Amstaff Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Am avut ambele marci. Recomand Dunlop, muult mai calitative. Sportmax, d212, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Cartea utilajului meu recomanda Michelin Pilot Road sau Bridgestone BT57 si nu stiu la care sa ma decid pentru ca diferenta de pret intre ele nu este semnificativa (intre Road 3 si BT57). Aveti o alta recomandare pentru HONDA CBF 600? Pe spate am un Pirelli relativ nou. de cand s-a scris cartea aia au aparut cel putin 2 generatii mai noi de cauciucuri... Am avut ambele marci. Recomand Dunlop, muult mai calitative. Sportmax, d212, etc. eu recomand lamborghini diablo...sportmax sunt praf pe ploaie/temp scazute daca nu ati mers pe o gama cat de cat larga de cauciucuri ati putea sa va abtineti de la recomandari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 de cand s-a scris cartea aia au aparut cel putin 2 generatii mai noi de cauciucuri... Corect, dar Pilot 3 si BT57 sunt generatii actuale. V-am provocat la o discutie referitoare la cauciucuri bune care le-ati folosit si de care ati fost multumti sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Bridgestone Batlax R10...mi s-a parut foarte foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Corect, dar Pilot 3 si BT57 sunt generatii actuale. V-am provocat la o discutie referitoare la cauciucuri bune care le-ati folosit si de care ati fost multumti sau nu. actuale in america de nord poate sau vin din fabrica pe anumite modele...oricum sunt cele mai slabe touringuri radiale de la bridgestone in europa sunt astea http://moto.bridgestone.eu/motorcycle-tyres/riding-styles/sport/ faci ce vrei. ce ti-a scris tie fabricantu, ce scrie in biblie sau te documentezi singur eu iti garantez ca S20 sunt geniale pentru ce vrei tu , daca vrei mai mult trebuie sa schimbi motocicleta. sunt foarte bune pe motociclete de 2 ori mai puternice pilot road3 nu-s rele dar daca chiar mergi tare o sa le topesti imediat + au profil plat de touring Bridgestone Batlax R10...mi s-a parut foarte foarte bun R10 pe CBF...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogana Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 eu iti garantez ca S20 sunt geniale pentru ce vrei tu , daca vrei mai mult trebuie sa schimbi motocicleta. Tind sa merg spre propunerea ta, numai ca m-am lovit de 5 profile: F, FE, FJ, FF si FG. Ce sa aleg? Aprofundeaza propunerea, te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 daca tot ai pirelii pe spate pune un rosso corsa pe fata. parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kadar20 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare, am vazut pe cineva mai devreme care a deschis subiectul despre cauciucuri. Acum va intreb si eu pe voi astia mai batrani cu ce sa imi incalt si eu mobra (RS125 powervalve)? Ceva recomandat pentru a invata virajele, ceva pentru un incepator mai bine zis. Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) Tind sa merg spre propunerea ta, numai ca m-am lovit de 5 profile: F, FE, FJ, FF si FG. Ce sa aleg? Aprofundeaza propunerea, te rog. F vine de la Front FE FJ FF = vin din fabrica pe anumite modele moto FG e pentru GT-uri, mobre grele peste 240 kile, busa, zx14 k12 etc ia ce-i mai ieftin inafara de FG Editat Decembrie 11, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 si eu sunt posesor de CBF si recomand orice cauciuc de renume dar sa fie nou, pt CBF merge orice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kadar20 Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Salutare, am vazut pe cineva mai devreme care a deschis subiectul despre cauciucuri. Acum va intreb si eu pe voi astia mai batrani cu ce sa imi incalt si eu mobra (RS125 powervalve)? Ceva recomandat pentru a invata virajele, ceva pentru un incepator mai bine zis. Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Din cate am auzit gumele mai moi sunt indicate incepatorilor...voi ce ziceti? Gumele mai noi is cele mai indicate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OnuAdrian Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Intreb si eu aici poate a folosit cineva aceste gume PIRELLI RACING STREET - DIABLO ROSSO CORSA sunt bune ? Adica aderenta si sa tina macar un sezon ..Specific doar pe drumurile publice circul nu pe circuit .As vrea sa achizitionez o pereche si as vrea mai intai o parere .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 (editat) daca vrei sa inveti sa te dai pe curbe incearca asta cu cauciucuri normale ! Daca ai sa stii sa abordezi virajele cu niste panarame de cauciucuri , ve-i sti cu siguranta sa circuli si cu semislick-uri. Stii cum se spune , invata sa conduci o Dacie si o sa stii sa conduci si un Passat. Invata mai intai cu greu-l si dupaia cu usor-ul. Stiu ca asstea mai noi iti ofera o aderenta mai buna ...bla bla bla , dar asa poate oricine. Invata sa controlezi mobra pe timp de ploios , cu asfalt umed ... aa si nu in ultimul rand invata sa folosesti OGLINZILE ! Ia uita-te in video din topicul asta , sa vezi cum conduce pe timp de zapada . uite asa iti demonstrezi maiestria , nu cand treci cu 300 pe langa o dacie . PEACE ! /index.php?/topic/705986-inchiderea-reala-a-sezonului-winter-rider/ Editat Decembrie 11, 2013 de alex4ice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zeze Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 de unde dracu' ies frate analfabetii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 11, 2013 Share Postat Decembrie 11, 2013 Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! stiu coco, rupi pista in 2 pana la terasa calare pe r1 incaltat cu d212... problema e ca baiatul asta are un CBF 600 cu care vrea sa mearga pe strada, sa nu le schimbe in 3k si sa nu se sperie la prima picatura de ploaie daca avea un rt tot d212 crezi ca erau cele mai bune? dar un varadero? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Coco probabil iti spun prietenii, nume de papagal. NU exista anvelope de mers la terasa, doar anvelope bune, mai putin bune si f bune. MERSUL TARE STRADAL E CU MUULT MAI PERICULOS DECAT CEL PE PISTA, PE STRADA DAI DE MULTI CRETINI SI TREBUIE SA FRANEZI PE O DISTANTA CAT MAI SCURTA INTR-UN TIMP CAT MAI MIC!!!! PE ANVELOPE NU E MENTIONAT: RECOMANDAT PTR SUPERSPORT SAU NAKED. Alt exemplu, daca Ferrari echipeaza masinile cu Pirelli P Zero, un bmw pisicutza nu are voie??? Anvelopele sunt pata de contact intre motor si asfalt, cu cat mai bune, cu atat mai safe. Apropo, CBF e un motor mic? El nu are nevoie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutare tuturor, Rog sa fiu iertat daca s-a mai discutat pe vre-un topic. Vreau sa schimb anvelopa fata si vreau sa aleg intre Michelin si Bridgestone. Ma intereseaza foarte mult sa am aderenta maxima pe orice vreme, nu numai pe asfalt uscat. Si mai ales pe viraje... Ce parere aveti? Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023. Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) In germania nu ai voie sa umbli pe strada cu alte pneuri decat alea cu care a fost omologata mobra, adiica dimensiune, marca si model!. Daca a fost omologata acu 15 ani si nu se mai fabrica guma.... nasol! asta este o interpretare foarte gresit a legii, poti omologa aproape orice cauciuc pe orice motocicleta daca respecta conditiile impuse de TUV, E4, indicele de viteza pe cauciuc > viteza maxima a motocicletei si alte criterii toata treaba cu TUV-ul este un pic deranjanta, dar te impiedica sa alegi un cauciuc gresit pt motocicleta ta, daca pui o guma cu indice V pe o Hayabusa de ex si o arzi pe autoband cu 300 cateva minute sunt mari sanse sa-ti explodeze Din experienta proprie, daca nu mergi foarte tare, recomand bridgestone bt023. Sunt mai degraba sport - touring, au un conportament neutru, merg bine pe ploaie. sunt foarte bune dar au fost inlocuite de T30 anul trecut. Editat Decembrie 12, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Ce-i mai scump? Un set de cauciucuri performante care tin doar 3-4000km sau stat prin spitale, operatii, costuri pt spitalizare, operatii, recuperare, medicatie, timp pierdut cu lunile? Da, stiu, voua nu vi se poate intimpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 da, producatorii de anvelope ar trebui sa-si scoata din gama modelele mai ieftine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Raspuns ptr user-ul Superbec: VORBESC DIN EXPERIENTA, NU DIN VORBE! Incercat Michelin Pure - bunicele, dureaza multi km Pirelli Corsa III - nu recomand, slipery Dunlop d 209 - pret corect, se incalzesc repede Pirelli Supercorsa SC - f bune pe uscat, nu pe ploaie Dunlop d212 - se incalzesc repede, f aderente, cele mai bune care le-am incercat. Consider ca am incercat cateva modele si pot sa imi exprim parerea! Salut Amstaff. Parerea mea, dupa ce am mers intregul an cu D212, este ca pe uscat nu sunt asa bune precum cauciucurile performante dedicate pentru strada ( gen power supersport, supercorsa SP, etc ) iar pe ud sunt un dezastru. Pe strada, cel putin D212-ele, nu ajunge niciodata la temperatura la care este gindit sa ofere aderenta maxima. In contrast, un cauciuc performant pentru strada ajunge la temperatura de functionare ( care este mult mai mica, in jur de 60, fata de 90 cele de pista ) mult mai repede, astfel oferind un grip mult mai bun. Din proprie experienta iti spot spune ca si in pista majoritatea utilizatorilor au mari probleme sa le tina la temperatura optima de functionare. Chiar am facut un test la ultima iesire, am plecat cu ele la 90 de grade si m-am intors la boxe cu 80 p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals. Editat Decembrie 12, 2013 de Denis_sbz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 ""gen power supersport, supercorsa SP " , Denis, de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 p.s. Cei cu interese directe in acest sens au reusit oarecum sa implementeze un mit in mentalul colectiv precum ca un cauciuc de pista ofera pe strada o mai buna aderenta fata de unul performant de strada ceea ce este fals. incerc sa schimb conceptia asta de ani de zile ""gen power supersport, supercorsa SP " , Denis, de ce nu zici citi km tin cauciucurile astea la mers pe strada? dece nu spui tu ce aderenta au cand sunt reci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.