LYM Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 @Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten. Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 depinde de cat de usoara e motoreta, s-ar putea sa fie aiurea 2ct... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 @Crazy-devil - motorul are 5900km de toti, sunt anvelopele originale. Cat despre anvelope, cred ca voi merge pe Michelin Pilot Power 2CT, intrucat am vazut ca sunt ok si mi-au mai fost recomandate de un prieten. Acum astept sa-mi vina motorul si sa vad exact in ce stare sunt si daca mai merg rulate asa pana la sf. sezonului. Nu neg ca nu ar avea acei 5900Km, doar ca acele cauciucuri nu arata doar atata uzura. fie ele si originale.. doar daca 500Km i-a mers doar in drift. pe mine un cauciuc , cel mai putin m-a tinut vreo 7000Km. dar erau Dunlop GP Racer care is gume moi. ai sa vezi tu cand iti vine motorul. dar in ziua de azi, nici in femeia virgina nu poti avea incredere ca nu e "data peste cap" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 De ce? kg/cm2. aderenta conteaza si din punctul asta de vedere. mai exact, aveam doua motociclete, un sport-touring, un suzuki rf600r care avea 235 de kile la gol, si o aprilia rsv mille care are 180 de kile la gol. cumparate doua seturi noi de 2ct in 2008, puse in aceeasi zi pe motoare. pe rf n-aveam nici o problema la unghiuri mari, polizat scarite si genunchi jos, pe rsv imi fugeau.... mai ales spatele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Hmm. Pai si in cazul de fata (GSR-ul parca are 178 Kg) credeti ca nu ar fi ok? Ce alt model ati recomanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Dunlop Sportsmart sau Michelin pilot power 3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 sportsmart sunt gume stradale foarte bune. de pp3 nu stiu ce sa zic, n-am mers, tot pe dunlop sunt acum, sportsmart pe st si 212 pe sbk. o sa renunt la 212 pe strada cum le termin pe astea. sa nu intelegeti gresit, sunt gume dementiale dar odata incalzite. eu merg si prin oras cu alergatura destul de mult, nu se incalzesc destul, mie imi fug prin oras destul de mult. (fac si drumuri scurte, 4-5 km, pauza si tot asa). o sa merg pe sportsmart pentru stilul meu de mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tince1290 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salut, nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie. vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect. stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata: http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg si asa pe spate: http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate? sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 (editat) Daca te uiti pe cauciuc e indicat sensul de rotatie. Din ce am vazut eu spatele calca cu varful V-ului prima data, iar fata invers. Uita-te in poza asta. Editat Iulie 22, 2013 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salut, nu stiu daca s-a mai discutat (am rasfoit topicul in mare dar n-am gasit mare lucru) dar am o nelamurire legata de cauciucuri, mai exact de sensul de rotatie. vad foarte multe mobre aduse de afara si "aranjate" la noi, cu gume noi in general (cred ca asta da cel mai bine in ochii cumparatorului amator) si uitandu-ma la multe, mi se pare ca nu sunt montate corect. stiu ca anumite modele merg si pe fata si pe spate si au sensuri de rotatie diferite in functie de asta, dar nu stiu care si din poza mi-e greu sa-mi dau seama daca e cazul sau nu de exemplu, la aceasi motocicleta asa e asezat pe fata: http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_1_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti_rev004.jpg si asa pe spate: http://img08.mercador.ro/images_mercadorro/11321327_5_644x461_vand-schimb-suzuki-gs500-fabr-2005-inmatriculat-bucuresti-ilfov_rev004.jpg uitandu-ma la ele, mi se pare mai logic cel de pe spate...adica asa e si la masina, calca intai varful V-ului si apa e impinsa spre exterior...insa gandindu-ma la cum vireaza motocicleta, parca e logic si invers...in curba, cand mobra e inclinata, calca intai marginea si apa e impinsa spre centrul cauciucului,adica (in acest caz) spre "exterior"..dar atunci de ce nu e la fel si pe fata si pe spate? sunt foarte curios de acest aspect si ma intereseaza atat pentru achizitia mobrei urmatoare ( sa stiu daca a fost facut schimbul de mantuiala sau cu cap) cat si pentru urmatorul schimb de cauciucuri cand imi vine randul la fosta mea capra, ambele cauciucuri calcau intai cu varful V-ului in prima imagine e un dunlop qualifier 2. exac asa am si eu montat pe motor. asa arata sageata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 in prima imagine e un dunlop qualifier 2. exac asa am si eu montat pe motor. asa arata sageata ... nu-s nici qualifier 2, nici q2 gumele alea. nici macar dunlop nu-s... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 nu-s nici qualifier 2, nici q2 gumele alea. nici macar dunlop nu-s... da ma...ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 pai stiu! )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Poate sa ofere cineva un review Dunlop d211 vs d212 diferente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Dunlop Sportsmart sau Michelin pilot power 3? Am pus Michelin Pilot Power 3 pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Tu esti cel care a cazut pe Cheia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LYM Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Daca te referi la mine, atunci nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 Scuze, era un topic pe SBZ, tot GSR, acelasi tip de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 eu sunt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs_the_boss Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 (editat) Deci ? QUALIFIER II sau PILOT POWER 2CT ? a cam ramas in pom discutia acum am vazut Editat August 2, 2013 de alecs_the_boss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abalamuc Postat August 2, 2013 Share Postat August 2, 2013 Nici una in situatia in care vrei curbe si genunchi pa jos !! Daca vrei sa nu ne vedem la spital am si SH (20-40 min pe pista) am si noi. 0729.269.092 sau 07.678.55.797. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Nici una in situatia in care vrei curbe si genunchi pa jos !! de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 De vanzare. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KiD Vicious Postat August 3, 2013 Share Postat August 3, 2013 Salutare! Vreau sa-mi cumpar 2 cauciucuri pentru motocicleta mea si nu stiu de care. Fiind "noob" in materie de anvelope, am rugamintea sa ma ajutati sa-mi aleg gumele pentru moto. Bugetul ar fii 800-900 pentru ambele, si probabil o sa le cumpar decalat... din cauze financiare. Mentionez ca nu conduc sportiv si de ploaie ma cam feresc. Dimensiunile anvelopelor ar fii: Fata = 90-90-19. Spate =110-90-18. Motocicleta mea seamana cu asta: http://www.google.com/imgres?sa=X&biw=1600&bih=785&tbm=isch&tbnid=3Ny3fYoP0IQwKM:&imgrefurl=http://www.dotheton.com/forum/index.php%3Ftopic%3D15223.0&docid=XQaMugchBh_RgM&imgurl=http://i13.photobucket.com/albums/a284/amatoer10/motorcycles/P1010482.jpg&w=799&h=598&ei=ZGH9UbOFJKiL4gTtwYHoBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:7,s:0,i:101&iact=rc&page=1&tbnh=179&tbnw=229&start=0&ndsp=18&tx=75&ty=67 Mersi anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.