Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Se dau oamenii si pe circuit cu PR4. Sunt 2CT, sunt bune pe ploaie, sunt bune in general. Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km. Vad acuma cat o sa tina GT-urile puse pe o moto de 300 de kg. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe moto de 260 de kg fata m-a tinut 22.000 km, iar spatele 17.000 km.

 

Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet.

Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud.

Tot cu PR4 am incaltat-o si acum.

Editat de omu79
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat al doilea set de PR4 dupa 19800 km. Fata mai tinea vreo 2000 km (maxim), dar am preferat sa fac schimbul complet.

Am avut si PR2 acum 3 ani pe Bandit 600. Impresia mea de pana acum e ca PR4 au aderenta ceva mai buna decat PR2, mai ales pe asfalt ud.

Tot cu PR4 am incaltat-o si acum.

cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit!

» Post actualizat in 02 Jun 2016 12:47

Da, toate seturile au fost PR4. Acuma, asta ultimul, e PR4-GT. As fi luat GT si inainte, dar nu se fabrica de 150 pe spate, pentru fosta mobra.

 

Care e diferenta intre PR4 simple si cele GT?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu PR 3 sau 4 pe cbr f4i, ma pot baga si la viteze de 200+? si viraje mai stranse? Nu merg pe circuit!

 

Am avut si spike-uri de 200+, dar atat eu cat si motocicleta ne simtim mai bine sub aceasta limita. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat baiatului o motocicleta yamaha mt03(pana apare BMW-ul 310) si are dat din fabricatie ,in carte ,pe spate,cauciuc 160/60/17.Momentan are 180/55/17 si ma streseaza ca nu e bun,ca e plat,ca nu se poate ,,inclina" ,ca freaca uneori lantul.in cauciu.Intrebare:Afecteaza cu ceva faptul ca e mai lat cauciucul,daca da,sa-i iau unul ca in carte.Va multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc,deja ma stresa cu cauciucul lui ,,patrat",nu-l asculta nici pe tatal sau care e motociclist de 30 ani,trebuie sa-i arat parerea altor motociclisti care nu sunt din grupul nostru.O seara placuta


» Post actualizat in 02 Jun 2016 15:30

asa i-au zis unii,e copil si crede in ce zic altii de varsta lui,noi batranii nu stim, ,ca pe vremea voastra......" erau numai mobre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primele anvelope pe f4i de cand e la mune erau diablo rosso sau ceva de genul, dar erau trecute rau de glorie. Adica le.am dus aproape de slick. Mult peste martor (no tengo dinero de altele, mergand pe deeq da.i ba ca merge). Ce pot spune de ele spre sfarsitul vietii este ca au tinut 200+, de patinat pe asfalt ud si/sau rece da, patinau. Pe umezeala pe 27 oct 2015 au fugit urat de tot intr.o curba. Cam 5 cm, dat panica totala. In rest, s au comportat bine.

 

Nu pot da o nota decisiva, neavand anvelopele de noi, dar am amici cu f4i cu diablo rosso puse si unii chiar sustin ca sunt mai bune ca 2ct la mers sportiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, sustin. Daca japonezii aia idioti l.au facut pe o specificatie...lasa.l pe specificatia sa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea.

Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul avea cand l ati luat 160, dar baiatul a vrut 180 ca e "lat" si da bine la terasa? Apoi se mira de ce motocicleta sta ca o grinda de 6 metri pe sosea.

Un cauciuc mai lat decat e cazul pentru acea janta sigur nu va sta mai plat, ci mult mai bombat, dar nici asta nu e bine.

Dar si daca e janta de 180, nu stiu mecanic exact, dar sigur afecteaza cumva pozitia in bascula a jantei, pizitia lantului mai labartata...zic si eu :/.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul asa era incaltat,nu am schimbat noi cauciucul .Am vazut parerile,am ascultat ce zice si copilul,o sa-i iau ce scrie in carte ,Daca nu o sa simta nici o schimbare,asta e.O seara buna si multumesc tuturor pentru raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pirelli angel daca vrei si un mers mai sportiv ,pr4 se aude ca ar fi cele mai bune pe ploaie,vezi youtube ca era un tip care facea cateva comparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate avea si probleme (amenda) daca il opreste politia cu un cauciuc mai lat decat are trecut in talon

Mai nou poate nu stii nu ai trecuta dimensiunea anvelopelor in talon insa daca sunt cuplati cu RAR-ul aia au baza de date.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...