The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 pana la urma am pus gp racer d211 medium , pentru strada ,un drum lung ,unde sunt si curbe destul de stranse dar si linie dreapta ,ce presiune recomandati pentru aceste tipuri de cauciucuri ? Cei care au si au mers cu ele (am inteles ca difera presiunea la aceste cauciucuri ,trebuiesc umpic mai desumflate, nu stiu cat de adevarat este asa mi s a spus) va rog sa imi spuneti si mie ca urmeaza un ocol al tarii noastre . Momentan am 2.0 spate fata .............. 2.0-2.1 fata, iar eu am mers cu 1,5 pe circuit si cu 1,7 pe strada. Nu recomand deloc sa mergi spre 2,0 cu spatele. Din cauza ca nu se poate deforma mecanic nu se incalzeste suficient, eu am mers pe frig si cu 1,9-2,0 pe spate si era sa cad la prima inclinare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Informatiile de pe site-ul US sunt pentru modelele mai vechi de Ntec. http://www.dunlop.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_D212_GP_Pro.jsp Informatiile astea sunt folositoare pentru circuit. Pentru strada o presiune de 1.5 in roata spate e satisfacatoare si din punct de vedere al aderentei dar si al factorului de uzura, pt gumele Ntec. Intre 1.2-1.5 este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 deci sa mai scad presiunea la 1.8 ? dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? deci vorbim de gp racer d211 ? si de mers si pe autostrada si pe curbe ,aceleasi valori sunt si pentru temperaturi de 30 grade ? Eu am pus 1,7 si am 125kg si mai iau si pasagera. Deci nu are rost sa pui mai mult de atat in niciun caz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 dar la mers de 200-250 pe autostrada cum se comporta cauciucul ? nu il stric mai repede? Pune o guma mai tare pe spate daca mergi pe autostrada. E pacat sa strigi GP racer pe drum drept. intre 1.3-1.5 poti sa mergi ok cu el, in functie de drum, stil de pilotaj, etc. Inca un tabel cu presiuni recomandate pentru gumele Ntec - d211 GP, d212 GP Pro, KR http://www.bike-promotion.de/pdf/reifen2012/Mischungen%20-%20Temperaturen%20-%20Reifendruck%20Stand%202012-03-31.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oxigen72000 Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) eu am 100 kile si merg mereu singur , o sa las cauciucul la 1.7 pe spate atunci , deci e o atmosfera ok si pentru oras dar si daca ies cu ea la drum lung ? pe fata sa las 2.0 ? Editat Septembrie 11, 2013 de oxigen72000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 (editat) Eu am aprox 90 de kilograme si am mers si cu 1.7 si cu 1.5 si cu 1.3. la mers in oras si pe curbe cel mai bine a fost intre 1.3-1.5. Cu D209 si D211 (ambele Ntec) am facut doar doua drumuri pe autostrada. Am pus 1.7 atunci. Daca simti fata greoaie cu 2.0 creste-o la 2.1 Editat Septembrie 11, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie? Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 Urmatoarea intrebare o sa fie cat de intins trebuie sa fie lantul, ce culoare sa aiba antigel`ul/spray`ul de lant, daca rezista xenonul la 13000 rpm. Daca punem intrebari pt orice mizilic doar pentru "posts" , e clara treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 11, 2013 Share Postat Septembrie 11, 2013 uitandu-ma la tabelul asta, revin cu intrebarea: u se recomanda si primavara devreme, la inceput de sezon, soft-uri, eventual pneuri de ploaie? Pe asfalt incins, nu se duc mai repede decat cele mai dure? Pe de alta parte, baietii recomandau pt Hungaroring acu cateva saptamani, pe temperaturi toride, soft si medium. -> confuzie Practic softurile se incalzesc mai usor la temperaturi mai joase, sau gresesc? Pt Dunlop, cu cat temperatura asfaltului e mai mica, pui gma mai hard. Cu cat e mai ridicata, pui mai soft. Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 Se ia in calcul si cat de abraziv e asfaltul. Pe ce principiu? Intreb deoarece am citit pe forumuri ca, desi pare ilogic, cu cat asfaltul este mai abraziv cu atat gumele trebuie sa fie mai soft. Explicatia (cel putin cea sugerata) ar fi ca o guma mai soft ofera o suprafata de contact mai mare cu un asfalt mai "abraziv" (la nivel microscopic) si astfel, pe langa un grip mai bun este si mai longeviv... Problema gumelor, in special a celor de pista (non-DOT) pare incurcata, termenii si conditiile specifice diferind mult de la producator la producator. catalogarile soft-med-hard nereprezentand duritatea in sine a compozitiei ci mai degraba procesele fizico-chimice functie de variatiile temperaturii. Pe mine unul subiectul ma depaseste cu mult... si stiu ca probabil cei ce ar putea raspunde la astfel de nelamuriri nu frecventeaza forumurile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 12, 2013 Share Postat Septembrie 12, 2013 De cele mai multe ori se alege empiric. Se porneste de la un parametru si apoi se alege in functie de ceea ce spune pilotul. Cu cat e mai bogata echipa cu atat mai multe gume de sacrificiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelutu_10pin Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 Am de vanzare urmatoarele anvelope NOI : Metzeler Sportec M3 120/70/17 si 190/50/17 - 180 Eur Roadtec Z6 170/60/17 - 90 Eur PIRELLI RACING SUPERSPORT - DIABLO SUPERCORSA (SC2) - 190/55-17 75W - 160 EUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 13, 2013 Share Postat Septembrie 13, 2013 (editat) PIRELLI RACING SUPERSPORT - DIABLO SUPERCORSA (SC2) - 190/55-17 75W - 160 EUR Nou ,Second? Poze?Dot ?Ma intereseaza. Editat Septembrie 13, 2013 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 O intrebare scurta: ce inseamna dot eb58 boa 087? N-am nici cea mai vaga idee cum se citeste (si daca e corect). E vorba de un Metzler mez22. E bun, nu e bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 In zona asta e data fabricatiei. DOT inseamna "street legal" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Merci, problema mea e cu dubiosenia de dupa, credeam ca e data fabricatiei printre... nu stiu sigur daca mi-a dat corect ce am scris mai sus si nu stiu sa "traduc" 087 sa fie saptamana a 8a din anul... 1997, 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) ,In zona asta e data fabricatiei. DOT inseamna "street legal" DOT inseamna Departament of transporting......asta inseamna street legal, e omologarea internationala la anvelopele de strada poza e neclara....primele doua inseamna saptamana ultimele doua anul...de ex 2201....saptamana 22 anul 2001 Editat Septembrie 23, 2013 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 (editat) Department of transportation Pai... street legal am zis si eu. Sper ca nu am creat confuzie, doar ca nu am mai intrat in detalii. in US, DOT tires asta inseamna. Editat Septembrie 23, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Merci, problema mea e cu dubiosenia de dupa, credeam ca e data fabricatiei printre... nu stiu sigur daca mi-a dat corect ce am scris mai sus si nu stiu sa "traduc" 087 sa fie saptamana a 8a din anul... 1997, 2007? Geo nu te prostii cu ebonite, un cauciuc de choperas e foarte ieftin si te tine mult timp ia orice brand name dar sa fie RADIAL, alea bias sunt praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nu, nu...nu iau vechituri ca am si eu ) speram sa fie mai noi. de asta am intrebat daca poate descifra cineva. merci Geo nu te prostii cu ebonite, un cauciuc de choperas e foarte ieftin si te tine mult timp ia orice brand name dar sa fie RADIAL, alea bias sunt praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Septembrie 23, 2013 Share Postat Septembrie 23, 2013 Nu, nu...nu iau vechituri ca am si eu speram sa fie mai noi. de asta am intrebat daca poate descifra cineva. merci un mitas NOU 3.0/19 pentru motoreta ta e 160 de lei... un heidenau k65 240... pe spate un schwalbe e 280 de lei sau un heidenau tot k65 360 de lei. pana mea, 600 de lei setul de cauciucuri NOI si tu cauti gioarse "mai putin vechi"? ))) revino-ti, serios! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 un mitas NOU 3.0/19 pentru motoreta ta e 160 de lei... un heidenau k65 240... pe spate un schwalbe e 280 de lei sau un heidenau tot k65 360 de lei. pana mea, 600 de lei setul de cauciucuri NOI si tu cauti gioarse "mai putin vechi"? ))) revino-ti, serios! cauciucurile le-a capatat un amic nu f priceput si m-a sunat sa-mi spuna ca sunt aproape noi, impecabile, etc etc la cum le-a laudat, am crezut/sperat ca sunt chiar aproape noi si am zis sa verific ce mi-a dat el, data de fabricatie... oricum, am renuntat la idee, mai ales ca nu sunt scumpe noi, cum ai spus si tu. oricum nu luam nimic vechi, ca vechi am si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salut, ma bate gandul sa-mi achizitionez o pereche de Michelin Pilot Power (nu 2ct) pt motorul meu, o honda cbf 600, merita acest tip de gume sau sa iau ceva touring? mentionez ca circul maxim 2000km pe an foarte civilizat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Salut, ma bate gandul sa-mi achizitionez o pereche de Michelin Pilot Power (nu 2ct) pt motorul meu, o honda cbf 600, merita acest tip de gume sau sa iau ceva touring? mentionez ca circul maxim 2000km pe an foarte civilizat. Daca mergi doar 2000 pe an poti sa iei ceva chiar si mai aderent. Dar pentru uz cotidian e bun Pilot Power-ul si tine destul incat dupa 3-4 ani sa le schimbi ca sunt vechi si nu pentru ca s-au uzat. Ce rost are sa-ti iei ceva mai touring de atat? Oricum te tine 7-8000km la motorul tau un spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.