cmd Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 (editat) moldo,acele cauciucuri sunt slickuri sculptate,au facut modelul de pe dunlop d208rr ca da bine insa sunt NHS'uri Editat Iunie 1, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moldo_09 Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 moldo,acele cauciucuri sunt slickuri sculptate,au facut modelul de pe dunlop d208rr ca da bine insa sunt NHS'uri Ce inseamna NHS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 1, 2016 Share Postat Iunie 1, 2016 Not for Highway Service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Ce cauciucuri aveti pe motoare sport-touring, gen Honda CBR? Cum se comporta? pareri? diferente? De exemplu eu am un cbr f4i si vreau sa mi iau cauciucuri noi. Nu merg pe circuit. Ce mi-ati recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut Lucian Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 La a mea am pus Michelin Pilot Road 4, le am din februarie si sunt multumit.Din cate am inteles, au autonomie de vreo 16000 km,la un mers normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
soran Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Salut, Eu am avut Avon Venom pe Honda VF 1000 (nu e CBR, dar e sport-touring) si am fost super multumit de ele. Sunt bune pe motociclete grele, de 200+ kg. Am ajuns la ele pentru ca teoretic ofereau cel mai bun raport calitate pret. Raportul calitate pret teoretic s-a mentinut si practic. Soran Editat Iunie 2, 2016 de soran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 PR4, sunt la al treilea set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Michelin Pilot Power 2CT am pe VFR si sunt foarte multumit. Am avut Metzeler (nu mai retin modelul) pe cealalta motocicleta si ma simteam nesigur pe viraje. Michelin zici ca se lipesc de asfalt. Am mers si pe ploaie de cateva ori si la fel, nu am simtit nici un fel de nesiguranta. Cu siguranta voi face aceiasi alegere in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 pilot power 2ct am si eu. pe asfalt rece/umed se comporta bine. nu am simtit la mers normal (pe un asfalt rece sau umed nu merg eu periculos) nicio schitare de derapare sau pierdere de contact. la un mers putin mai sportiv, am avut momente cand a fugit fundul motorului. pe asfalt cald, uscat, nici pe strada nici pe circuit nu au pierdut tractiunea. inchise fata/spate, dreapta/stanga, nu am patinat. sunt incepator in ale circuitului, dar au rezistat bine. pe strada pana la 270 merg bine, mai mult nu poate motorul. all in all, la 1050 ron cu tot cu montare si echilibrare, pe toate tipurile de vreme in care m-am plimbat (cald, frig, ploaie), pe toate tipurile de drumuri incercate de mine (pe strada, circuit, trotuar la parcari). si in oricare combinatie intre vreme si drumuri, sunt foarte multumit de ele. daca nu evoluez la circuit, next buy tot 2ct va fi. momentan nu simt nevoia de ceva mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) bridgestone battlax bt 023 Editat Iunie 2, 2016 de chv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionut88 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Metzeler M7RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
northern_freyja Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 PR4, sunt la al treilea set. Eu la al doilea, sunt f multumita de ele. Am avut si PR3 intre ele pentru ca nu am gasit PR4 si trebuiau schimbate urgent inaintea unui drum de 5500 km. Mi s-au parut mai slabe. PR4 rocks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 PR4, sunt la al treilea set. toate 3 seturi au fost PR4? PR2 sau 3 cum sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 @DanMotoCiuc: Eu la al doilea, sunt f multumita de ele. Am avut si PR3 intre ele pentru ca nu am gasit PR4 si trebuiau schimbate urgent inaintea unui drum de 5500 km. Mi s-au parut mai slabe. PR4 rocks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 toate 3 seturi au fost PR4? PR2 sau 3 cum sunt? Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Michelin Pilot Power 2CT pilot power 2ct am si eu. recomand ! bridgestone battlax bt 023 recomand Metzeler M7RR recomand !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 sa inteleg ca Michelin Pilot Power 2CT sunt mai mult pentru mers mai sportiv, mai sport, iar Pilot Road (2,3,4) mai mult spre touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Se dau oamenii si pe circuit cu PR4. Sunt 2CT, sunt bune pe ploaie, sunt bune in general. Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Vad acuma cat o sa tina GT-urile puse pe o moto de 300 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu am dat comandă de Sportsmart 2, tot pentru un sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet. Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud. Tot cu PR4 am incaltat-o si acum. Editat Iunie 2, 2016 de omu79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet. Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud. Tot cu PR4 am incaltat-o si acum. cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit! » Post actualizat in 02 Jun 2016 12:47 Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra. Care e diferenta intre PR4 simple si cele GT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit! Am avut si spike-uri de 200+, dar atat eu cat si motocicleta ne simtim mai bine sub aceasta limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am luat baiatului o motocicleta yamaha mt03(pana apare BMW-ul 310) si are dat din fabricatie ,in carte ,pe spate,cauciuc 160/60/17.Momentan are 180/55/17 si ma streseaza ca nu e bun,ca e plat,ca nu se poate ,,inclina" ,ca freaca uneori lantul.in cauciu.Intrebare:Afecteaza cu ceva faptul ca e mai lat cauciucul,daca da,sa-i iau unul ca in carte.Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Nu, lasa-l asa, japonejii aia is prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc,deja ma stresa cu cauciucul lui ,,patrat",nu-l asculta nici pe tatal sau care e motociclist de 30 ani,trebuie sa-i arat parerea altor motociclisti care nu sunt din grupul nostru.O seara placuta » Post actualizat in 02 Jun 2016 15:30asa i-au zis unii,e copil si crede in ce zic altii de varsta lui,noi batranii nu stim, ,ca pe vremea voastra......" erau numai mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.