cu speranta ca se va face lumina in acest caz. Urmaresc topicul cu interes, m-am abtinut sa postez pentru ca nu sunt in goana dupa posturi. Dar daca dosarul a fost inaintat la parchet pentru omor din culpa tind sa cred ca nu groapa e ca care i-a ucis pe cei doi.. astept cu interes urmatoarea postare a lui Night.. Pacat ca nu exista martori oculari si nici camere care sa fi surprins nefericitul eveniment. omor din culpa pentru motociclist, Adi-Qaz, post mortem...asta e legislatia... Dumnezeu sa-i odihneasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Club12TRS Postat Aprilie 16, 2010 Share Postat Aprilie 16, 2010 (editat) In primul rand, va salut cu respect! Ce a scris userul the lord mi se pare foarte plauzibil. Locuiesc in zona Dristor, iar portiunea dintre Pod Vitan si Pod Mihai Bravu imi este foarte cunoscuta. Noaptea, pe acea portiune se alearga toti imbecilii cu masini, majoritatea tzaranusi si cocalari din zona. Si cunoastem cam toti comportamentul acestor idioti de conservari, care, dupa ce si-au montat un filtru sport pe cazan, se cred Shumacher. Iar cineva, aflat pe celalalt mal al Dambovitei, putea observa fosrte usor 2 masini care sicaneaza o motocicleta, vizibilitatea este foarte buna in acel loc! Am trecut cu bicicleta si am luat intentionat acele gropi si crapaturi (nu radeti, nu mai am motor). Daca cursiera mea n-a avut prea multe de comentat, o namila enduro de 850 cc nici atat. Cineva scria ca un Fireblade a trecut prin acele gropi fara probleme. Treaba cu "l-a furat crapatura din asfalt si l-a aruncat la bordura" mi se pare SF pt cei 2 motociclisti experimentati. Alt aspect: nenorocitii (nu-i pot numi altfel) de gabori de la Sectia 11 musamalizeaza majoritatea porcariilor comise de cocalari in zona, pt ca isi iau si ei "dreptul" de la tiganie. Dovada, numarul de drogati din Vitan, al celor care vand droguri si al celor care umbla cu masini furate. Inainte sa-mi sariti in cap, ganditi-va de 2 ori! Varianta unui acrosaj cu o conserva este singura plauzibila! Sper sa se faca dreptate... D-zeu sa-i odihneasca pe cei 2! Editat Aprilie 16, 2010 de Club12TRS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grandaddy Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Nu prea cred in teoria conspiratiei... Am fost in zona iar pe banda unu inainte cu aproximativ 70 metri de stalpul blestemat, se afla o groapa foarte adanca ce poate produce oricand un voblaj de toata frumusetea sau chiar o sperietura destul de serioasa sa te proiecteze in stalp. Dupa cum spunea cineva de aici de pe forum, acesta tragedie este un cumul de factori cum ar fi : intuneric, groapa, carosabil prost, oboseala, mobra de imprumut, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Vorbim toti de parca numai cei doi erau motociclisti.Din toti cei care ati dat intr-o groapa asemanatoare celei care zicem noi ca ar fi provocat accidentul,cati ati intrat in voblaj necontrolabil si ati simtit ca urmeaza sa luati tranta sau chiar ati luat-o?Acum s-a descoperit groapa ,ce naiba.Atata timp cat exista loc de supozitii ,ma abtin sa cred asta a fost cauza. Mesaj completat Doar o frana pe capacul metalic al canalului ii putea tranti daca vbim de groapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Vorbiti deja prostii...de cand prietenul meu bun Qaz si-a pierdut viata in acest tragic accident...am tot fost pe acel drum si am consemnat pe propriile mele forte cat si ale motorului meu orice intamplare le-ar fi cauzat acest deces. Detin o vitezana, Kawasaki ZX6R, setata pe suspensii cat de cat sportiv....medium pe fata si spatele hard. Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nici una din acestea nu mi-a cauzat catusi de putin un mic voblaj si nici un fel de deztabilizare a motocicletei. Nu-mi explic cum cei doi ocupanti ai motocicletei au putut cade prada mortii subite....sincer, cu vitezana indiferent de viteza nu intri in nici un voblaj pe acel sector de drum. Parerea mea, acrosaj si fugit de la locul faptei, desi avand in vedere ca sunt doi morti, amandoi pasageri ai motocicletei, se va da vina pe conducatorul motocicletei, CASE CLOSED. ODIHNEASCA-SE IN PACE AMANDOI!!!! SA LE FIE TARANA USOARA!!!! AVETI GRIJA DE NOI DE ACOLO SUS INGERILOR!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf. Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DarkRyder Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca singura masina existenta pe Splai era cu mult inaintea lor?? In puii mei exista 3 probe video ... nu mai faceti voi supozitii aiurea. Plus ca am explicat si data trecuta ca pe motor si pe mijloacele de proba gasite nu exista nicio urma de transfer! Daca se atingea cu alta masina se gasea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Oricat de bizar a fost accidentul ma gandesc ca o groapa, daca nu stii ca e acolo, te poate speria si sa te faca reactionezi gresit si posibil de asta toti care ati luat gropile intentionat nu ati patit nimic, pentru ca nu ati fost luati prin luati prin surprindere. Oricum asta ar fi doar o varianta, ma gandesc totusi ca pentru niste motociclisti experimentati chiar si luati prin surprindere de o groapa nu ar cauza asa o tragedie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Vorbiti deja prostii...de cand prietenul meu bun Qaz si-a pierdut viata in acest tragic accident...am tot fost pe acel drum si am consemnat pe propriile mele forte cat si ale motorului meu orice intamplare le-ar fi cauzat acest deces. Detin o vitezana, Kawasaki ZX6R, setata pe suspensii cat de cat sportiv....medium pe fata si spatele hard. Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nici una din acestea nu mi-a cauzat catusi de putin un mic voblaj si nici un fel de deztabilizare a motocicletei. Nu-mi explic cum cei doi ocupanti ai motocicletei au putut cade prada mortii subite....sincer, cu vitezana indiferent de viteza nu intri in nici un voblaj pe acel sector de drum. Parerea mea, acrosaj si fugit de la locul faptei, desi avand in vedere ca sunt doi morti, amandoi pasageri ai motocicletei, se va da vina pe conducatorul motocicletei, CASE CLOSED. Imi pare sincer rau de amandoi dar povestind cum te-ai dat cu 150 si 180 prin gropi nu-mi arata decat ca nu ai inteles nimic din accidentul asta. Ori te dai zmeu... ori cu adevarat nu ai inteles nimic. Dar absolut nimic. Nici tu nu esti nemuritor iar stalpul ala e tot acolo. Si daca descopereai ca intrii in voblaj si dai de stalp ca si ei... cum ne mai povesteai? Cat despre parerea ta... ramane doar atat. Parerea ta. Chiar daca plauzibila nu are valoare din pacate la fel cum si tu sustii ca parerea celor cu groapa este fara valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
user de forum Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Eu fiind mai prost, vreau sa-mi explice cineva.....in special Survolaj, care este un pilot desavarsit cu suspensii 'setate sport',cum e sa iei gropi/guri de canal cu 150/180 km/h...cu o 'vitezana' sau cum le ziceti voi... (si nu ma refer la guri de canal din alea perfect plate si nici la gropi de 10cm patrati) PS: Survolaj, ti-as explica eu personal cum am intrat intr-un voblaj , mergand cu 70-80 (nu 180), atunci cand am luat cu roata fata o gura de canal (care era mai inaltata). Era noaptea, si datorita texturii asfaltului & etc + felul cum a iluminat farul cam chior asfaltul, efectiv nu l-am vazut nici in ultima secunda. Voblajul a constat in faptul ca roata fata s-a ridicat cativa cm deasupra solului si ghidonul a facut stanga dreapta de vreo 4 ori intr-o secunda.... Am avut noroc c-am reusit sa-l stapanesc si n-am avut o reactie stupida...altfel eram pe jos... Dar n-aveam furca USD si suspensii 'medium/hard'. Daca aveam,poate nu intra deloc in voblaj..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Nimeni nu intelege ca fiecare motocicleta se comporta diferit chiar si fata de una acelasi model fiind. Nici o motocicleta nu e identica cu o alta. Degeaba incercati tot felul de simulari.. ca nu ai cum sa reproduci ce s-a intamplat cu acea motocicleta - aia e unica. Si eu ma gandesc deseori, am luat hartoape cu viteza de ziceam ca mi se rupe motocicleta in doua.. si nu am intrat in voblaj, nu am cazut - dar cu Transalpul... nu am TDM. Am luat gropi cu 120 la ora pe autostrada, santulete, tot ce se poate, zone unde se termina asfaltul cu diferente de nivel de 10 -15cm .. si nu am cazut - dar asta nu ma face sa cred ca a avut loc vreo sicanare. Cine stie ce s-a intamplat... asteptam rezultatele anchetei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Am luat toate canalele si toate groprile si denivalarile posibile ale acestui drum cu diferite viteze...respectiv 50, 80, 100, 150, 180km/h. Nu-i relevant. Pt simplul fapt ca ai facut-o cu intentie, stiind despre gropile si denivelarile alea. Nu cred ca instinctul iti va permite sa iei o denivelare in cel mai periculos mod posibil. In plus, ar trebui sa incerci cu acelasi motor, sau unul identic din toate punctele de vedere (inclusiv cantitate si tip de ulei in furca) cu aceeasi incarcare si distributie a maselor. Unde mai pui ca factorul uman nu-l poate reproduce nimeni, pentru ca indiferent de educatie si experienta, nu suntem roboti sa actionam 100% previzibil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
--=HD=-- Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Eh, nu ai luat toate gropile cu 180. . dar foarte bun postul. Mai mult ca sigur ca fost vb. de o sicanare cu auto. Ce mi se pare mie bizar este de ce merg motoristii noaptea pe drumuri din astea cu probleme. Si in centru trebuie sa fii atent.. darmite pe drumul ala de "centura". .eu si cu masina pe acolo, sunt f. atent, chiar daca lipsa strazilor laterale te imping sa calci pedala. Soarta.. . wtf. Ajung sa fac o paralela intre motociclism in Bucuresti si o zicala a unui samurai celebru. . ."Daca scoti sabia din teaca, foloseste-o cum trebuie, daca nu ai cum, mai bine las-o in teaca". sau cam asa ceva. . nu mai stiu exact. Si parafrazand, cunoscand pattern-urile din Bucuresti trafic, . . decat sa mergi prin trafic la orice ora din zi sau noapte pentru orice motiv, cat de stupid, mai bine te abtii cu stoicism 6 zile/sapt. si iesi numai duminica. cand poti sa-i dai. Eu aplic sistemul asta de 6 ani. Mai bine 3-4 ore de moto din plin, in weekend, pe trafic lejer, decat 8-10-15-20 ore in restul saptamanii, chinuiti in trafic si aglomeratie maxima. . Nu merita fratilor, chiar nu merita. . .oricand si oriunde. . Vad ca esti motociclist de weekend... Esti si sofer de weekend? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Club12TRS Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Voi chiar nu vreti sa intelegeti ca singura masina existenta pe Splai era cu mult inaintea lor?? In puii mei exista 3 probe video ... nu mai faceti voi supozitii aiurea. Plus ca am explicat si data trecuta ca pe motor si pe mijloacele de proba gasite nu exista nicio urma de transfer! Daca se atingea cu alta masina se gasea! Zau? Astept sa prezinti cele 3 probe video, cu "puii tai" cu tot. Sau, sa te abtii! Urma de transfer? M-am harjait cu FZR-u' de o Skoda Favorit, n-am avut NICI O URMA !!! Scrii mult, dar nu prezinti probe care sa-ti sustina afirmatiile! parerea mea e ca ascunzi ceva! In ceea ce priveste gropile: ultimul motor l-am avut in 2003, un FZR Exup 1000. Traficul, pe vremea aia, era mult ai lejer si ieseam noaptea la fugareala, mergeam ca balamucu'. Si multi dintre voi isi aduc aminte ca drumurile nu erau ca-n palma, ci cam praf. N-am avut nici o problema majora, nu mai zic de cazatura, si suspensiile mele erau ca de cart! P.S. Nu va mai certati! Respect fratilor!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.