Clasic Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 asa ziceam si eu, mi se par ok la pret si daca iau acum cu dot 2013 chiar daca o sa le folosesc la anu' tot o sa ma tina 4 ani ca aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 asa ziceam si eu, mi se par ok la pret si daca iau acum cu dot 2013 chiar daca o sa le folosesc la anu' tot o sa ma tina 4 ani ca aderenta. Eu nu le-as mai lua anul asta...6 luni ar sta degeaba. Desi oferta la Michelin Pilot Power e buna ,imbatabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 crezi ca in primavara o sa aduca 2014? eu am avut anunt de cumparare aici pe forum, si in majoritatea mesajelor mi se ofereau cauciucuri ( nu la oferta de pret) cu DOT 2012 sau nu puteau sa-mi zica anul fabricatiei, insotite cam 90% de precizarea ca sunt optime timp de depozitare de 5 ani, pai daca eu le iau la anu' si o sa ma tina 4 ani, daca ele au deja 5 o sa am la urma vechi de 9 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 (editat) crezi ca in primavara o sa aduca 2014? eu am avut anunt de cumparare aici pe forum, si in majoritatea mesajelor mi se ofereau cauciucuri ( nu la oferta de pret) cu DOT 2012 sau nu puteau sa-mi zica anul fabricatiei, insotite cam 90% de precizarea ca sunt optime timp de depozitare de 5 ani, pai daca eu le iau la anu' si o sa ma tina 4 ani, daca ele au deja 5 o sa am la urma vechi de 9 ani La anu in primavara le iei si ai grija sa fie macar DOT 2013 si gata. Lasa vrajeala cu depozitarea, maxim un an vechime, le tii si tu 3 sezoane si le dai jos netocite daca mergi doar 2000km/an. Editat Septembrie 30, 2013 de the mentalist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Pentru iubitorii de Dunlop, primul review la Dunlop Sportsmart2 http://www.visordown.com/product-features/dunlops-new-sportsmart2-tyre-review/23610.html Sunt curios care e pozitionarea in piata fata de Sportmax Q3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Pentru gama de anvelope Dunlop pentru piata europeana trebuie sa te uiti aici: http://www.dunlop.eu/dunlop_uk/mc/ Posibil sa fie o anvelopa pt piata americana. http://www.dunlopmotorcycle.com/tire-catalog/ Pe pagina asta gasesti Q3 dar nu gasesti D212 de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 1, 2013 Share Postat Octombrie 1, 2013 Cine stie...Sunt pneurile OEM pe KTM 1290 SuperDuke R, care s-a lansat acum. Banuiesc ca mobra n-o sa fie exclusiv pentru piata americana. Si daca e succesor pentru Sportsmart, care este la vanzare pe piata europeana, logic ar fi sa il ofere si aici, dar cine stie care e strategia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salut. Am nevoie de ajutor. Vreau sa pun pe fata o anvelopa cu 1cm mai lata. Am 80/100/R19 si vreau 90/100/R19. Am vb cu un user de pe forum si l-am amanat ca nu stiam daca imi incape la aripa, am ajuns in tara, am vazut, am facut ITP ieri cu dimensiunile ok din talon... si azi cand sa sun m-a lovit intrebarea... "Dar pe janta oare se potriveste 90/100/19 fata de 80/100/19??" In carte am gasit asta. Dar nu pricep daca da sau nu. Deci... se potriveste oare? Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Din ce am inteles din poza de mai sus scrie ca latimea standard este 80 (cel putin asta recomanda fabricantul).80 trebuie sa fie latimea iar talonul este 100.Nu stiu insa daca se potriveste pe jantă cea de 90.Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Aia stiam si eu... ca 80 e din fabrica. Imtrebarea e daca imi intra 90 pe janta cu 80 standard. La masina de exemplu am pus 195 in loc de 185 sau 225 in loc de 215... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pe jantă intra dimensiunea de care zici, îți rămâne să îți dai tu seama dacă îți atinge de aripă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Ok. Ideea e ca nu-i o dimensiune uzuala si daca il comand... raman cu el. Ma gandeam sa nu mi se dejanteze singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionuttsg Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 se potriveste. ia-o cu incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucescuciprian Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 nu se dejanteaza in nici uncaz.Nu e asa mare diferenta. In plus, deoarece diametrul total al rotii va fi mai mare, viteza afisata e posibil sa fie cea reala, nu plusata cu cativa km, cum e la majoritatea autovehiculelor. Verifici cu un gps si ne anunti si pe noi, eventual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Vezi ca inaltimea talonului e procent din latime. Daca pui un cauciuc cu latimea mai mare si cu aceeasi cifra la talon vei avea un cauciuc mai inalt adica o roata cu diametrul mai mare, deci ar putea sa frece in aripa nu numai pe lateral ci si sus. Pe langa asta se va modifica un pic ciclistica si daca ai vitezometrul cuplat la roata fata iti va indica eronat. (o viteza mai mica decat cea reala) Daca vrei neaparat un cauciuc mai lat si stii ca-ti incape in aripa comanda unu cu cifra de la talon mai mica ceva gen 90/90/19 si atunci vei avea aproximativ acelasi diametru la roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
..:::ZAR:::... Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) ...daca ai vitezometrul cuplat la roata fata iti va indica eronat. (o viteza mai mica decat cea reala)... Colegu te contrazic aici - daca ai roata mai mare vei avea o viteza usor mai mare - un diametru mai mare la aceeasi viteza de rotatie acopera distanta mai mare in acelasi interval de timp, pe cand roata originala care e mai mica la aceeasi viteza de rotatie acopera o distanta mai mica in acelasi interval de timp. Daca nici asta nu te convinge te invit sa te joci putin cu urmatorul calculator de dimensiuni; pacat ca e doar pt vehicule si nu stie dimensiuni specifice motocicletelor. Ca sa fiu ontopic am sa ii raspund colegului cu o experienta personala pe motocicleta din echipare dimensiunea standard pt roata fata este 120/60/17.... eu cand am cumparat-o am avut-o echipata cu 120/70/17... diferenta notabila era la manevrarea ghidonului pe loc (putin mai greoi cu roata mai inalta) si in curbe o inclinam mai dificil cu anvelopa de 120.60.17... trace tu concluzii daca merita sa pui roata mai lata si mai inalta.... Editat Octombrie 8, 2013 de ..:::ZAR:::... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Pai eu nu inteleg cum e mai inalta cand in loc de 80/100/19 pun 90/100/19... talonul e 100 la ambele, janta tot de 19" doar latimea se modifica de la 80mm la 90mm.Despre aripa. O schimb cu una de supermoto nu-i problema.Sa-mi intre pe janta. De viteza si inclinat in curbe nu-mi fac probleme... d'aia mi-am luat XG-ul asta si nu R6 ...Cred ca ieseam si mai ieftin, Si explicatia de ce vreau 90/100/19 nu 80/100/19. Am Bridgestone TW 202/201 si as vrea Dunlop K460. K460 de spate gasesc la dimensiunea din talon dar de fata nu gasesc. Gasesc doar lat de 90 (90/100/19). Dunlopul are un desen care cred ca m-ar ajuta mai mult in teren si in plus am inteles ca sta mai bine ca si aderenta. Pe langa sunt chiar mai scumpe decat Bridgestoneurile. Nu-i o fita sau un complex de "roata subtire" Editat Octombrie 8, 2013 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Pai eu nu inteleg cum e mai inalta cand in loc de 80/100/19 pun 90/100/19... talonul e 100 la ambele, janta tot de 19" doar latimea se modifica de la 80mm la 90mm. Despre aripa. O schimb cu una de supermoto nu-i problema. Sa-mi intre pe janta. al doilea rand de cifre reprezinta PROCENTUL din primul.. adica latime(mm)/procent din latime (talon)/diametru (inch) astea sunt oricum teoretice, fiecare producator are anumite dimensiuni si profile in functie de tipul cauciucului eu cred ca o sa se potriveasca.. dar pana nu incerci.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Aaa, gata m-am prins. Adica 100% din 80mm respectiv 100% din 90mm. Adica va fi si mai lat si mai inalt cu 1cm cauciucul cu diferenta ca la latime se imparte in 0,5 si 0,5 pe laterale (spre aripa) iar pe inaltime 1cm fata de cum e actualul. Asta nu stiam. Credeam ca sunt 90mm/100mm/19" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RomiC Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 http://www.tirerack.com/tires/tiretech/techpage.jsp?techid=7 daca citesti ce scriu astia p'acilea o sa intelegi semnificatia cifrelor de pe cauciucuri si o sa intelegi si cum se face de's si mai inalte si mai late. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Multumesc de raspunsuri. O sa ma mai gandesc in cazul asta. Pana la urma ajung la concluzia pe care o trag si cand vine vorba de modificari la masina.... "daca atunci cand a fost proiectata s-au gandit niste zeci de ingineri sa o faca asa si nu altfel... stiu ei de ce" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Colegu te contrazic aici - daca ai roata mai mare vei avea o viteza usor mai mare - un diametru mai mare la aceeasi viteza de rotatie acopera distanta mai mare in acelasi interval de timp, pe cand roata originala care e mai mica la aceeasi viteza de rotatie acopera o distanta mai mica in acelasi interval de timp. Daca nici asta nu te convinge te invit sa te joci putin cu urmatorul calculator de dimensiuni; pacat ca e doar pt vehicule si nu stie dimensiuni specifice motocicletelor. Ca sa fiu ontopic am sa ii raspund colegului cu o experienta personala pe motocicleta din echipare dimensiunea standard pt roata fata este 120/60/17.... eu cand am cumparat-o am avut-o echipata cu 120/70/17... diferenta notabila era la manevrarea ghidonului pe loc (putin mai greoi cu roata mai inalta) si in curbe o inclinam mai dificil cu anvelopa de 120.60.17... trace tu concluzii daca merita sa pui roata mai lata si mai inalta.... roata aia mai inalta are avantajul unei pete de contact mai buna in curbe. in plus, cand schimbi guma se regleaza si suspensia prin ridicarea sau coborarea telescoapelor in juguri, dupa caz! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Deci.. sa iau "mai mare". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 si cobori fata cu 10 mm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Hai ca m-am decis.... nu mai iau nimic. Astept primavara sa pun anvelope noi ca oricum nu mai merg acum. Cred ca e mai bine decat sa stea toata iarna in loc pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.