Method Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Iata si un test foarte profesional facut unde se studiaza franarea cea mai eficienta in linie dreapta. Cititi-l ca nu e mare,e o chestie din care toata lumea poate invata. Bike_Braking_Tests.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 @ bec : ???Nu inteleg,te plictisesti si nu ai cu cine sa te certi?Vad ca ai dat cu quote acolo la ce am scris eu,tu ai citit la ce ai dat quote ???Hai sa-ti dau eu quote inca odata,poate de data asta citesti si ce am scris : Iata si un test foarte profesional facut unde se studiaza franarea cea mai eficienta in linie dreapta.Cititi-l ca nu e mare,e o chestie din care toata lumea poate invata. Bike_Braking_Tests.pdf ( 864.81K ) Number of downloads: 7 Cand am vorbit eu de franarea de urgenta???Ai scris "te-ai gandit vre-o clipa ca aici se discuta despre franarea uzuala si nu aia de urgenta?" Da,despre asta si vorbeam,unde vezi tu scris franare de urgenta,nu esti in stare sa citesti alea 2 randuri pe care le-am scris?? A,sau poate confunzi cuvantul "eficient" cu cuvantul "urgent" ?! De asta ai sarit asa si ai inceput sa baigui despre frana spate si fata si amortizoare? Nu pricep,sa mor. Eu am dat share unui test facut foarte profesional despre cum sa franezi cat mai eficient,eficient,adica cat mai bine,sa scoti 100% din frane,cum sa mai zic ca sa intelegi? OMG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Eu am postat testul ala pt ca acolo se studiaza si se arata cum sa franezi cel mai eficient.Asa se si numeste titlul topicului,seretele franarii,eficiente.Aia au roti pe laterale in caz ca..sa nu imprastie datele pe jos ,nu cred ca au vreo problema cu mersul sau ceva,sunt piloti profesionisti,in orice caz mai buni ca mine si indraznesc sa zic si ca tine.Da,am declarat pe forum,dar nu aici,ca de cand am blocat spatele in situatii de urgenta,nu prea mai folosesc spatele decat rar la vit mici sau in curbe,preferand sa ma concentrez pe fata in totalitate.Si toata lumea mi-a sarit in cap dar eu nu am zis nimanui sa faca ca mine,desi mai e un baiat,Kevin Schwantz pe numele lui,care frana ca mine,adica,na,eu m-am cam luat dupa el .E o practica des intalnita la piloti si eu m-am luat dupa ei si am vazut ca teoretic nu,dar practic rezultatele sunt mai bune,dar n-ai ce sa le explici frumos alora de pe acolo. Eu din contra,am zis sa faca cum scrie in testul ala si cum ai descris si tu.Testul ala daca l-ai citit e de acord cu tine,deci nu te contrazice nimeni,stai linistit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 ma bag si eu ca musca... 1 - pare ok ce s-a spus acolo, si da, trebuie si teorie, unele lucruri nu le poti invata, ca sunt pe invers (cum e contravirarea), putini sunt cei care au devenit constienti de asta singuri (unii o fac instinctiv, dar nu sunt constienti ca o fac) 2 - nu zice nimeni sa iei de bun ce spune unul sau altul, indiferent de "vechime", doar incearca sa vezi ce se intampla. si dupa ce ai incercat si ti se pare o tampenie, da-ti cu parerea aici , spune si de ce. 3 - da, unele chestii sunt de mare finete, si dureaza mult pana asimilezi experienta necesara, dar e bine de stiut "cum se face" oare de ce se opun unii "schimbarii"? daca e de bine, schimb cat de repede pot, doar e in interesul meu 4 - primii 2-3000km - am franat doar cu fata(toti cred ca sunt de acord - fata e BAZA), apoi mi s-a recomandat sa incerc si cu spatele - am incercat, mare diferenta 5 - asta cu "sa nu debraiezi" pare o idee f buna.. am sa incerc Mesaj completat mda, nu stiu ce intelegi tu dintr-un articol care-ti spune sa franezi intr-un fel dar care-ti demonstreaza ca franezi mai repede in alt fel (cu 2 roti ajutatoare) de ce ai sarit asa la beregata omului?(pe un ton normal, doar curios - nu mai pot pune emoticoane) vezi ca faza cu rotile ajutatoare, care pare o tampenie pentru tine, ca doar copiii mici le folosesc, pe bicicleta, e folosita si la scoala lui Keith Code, ca sa invete lumea unde e limita franelor, etc. Rotile ajutatoare nu ajuta deloc la franare, ajuta omul sa depaseasca limitele fara sa-i fie frica (daca ti-e frica nu o faci.). relax + asfalt uscat! UNUL DIN CELE MAI BUNE(COMPLETE) CHESTII PE CARE LE-AM CITIT DESPRE FRANARE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) Mai ozzy, citeam ce ai scris tu, si chiar ma gindeam: Uite ma ai naibii astia mici ce rai sint...Cind sa dau un post sa-ti zic cita dreptate ai, mi-am adus aminte de nea Petre Roman la Apaca, cu tantile alea voluntare si bine intentionate, si chestia aia dragutza cu "nu vrem bani, nu vrem valuta, vrem ca Roman sa ne (scuze, n-am gasit alta rima)". Eu atita indignare sincera, chiar proletara, nu mi-o pt explica decit daca ma gindesc ca e posibil ca tu sa fi citit topicul asta de pe noul tau iFart (hdtv/hdmi/dmdrq), in timp ce erai pe buda dupa o festanie cu orez. Hai sa-ti explic de ce il gasesc eu extrem de amuzant: Si acum intrebare: Daca ai la fizica 3 note de 4, cite note de 3 ai nevoie ca sa iasa media 5? Ei? Si ca sa fie deruta maxima, eu n-am sustinut ca e cum reiese de acolo, ci doar ca desi teoria generalizata e perfect valabila pe domeniul de aplicare, la limita ar putea fi niste nuante care in functie din ce punct privesti problema, intaresc teoria deoarece regula contine si nuantele, sau o slabesc nefiind incluse in ea. Nici vb de criticat si alte vise. Da' hai, nu fi suparici, am si un banc bun pt tine (din memorie): Vad ca nu mai merge linkul la poza, si prea-i faina: Sa inteleg ca acum te simti mai bine? Ma bucur ca te-ai amuzat. Si sincer nu m-am suparat. Revin cu aceleasi intrebari. Tu stii cine sunt Dan Nastase si E.Z Rideras? Tu cine esti? Dupa ce imi raspunzi la aceste intrebari simple iti raspund si eu ce note am avut la fizica, ce anume citeam dupa portia de orez si unde ma aflam in acel moment si alte intrebari interesante la care cauti tu raspuns. Din pacate nu am inteles ce cauta Petre Roman in discutia asta si nici nu sunt curios sa aflu. Dar probabil exista o logica si in asta. Asa ca fapt divers eu doar ii respect foarte tare pe cei doi asa cum il respect pe Mihai Barbu, Demostene si pe multi altii care au facut ceva pentru motociclismul romanesc. Ne-au dat speranta ca se poate. Probabil asta era legatura dintre mine, Petre Roman si APACA. Dar ai cam gresit. Nu prea sunt genul de alpaudac. Ori poate ma insel si nu ai vrut sa spui asta. Eh oricum nu conteaza prea tare. Cert este ca nu poate nimeni contesta calitatile dovedite de acei oameni. Uneori poate fi frustrant dar trece si asta. Incerca sa meditezi adanc trage are in piept si mai discutam dupa ce iti raspunzi. Poate afli de ce sunt in stare aia mici de care discutai mai sus. Editat Aprilie 18, 2011 de ozzy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 @ frigider: Da,in general ai dreptate,eu inca continui numai pe fata la vit mari,numai sub 30 bag si spatele,e mai bine sa franezi cu amandoua,dar in caz de panica sunt sanse f mari sa blochezi spatele,eu in general dozez fata stas (cred ca ma ajuta mult si pompa radiala)si cand ma panichez,spatele nu.Avand in vedere ca spatele ajuta cam 10% din franare eu prefer sa nu-l pun,mai ales in situatii limita.E o optiune personala insa. La pct.5,in testul ala se arata ca s-au obtinut valori mai bune cu ambreiajul apasat,si ca urmare ei recomanda sa apesi ambreiajul concomitent cu frana fata. @ bec : Tu ai ramas setat pe rotile ajutatoare,da-le draq de roti ajutatoare,cu ce ii ajuta alea la micsorarea perioadei de franare,nu despre rotile alea era vorba.Au pus chestiile alea preventiv,ca si cum ar pune jaloane in fata unei masini si masina sa franeze pana in ele,iar daca le loveste sa loveasca jaloane si nu alta masina,rotile sunt pt a nu da motoru pe jos in caz ca franarea se face peste limita.Scopul acelui test era sa se ajunga la limita limitei de franare si normal ca atunci cand vrei sa ajungi la limita treci si peste,nu? Nici nu inteleg de ce ne contrazicem de fapt,testul ala demonstreaza cum se face o franare cat mai eficienta,si mi se pare ca si tu ai zis ca franezi exact cum scrie in test,nu inteleg unde e problema,cu ce nu esti de acord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 treaba cu rotile e foarte importanta, ce am incercat sa explic dar nu intelege nimeni, sau nu vrea, e ca daca ai roti ajutatoare pe motocicleta strangi frana fata cu incredere cum pune Dorel frana pe basculanta !!! caz in care cam pe orice mobreta de STRADA (cu suspensii setate de primul propetar) BLOCHEZI FATA, asta nu inseamna ca vei cadea, ii dai drumu repede si mai incerci o data, e clar pana aici? Da,corect.Eu inteleg ce zici tu : ca in viata reala noi nu putem pune frana ca ei,ei au pus frana fara frica de a cadea si s-au dus la limita motocicletei.Dar daca nu puneau rotile alea nu se puteau duce pana la limita limitei pe franare,se duceau la 90% probabil,fiind profesionisti,dar niciodata la 100%.Ori asta era si scopul testului,sa vada cat de bine poate frana un motor si cum e cel mai bine sa franezi. Da,diferenta de suspensie e enorma la r1 fata de hornet,adica la r1 simt ca se incarca fata numai daca las acceleratia din ture mari si ma indrept in sa,la hornet nu simteam suspensia deloc. Problema este atunci cand ti se pune cutitul la gat ca sa zic asa,mai poti frana cum trebuie?Adica sa pui spatele finutz,ca sa incarci fata si sa lucrezi concomitent cu simt pe frana fata ca sa nu blochezi?Aici e chestia nasoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 http://spynet.ru/blog/36149.html Astept comentariile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Pai ce-i de comentat? Un prostovan... Editat Aprilie 21, 2011 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexdimi Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 exact asa am cazut si eu. am blocat roata fatza si aia a fost ms mult speed. esti un scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 http://spynet.ru/blog/36149.html Astept comentariile. Cauciuc nasol pe fata. Foarte foarte nasol. Si inca ceva. Apasat maneta de frana, nu prea tare, prea repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Cauciuc nasol pe fata. Foarte foarte nasol. Si inca ceva. Apasat maneta de frana, nu prea tare, prea repede. Parca mergea cu ochii inchisi pana se se apropie de cisterna , iar franarea de toata jena . A zis ca i ninja se opreste pe roata din fata chiar la limita ? trebuia franat din timp treptat !!!!! Si cel mai important tot timpu dar tot timpul doua degete pe maneta de frana doua pe ambreiaj . Asta e regula sfanta .Si franare treptata ca nu esti pe computer ) la moto gp 09 "Franare treptata" = din punctul meu de vedere , freci placutele de discuri pentru a se incetini in distanta nu bloca discu pentru ca toata forta din spate te impinge ori peste cap ori cum a patit cel din video stanga /dreapta . Editat Aprilie 21, 2011 de georgerdp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 De comentat e cum a facut ala cu cisterna dreapta de pe banda 3. Pt. ca ala cu mobra nu a condus preventiv, a platit cu buseala. :| Bun filmuletul oricum,arata ce inseamna neprevazutul si reactia in fata lui,nice.Cisterna de abia iesise pe strada pe banda 3 si a vrut sa intre pe straduta urmatoare.Daca observati si masina a degajat spre stg si i-a taiat fata,ea fiind initial in dreapta lui.Mai multi factori au dus la accident : viteza destul de mare pt oras (desi strada era f mare si relativ libera),nesansa combinata cu neatentie (a intors capul in lateral exact cand cisterna a inceput sa vireze,iar cand si-a intors capul in fata a mai accelerat 1-2 sec,dupa-aia s-a auzit ca a lasat accel),masina care i-a taiat calea si bineinteles frana grabita si bruscata de panica plus ca nu a franat in linie dreapta ci a tras dreapta dar din cauza masinii.Ar fi trebuit sa-i atraga atentia ceva atat de mare si portocaliu care intra ca primaru direct pe banda 3,dar nu a lasat o sec accel macar. Ce m-a frapat,avea viteza f mare cand a cazut pe jos,dar s-a oprit rapid din alunecarea pe asfalt.Bine ca a avut echipament,fac mult si manusile si o geaca+cizme.Ma intreb cum de nu l-a dat motoru cu casca de pamant,a cazut intr-o pozitie sprijinit cu ambele maini in fata si cum ar veni in sezut cu picioarele inainte,f ciudat mi s-a parut,in fine. Bine,e f usor sa judecam la rece din fata calc,ma intreb cati dintre noi ar fi putut sa iasa basma curata din situatia aia,eu personal cred ca as fi franat drept si m-as fi infipt in masina.Nu catalogati omul ca prostovan pana nu vi se intampla o treaba din asta si reusiti s-o evitati,oricum,cel mai bine e sa nu te bagi in asemenea situatii.Si eu am mai avut din astea la mustata,dar cu masini/carute si odata un pieton la mm am scapat,dar alta e cand vezi mastodontul,stii ca nu prea mai ai sanse cu ala fata de o masina si esti cu morcovu pana-n maduva... trebuia franat din timp treptat !!!!! Si cel mai important tot timpu dar tot timpul doua degete pe maneta de frana doua pe ambreiaj .Asta e regula sfanta .Si franare treptata ca nu esti pe computer ) la moto gp 09 "Franare treptata" = din punctul meu de vedere , freci placutele de discuri pentru a se incetini in distanta nu bloca discu pentru ca toata forta din spate te impinge ori peste cap ori cum a patit cel din video stanga /dreapta Sa vezi cum iti mai aduci tu aminte sa freci placutele de discuri cand vezi un monstru ca ala ca iti taie calea...Numa franare treptata si frecat placute n-o sa-ti treaca atunci prin cap.Odata ce intervine panica subonstientul preia fraiele si intra refexul.Numai cei foarte experimentati si care au mai patit din astea isi pastreaza cumpatul si actioneaza gandit,majoritatea actioneaza din reflex.Am mai zis treaba asta,e relativ usor sa franezi bine,dar cand ai cutitul la gat,situatia se schimba radical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgerdp Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Sa vezi cum iti mai aduci tu aminte sa freci placutele de discuri cand vezi un monstru ca ala ca iti taie calea...Numa franare treptata si frecat placute n-o sa-ti treaca atunci prin cap.Odata ce intervine panica subonstientul preia fraiele si intra refexul.Numai cei foarte experimentati si care au mai patit din astea isi pastreaza cumpatul si actioneaza gandit,majoritatea actioneaza din reflex.Am mai zis treaba asta,e relativ usor sa franezi bine,dar cand ai cutitul la gat,situatia se schimba radical. Eu sunt foarte calm de fel , la fel si in mersul pe motor . Am avut cateva situatii critice in care am actionat corect fara panica. Asta pentru ca de fiecare data cand ma urc pe motor sunt constient de ce se poate intampla , nu doar atunci cand sunt cu el peste mine . Si stiu sigur ca nu sunt singurul care are temperament de genul , pentru aceia ce pot sa inteleaga am explicat felu meu de franare. Cel din video nu avea ce sa caute cu viteza aia in intersectie acolo , e sinucidere curata . Monstrul ala nu ti apare asa de o data pentru ca nu are viteza incat sa zici ca te surprinde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 a franat in 10 metri desi l-a vazut pe ala cu camionul de la 100m de fapt nu prea a mai franat ci a pus-o pe partea dreapta si gata. eu din film nu vad se incarce fata in vreun fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 a franat in 10 metri desi l-a vazut pe ala cu camionul de la 100m de fapt nu prea a mai franat ci a pus-o pe partea dreapta si gata. eu din film nu vad se incarce fata in vreun fel Pai nici nu se incarca. Ca sa incarci fata trebuie sa atingi intai pedala spate. Asta mnu inteleg multi. Da' multi, bre! Pentru ei exista doar fata. Si franarea cu carenele pe asfalt. Scuze @Method, am mai avut noi contre, nu vreau sa crezi din nou acelasi lucru. Cine intreba de suspensii, la R1 vs Hornet, avea altceva in minte. Tu insa iar te-ai grabit cu un raspuns, spunand ca simti cum se incarca fata la R1 numai cat lasi acceleratia. Fals. Ideea era ca suspensiile dure de la R1 nu se incarca atat de usor ca la o mobra cu suspensii traditionale (Hornet, Bandit) care sunt mult mai moi. Dar tu ai zis ca simti exact pe dos. Ma rog, pana la urma totul e o chestiune de feeling. Dar oleaca de "stiinta" nu strica, atunci cand e vorba sa-ti slefuiesti reflexele. Pentru ca s-a vazut, un reflex brut, needucat, strangerea manetei frana fata prea REPEDE (cum bine a zis @CESAR) te pune jos inainte de a realiza ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cod03c Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Pe cel în vestă galbenă care îi face semn să încetinească nu îl vede nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 a blocat fata ca s-a speriat...tipic.... insa ma mira ca v-ati dat toti seama de lucrul asta si nu ati sarit pe soferul cisternei,ca nu a acordat prioritate motociclistului,ca nu suntem vazuti in trafic....e cel mai bun exemplu de a muri cu legea de partea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rook Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 ppfffffff ce norocos e rusul, cum se opreste camionul exact inainte de ai toca glezna lui dreapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Tocmai am citit primul post din acest topic. Foarte bun si toate cele spuse sunt corecte si valabile. Ce nu inteleg eu e pasul 3, la faza cu debraierea completa in timpul virajului. Poate imi explica si mie cineva....de ce sa debraiez? Eu stiu (din Keith Code) ca e bine sa treci din stadiul de franare normala combinata cu frana de motor in accelerare continua si progresiva cat mai repede posibil....adica undeva pe la mijlocul curbei...sau apexului....deci faza cu debraierea nu am auzit-o si nu ii vad locul...sau poate nu inteleg eu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) @ ZAPPY : A,nici o problema,stai linistit.Atata timp cat vorbim frumos nu am nici o problema cu faptul ca nu esti de acord cu mine. Am scris ce simt.Asta simt eu : pe r1 am suspensia fata setata destul de soft (bine,comparativ cu Hornetul e tare ) si suspensia spate tare,aproape sus,iar cand o accelerez puternic si apoi las isi face frana dura de motor si o da in nas,greutatea se muta pe fata,daca ma mai si indrept in sa si pun frana simt cum se apleaca toata in fata.Pe Hornet nu simteam nimic,nici o schimbare notabila si nici nu am cum sa umblu la suspensie,nu comunica deloc cu mine si nu aveam incredere in frana fata pe ea tocmai din cauza ca nu puteam sa simt cat tine,suspensia nu imi dadea nici un semnal,nimic.Aveam impresia ca nu o sa stiu cand imi va bloca fata.Oricum la motoarele gen r1 pe langa faptul ca aproape toata greutatea e pe fata pt a nu se ridica din accel,mai au si suspensiile reglabile si comunicative.Suspensia poti sa o faci cum vrei soft/hard,sa te joci in foarte multe feluri cu ea,si aproape orice modificare ii faci se simte la mers,e foarte diferita de Hornet.Bine,nu blamez Hornet-ul,e o motocicleta ff buna,dar se stie ca are 2 lucruri nu asa bune ca restul pachetului,si acestea fiind franele si suspensia.Asta simt eu cand merg pe ele,asta zic.Poate cei cu r1 respectiv Hornet sunt de acord cu mine,poate nu,ei simt altceva,nu stiu,sa ne impartaseasca si altii. a franat in 10 metri desi l-a vazut pe ala cu camionul de la 100mde fapt nu prea a mai franat ci a pus-o pe partea dreapta si gata. eu din film nu vad se incarce fata in vreun fel Da,exact,pe langa faptul ca nu a dat nici un fel de atentie cisternei si a vazut f tarziu manevra fantastica pe care tir-istul o facea,parca atunci cand a franat a franat numai ca sa bifeze si franarea,nu a franat cu convingerea ca ajuta la ceva,cred ca s-a concentrat pe tras dreapta ca sa nu dea in masina si apoi mi se pare ca a vrut sa sara de pe ea,nu a mai dat atentie franarii,nu mai credea ca motocicleta il poate salva si opri. Oricum,a avut si noroc cu carul,sa te opresti in fix in fata rotii aluia e ceva.L-a si muscat putin roata de calcai,asa doar ca sa ii dea asa un feeling ce inseamna 40 de tone pe tine. Dumnezeu i-a dat un bobarnac,sa se trezeasca,asa vad eu treaba aia. @ valdut50 : Ai dreptate in ce zici tu,noi ziceam de debraiere in cazul in care pui franare de urgenta pana la 0 Editat Aprilie 22, 2011 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Da, si eu am Hornet si confirm ca suspensiile, dar mai ales franele sunt slabe. Mesaj completat @ valdut50 :Ai dreptate in ce zici tu,noi ziceam de debraiere in cazul in care pui franare de urgenta pana la 0 Atunci da....aici is de acord. Dar cred ca ar trebui sa vorbim si de franarea inainte de curba. Un lucru interesant e cum eliberam franele daca motocicleta nu s-a oprit de tot....daca franarea se face progresiv, si eliberarea lor trebuie facuta la fel..... Daca eliberam franele brusc, suspensiile salta putin, si la viteze mari si la grade de inclinare ridicate, aproape de limitele aderentei, acest lucru poate duce la cazaturi. Pedrosa a cazut in Assen in primul viraj acum vreo 2 ani si a recunoscut ca a lasat franele prea brusc. La viteze mici, suspensia compenseaza aceasta "greseala", dar la viteze mari se simte urat acel hop daca lasi franele brusc, chiar si cu motocicleta dreapta, daramite inclinata. Chiar am simtit beneficiile acestei tehnici, deoarece imi place sa tin putin frana apasata si dupa ce se inclina motocicleta in curba, iar eliberand-o treptat scap de aces hop al suspensiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Normal ca nu e bine sa bruscam motoru in nici o situatie,nici pe accel nici pe frana,se strica echilibrul.Si cu cat bruscarea se face la vit mai mari cu atat e mai periculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Sa inteleg ca acum te simti mai bine? Ma bucur ca te-ai amuzat. Si sincer nu m-am suparat. Ma distrasem un pic ce-i drept. Nu intentionam sa te supar. Dupa ce imi raspunzi la aceste intrebari simple iti raspund si eu ce note am avut la fizica, ce anume citeam dupa portia de orez si unde ma aflam in acel moment si alte intrebari interesante la care cauti tu raspuns. N-ai inteles gluma, nu era vb despre notele tale de fizica, era despre notele alora care facusera masuratorile. Hai sa-ti ti-o si explic Asta ziceam eu: 1. In tabelul 2, in urma a 298 de teste, s-a obtinut o distanta medie de frinare de 41.7 m 2. In tabelul 3, dupa ce au eliminat 126 de teste (care aia unul frinase doar cu fata si fara ambreiaj celalalt), deci in urma a 172 de teste, distanta medie de frinare e de 41.81m. Si acum intrebare: Daca ai la fizica 3 note de 4, cite note de 3 ai nevoie ca sa iasa media 5? Ei? POANTA: astia dupa ce i-au scos pe aia care frinau doar cu fatza si fara ambreiaj, le-a CRESCUT MEDIA DISTANTEI DE FRINA. Ma rog, nu se potrivea masuratoarea cu concluzia, dar nu-i prima data in viata. Din pacate nu am inteles ce cauta Petre Roman in discutia asta si nici nu sunt curios sa aflu. Dar probabil exista o logica si in asta. Asa ca fapt divers eu doar ii respect foarte tare pe cei doi asa cum il respect pe Mihai Barbu, Demostene si pe multi altii care au facut ceva pentru motociclismul romanesc. Ne-au dat speranta ca se poate. Probabil asta era legatura dintre mine, Petre Roman si APACA. Dar ai cam gresit. Nu prea sunt genul de alpaudac. Ori poate ma insel si nu ai vrut sa spui asta. Eh oricum nu conteaza prea tare. Cert este ca nu poate nimeni contesta calitatile dovedite de acei oameni. Uneori poate fi frustrant dar trece si asta. Incerca sa meditezi adanc trage are in piept si mai discutam dupa ce iti raspunzi. Poate afli de ce sunt in stare aia mici de care discutai mai sus. Apaca si Roman erau mentionati pt voluntarism. Cind ai ocazia sa revezi acele secvente, o sa-ti dai seama. Nu era despre a fi/nu fi aplaudac. Orezul banuiesc ca te-ai prins de ce l-am pomenit. Ce ma distrase totusi (motiv pt care ti-am si pus bancul) e ca domnul Nastase ii cam facea oricum ghiveci pe astia mici dar toti simteati ca-i in inferioritate. Mie mi s-a parut ca se descurca de minune. Ma rog. Revin cu aceleasi intrebari. Tu stii cine sunt Dan Nastase si E.Z Rideras? Tu cine esti? Banuiesc ca prima intrebare e retorica asa ca-ti raspund doar la ultima; Nimeni pe lume. Si mi-am propus sa ramin asa. Paste fericit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) " http://spynet.ru/blog/36149.html Astept comentariile. " Ati observat ca pe unde a facut dreapta magaoaia era semnul de interzis, nu? Oricum nu cred ca motociclistul ala mergea asa relaxat (si neatent) bazandu-se pe asta. Editat Iunie 27, 2011 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.