Zimbrutza Postat Aprilie 24, 2017 Share Postat Aprilie 24, 2017 Pilot Power 3 sunt f. bune, am mers pe ele frig, cald, pista, strada, ploaie, vant, forestiere ) fara probleme. Pilot Road daca faci multi km, dar daca zici ca nu, alege ceva din gama sport: Dunlop Sportsmart 2, Pilot Power 3/RS, Bridgestone S21, Metzler Sportec M7 RR, Pirelli Diablo Rosso III Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 26, 2017 Share Postat Aprilie 26, 2017 A cumparat un prieten. Depozitul e in Bg, ti se vorbeste si in romaneste, e o domnisoara poliglota acolo, daca nu te descurci in engleza. Pretul a fost mic, livrarea in 2-3 zile maxim, cauciucul proaspat, cumparatorul multumit. Da, foarte ok. Am comandat luni, au venit azi. DOT 16/16 si 03/17. Spate Made in China, fata Made in Germany . Metz Roadtec 01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 (editat) feeling curious Cum vreti voi oare sa aveti in tara si magazine, si stocuri, si gume noi si servicii de calitate dar luati "pe Bulgaria" ca e mai Eftin.... Nu e mai ieftin, pt ca vanzatorul de Bulgaria nu plateste TVA. Editat Aprilie 27, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 feeling curious Cum vreti voi oare sa aveti in tara si magazine, si stocuri, si gume noi si servicii de calitate dar luati "pe Bulgaria" ca e mai Eftin.... Nu e mai ieftin, pt ca vanzatorul de Bulgaria nu plateste TVA. plateste cu fix 1% mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 In Ro, cel mai ieftin era cu 100 RON mai mult. de banii aia le montez. Piese cumpar doar de la magazin unde am ceva discount si ies ca pe net. De ce as palti cu 10% mai mult doar ca e distribuitor roman. Echipamentul l-am luat de la Loius de la Viena pentru ca e aproape de mine si ajung de cel putin 2 ori pe an acolo. Acolo am probat echipamente pana mi-am gasit ceva ce-mi place. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius f4i Postat Aprilie 27, 2017 Share Postat Aprilie 27, 2017 Pilot Power 3 sunt f. bune, am mers pe ele frig, cald, pista, strada, ploaie, vant, forestiere ) fara probleme. Pilot Road daca faci multi km, dar daca zici ca nu, alege ceva din gama sport: Dunlop Sportsmart 2, Pilot Power 3/RS, Bridgestone S21, Metzler Sportec M7 RR, Pirelli Diablo Rosso III Multumesc pentru raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Nu e mai ieftin, pt ca vanzatorul de Bulgaria nu plateste TVA. Doar daca tu cumparator esti persoana juridica inscrisa in ROI ( VIES) nu platste tva. Pentru persoane fizice plateste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Pune poza dupa o factura, daca ai cumparat. Citisem mai demult sectiunea din codul fiscal bulgaresc si , nici o suprirza, era TVA zero. ma rog... suntem o tara de fumatori de hasis de sub unghii, asa ca nici eu nu imi dau seama de ce imi mai bat capul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 corect, de ce nu avem magazine de cauciucuri in romania, pe langa noi, sa probam si noi cauciucurile? asta imi aminteste de aia cu uleiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 (editat) Pune poza dupa o factura, daca ai cumparat. Citisem mai demult sectiunea din codul fiscal bulgaresc si , nici o suprirza, era TVA zero. Nu am cumparat de la ei, dar iti spun cu siguranta ca nicaieri in UE o firma nu poate vinde unei persoane fizice, din orice tara ar fi ea fara TVA. De la regulile astea nu se poate abate nimeni in UE. Cu asta ma ocup, import echipamente din diverse tari si le vand in Romania. Nu vorbesc din auzite. Apropo, de curiozitate cum ai citi codul fiscal bulgaresc? Vorbesti limba? Editat Aprilie 28, 2017 de thesaw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Apropo, de curiozitate cum ai citi codul fiscal bulgaresc? Vorbesti limba? Este tradus in engelza.... aloo, importatorule de echipamente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WotRU2Me Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Poate el nu știe nici engleza si d-aia traieste cu impresia...in fine ☺ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Esentialul l-am comunicat, evident, din punctul meu de vedere, cu cateva posturi in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Este tradus in engelza.... aloo, importatorule de echipamente Asta e pe principiul It's on the internet so it must be true... Da-mi si mie un link pe PM cu articolul respectiv atunci Bulgarii platesc TVA la fel ca orice alta tara din UE, nu exista exceptii la regula. Singura metoda sa cumperi ceva fara TVA este sa fi firma inregistrata in registrul operatorilor intracomunitari. Restul sunt basme si baliverne. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hurricane Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Salutare.Am comandat de pe olx o anvelopa Michelin Pilot Activ 110/80/17, la mana a doua dar intr-o stare foarte buna.Problema mare este ca vânzătorul nu mi-a spus DOT-ul și am constatat ca este 2704.Credeti ca pot sa o folosesc in siguranța?Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 În siguranță e prea mult spus. E un dot de...13 ani totuși. Unii ar spune că sunt opinci. Eu nu m-aș da cu așa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hurricane Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Multumesc, având in vedere ca am plătit și transportul am aruncat la gunoi 200 lei.Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Copile, daca nu esti vreun pui de Rossi si nu ai veleitati de vedeta cand mergi cu motocicleta, poti circula mult si bine si cu un cauciuc de peste 20 ani! Da, ai citit bine, un astfel de cauciuc am in prezent pe motor, pe spate, si circul cu el de vreo patru-cinci ani...ce-i drept, acum a cam ajuns la final de viata, dar fiindca nu am altul care sa il inlocuiasca, mai trag nitel de asta! N-am fost pus in situatia niciodata sa dau vina pe anul de fabricatie al unui pneu, nu am produs evenimente rutiere sau accidente din aceasta cauza si nici nu cred ca voi ajunge sa dau vina pe un biet cauciuc. Daca esti inconstient, poti sa-ti incalti motocicleta cu pneuri facute maine, asta nu te va scapa de accidente sau trante! Niciodata nu te baza pe faptul ca ai cauciucurile excelente, ca ai lichid de frana DOT5, ca lantul l-ai uns aseara...bazeaza-te pe factorul "om"...si vei vedea ca poti merge mult si bine fara evenimente neplacute! Ca fapt divers, am pe un CZ vechi de vreo 43 ani un cauciuc din anii '80...si pariez ca pot merge in siguranta cot la cot cu oricare motociclist (fara sa depasim cu prea mult limitele legale de viteza, fiindca nu duce motorul mai mult de 130km/h!) fara teama ca voi crapa din cauza vechimii acelui cauciuc! Da, pentru aceia care au pretentii de alergatori la TT sau SB (cei care confunda drumurile tarii cu un circuit), nu recomand cauciucuri vechi, fiindca multi mor si cu acelea noi daca sunt pusi in situatii limita! Hai, fanii DOT-ului proaspat sunt invitati sa ma ia la tavaleala...ca oricum nu dau doi bani pe parerile lor inspirate din relatarile prietenilor de la terasa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 io ti-as da ban pe aici cateva saptamani sa te linistesti cu aberatiile sfatoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 2, 2017 Share Postat Mai 2, 2017 Nu erau sfaturi sa mearga fara echipament, nu discutam de schimburile de ulei, asa ca nu incerca sa o dai la-ntors! Dar daca mergi atent, previi la timp si "citesti" traficul, nu te dai in spectacol si nu zbori la joasa inaltime, ai sanse foarte mari sa apuci varste inaintate! Daca te crezi doctor sau profesor in moto, daca strada o confunzi cu circuitul, daca viteza legala este un prag care trebuie musai incalcat chiar de la treapta intai a motocicletei, apai...nu cred ca te ajuta mai deloc DOT-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Ca fapt divers, am pe un CZ vechi de vreo 43 ani un cauciuc din anii '80...si pariez ca pot merge in siguranta cot la cot cu oricare motociclist (fara sa depasim cu prea mult limitele legale de viteza, fiindca nu duce motorul mai mult de 130km/h!) fara teama ca voi crapa din cauza vechimii acelui cauciuc! Da, pentru aceia care au pretentii de alergatori la TT sau SB (cei care confunda drumurile tarii cu un circuit), nu recomand cauciucuri vechi, fiindca multi mor si cu acelea noi daca sunt pusi in situatii limita! Hai, fanii DOT-ului proaspat sunt invitati sa ma ia la tavaleala...ca oricum nu dau doi bani pe parerile lor inspirate din relatarile prietenilor de la terasa! bonus sabotii de frana sunt aia originali, au mers fier pe fier ultimii 25 de ani, ar mai merge vreo 10 pana se duc de tot agata putin directia ca rulmentii de jug sunt pilitura de fier de mult, dar merge daca o iei usor furca n-a fost niciodata servisata si e gripata de prin 92, dar daca mergi cu grija si eviti gropile (daca poti sa intorci ghidonul la timp) n-ai probleme amortizoarele spate au functionat ultima data in al doilea mandat al lui iliescu (adica ala dinainte de constantinescu dupa numaratoarea de om normal), dar pana la urma multi merg cu hardtail ca in anii 20 evident, motocicleta n-a mai pornit din 88, dar poate fi impinsa in siguranta cot la cot cu orice alta motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 si eu n-am scos Cagiva nevestii de la iernat ca am gume din '09 si '10 pe ea...si am zis ba, sunt gume sport-ish (Michelin PP), nu prea mai merg, desi la carne sunt full, sigur s-au cam intarit...n-o scot pana nu ii schimb gumele, dar na, eu chiar tin la nevasta-mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Si eu care ceream 100-150 de lei pe o anvelopa 2014-2015, credeam ca sunt lacom Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 3, 2017 Admin Share Postat Mai 3, 2017 Depinde ce se intelege prin mers, daca te dai tare pe un ss conteaza dotul, daca mergi normal nu prea. Am mers si eu un sezon la vaca mea cu unul nou nout pe fata cu DOT 2008 si nu am vazut nicio diferenta la feeling. Singura problema a fost ca dupa cateva mii de kilometri, la sfarsitul sezonului, au inceput sa apara crapaturi mici pe coama, datorita faptului ca materialul nu mai are aceleasi propietati, dar un sezon l-am facut fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 3, 2017 Share Postat Mai 3, 2017 Da, asta este marea diferenta, nu aderenta crescuta cu 200%, sau siguranta ca nu poate sa se intample nimic, fiindca am cauciucuri cu DOT de anu' viitor! Nimeni nu zice ca nu-s mai bune cauciucurile din anul curent, nimeni nu contesta diferenta intre unul nou si unul vechi, dar poti sa faci acelasi lucru cu oricare dintre ele, daca iti cunosti competentele, nu fortezi limitele si nu confunzi drumul national/european/judetean cu pista sau circuitul! De ce mai exista piata de SH la cauciucuri daca alea vechi nu-s bune decat de aruncat? De ce legiuitorul nu interzice spre exemplu circulatia pe un drum public "incaltat" in cauciucuri mai vechi de X ani? Simplu, fiindca nu toata lumea isi permite cauciucuri noi, masini noi, motociclete noi...financiar vorbind, dar toata lumea ar vrea sa se plimbe! Iar statul lasa portita asta, considerand ca nu constituie un pericol letal. Ah, ca exista cazuri cand se intampla accidente datorate exploziei unui cauciuc sau ca altul a derapat fiindca avea cauciucuri uzate...se intampla! Dar tot asa de bine se poate intampla si cu un set de cauciucuri noi, daca factorul uman sfideaza regulile si se crede pe circuit! Voi ati auzit de conduita preventiva?! Incercati sa conduceti preventiv si nu mai puneti accent major pe DOT, pe gropile din asfalt, pe nisipul din curbe, pa babele care vin de la biserica pe mijlocul soselei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.