George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 toate 3 seturi au fost PR4? PR2 sau 3 cum sunt? Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Michelin Pilot Power 2CT pilot power 2ct am si eu. recomand ! bridgestone battlax bt 023 recomand Metzeler M7RR recomand !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 sa inteleg ca Michelin Pilot Power 2CT sunt mai mult pentru mers mai sportiv, mai sport, iar Pilot Road (2,3,4) mai mult spre touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Se dau oamenii si pe circuit cu PR4. Sunt 2CT, sunt bune pe ploaie, sunt bune in general. Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Vad acuma cat o sa tina GT-urile puse pe o moto de 300 de kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu am dat comandă de Sportsmart 2, tot pentru un sport touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 (editat) Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet. Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud. Tot cu PR4 am incaltat-o si acum. Editat Iunie 2, 2016 de omu79 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanMotoCiuc Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet. Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud. Tot cu PR4 am incaltat-o si acum. cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit! » Post actualizat in 02 Jun 2016 12:47 Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra. Care e diferenta intre PR4 simple si cele GT? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu79 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit! Am avut si spike-uri de 200+, dar atat eu cat si motocicleta ne simtim mai bine sub aceasta limita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Am luat baiatului o motocicleta yamaha mt03(pana apare BMW-ul 310) si are dat din fabricatie ,in carte ,pe spate,cauciuc 160/60/17.Momentan are 180/55/17 si ma streseaza ca nu e bun,ca e plat,ca nu se poate ,,inclina" ,ca freaca uneori lantul.in cauciu.Intrebare:Afecteaza cu ceva faptul ca e mai lat cauciucul,daca da,sa-i iau unul ca in carte.Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Nu, lasa-l asa, japonejii aia is prosti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Multumesc,deja ma stresa cu cauciucul lui ,,patrat",nu-l asculta nici pe tatal sau care e motociclist de 30 ani,trebuie sa-i arat parerea altor motociclisti care nu sunt din grupul nostru.O seara placuta » Post actualizat in 02 Jun 2016 15:30asa i-au zis unii,e copil si crede in ce zic altii de varsta lui,noi batranii nu stim, ,ca pe vremea voastra......" erau numai mobre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Primele anvelope pe f4i de cand e la mune erau diablo rosso sau ceva de genul, dar erau trecute rau de glorie. Adica le.am dus aproape de slick. Mult peste martor (no tengo dinero de altele, mergand pe deeq da.i ba ca merge). Ce pot spune de ele spre sfarsitul vietii este ca au tinut 200+, de patinat pe asfalt ud si/sau rece da, patinau. Pe umezeala pe 27 oct 2015 au fugit urat de tot intr.o curba. Cam 5 cm, dat panica totala. In rest, s au comportat bine. Nu pot da o nota decisiva, neavand anvelopele de noi, dar am amici cu f4i cu diablo rosso puse si unii chiar sustin ca sunt mai bune ca 2ct la mers sportiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George M. Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Bineinteles. Vai, mama-mama, cum se lipesc. Care e diferenta intre PR4 simple si cele GT? http://moto.michelin.co.uk/tyres/michelin-pilot-road-4-gt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Schimba cauciucul, nu lasa asa pentru ca are dreptate ... Cauciucul nu mai este rotund devine patrat si nu mai sta bine pe viraje. Japonezii nu ie prosti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Dap, sustin. Daca japonezii aia idioti l.au facut pe o specificatie...lasa.l pe specificatia sa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei-Bogdan Vorobchevici Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Metzeler M7 RR daca vrei sa fie polivalente . Am avut, tot pe f4i. Probabil am sa pun si pe Zet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Mai bine faceai un poll ). Acum, la atatea variante, ce alegi? ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea. Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnnyk Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea. Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine. Dar si daca e janta de 180, nu stiu mecanic exact, dar sigur afecteaza cumva pozitia in bascula a jantei, pizitia lantului mai labartata...zic si eu :/. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Eu am ales Michelin Pilot Road 4,ma declar mulțumit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rocky33 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 Motorul asa era incaltat,nu am schimbat noi cauciucul .Am vazut parerile,am ascultat ce zice si copilul,o sa-i iau ce scrie in carte ,Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e.O seara buna si multumesc tuturor pentru raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 pirelli angel daca vrei si un mers mai sportiv ,pr4 se aude ca ar fi cele mai bune pe ploaie,vezi youtube ca era un tip care facea cateva comparatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anapurna Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 poate avea si probleme (amenda) daca il opreste politia cu un cauciuc mai lat decat are trecut in talon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 poate avea si probleme (amenda) daca il opreste politia cu un cauciuc mai lat decat are trecut in talon Mai nou poate nu stii nu ai trecuta dimensiunea anvelopelor in talon insa daca sunt cuplati cu RAR-ul aia au baza de date. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 2, 2016 Share Postat Iunie 2, 2016 poate avea si probleme (amenda) daca il opreste politia cu un cauciuc mai lat decat are trecut in talon Amenda e un lucru.... dar se retine si talonul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.