Sari la conținut

Postări Recomandate

@Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten.

 

Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten.

 

Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului.

Nu neg ca nu ar avea acei 5900Km, doar ca acele cauciucuri nu arata doar atata uzura. fie ele si originale.. doar daca 500Km i-a mers doar in drift. pe mine un cauciuc , cel mai putin m-a tinut vreo 7000Km. dar erau Dunlop GP Racer care is gume moi.

 

ai sa vezi tu cand iti vine motorul. dar in ziua de azi, nici in femeia virgina nu poti avea incredere ca nu e "data peste cap"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce?

 

kg/cm2. aderenta conteaza si din punctul asta de vedere. mai exact, aveam doua motociclete, un sport-touring, un suzuki rf600r care avea 235 de kile la gol, si o aprilia rsv mille care are 180 de kile la gol. cumparate doua seturi noi de 2ct in 2008, puse in aceeasi zi pe motoare. pe rf n-aveam nici o problema la unghiuri mari, polizat scarite si genunchi jos, pe rsv imi fugeau.... mai ales spatele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sportsmart sunt gume stradale foarte bune. de pp3 nu stiu ce sa zic, n-am mers, tot pe dunlop sunt acum, sportsmart pe st si 212 pe sbk. o sa renunt la 212 pe strada cum le termin pe astea. sa nu intelegeti gresit, sunt gume dementiale dar odata incalzite. eu merg si prin oras cu alergatura destul de mult, nu se incalzesc destul, mie imi fug prin oras destul de mult. (fac si drumuri scurte, 4-5 km, pauza si tot asa). o sa merg pe sportsmart pentru stilul meu de mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie.

 

vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect.

 

stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu

 

de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg

 

si asa pe spate:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg

 

uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate?

 

sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul

 

la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie.

 

vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect.

 

stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu

 

de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg

 

si asa pe spate:

 

http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg

 

uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate?

 

sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul

 

la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului

in prima imagine e un dunlop qualifier 2. exac asa am si eu montat pe motor. asa arata sageata ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Vreau sa-mi cumpar 2 cauciucuri pentru motocicleta mea si nu stiu de care.

Fiind "noob" in materie de anvelope, am rugamintea sa ma ajutati sa-mi aleg gumele pentru moto.

Bugetul ar fii 800-900 pentru ambele, si probabil o sa le cumpar decalat... din cauze financiare.

Mentionez ca nu conduc sportiv si de ploaie ma cam feresc.

Dimensiunile anvelopelor ar fii: Fata = 90-90-19. Spate =110-90-18.

Motocicleta mea seamana cu asta:

http://www.google.com/imgres?sa=X&biw=1600&bih=785&tbm=isch&tbnid=3Ny3fYoP0IQwKM:&imgrefurl=http://www.dotheton.com/forum/index.php%3Ftopic%3D15223.0&docid=XQaMugchBh_RgM&imgurl=http://i13.photobucket.com/albums/a284/amatoer10/motorcycles/P1010482.jpg&w=799&h=598&ei=ZGH9UbOFJKiL4gTtwYHoBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:101&iact=rc&page=1&tbnh=179&tbnw=229&start=0&ndsp=18&tx=75&ty=67

Mersi anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian changed the title to Recomandare anvelope Suzuki Bandit 600

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...