Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai da, dar si caucioacele sunt diferite. Una e K60 Scout si alta gumele de vitezana. Alt material, alte dimensiuni, alta suprafata de contact, etc, etc.

Si io numai cuminte nu merg, contrar asteptarilor... Stiu, nu poti s-o arzi agresiv pe KLE...mi s-a mai spus.

Dar hai sa lasam astea, n-are treaba cu DOT-ul...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine va pun niste poze sa vad ce comentarii primesc.....Abia astept. Aici cand intru rar in ultima vreme ori ma mir cat s-a extins GRADINA DOMNULUI, si mor de ras, ori ma ia cu dureri de cap.

 

Explica-i omului sa inteleaga....

Deci tu ai un motor cu cai putere mai putini, nu cunosc motorul nu stiu probabil 50-60cai putere implicit daca accelerezi pleci de pe loc doar cat poate motorul, insa la mine sant 2300ccm 150cp, 220nm pornire de pe loc. Asta inseamna ca eu cand dau blana ori decopertez asfaltul daca nu e prins bine acolo, ori zdrodhezc anvelopa. Avand in vedere ca anvelopa e guma si moale ( DOT NOU hello despre ce vb defapt) se uzeaza guma mai repede. Si cand e vb ca motorul uscat este de 380kg io mai am 100kg benzina inca vo 20kg iacata se aduna 500kg de numa, Pt asta guma se uzeaza vazand cu ochii. Am plecat pe remorca pana in alpi ( vb lui daichile ) acolo m-am dat 1500km asa cum stiu io mai blana, ( nu cum nu stie daichile) si guma so predat.

 

De exemplu cand am avut Virago 535 am avut anvelopa YOKO ma tinut 8000km esenta moale, apoi am pus Metzeller am mers 15000, apoi mi-am luat Dragstar de 1100 am mers cu Metzeller 15000, am schimbat pe AVON am mers 8800 si am facut pe autostrada explozie, am revenit la Metzeller are esenta cea mai tare si tine deja peste 15000km si mai am macar vo 5000km de mers cu el. Dupa ce am facut aceasta experienta am luat 4buc de cauciucuri 200 70 R15 una am monta si restul de 3 am pus la MATURAT, Prost am fost ca nu am luat si pe fatza macar vo 2 sa am pe stoc.

 

Eu personal obser treaba in felul urmator. Un cauciuc care sta mult Intradevar se lemneste pui sus pe motor mergi 1000km se uzeaza din putin ( maxim 1mm) apoi are aderenta ca inainte dar cu o esenta de guma putin putin mai tare, deci acest putin mai tare caut eu. Si ca sa ve demonstrez ca am dreptate maine cand imi vine mecanicul la domiciulu pt schimbat roata ( cum vreau eu ca io platesc) o sa fac cateva poze si o sa expun aici. Cine stie poate va mai luminati cativa care nu aveti trase obloanele de stati in totala bezna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci la Dragstar te tine Metzller 15.000? Mai devreme ziceai altceva... Inteleg ca te-au tinut la fel si pe Viroaga si pe Dragstar... Pai Viroaga 535 are cai si cuplu cat KLE-ul.

Ce guma si pe ce mobra a fost aia de s-a dus in 1500 km?

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca de aia am si intrebat, ca sa fiu lamurit. Iar pe lista de prioritati au urcat pe primul loc cauciucurile. Apropo de guma mea, dupa ce s-a curatat de mizerie arata asa. Daca nu m-am inclinat pe ea .....

 

 

post-70816-0-78731700-1360947449_thumb.jpg

 

 

Subiectul este incheiat. Voi cumpara alte gume. Multumesc pentru lamuriri !

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca de aia am si intrebat, ca sa fiu lamurit. Iar pe lista de prioritati au urcat pe primul loc cauciucurile. Apropo de guma mea, dupa ce s-a curatat de mizerie arata asa. Daca nu m-am inclinat pe ea .....

 

 

attachicon.gif14022013(005).jpg

 

 

Subiectul este incheiat. Voi cumpara alte gume. Multumesc pentru lamuriri !

ala ti se pare aplecat? gizas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ca de aia am si intrebat, ca sa fiu lamurit. Iar pe lista de prioritati au urcat pe primul loc cauciucurile. Apropo de guma mea, dupa ce s-a curatat de mizerie arata asa. Daca nu m-am inclinat pe ea .....

 

 

attachicon.gif14022013(005).jpg

 

 

Subiectul este incheiat. Voi cumpara alte gume. Multumesc pentru lamuriri !

:eek: :eek:

 

Giiiaaaaaaaa!!! Adica ai mers .. drept!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este normala dorinta unui client de a cumpara gume cat mai proaspete. Insa cei care suna in Ianuarie si cer anvelope cu DOT 2013 ar trebui sa trimita cateva mailuri in Germania sau Austria si sa ne spuna si noua daca se deplaseaza neamtul in depozit sa ii citeasca dotul de pe gumele aflate in stoc, sau ce raspuns primesc la afirmatia "Din 2012 e vechi, ori imi aduci 2013 ori imi faci discount"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur lucru vreau si eu sa intreb si anume , gumele alea second in stare buna aduse de afara , de ce au fost ele acolo date jos ( aruncate ) de pe mobra , erau prea bune nu ????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit si eu de pe forumurile (caci sunt si forumuri ,la fel ca asta) la care facea trimitere Zoran, se discuta lipsa specificarii clare din partea legiuitorului referitor la vechimea in ani pe care trebuie sa o aiba un cauciuc de autoturism (PKV ) .Tot la fel sunt si povestiri ale unor forumisti,cum ca , cu toate ca nu se specifica nicaieri ce vechime poate sa aiba un cauciuc de autoturism,totusi au fost cazuri cand nu au trecut ITP-ul tocmai ca aveau cauciucuri mai vechi de 10 ani. Cum la fel se face referire la recomandarea specialistilor din cadrul TÜV sau ADAC (al caror cuvant cantareste greu in fata legiuitorului ) cum ca un cauciuc ,odata cu trecerea timpului,s-a dovedit ca isi pierde cele mai importante calitati pe care trebuie sa le aiba : se durifica (lipsa aderenta) , apar pori in structura cauciucului (scade rezistenta la intindere-rupere) , deci devine nesigur in exploatare . De aici si abundenta de cauciucuri cu DOT "batranel" aduse in special din Germania. Si inca odata specific ca erau discutii referitoare la PKV ( autoturisme) nicidecum la Motorrad (motociclete ) .



Am gresit : PKW (cu v nemtesc ) . Acuma si aia e adevarat ca fiecare poate face ce vrea cu viata lui (atata timp cat nu afecteaza vietile altora ) . Cele bune oameni buni !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu "maturatul" cauciucurilor e o tampenie sinistra. M-am dat si eu pe vremuri cu cauciucuri cu care puteai face burnout si nu se vedea pe ele, dar ma kkm pe mine cu ele in curbe si imi dadeau flashuri aia cu daciile 1300.

Cu DOT-ul nu as avea probleme sa ma dau cu unul de 5-6 ani. Daca l-as lua de nou probabil m-as uita sa nu fie sub 3 ani.

Nu cred ca contesta nimeni durabilitatea marita la cauciucurile vechi, dar scade aderenta. Zici de Rocket ca iti mananca cauciucurile din cauza greutatii si a cuplului si ca e mai rentabil cu alea vechi. Problema e ca greutatea aia mai trebuie si franata si tinuta pe curbe - si acolo ai minusuri mari cu cauciucurile "maturate".

Dupa cum vad eu problema, ori ar trebui sa gasesti alt tip de cauciuc(daca ai de unde alege pe dimensiunea aia) sau alt tip de motocicleta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spate 2004 fata 2008. n-am avut nici pe draq, si daca eu nu i-am dat in goarna, nu stiu cine. cauciucul incepe sa coaca de la exterior spre interior, deoarece pe exterior sunt schimbarile de mediu. in interior cat te tine aerul si nu se lasa, atat timp te tine mediul. ori ii dai span pe loc sa-i iei din mm o pelicula, ori mergi pe khuru tau fara batmanisme vre-o 100 de km pana se uzeaza si fata. nu-i vad sensul discutiei. mie-mi convine si unul si altul. doar ca nou te tine mai putin la vitezane fiind prea moale, mai ales pentru drumurile noastre toate. cu cat drumul are mai multe asperitati, cu atat iti mananca mai mult cauciucul. unele drumuri la nou au asperitati de 2m in diametru, posibil sa-ti manance cauciucul pe loc. ar fi ok, da, daca am avea sosele ca-n palma de fine, atunci asi zice si eu ca neaparat cauciuc cat mai nou. cu totii stim ca slick-urile dupa ce se incalzesc, se lipesc de asfalt ca si guma de mestecat de birou. problema e ca-ti raman cativa microni desfasurati pe asfalt la fiecare ciclu de rotatie.

 

eu zic ca proportia e undeva de 50%, in sensul ca, un cauciuc nu foarte vechi dar nici foarte moale, la buzunarele noastre e numai bun. mie unul imi convin mai mult cele de 4 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai aberatii pe-aici frate.

Romanul s-a-nvatat expert in orice, de-aia romania e unde e, datorita procentului mare de experti in orice - 100% din populatie.

 

Vine un om si citeaza niste nemti, reiese ca un cauciuc chipurile tine 7 ani.

Apoi vin expertii romani care incep sa bata campii pe subiect.

 

Care-i faza?

 

 

 

Ps. io zic sa-i somati pe nemti ca au tratat superficial problema, sa stie ca nu merge cu minciuni si manevre la romani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni, lăsaţi rautatile si impresiile de forjatori consumatori de cauciucurii spate până la talon. Pe stradă, gumă spate tot pe mijloc se toceste indiferent cât de tare vă daţi pe curbe.

Colegul nostru a înţeles ideea, drept pt care merită felicitat.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un singur lucru vreau si eu sa intreb si anume , gumele alea second in stare buna aduse de afara , de ce au fost ele acolo date jos ( aruncate ) de pe mobra , erau prea bune nu ????

De aia erau date jos ca probabil proprietarul are o manie ca voi cu Dotul nou si pe de alta parte are salar de Germania si poate sa isi schimbe anvelopa fara nici un efort material.Insa la clientii faini motociclisti din romania daca dai mocca mai are tupeul sa iti ceara o punga de seminte si o sticla de 2 litri de bere sa se uite la meci seara ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai aberatii pe-aici frate.

 

Care-i faza?

 

fiecare isi expune punctul de vedere aici, mi-am dat-o si eu cam cum am crezut ca e din auzite, ca eu la politehnica am lipit coji de banane la portocale si am suflat in tuburi cu aer.

 

repet si sustin. cauciucul se intareste din exterior spre interior, asta in timpul folosintei. ce se da pe raft si se tine mai mult timp, procesul de imbatranire a cauciucului este mult mai lent decat daca ar fi tinut montat pe un motor lasat sub husa, dar imbatraneste integral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu "maturatul" cauciucurilor e o tampenie sinistra. M-am dat si eu pe vremuri cu cauciucuri cu care puteai face burnout si nu se vedea pe ele, dar ma kkm pe mine cu ele in curbe si imi dadeau flashuri aia cu daciile 1300.

Cu DOT-ul nu as avea probleme sa ma dau cu unul de 5-6 ani. Daca l-as lua de nou probabil m-as uita sa nu fie sub 3 ani.

Nu cred ca contesta nimeni durabilitatea marita la cauciucurile vechi, dar scade aderenta. Zici de Rocket ca iti mananca cauciucurile din cauza greutatii si a cuplului si ca e mai rentabil cu alea vechi. Problema e ca greutatea aia mai trebuie si franata si tinuta pe curbe - si acolo ai minusuri mari cu cauciucurile "maturate".

Dupa cum vad eu problema, ori ar trebui sa gasesti alt tip de cauciuc(daca ai de unde alege pe dimensiunea aia) sau alt tip de motocicleta :)

Am facut anul asta 30de pasuri prin alpi in 10zile, si nici cu cauciucul ala ros nu am simtit diferenta pe uscat, pe ploaie era rau de tot recunosc....Dar mie motociclismul imi place numai pe vremea clopului de pai....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci azi a venit ziua de schimb cauciuc spate.....Si ca sa imi subliniez intemeiata convongere despre ce meditez aici am facut si cateva poze pt a va arata.

 

Poza explica clar situatia ca in stanga avem un cauciuc nou nout in folie cu mustate pe el (se vede ca e nou nouta, (DOT 2012 Iulie) (cand am vazut m-am inervat la culme, ca am spus vanzatorului sa imi trimita unul cat mai vechi) si in dreapta imaginii aven un GOODYEAR de 225 60 R16 M+S......Cine stie sa distinga roata din mijloc poate sa observe ca e pana la sarma.....Si dupa cum vedeti nu trebuie sa va explic prea multe observati si voi din poza ca cauciucul nou convins de situatie nu mia convenit efectiv si am fost nevoit de circumstante sa montez unul tip AUTOTURISM pt a pune la MATURAT cauciucul recomandat de producator.

 

ATENTIE: a nu se interpreta ca nu am avut cauciuc corespunzator sau bani sa cumpar, am cumparat era acolo langa mine puteam sa montez dar am refuzat categoric......

post-36287-0-30822500-1361026618_thumb.jpg

post-36287-0-61586700-1361026626_thumb.jpg

post-36287-0-12316500-1361026637_thumb.jpg

post-36287-0-67791700-1361026647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...