Sari la conținut

Postări Recomandate

Tin cont de parerile voastre asa ca o sa o schimb. Aveti dreptate, nu are guma 50k. M am uitat pe factura si are 40k, din 08.21. E nevoie de poza factura, dot, bord sa confirm? :)) 

Editat de DiarM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa poza, oare nu e vorba si de o presiune putin cam mare in anvelopa spate? Parca e prea net acel "umar". Oricum ar fi, parerea mea e ca anvelopa aia nu mai prezinta siguranta. Daca nu altceva, dar cresc sansele de pana. Daca te prinde intr-un loc sau intr-un moment neprielnic, iti vei dori sa o fi schimbat cand aveai ocazia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La FJR meu gen 2 au ținut Michelin Road 4 ~8500 km fața și aproape 12000 spatele, mi se pare neverosimil să reziste 40000 niște anvelope moto!

În poză clar avem o opincă. 😖

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Măi, al tău are 140+ cai și 300 kg + rider, al lui nu știu ce e. 

Cât despre poze și facturi, prezintă prea puțin interes în caz de belea. 

Totuși pe ce moto e montată opinca aia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce vroiam sa va spun si eu o impresie (proasta) despre anvelopele Bridgestone de fabrica cu care vin echipate si azi Suzuki V-Strom DL 650. Au fost utilizate moderat cu 650-ul meu de doar 71 CP. (comparativ cu cei 130 CP ai colegului DiarM) Dovada este faptul ca placutele de frana sunt uzate doar 20% din ce spune service-ul la 15600 km.

 

La 7900 km am inlocuit anvelopa fata deoarece profilul era uzat si nu mai prezenta siguranta pentru mine.

Ieri la 16500 km am inlocuit si anvelopa spate care inca mai avea multi mm de carne pe ea dupa cum se vede in imaginea atasata, dar care nu mai prezenta deloc siguranta pentru mine deoarece la accelerari in a 2-a pe asfalt uscat imi intra TC-ul pe la 6-7000 de ture. Puteti deduce logic pericolul mai ales pe umed.

 

De ce spun ca Bridgestone are o calitate proasta? Probabil ca unii din colegii vechi cu experienta de zeci de ani in conducere stiu faptul ca producatorii de anvelope stiu sa toarne negrul de fum impreuna cu cauciucul natural in asa fel incat la suprafata anvelopei sa ai doar cativa mm de cauciuc natural iar apoi sa ajungi la negrul de fum, care iti da longevitate, dar si aderenta extrem de scazuta si o totala lipsa de siguranta a circulatiei pe drumuri cu asfalt. Anvelopa ajunsa la negrul de fum se deosebeste clar pe lateralele ei unde se vede aspectul lucios, iar la frecare cu mana se simte alunecoasa. Prin comparatie Michelin spate ajunsese la negrul de fum cam pe la 20000 km, cu la fel de multa carne pe ele.

 

Este drept ca odata ajunsa la negrul de fum anvelopa inca este sigura dpdv tehnic pe suprafete de beton si macadam uscat, este legala si pe alte suprafete deoarece inca nu a ajuns la limita minima de uzura legala de 1,6 mm, DAR este absolut NESIGURA pe suprafete de asfalt uscat si mai ales umed, suprafete pe care mergem majoritatea dintre noi in >98% din km facuti.

 

Asadar chiar daca a gresit initial colegul DiarM cu km facuti si a mai scazut de la 50.000. la 40.000, nu este imposibil ca sa aiba in realitate acei km facuti, DAR cu precizarea ca el s-a pus in pericol major (inclusiv pe altii din trafic) de peste 20-25000 km deorece anvelopele respective trebuiau aruncate de multa vreme.

De fapt in trafic vedem de multe ori BMW-uri scumpe cu slick-uri late pe sosele deorece posesorii nu isi permit luxul de a le schimba dar le place sa se dea mari "in sat la ei" cu beamveul. Daca si colegul se afla in situatia respectiva ii donez eu anvelopa mea veche schimbata ieri si care o mai poate utiliza (NESIGUR) inca vreo 20000 km. Daca nu este in situatia respectiva ii recomand Metzeler Tourance urgent.

 

Cred insa ca aici pe forum trebuie sa promovam in primul rand SIGURANTA RUTIERA si mersul responsabil pe doua si 4 roti, iar cu viata si siguranta nu este de joaca, mai ales pe doua roti. In concluzie trebuie sa platim oricat pentru a avea siguranta rutiera. Eu unul sunt acum pe anvelope sigure Metzeler fabricate in Indonezia si astept sa vad cati mm de cauciuc natural au pana ajung la negrul de fum. Daca vor fi de calitate, voi mai cumpara. Este sigur ca anvelopa fata ajunsa aproape de km facuti cu Bridgestone cand am schimbat-o, se prezinta foarte bine ca uzura (foarte mica) si mai ales ca suprafata. (inca este la cauciuc aderent)

Acesta a fost si motivul pentru care am platit vreo 900 de lei inlocuirea anvelopei spate tot cu Metzeler, adica un pret exorbitant in comparatie cu puterea de cumparare din Romania. Dar pentru siguranta mea platesc oricat. Asa trebuie sa gandeasca orice motociclist responsabil.

 

Acum pot merge in siguranta pe asfalt uscat si umed.

 

 

 

 

 

 

Bridgestone la 16500 km.jpg

Metzeler nou.jpg

L.E. As vrea sa imi spuna colegul DiarM de la cati km ii intra traction control cu cei 130 de cai ai lui pe anvelopa respectiva cand ii dadea gaz la maxim in a 2-a?

Acolo e momentul adevarului. Restul e poveste.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresita conceptie. Chiar daca si eu merg batraneste asta nu inseamna ca nu am nevoie de putere in depasiri.

 

Cazul A.

Pentru siguranta ta intr-o depasire trebuie sa te bazezi pe motor ca te duce in fata vehicului care trebuie depasit in timpul x, cel pe care il stii din experienta ca il obtii cu gaz la maxim.

O fractiune de secunda mai putin inseamna pericol pentru tine pe drumurile cu doua benzi de circulatie.

 

Cazul B.

Accelerare in curba usoara pe carosabil umed unde anvelopa spate pierde aderenta fara ca sistemul TC sa intre in actiune asa de rapid. Ce crezi ca se intampla?

 

 

L.E. Ca sa nu mai spun ca inca circula o gramada de motoare fara acel sistem de traction control. ABS cam au toate dupa 2000 incoace.

Acum 23 minute, Lucian_M a spus:

Cât despre Metzeler Tourance, aderența lor e mult sub Next sau Next 2, care e sub Pirelli Scorpion Trail 2.

 

Depinde la ce kilometraj faci referire. La 0 km toate au cauciuc la suprafata, dar la 15000, 20000, 25000 km cum sunt acele anvelope? Mai au cauciuc la suprafata sau au ajuns la negrul de fum?

 

Oricum profilul acelora nu este potrivit cu cel al motocicletelor enduro-touring dar te-am intrebat ca fapt divers.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu tot nu înțeleg cum va țin pe voi peste 20.000 km anvelopele spate, când eu cu 67 cai n-am reușit peste 17000 niciodată. Ce-i drept, nu le-am făcut opincă. Merg in special cu pasager, iar minim 7000 km pe an am și bagaj (mult). La astălaltă am 103 Nm la 4000 rpm, sunt sigur că nu ajung cu gazul la maxim în depășiri, nu are rost să omor motorul într-o singură treaptă.

Cât despre abs, multe n-au SUB 2007, altele abia după 2005 au primit injecție.

Ca fapt divers, am câteva seturi de anvelope schimbate, mi-am făcut o idee despre cum se comportă și cât țin, în funcție de putere, greutate, stil de condus, tipuri de asfalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yglos a spus:

Tocmai ce vroiam sa va spun si eu o impresie (proasta) despre anvelopele Bridgestone de fabrica cu care vin echipate si azi Suzuki V-Strom DL 650. Au fost utilizate moderat cu 650-ul meu de doar 71 CP. (comparativ cu cei 130 CP ai colegului DiarM) Dovada este faptul ca placutele de frana sunt uzate doar 20% din ce spune service-ul la 15600 km.

 

La 7900 km am inlocuit anvelopa fata deoarece profilul era uzat si nu mai prezenta siguranta pentru mine.

Ieri la 16500 km am inlocuit si anvelopa spate care inca mai avea multi mm de carne pe ea dupa cum se vede in imaginea atasata, dar care nu mai prezenta deloc siguranta pentru mine deoarece la accelerari in a 2-a pe asfalt uscat imi intra TC-ul pe la 6-7000 de ture. Puteti deduce logic pericolul mai ales pe umed.

 

De ce spun ca Bridgestone are o calitate proasta? Probabil ca unii din colegii vechi cu experienta de zeci de ani in conducere stiu faptul ca producatorii de anvelope stiu sa toarne negrul de fum impreuna cu cauciucul natural in asa fel incat la suprafata anvelopei sa ai doar cativa mm de cauciuc natural iar apoi sa ajungi la negrul de fum, care iti da longevitate, dar si aderenta extrem de scazuta si o totala lipsa de siguranta a circulatiei pe drumuri cu asfalt. Anvelopa ajunsa la negrul de fum se deosebeste clar pe lateralele ei unde se vede aspectul lucios, iar la frecare cu mana se simte alunecoasa. Prin comparatie Michelin spate ajunsese la negrul de fum cam pe la 20000 km, cu la fel de multa carne pe ele.

 

Este drept ca odata ajunsa la negrul de fum anvelopa inca este sigura dpdv tehnic pe suprafete de beton si macadam uscat, este legala si pe alte suprafete deoarece inca nu a ajuns la limita minima de uzura legala de 1,6 mm, DAR este absolut NESIGURA pe suprafete de asfalt uscat si mai ales umed, suprafete pe care mergem majoritatea dintre noi in >98% din km facuti.

 

Asadar chiar daca a gresit initial colegul DiarM cu km facuti si a mai scazut de la 50.000. la 40.000, nu este imposibil ca sa aiba in realitate acei km facuti, DAR cu precizarea ca el s-a pus in pericol major (inclusiv pe altii din trafic) de peste 20-25000 km deorece anvelopele respective trebuiau aruncate de multa vreme.

De fapt in trafic vedem de multe ori BMW-uri scumpe cu slick-uri late pe sosele deorece posesorii nu isi permit luxul de a le schimba dar le place sa se dea mari "in sat la ei" cu beamveul. Daca si colegul se afla in situatia respectiva ii donez eu anvelopa mea veche schimbata ieri si care o mai poate utiliza (NESIGUR) inca vreo 20000 km. Daca nu este in situatia respectiva ii recomand Metzeler Tourance urgent.

 

Cred insa ca aici pe forum trebuie sa promovam in primul rand SIGURANTA RUTIERA si mersul responsabil pe doua si 4 roti, iar cu viata si siguranta nu este de joaca, mai ales pe doua roti. In concluzie trebuie sa platim oricat pentru a avea siguranta rutiera. Eu unul sunt acum pe anvelope sigure Metzeler fabricate in Indonezia si astept sa vad cati mm de cauciuc natural au pana ajung la negrul de fum. Daca vor fi de calitate, voi mai cumpara. Este sigur ca anvelopa fata ajunsa aproape de km facuti cu Bridgestone cand am schimbat-o, se prezinta foarte bine ca uzura (foarte mica) si mai ales ca suprafata. (inca este la cauciuc aderent)

Acesta a fost si motivul pentru care am platit vreo 900 de lei inlocuirea anvelopei spate tot cu Metzeler, adica un pret exorbitant in comparatie cu puterea de cumparare din Romania. Dar pentru siguranta mea platesc oricat. Asa trebuie sa gandeasca orice motociclist responsabil.

 

Acum pot merge in siguranta pe asfalt uscat si umed.

 

 

 

 

 

 

Bridgestone la 16500 km.jpg

Metzeler nou.jpg

L.E. As vrea sa imi spuna colegul DiarM de la cati km ii intra traction control cu cei 130 de cai ai lui pe anvelopa respectiva cand ii dadea gaz la maxim in a 2-a?

Acolo e momentul adevarului. Restul e poveste.......

 

Repeti obsesiv asta cu anvelopa ajunsa la "negru de fum" ca si cum asta ar fi un strat sau ceva. Vezi ca negul de fum este in primul rand un pigment, fara el cauciucul natural ar arata ca o voma in soare. 

 

PS: Metzeler exorbitante!  :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw, Tourance e monocomponent, concepție foarte veche, nu are cine știe ce performanțe, indiferent de suprafața traversată. Am avut două seturi, nu vorbesc din auzite.

Cât ai dat e anvelopă și cât a fost montajul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, yglos a spus:

Pentru siguranta ta intr-o depasire trebuie sa te bazezi pe motor ca te duce in fata vehicului care trebuie depasit in timpul x, cel pe care il stii din experienta ca il obtii cu gaz la maxim.

O fractiune de secunda mai putin inseamna pericol pentru tine pe drumurile cu doua benzi de circulatie.

O fracțiune de secundă mai puțin înseamnă că ai accelerat mai tare decât estimaseși! 😉

Acum 4 ore, yglos a spus:

negrul de fum

 

Acum 5 ore, yglos a spus:

negrul de fum

 

Acum 5 ore, yglos a spus:

negrul de fum

Mie-mi seamănă a fabrică de împachetat fum... 😜

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, yglos said:

Tocmai ce vroiam sa va spun si eu o impresie (proasta) despre anvelopele Bridgestone de fabrica cu care vin echipate si azi Suzuki V-Strom DL 650. Au fost utilizate moderat cu 650-ul meu de doar 71 CP. (comparativ cu cei 130 CP ai colegului DiarM) Dovada este faptul ca placutele de frana sunt uzate doar 20% din ce spune service-ul la 15600 km.

 

La 7900 km am inlocuit anvelopa fata deoarece profilul era uzat si nu mai prezenta siguranta pentru mine.

Ieri la 16500 km am inlocuit si anvelopa spate care inca mai avea multi mm de carne pe ea dupa cum se vede in imaginea atasata, dar care nu mai prezenta deloc siguranta pentru mine deoarece la accelerari in a 2-a pe asfalt uscat imi intra TC-ul pe la 6-7000 de ture. Puteti deduce logic pericolul mai ales pe umed.

 

De ce spun ca Bridgestone are o calitate proasta? Probabil ca unii din colegii vechi cu experienta de zeci de ani in conducere stiu faptul ca producatorii de anvelope stiu sa toarne negrul de fum impreuna cu cauciucul natural in asa fel incat la suprafata anvelopei sa ai doar cativa mm de cauciuc natural iar apoi sa ajungi la negrul de fum, care iti da longevitate, dar si aderenta extrem de scazuta si o totala lipsa de siguranta a circulatiei pe drumuri cu asfalt. Anvelopa ajunsa la negrul de fum se deosebeste clar pe lateralele ei unde se vede aspectul lucios, iar la frecare cu mana se simte alunecoasa. Prin comparatie Michelin spate ajunsese la negrul de fum cam pe la 20000 km, cu la fel de multa carne pe ele.

 

Este drept ca odata ajunsa la negrul de fum anvelopa inca este sigura dpdv tehnic pe suprafete de beton si macadam uscat, este legala si pe alte suprafete deoarece inca nu a ajuns la limita minima de uzura legala de 1,6 mm, DAR este absolut NESIGURA pe suprafete de asfalt uscat si mai ales umed, suprafete pe care mergem majoritatea dintre noi in >98% din km facuti.

 

Asadar chiar daca a gresit initial colegul DiarM cu km facuti si a mai scazut de la 50.000. la 40.000, nu este imposibil ca sa aiba in realitate acei km facuti, DAR cu precizarea ca el s-a pus in pericol major (inclusiv pe altii din trafic) de peste 20-25000 km deorece anvelopele respective trebuiau aruncate de multa vreme.

De fapt in trafic vedem de multe ori BMW-uri scumpe cu slick-uri late pe sosele deorece posesorii nu isi permit luxul de a le schimba dar le place sa se dea mari "in sat la ei" cu beamveul. Daca si colegul se afla in situatia respectiva ii donez eu anvelopa mea veche schimbata ieri si care o mai poate utiliza (NESIGUR) inca vreo 20000 km. Daca nu este in situatia respectiva ii recomand Metzeler Tourance urgent.

 

Cred insa ca aici pe forum trebuie sa promovam in primul rand SIGURANTA RUTIERA si mersul responsabil pe doua si 4 roti, iar cu viata si siguranta nu este de joaca, mai ales pe doua roti. In concluzie trebuie sa platim oricat pentru a avea siguranta rutiera. Eu unul sunt acum pe anvelope sigure Metzeler fabricate in Indonezia si astept sa vad cati mm de cauciuc natural au pana ajung la negrul de fum. Daca vor fi de calitate, voi mai cumpara. Este sigur ca anvelopa fata ajunsa aproape de km facuti cu Bridgestone cand am schimbat-o, se prezinta foarte bine ca uzura (foarte mica) si mai ales ca suprafata. (inca este la cauciuc aderent)

Acesta a fost si motivul pentru care am platit vreo 900 de lei inlocuirea anvelopei spate tot cu Metzeler, adica un pret exorbitant in comparatie cu puterea de cumparare din Romania. Dar pentru siguranta mea platesc oricat. Asa trebuie sa gandeasca orice motociclist responsabil.

 

Acum pot merge in siguranta pe asfalt uscat si umed.

 

 

 

 

 

 

Bridgestone la 16500 km.jpg

Metzeler nou.jpg

L.E. As vrea sa imi spuna colegul DiarM de la cati km ii intra traction control cu cei 130 de cai ai lui pe anvelopa respectiva cand ii dadea gaz la maxim in a 2-a?

Acolo e momentul adevarului. Restul e poveste.......

 

eu nu stiu cum nu am reusit sa-mi rup gatul pana acum. tot intra tc-ul pe un cotet cu vreo 60 de cai la roata si ma rugam sa nu ploua. nu, spun prostii. am invatat sa conduc. dealtfel am tc pe doua dintre tigaile mele. este anulat pe ambele, pentru ca este o porcarie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anvelopele auto pot duce 50k, dar in ecuatia asta sunt multi factori de care trebuie tinut cont.

 

La moto insa e pentru prima oara cand aud cifre de genul 50k. Chiar si de ar duce atatia km, eu unul nu m-as risca mai mult de 20k. Strang din buci, mananc paine cu ceai, dar imi iau anvelope noi, fara doar si poate.

 

Ceva pareri despre Michelin Power 6? Am 5 acum si in vreo doua luni vreau sa le schimb cu 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, Lucian_M a spus:

Cât despre Metzeler Tourance, aderența lor e mult sub Next sau Next 2, care e sub Pirelli Scorpion Trail 2.

interesant...

doara Metzeler si Pirelli sunt cam unu si acelasi...

asta de cand Pirelli i-a cumparat

 

Acum 23 minute, SONYC a spus:

Anvelopele auto pot duce 50k, dar in ecuatia asta sunt multi factori de care trebuie tinut cont.

eu nici macar la dube nu am avut anvelope cu 50k km

de masini nici nu vorbesc

dar na, cum ti-o fi norocul :)

poate eu sunt mai ghinionist :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, apriliacluj a spus:

interesant...

doara Metzeler si Pirelli sunt cam unu si acelasi...

asta de cand Pirelli i-a cumparat

Nu comparăm Metzeler Tourance clasic cu Pirelli Scorpion Trail 2, că nu are rost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

eu nici macar la dube nu am avut anvelope cu 50k km

de masini nici nu vorbesc

dar na, cum ti-o fi norocul :)

poate eu sunt mai ghinionist :)

 

Cum spuneam, sunt multi factori de luat in calcul, nu e vorba ca esti tu ghinionist. Calitatea anvelopei, greutatea masinii, puterea la roata a respectivei masini (unul e raportul pentru un Golf, altul e pentru o Tesla), suprafata de rulare, stilul de condus, regim urban vs extraurban si exemplele pot continua.

 

Nu tine de norocul fiecaruia ci de simpla si banala matematica.

 

Daca imi permiti o mica paralela, cu Hornetul meu ar trebui sa parcurg cel putin 250 de km cu un plin. Cu toate asta, la stilul meu de condus, in 98% din timp nu ating nici 200 km. Unde e buba? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, SONYC a spus:

cu Hornetul meu ar trebui sa parcurg cel putin 250 de km cu un plin. Cu toate asta, la stilul meu de condus, in 98% din timp nu ating nici 200 km. Unde e buba? :D

presiunea inadecvata in anvelope 😁😁

Editat de s_cristi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, DesertEagle a spus:

 

Repeti obsesiv asta cu anvelopa ajunsa la "negru de fum" ca si cum asta ar fi un strat sau ceva. Vezi ca negul de fum este in primul rand un pigment, fara el cauciucul natural ar arata ca o voma in soare. 

 

 

Acum 12 ore, ENEOS a spus:

Mie-mi seamănă a fabrică de împachetat fum... 😜

 

Cititi si voi din ce este confectionata o anvelopa si ce rol are negrul de fum in ele. Cam asa impacheteaza fumul toti producatorii si ne vand rahat cu apa rece la preturi exorbitante.

Te gandesti la faptul ca o anvelopa moto este cam de 3 ori mai scumpa per kg de material fata de una auto si crezi ca si calitatea este pe masura. Dar teapa...........

 

https://blog.anvelopemag.ro/din-ce-este-facuta-o-anvelopa/

 

 

Acum 2 ore, SONYC a spus:

Anvelopele auto pot duce 50k, dar in ecuatia asta sunt multi factori de care trebuie tinut cont.

 

La moto insa e pentru prima oara cand aud cifre de genul 50k. Chiar si de ar duce atatia km, eu unul nu m-as risca mai mult de 20k. Strang din buci, mananc paine cu ceai, dar imi iau anvelope noi, fara doar si poate.

 

 

Exact asta am spus si eu. Poate fi mai mult sau mai putin in functie de cum simti si vezi ca evolueaza anvelopa.

Cele de pe fata in mod clar nu prind la nimeni 15k.

 

Acum 2 ore, apriliacluj a spus:

interesant...

doara Metzeler si Pirelli sunt cam unu si acelasi...

asta de cand Pirelli i-a cumparat

 

eu nici macar la dube nu am avut anvelope cu 50k km

de masini nici nu vorbesc

dar na, cum ti-o fi norocul :)

poate eu sunt mai ghinionist :)

 

Confirm si eu ca cele mai longevive anvelope le-am avut prin anii 2000 si am mers cu ele vreo 30k. (Barum)

Nu e vorba de noroc ci de materialul din care sunt facute.

Cele cu mult negru de fum si cauciuc artificial (ambele obtinute ieftin din petrol) tin poate mai mult de 30k dar cu aderenta foarte slaba si implicit pericol in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...