Sari la conținut

Postări Recomandate

@Sashax - walleeeu, pai combo'ul ala o sa te tina pana vinzi motoreta.. dar nu cred ca o sa mai fii multumit de ele incepand cu al 2'lea sexon cand se mai intaresc.

Sunt fabricate in 2014, sper sa nu am probleme in al 2-lea sezon, in 2015.. Am sa revin cu un feedback la vara.

Voi ati patit asa, sa se piarda atat de mult din aderenta din al 2-lea sezon??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt fabricate in 2014, sper sa nu am probleme in al 2-lea sezon, in 2015.. Am sa revin cu un feedback la vara.

Voi ati patit asa, sa se piarda atat de mult din aderenta din al 2-lea sezon??

 

Depinde de cum mergi. Acelas cauciuc poate sa aiba durata de viata diferite de la om la om. Conteaza foarte mult stilul de mers. Sunt persoane care schimba si cate 2 cauciucuri spate pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Amstaff si celorlarti pt raspunsuri. Nu am avut D212 pana acum si de aceea cer sfaturi. Pe 600 am avut PP si Sportsmart care au fost ok , supercorsa si k3 care mi-au placut si si-au facut treaba si battlax 016 care mi s-a parut mai dur si nu prea era da fortat. Pe miar cand l-am luat aveam diablo super corsa 2 la care se mai vedeau liniile de model, avea ceva aderenta dar in cateva ore i-am scos sarmele :) Deci cu tot respectu eu cred ca daca prinzi o Duminica libera peCheia, Siriu sau orice alt drum reusesti sa incalzesti gumele destul de repede si poate chiar mai bine decat un circuit gen Tg.Sec care mi se pare micut pt moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va faceti probleme cu D212 -le. Mers stradal, trebuie cauciucuri soft sau medium. La pista acestea se incalzesc mult mai mult decit pe strada, , vorbim de temp peste 90grd si atunci trebuie sa punem hard pe fatza. Pe strada cele soft sint ideale si pe frig si pe cald, nu o sa treci niciodata de 70grd pe strada indiferent cit de meserias ai fi, pur si simplu nu ai unde.


» Post actualizat in 20 Dec 2014 06:39

Multumesc Amstaff si celorlarti pt raspunsuri. Nu am avut D212 pana acum si de aceea cer sfaturi. Pe 600 am avut PP si Sportsmart care au fost ok , supercorsa si k3 care mi-au placut si si-au facut treaba si battlax 016 care mi s-a parut mai dur si nu prea era da fortat. Pe miar cand l-am luat aveam diablo super corsa 2 la care se mai vedeau liniile de model, avea ceva aderenta dar in cateva ore i-am scos sarmele :) Deci cu tot respectu eu cred ca daca prinzi o Duminica libera peCheia, Siriu sau orice alt drum reusesti sa incalzesti gumele destul de repede si poate chiar mai bine decat un circuit gen Tg.Sec care mi se pare micut pt moto.

La pariu pe cit vrei ca pe Secuiesc sint mai fierbinti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut cineva sportsmart 2 de aici? nu ma pot hotara intre pp3 si sportsmat 2 pentru un z750

Despre pp3 am gasit multe review-uri si inclin mai mult spre ele

 

Sportsmart 2 sunt printre cele mai confortabile gume pe care am mers.

Aderenta suficienta in aproape orice conditii.

Dunlop este peste Michelin de vreo 6-7 ani.

nici unele nu sunt anvelopw proaste. Alegerea ramane sa o faci pe considerente personale :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, vreau si eu o parere in legatura cu niste gume. Am trecut de primul sezon cu niste gume nu tocmai adecvate, detin un Honda CBR 600f4i si ma gandeam sa imi iau un set nou dupa ce m-am edificat cat de importante sunt gumele si faptul ca fac diferenta foarte mult mai ales din punct de vedere al sigurantei..Ca stil de mers pot spune ca merg usor agresiv (cand sunt singur) dar mai potolit cand am pasager..si de cele mai multe ori am pasager. Cam ce gume mi-ati recomanda? Am inteles ca Michelin Power Pilot II ar fi potrivite..dar sunt deschis si la alte optiuni. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dunlop Sportsmart / Sportsmart 2. Am avut pilot power 2 e misto dar in timp se formeaza o dunga / umflatura unde se leaga cele doua compozitii de guma care pe mine ma cam deranja. Sportsmartul are aceeasi aderenta dar nu are problema asta de compozitie. Pt uz stradal e suficient si dunlop Roadsmart si e mult mai bun pe ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

penurimoto.ro e ok ca site? sau stii altele mai bune ca pret?


» Post actualizat in 26 Dec 2014 13:47

penurimoto.ro e ok ca site? sau stii altele mai bune ca pret?

Anyway mersi !!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pilot Power 3 am acum sau mai bine zis am avut ca tr sa le schimb. Aderenta buna nu am avut probleme f ok pe ploaie. Ca si anduranta m-a tinut spatele ~15000Km. La mine se vede unde trece dintr-o compozitie in alta insa nu se simte acea banda de care zice Legnakrad.

 

Ca si variante de luat in seama:

Michelin Pilot Power 3

Metzeler SPORTEC M5 INTERACT (un prieten cu F4i a mers cam 10000Km cu guma spate acum are M7 RR de care e la fel de multumit tr sa vedem si cat o sa il tina)

Dunlop SPORTSMART II - Unii spun ca se incalzesc cam greu tr sa tragi ceva de ele. Cand s-au incalzit sunt foarte misto.

Pirelli DIABLO ROSSO 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire.

 

Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi"

Frecventa de utilizare : Zilnica

Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri.

 

Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate

 

Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are.

Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ?

 

Mersi :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vei ,merge des la circuit vei progresa mergind din ce in ce mai repede. asta inseamna uzura exponentiala a anvelopelor, si daca vei fi chitros cu cauciucurile, vei plati cu dobinda de 500% reparatiile dupa o cazatura. Nu esti primul care merge pe ideea asta: circuit si multa strada. Strada-ce vrei tu, circuit -cauciucuri dedicate.Asta inseamna bani, multi bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Avand in vedere ca a sosit iarna si totodata momentul oportun pentru diverse achizitii, vin si eu cu o mica nelamurire.

 

Datele problemei : Un hornet care isi asteapta o "pereche de bocanci noi"

Frecventa de utilizare : Zilnica

Locatia : Preponderent in oras, iesiri saptamanale pe Amckart/Secuiesc poate si Adancata si plimbari in afara orasului. Ca sa va faceti o idee, sezonul care tocmai s-a terminat, fix acum o saptamana, am facut aprox 11.000 km si pentru sezonul viitor am cam aceleasi planuri.

 

Stiu prea bine ca nu exista, inca, o pereche "magica" de gume care sa reziste mult / sa aibe si aderenta optima in conditii de circuit sau mers agresiv insa din cercetarile facute pana in prezent a reiesit ca gumele Dunlop Sportmax Sportsmart (1/2) s-ar descurca onorabil in situatiile prezentate

 

Acum dilema mea este urmatoarea, care gume sunt mai bune dintre Dunlop Sportmax Sportsmart si Dunlop Sportmax Sportsmart 2 ? Pe unele siteuri Sportsmartul normal are pret asemanator sau chiar mai mare ca Sportsmart 2-ul. Sportsmart-ul normal are si NTec in timp ce 2-ul nu are.

Cele experimentate pana acum mi-au demonstrat ca nu totdeauna, modelul cel mai nou este si cel mai bun si de aici problema asta. Asadar, a incercat cineva ambele seturi ? Exista diferente majore intre ele ? Care ar fi alegerea mai potrivita ?

 

Mersi :cheers:

Pune gp racer daca vrei si strada si pista. Te vor tine in sezon.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...