Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

taman ce ti -am vazut-o

 

ce mi se pare ciudat..in poze si la targ arata matahaloasa rau

 

acum , in parcare, cu top case, arata normal,

 

impresionanta schimbare de look..

 

inca odata ..la mai mare:) desi n ai , cred, la ce:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 419
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pana la urma a mai luat/comandat cineva gt/l 1600? asa e, pe dynamic nu se prea poate merge in oras, eu asa am plecat cu ea in test de la bavaria si m-am oprit pt ca nu gaseam de unde sa schimb, cautam la mana stanga in computer, de fapt are buton dedicat la dreapta, unde erau incalzirile la celelalte. am observat si am si citit ca se modifica cursa la acceleratie pe dynamic, fiind "by wire" e usor de programat orice. poti sa nici nu schimbi harta, daca reduci cursa la acceleratie pare mult mai rapida. faceam pe vremuri la dacii, modificam bratul parghiei la pedala, jar mancau - hahaha

 

 

 

51053050.jpg

 

96882159.jpg

 

68280860.jpg

 

74102320.jpg

 

67409446.jpg

 

 

 

asta e , am luat-o.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am facut si eu un test cu K1600GT.

Normal, dupa numai cca 200km, parcursi insa pe tot felul de drumuri de la curbe stranse pe asfalt deteriorat pana la autostrada, nu pot sa am o parere foarte elocventa dar mi-am facut totusi o impresie.

Ca si la RT, am simtit acelasi parbriz pe care in orice pozitie l-as ridica, ori imi arunca totul in casca, ori trebuie sa vad prin el si nici una nici alta nu-mi place. Probabil ca Wunderlich &co or sa scoata si un parbriz low.

Cert este ca daca il ridicam de tot, la viteza mare simteam ca-mi smulge capul din cauza turbulentelor care se creeaza in spatele lui.

Prorectia generala la vant excelenta, sari de 200km/h si nu-ti dai seama deloc. Am reusit sa gasesc o pozitie oarecum de compromis ridicat cca 2/3.

Ce mi se mai par putin deranjante: latimea mare din cauza oglinzilor, semnalizatoarele fata care desi arata excelent, sunt plasate jos si cam invizibile in oglinda celui din fata, o pozitie in sa oarecum similara cu cea de pe buda. De asemenea, setarea ESA sau informatia afisata de computer necesita intrarea in meniu. Deja tinde spre I-drive de la auto.

 

Mi-a placut foarte mult posibilitatea de a schimba maparea motorului, total diferita intre Rain si Dynamic, cu un compromis bun pe Road. Franele sunt de asemenea impecabile, fiind surprins de eficienta franarii doar spate (total opus fata de seria K12/13). Sistemul audio iar mi-a placut mult, de fapt toata instalatia multimedia.

 

De fapt, este o motocicleta cu totul aparte prin tot ceea ce poate oferi; doar sa apreciezi asa ceva si sa ai de parcurs drumuri luuungi in deplin confort. Factorul FUN (pe care multi il asteptam de la o motocicleta) cam tinde spre zero, exceptand reprizele de care este in stare.

 

Parerea mea este ca 12RT ramane cel mai bun compromis intre confort sporit si placerea de a conduce o motocicleta, in ciuda faptului ca de asemenea este masiva, nu-si arata greutatea deloc in curbe.

 

In final, 16GT este exact cum ma asteptam: din punctul meu de vedere, perfecta pt. autostrazi si eventual drumuri "judetene" dar destul de greoaie pe curbe; imi place la nebunie sa ma plimb pe pasurile din Alpi si cu siguranta nu asta ar fi motocicleta pe care sa mi-o doresc pt. asa ceva.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma a mai luat/comandat cineva gt/l 1600? asa e, pe dynamic nu se prea poate merge in oras, eu asa am plecat cu ea in test de la bavaria si m-am oprit pt ca nu gaseam de unde sa schimb, cautam la mana stanga in computer, de fapt are buton dedicat la dreapta, unde erau incalzirile la celelalte. am observat si am si citit ca se modifica cursa la acceleratie pe dynamic, fiind "by wire" e usor de programat orice. poti sa nici nu schimbi harta, daca reduci cursa la acceleratie pare mult mai rapida. faceam pe vremuri la dacii, modificam bratul parghiei la pedala, jar mancau - hahaha

 

asta e , am luat-o.

 

felicitari pt achizitie astept cu multa curiozitate un review cat mai amanuntit despre ea.

 

sa o folosesti cu placere si fara incidente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu prea am mult de spus decat ca nu-i gasesc bube in cap, mai caut si va anunt. nimic nu e perfect. in curbe intri de-anboulea, cu mare incredere, doar inclinand motocicleta. luasem frica rt-ului, la care cu pasager si bagaje cum circul eu roata din fata e mereu pe sus in gaz sau la deal. de asta am si schimbat. altfel, rt-ul e ok pentru o persoana. de fapt, mie imi plac boxerele, si rt-ul si gs-ul adv. nu as sti ce sa aleg, am avut din fiecare cate doua, am avut si doua k1200 seria recenta. fiecare a avut avantaje si dezavantaje, cei care le au le cunosc. important este sa ai unealta potrivita pentru treaba potrivita, nu prea exista swiss knife la motociclete. una face una, alta face alta. mie imi place asfaltul, autostrada, sa mananc km zilnic. nu vreau sa pornesc o disputa pe chestia asta. imi place si la munte, nu dau insa pe spate sa urc sute de ace de par ca la stelvio de exemplu. sus acolo e frumos dar nu mai frumos ca la grossglockner unde mergi ca pe autostrada. fiecare cu ale lui. pt ce fac eu asta e masina perfecta, repet nu-i gasesc cusur. nici macar nu are personalitate, din cauza celor 3 moduri o poti face de la cruiser la sport bike. astept sa o pot inmatricula si sa-mi iau valea. as sta numai pe ea vreo 3 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorule sa o stapanesti si sa o folosesti sanatos si in forma maxima.Sa ti se indeplineasca dorinta de a sta pe ea 3 luni.Am vazut si eu motorul la Bavaria si declar ca sunt impresionat.Desi am fost invitat la o incercare marturisesc cu rusine ca nu am avut curajul necesar.E o teama de moment.Deci cat de curand o sa fac un test ca sa pot face o comparatie cu "mobra" din dotare.Inca odata;Sa o stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc, nu ai de ce sa te temi, pune-o pe "rain" si e blanda ca o mata, de grea nu se simte grea deloc. iesi in sosea undeva si schimba din mers "road" si "dynamic" daca vrei sa o faci mai nevricoasa. pe "rain" merge ca o masina cu cutie automata, zici ca e electrica. nu stiu daca ai observat, ne-am intersectat pe centura in dreptul intrarii pe autostrada in we cand am fost la mare, tu mergeai pe sensul spre otopeni. nu mergi la zetea sambata?

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am lamurit cateva aspecte.

1.

Motocicleta (platforma media) se poate imperechea cu orice casca bluetooh care suporta standardul A2DP.

 

Cardo Scala Rider Q2 vechi, nu avea acest standard asa ca am comandat varianta Q2 Pro, 350euro perechea.

Excelenta miscare!

 

Avantaje.

Sunet superb. (basi, inalte, dinamica)

Radio stereo imbarcat cu RDS. (De fiecare casca.)

Comunicare radio intre pilot si pasager, pana la 3-400m. (Perfect cand te dai jos de pe motor si cauti prin benzinarii un sandwich ceva si celalalt este afara la fumat)

Intrare jack stereo, de la orice dispozitiv MP3, sau imperechere audio cu un astfel de disp prin bluetooh folosind protocolul A2DP (adica stereo)

Evident, imperechere cu GPS-ul si cu telefonul (ori prin GPS, ori direct).

Autonomie: 8 ore comunicare continua sau 10 ore radio, standby 10 zile. Suficient.

 

Casca 1 se iperecheaza imediat cu motoru', o a 2-a, daca nu este sistemul 6 de la BMW, zice ca nu este posibil.

Sa fie sanatosi. Asta ar fi insemnat ca cei 2 sa auda mereu aceeasi muzica.

Dar poate gusturile sunt diferite. Mai bine sa-si puna fiecare ce vrea.

Ai o casca, 1 sau 2, o imperechezi si ai pe motor, cablat, o intrare cu jack sau USB (intr-un compartiment lateral etans in care poti sa-ti tii ipod-ul etc.) Celalalt, daca sunt 2, ce vrea el.

 

2.

Am 1.97m si 95kg.

Pe GTL-ul asta, cu saua inalta, se sta superb daca ai pe la 1.80-1.85m. La mai mult, ca mine, ghidonul este prea aproape.

Pozitie super stabila. Prin oras, pe distante scurte, parca stai la povesti cu cineva pe fotoliu.

 

Cand pleci la drum lung insa, incet incet te cocosezi si-ti amorteste spatele. Sigur, te misti, figuri, trece. Daa... :-L

Asa ca am comandat ghidoanele de GT. Mai departate de sa, cu 5cm.

Le-am pus! (Tibi saracu :) )

 

In acest moment, pot sa decretez!

S-a inventat "Arma suprema!", Motocicleta! :michael:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

In acest moment, pot sa decretez!

S-a inventat "Arma suprema!", Motocicleta! :michael:

 

Da, fara sa fie o surpriza, am vazut deja foarte multe exemplare pe strada, atat in Alpi cat si in tarile nordice; cand zic "foarte multe" , ma raportez bineinteles si la timpul scurt de cand a aparut dar si la pretul destul de prohibitiv.

 

Am citit ca si la Alpen Masters 2011 a uimit cu agilitatea ei in ciuda dimensiunilor. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Continua sa ma uimeasca tinuta imperiala a BMW-ului asta.

 

Pana acum cine a mai apucat sa-si ia un K 1600, in tara?

 

Doru BMW, un GT gri, stiu.

Al meu, un GTL beige (bej) :)

Mai sunt inca cel putin 6.

In Iasi, unu.

Altii?

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continua sa ma uimeasca tinuta imperiala a BMW-ului asta.

 

Pana acum cine a mai apucat sa-si ia un K 1600, in tara?

 

Doru BMW, un GT gri, stiu.

Al meu, un GTL beige (bej) :)

Mai sunt inca cel putin 6.

In Iasi, unu.

Altii?

ma faci sa caut un bancomat cu cagula pe fata si sa fac rost de banii de un casco :) si sa l cer pentru un drive test.:)

 

ma bucur sa vad ca sutn si "romani fericiti" . nu ti urez la mai mare ca ai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cu multumiri sincere si imensa stima pentru Nico Cereghini...

Meserias adevarat, veteran si jurnalist-moto autentic!

 

http://www.moto.it/prove/bmw-k1600-gl-e-gtl-prova-test-sud-africa_page_2.html

 

Enjoy!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de tare poate sa fie sa te dai pe o roata cu motorul si farul tot pe jos sa iti lumineze in fata :D

 

 

Mi se pare mie sau tipu asta zicea, sau in alt filmulet era, ca K16 are cuplu la relanti mai mult ca un 1200 gs la orice turatie? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Afland ca System 6, sistemul audio de la BMW, se monteaza pe Schuberth fara decupari exterioare, zic, hai sa duc tacaneala pana mai departe.

Erau pe stoc, mi le-au montat. Evident pe 2 casti.

Am imperechiat casca 1 si 2 cu platforma motocicletei si am descoperit de ce erau asa linistiti nemtii, ca facusera, si aici, o treba buna.

Pe bord ai optiunea, la audio, sa trimiti sunetul in boxele motocicletei, sau prin bluetooh in castile gospodarilor.

GPS-ul lor este cablat la platforma motocicletei.

Iti imperechezi doar telefonul, si-ti varsa in cateva secunde in GPS, 1500 de contacte. Bine, nitel cam brambura, da' le ai.

In fine, am bagat 100 de ore de muzica intr-un stick de 16G, si 3 cm, l-am bagat in conectorul

USB al motocicletei si gata.

Lucrurile au devenit foarte simple.

Totul functioneaza.

Dupa ce pui contactul, in cateva secunde, iti ajunge in casti muzica, radioul, USB-ul, sau player-ul, dupa cum alegi. Evident stereo. La amandoi la fel.

Bordul, monitorizeaza starile celor 2 casti, imperechere, muzica, sau intercom, si ti le afisaza.

In fata, volumul il reglezi de pe ghidon.

Evident GPS-ul are prioritatea 1, apoi telefonul tau, cel din spate nu aude nimic :), intercomul si ultima este muzica.

 

De dambla, am luat si un detector radar, l-am montat cu ventuzele lui pe parbriz.

Tine. Daca nu le apesi bine din prima, mai atarna pe o parte din cand in cand, dar il fixezi din mers.

Cand se ridica parbrizu' se ridica si detectorul, perfect in campul vizual.

I-am dat contrastul la maxim. E ok, se vede bine si cu soarele din spate.

Daca este util?

Cat poate fi un detector de util...

 

Motocicleta este foarte bine echilibrata si neutra pe viraje.

La GTL scaritele sunt un pic mai jos.

Mergi linistit cu ea pe viraj pana iti freaca usor cizma de asfalt.

Atunci mai ai 2cm pe laterala cauciucului din spate. Asta cu pasager si cutii.

 

Am constatat ca in ultimul an, nu am mai scos din garaj nici GT-ul de 1200, nici GS-ul.

 

E bine.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Lucrurile au devenit foarte simple.

Totul functioneaza.

 

Asa este si normal! Doar e BMW... :bigstar:

 

Afland ca System 6, sistemul audio de la BMW, se monteaza pe Schuberth fara decupari exterioare...

 

Deci se poate monta sistemul audio BMW pe C3? Nu stiam... auzisem doar despre sistemul oferit original de Schubert ca n-ar fi mare lucru de caoul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ September

 

Daca tot ai spatiu, pe moto, nu te-ai gandit sa-ti iei o statie, chiar una mica nu neaparat de auto.

Banuiesc ca este mai utila o statie radio decat un detector de radar.

L.U.V are o statie de auto ascunsa intr-un cob lateral, dar am vazut ca exista si statii mai mici care pot fi puse pe rezervor intr-un tankbag, care au baterie dar pot fi conectate si la priza motocicletei in acelasi timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1335443941[/url]' post='3113784']

Am constatat ca in ultimul an, nu am mai scos din garaj nici GT-ul de 1200, nici GS-ul.

 

E bine.

 

pacat de ele doneaza le unui om sarac........

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

M-am oprit inainte de 30000km si am bagat-o la iernat, adica in garaj.

Pana pe 3 aprilie sta acolo, merg cu altceva.

 

Mi-au spus de la BMW ca pot face un contract de extensie a garantiei platind o taxa anuala, dar cu limita de km la 30000 si maxim o luna inainte de iesirea din garantie.

Numai bine pentru un Thassos de 1Mai-Paste.

 

Este buna ideea, avand in vedere ca modelul este nou si motorul in 6, nou.

Poti sa stii?

 

Pana acum singura treaba a fost ca pompa de apa a inceput sa supureze un pic pe la un simmering, prin Italia, pe caldura la 40C.

Un dealer din Florenta a zis ca era inca ok.

Picaturi, nu se simtea, dar la 30000 am schimbat-o, cu una cu acelasi cod.

Asta inseamna ca n-au umblat inca la ea. Peste o vreme va ceda si asta.

 

In rest... exceptionala! :D

Nu cred sa-mi mai iau altceva prea curand.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 4 months later...

Gata, cu 200€ am prelungit un an garanția.

O să dăm o tură de vreo 4000km prin Grecia. Abia aștept.

 

Edit:

Am făcut 3000km, sunt în Corfu și îmi spune să verific uleiul...

K-urile astea consumă 100ml ulei la 1000km. Mai ales dacă o arzi mai tare și susținut pe autostradă.

Și mai au o hibă: Când schimbi uleiul trebuie sa pui 4.5l. Dar 2-300ml rămân pe pereții celor 4 bidoane daca nu le scurgi bine, astfel că dacă nu verifici nivelul, din prima este sub jumătatea dintre semne.

Pe urma, ca sa verifici trebuie să o încălzești bine până pleacă ventilatorul, o lasi 1-2 minute, oprești, aștepți câteva minute și după aia măsori. Asta este procedura.

N-am măsurat...

 

Acuma unde naiba găsesc eu Castrol Power 1 Racing 10w-50? In magazine și benzinarii BP, nu au.

Doar la un service BMW.

Unde sunt cele mai apropiate? In Salonic, Larissa, Atena, Patra, Xanthi. Adică la 350km.

Vezi cum, dacă nu ai probleme, îți faci!?

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vede harea ce ai scris....

o sa fie bolnav de ras

 

eu am tot timpul dupa mine 1 litru din uleiul car am bagat in motor

deja e foarte cald pe

grecia....

 

oricum maine nu prea vad cine ar lucra deci abia de marti sa cauti service

 

ps

 

10'50 e full sintetic

pune orice gasesti la fel adica full sintetic si nu ai probleme

doar sa nu pui semi ca face spuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce am citit nitel gogolu, am inteles câteva lucruri simple de la un nenea de la Castrol și anume:

1. Uleiul meu era SAE 10w-50, API SJ, JASO MA2. Ulei conceput pentru motociclete cu carter comun: motor, cutie de viteze si ambreiaj.

Omul zice ca daca amesteci uleiuri de aceeasi clasa API si MA2, lucrurile sunt in regula.

Vei obtine un ulei cu caracteristici ponderate in functie de cantitatile mixate, fără alte probleme.

De ex.: daca amesteci 4l ulei sintetic 10w-50 cu 0.4l ulei mineral 20w-50 va iesi un semi-sintetic 11w-50.

Aveam la fispozitie uleiuri moto Act-Evo semi-sintetic 10w-40 si mineral 20w-50.

Am ales pe cel cu 50 la coada pentru ca temperatura n-a coborât sub 18 grade si mă interesa doar performantele la temperatura de regim.

Am ajuns acasă.

Acum in astfel de situatii daca mai ai 1000-2 pana schimbi uleiul, îl lasi asa pana ii vine vremea sa-l schimbi.

Daca mai ai 6000km ca mine îl schimbi, cu filtru cu tot si inveti ca nu trebuie sa fii puturos si sa-l verifici inainte sa pleci, sau sa ai 1l la tine in bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am intalnit pe drum cu un coleg cu BMW 1600 GT, nr. MS-44-BMW. Poate intra pe topicul asta is curios si eu cine are asa scula la noi in judet :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...