mateo45us Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 În primele Âşase luni ale anului, motocicliÂştii au fost implicați, pe străzile bucureÂştene, în 142 de accidente rutiere, ei făcându-se vinovați de producerea a 78 dintre ele, a declarat marți, la o întâlnire cu presa, comisar-Âşef Marian Motoc, Âşeful Brigăzii Poliție Rutieră (BPR) a Capitalei. El a menționat că accidentele în cauză s-au soldat cu Âşapte morți, 17 răniți grav, iar 121 de persoane s-au ales cu răni uÂşoare. Potrivit oficialului BPR, în 76 dintre aceste accidente au fost implicate motociclete cu o capacitate cilindrică de peste 600 centimetri cubi, iar în 66 - mopede Âşi scutere. Viteza excesivă, nepăstrarea distanței în mers sau neacordarea priorității celorlalți participanți la trafic sunt principalele cauze ce au produs aceste accidente. Principalele artere pe care s-au produs accidentele în care au fost implicați motocicliÂştii, a arătat oficialul BPR, au fost bulevardele MărăÂşti, Unirii, ÂŞos. Mihai Bravu, Splaiul Independenței, Iuliu Maniu, Bd. Nicolae Grigorescu sau Cartierul Drumul Taberei. "Cele mai multe evenimente rutiere în care au fost implicați motocicliÂştii, se transformă de cele mai multe ori în accidente cu urmări grave sau foarte grave", a afirmat oficialul BPR. De asemenea, Marian Motoc a spus că BPR intenționează să achiziționeze 50 de motociclete "pentru a deveni parteneri de trafic de valoare egală cu deținătorii de astfel de motoare". El a adăugat că BPR pregăteÂşte intensiv noua promoție de agenți în dezvoltarea abilităților de conducere a motocicletei, menționând că a solicitat MAI instructori străini, specializați în executarea unor manevre deosebite cu bolizii pe două roți. În prezent, în toată țara sunt înregistrate aproximativ 30.000 de motoare pe două roți, jumătate dintre acestea fiind în proprietatea bucureÂştenilor. În primul semestru al anului, în BucureÂşti au fost înregistrate 373 de accidente grave, soldate cu 48 de morți, 339 grav răniți. De asemenea, s-au înregistrat 1.429 de accidente cu vătămări uÂşoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 sa fie gabori pe motoare cat cuprinda dar sa nu mai fie asha zgartzari si sa se lege de tine una doua. Ca tare nft mai sunt uni. In rest bafta multa si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 In 78 dintre 142 au fost vinovati motociclistii, se observa o oarecare discordanta intre cifrele unei statistici reale si opinia multora de pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tatabobu Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Silenti, ia aminte la nick-ul tau si taci! Tu nu stii ca mereu conservarul e de vina? Pe de alta parte: 142 de accidente la 15000 de motoare, fata de 1802 accidente la (oare cate masini or fi in Bucuresti?) vreo cateva sute de mii. E clar ca esti mai "pasibil" de accident pe doua roti, daca in Bucureszti sunt mai mult de 200 de mii de masini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catzel Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 plus ca mai sint accidente nedeclarate la Politie , erau cateva pe site in care s-au inteles cu conservarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Dacă în statistică intră toți scuteriÂştii care nu au habar de reguli de circulație e normal ca aproape jumătate să fie din vina "motocicliÂştilor". Dacă îi excludem pe aceÂştia probabil procentul se modifică considerabil. În favoarea noastră. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacomia Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Dak imi aduc aminte bine de la o emisiune radio in Bucuresti sunt imatriculate cca 850.000 de autovehicule. Deci mai mult de 200.000 . Nu circula zilnic toate dar spre juamte tot circula +cei din afaara bucurestiului care vin in bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 era mai interesant sa spuna si cati dintre cei "Âşapte morți " si "17 răniți grav " au avut vina in producerea accidentelor asa .... ca o statistica . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ali baba Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Pe mine ma amuza ca motarele intre 125 si 600cmc nu au facut nici un accident (pentru ca total accidente 142 = 76 peste 600 + 66 mopede si scutere). Nu cred ca este posibil. Dar daca e asa nu pot decat sa ma bucur. Apropo de nr. de masini in bucuresti: este sigur peste 1mil. Si daca masinile nu circula zilnic toate, motocicletele nici atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius_stp Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 142 de accidente numai in Bucuresti!! deci in astea 6 luni aproape 1 accident pe zi in zona bucurestiului(daca am pune 40 care nu au fost declarate si tot judetul ilfov). puls alte mari orase putem sa observam clar ca nu exista "in weekendu asta nu au fost accidente". au loc 4-5 accidente pe zi, probabil mai multe. deci daca nu ai avut accident inca, sansele tale sa pici cresc pe zi ce trece drive safe!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dabix Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Din cele 66 de accidente cu scutere si mopede eu tot pun 10 din vina conservarilor. Daca mai puii si faptul ca excesul de viteza poate arunca imediat vina pe motociclist (aici doar imi dau cu parerea), mai putem scadea vreo 10 - 15 accidente. Deci ramin cam 10 - 15 aciidente din vina motociclistilor. Ca o mica explicatie vizavi de cele 10-15 accidente ar fii aceea ca un conservar daca se simte in "regulament " il cam doare undeva daca arunca un motociclist direct in spital. si unde mai puii ca daca sunt implicati X taximetristi, astia stiu cum sa nu cada de pleasca la accidente ca au experienta. Acum ce ramine de facut !? Cu siguranta nu trebuie ignorat numarul de aciidente. E mult prea mare. Si cu siguranta va creste odata cu numarul motocicletelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reptile Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Pe mine ma amuza ca motarele intre 125 si 600cmc nu au facut nici un accident (pentru ca total accidente 142 = 76 peste 600 + 66 mopede si scutere). Nu cred ca este posibil. Dar daca e asa nu pot decat sa ma bucur. Cam ciudat numai 1 accident intre 125 si 600.Ii clar cu au facut statistica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 18, 2006 Share Postat Iulie 18, 2006 Cam ciudat numai 1 accident intre 125 si 600.Ii clar cu au facut statistica Stii de inca unu inregistrat la politie in afara de ala din statistica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 QUOTE(reptile @ Jul 19 2006, 12:45 AM) * Cam ciudat numai 1 accident intre 125 si 600.Ii clar cu au facut statistica biggrin.gif Stii de inca unu inregistrat la politie in afara de ala din statistica ? 99smoke.gif Stiu eu de un accident cu 125 care a avut loc anul asta pe unu din bulevardele trecute in statistica. Din vina motociclistului. (Oare?!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silvan Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Stii de inca unu inregistrat la politie in afara de ala din statistica ? 99smoke.gif Stiu eu de un accident cu 125 care a avut loc anul asta pe unu din bulevardele trecute in statistica. Din vina motociclistului. (Oare?!) 125cc e scuter/moped Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 ma intreb cum au scos ei deja vinovatii ....ca sunt dosare care se vor rezolva abia peste 6 luni - 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 De cateva saptamani aud/vad numai despre statistici ale politiei cu privire la accidente si se tot intreaba care sunt cauzele. Ei bine, cu cat ignoranta agentilor creste cu atat creste nesimtirea soferilor. Si cu asta am zis tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 Eu am vazut reportajul in jurnalul de stiri de la ora 19 la un post de televiziune. Si mi s-a parut foarte tendentios... Motociclistii descrisi ca vitezomani care baga spaima in soferi Ce mai extrem de urat reportajul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 era mai interesant sa spuna si cati dintre cei "Âşapte morți " si "17 răniți grav " au avut vina in producerea accidentelor asa .... ca o statistica . Ar fi fost interesant... Pe mine ma amuza ca motarele intre 125 si 600cmc nu au facut nici un accident (pentru ca total accidente 142 = 76 peste 600 + 66 mopede si scutere). Nu cred ca este posibil. Dar daca e asa nu pot decat sa ma bucur. Apropo de nr. de masini in bucuresti: este sigur peste 1mil. Si daca masinile nu circula zilnic toate, motocicletele nici atat. Corecta aprecierea! Cam ciudat numai 1 accident intre 125 si 600.Ii clar cu au facut statistica Poate eram io cu 498cc Stii de inca unu inregistrat la politie in afara de ala din statistica ? poate eram tot io ori Paw-waw Eu am vazut reportajul in jurnalul de stiri de la ora 19 la un post de televiziune. Si mi s-a parut foarte tendentios... Motociclistii descrisi ca vitezomani care baga spaima in soferi Ce mai extrem de urat reportajul... Chiar asta s-a si urmarit in acel reportaj!! Si totusi parerea mea este ca au fost prea multe accidente anul asta in primele 6luni! Ptr anul trecut nu am ce comenta decat un ptr blonda care m-a incalecat cu peugeotul!!! Oricum se pare ca topul este detinut de vitezane cu/sau incepatori !! 25 KW in primii doi ani? o fi bine, o fi rau ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Semaca Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 E oarecum ciudat ce se intampla. In afara forumului, doi amici m-au intrebat pana acum ce parere am despre faptul ca vor sa-si ia vitezane de 600 (coincidenta nenorocita, nu se cunosteau intre ei). Le-am explicat amandoura care e punctul meu de vedere si anume ca 100 de cai nu-s prea indicati ca sa inveti pe ei, sa conduci pe 2 roti. Imi termin eu pledoaria multumit si amandoi mi-au replicat ca ei sunt niste oameni foarte calculati si linistiti si vor vitezane nu ca sa mearga tare ci normal si legal. Orice spuneam se termina invariabil cu acelasi raspuns cum ca el/ea va fi foarte atent in trafic, ca a mai mers in spate si nu-i chiar asa de rau, bla bla bla. Parca erau hipnotizati asa ca am renuntat sa-mi mai bat gura de pomana. Asa sunt multi din incepatorii care vor sa ia direct o vitezana puternica. In situatia asta accidentele, care oricum vor creste odata cu numarul motociclistilor, vor creste si mai mult din pacate. In mod ciudat, desi oamenii stiu ca tot incepatori ies din scoala in subconstientul lor sunt convinsi ca pot stapani perfect un motor de 100 de cai oriunde in trafic. Generatia mp3 care nu prea intra in nici o statistica pentru ca nu mai ajunge la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 25 KW in primii doi ani? o fi bine, o fi rau ? N-am nimic impotriva a 50+ kW din prima, daca ar exista cu adevarat testul ala (ala cu 21+ ani si blabla). De fapt, daca toate scolile din .ro ar fi ca asta: http://www.motorcycle-training.f2s.com/training.html (si legislatia ar fi cat de cat asemanatoare) si ar oferi informatii ca astea: http://www.motorcycle-training.f2s.com/guide.html ar fi probabil cel mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Iulie 19, 2006 Share Postat Iulie 19, 2006 De asemenea, Marian Motoc a spus că BPR intenționează să achiziționeze 50 de motociclete "pentru a deveni parteneri de trafic de valoare egală cu deținătorii de astfel de motoare". Daca se aloca bani pt asta, atunci e f bine. Dar parca vad eu ca iar se ajunge la clasicul "n-avem fonduri". Pacat. As vrea sa vad cat mai multi politisti moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Pacat. As vrea sa vad cat mai multi politisti moto. tot politisti raman. De KKO M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barthez Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 N-am nimic impotriva a 50+ kW din prima, daca ar exista cu adevarat testul ala (ala cu 21+ ani si blabla). De fapt, daca toate scolile din .ro ar fi ca asta: http://www.motorcycle-training.f2s.com/training.html (si legislatia ar fi cat de cat asemanatoare) si ar oferi informatii ca astea: http://www.motorcycle-training.f2s.com/guide.html ar fi probabil cel mai bine. Nu cred k asta ar face vreo diferenta la accidente, eu spre exemplu am invatat direct pe motor de 600 sport, fiecare poate sa-si ia ce motor vrea, ideea este ca trebuie sa fie constient mereu ca e pe 2 roti ca are 1-200 de cai sub el, si orice motor de la rs de 125 la busa stie sa mearga cu 50-60 in orash. Eu unul era sa ma pun pe burta cel mai urat cand aveam viteza in orash ...cam 120...am scapat, dar nu stii daca ai bulan si scapi mereu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marmota Postat Iulie 20, 2006 Share Postat Iulie 20, 2006 Nu cred k asta ar face vreo diferenta la accidente, eu spre exemplu am invatat direct pe motor de 600 sport, fiecare poate sa-si ia ce motor vrea, ideea este ca trebuie sa fie constient mereu ca e pe 2 roti ca are 1-200 de cai sub el, si orice motor de la rs de 125 la busa stie sa mearga cu 50-60 in orash. Eu unul era sa ma pun pe burta cel mai urat cand aveam viteza in orash ...cam 120...am scapat, dar nu stii daca ai bulan si scapi mereu. Bai frate mai lasa-ne cu "fiecare isi ia ce motor vrea" Nu nu ar trebui ca fiecare sa-si ia ce motor vrea si sunt 1122220000 de motive pentru care aceasta sintagma ESTE GRESITA. Vrei sa-ti spun eu despre diferenta intre sensibilitatea mansonului de acceleratie intre un street de 250-300 cc si un speeder de 600? Despre manevrabilitate? M-am saturat de viteji d-astia care sunt de parere ca ei ca incepatori pot conduce ok. Sa fie constienti tot timpul? Cand ei sunt inconstienti inca din momentul in care isi aleg motorul??? I dont think so. Si ca sa intelegi mai bine inversunarea mea, cu ceva timp in urma ai avut un post in care ne sfatuiai sa lasam naibii protectiile ca nu tre sa iesim pe strazi cu gandul de a cadea. Dupa care, la ceva timp imi dadeai dreptate ca protectiile trebuiesc purtate allways Deci pe langa lipsa de consecventa se observa si o labilitate in gandire. Asa ca frate gandeste-te ca daca macar un incepator iti vede postul si va fi alimentat in prostia lui de a-si lua o vitezana de 600cc meriti foarte multa Sa nu intelegi gresit ca am ceva personal cu tine. MA deranjeaza insa faptul ca poti spune asemenea aberatii pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.