cmd Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 D211 sunt bune dar cam grele. Spre deosebire, D212 sunt mai usoare si au profil mult mai agil. Totusi sunt foarte scumpe. D211 au avantajul ca, din clasa lor de anvelope sunt cele mai durabile. am mers prima data pe d212 cu motocicleta unui prieten,nu-mi venea sa cred ce feedback bun aveam de la cauciucuri si cat de rpd se inclina(cat de agila era),urmatoarea iesire mi-am pus si eu si am numai cuvinte de lauda » Post actualizat in 18 Sep 2014 14:19 nu credeam ca este asa mare diferenta intre d211 si d212 pana nu am testat ,credeam ca e doar asa ... "de marketing" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 18, 2014 Share Postat Septembrie 18, 2014 (editat) Nu e cu suparare, sincer. PR2-ul e cam "lemn" la duritate, macar ca ma tine cu picioarele pe pamant si ma tempereaza. E ok, dar mare diferenta fata de PR3. Am avut Conti ceva sport ce erau lemn lemn, apoi PR2 pe spate si PR3 pe fata. PR3 e mult mai moale. Editat Septembrie 18, 2014 de mishutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Salutare!Am nevoie de o parere/sfat Pt sezonul urmator ar fii nevoie sa schimb gumele ,lunile urmatoare o sa incerc sa l e cumpar.Care credeti ca is mai potrivite pt mine,moto Hornet 2001 ,fac intre 3-4 mii km pe sezon(urmatorul sper ca voi avea timp pt mai multi) nu ma dau tare pe curbe ,anul acesta 90% din km parcursi i am facut in afara orasului Deci ,care dintre urmatoarele credeti ca ar fii cele mai potrivite: Dunlop Qualifier Pirelli Diablo Strada Metzeler Roadtec Z6 Michelin PR2 Le am scris in functie de pret ,cel mai scump fiind Michelin Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) Qualifier au grip bun dar se uzeaza f repede, PR2 sunt bune pt touring si bune pe ploaie. Celelalte nu le-am incercat Editat Septembrie 29, 2014 de Legnakrad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) Eu am Z6 Interact. Primii doi ani au fost foarte ok. Al treilea an moto nu a fost folosita, iar in vara asta deja am mers cam cu frica deoarece s-a simtit ca sunt cam vechi. Dar, cand erau noi, au avut aderenta foarte buna atat pe uscat cat si pe ud. Sunt anvelope de touring care s-au comportat foarte bine. Pe restul nu le-am incercat asa ca nu iti pot spune nimic in legatura cu ele Editat Septembrie 29, 2014 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 (editat) La 3000-4000 km/an pe sezon eu zic ca o sa tina si Qualifier minim 2-3 sezoane Editat Septembrie 29, 2014 de ady_clau2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 http://motorcycle.michelinman.com/tire-selector#s=0 Ia in calcul PilotRoad 3! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 Pirelli Wet, cea mai buna alegere daca mergi 4000/an, si moi, si super grip pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 M am gandit si la PR 3 sau 4 dar sunt destul de scumpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishutz Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 O cazatura e si mai scumpa. Eu am PR2 si e opincuta fata de PR3. Fuge spatele cu PR2 destul de usor, fata de PR3 care sta brici pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 M am gandit si la PR 3 sau 4 dar sunt destul de scumpe un set de Diablo strada costa cat un spate de PR3, nu-s fantastice dar daca nu ai ambitii de racer poti merge foarte bine cu ele, le schimbi dupa 2 sezoane. qualifier 1 au fost foarte bune la vremea lor dar nu o sa gasesti decat stock foarte vechi (d'aia si pretul foarte mic) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 PR2 sunt ok si nu se duc asa repede, pirelli si dunlop sunt mai aderente dar se duc mult mai repede.Daca nu te dai mai "tare" eu as merge pe michelin.Z6 nu am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Septembrie 29, 2014 Share Postat Septembrie 29, 2014 O cazatura e si mai scumpa. Eu am PR2 si e opincuta fata de PR3. Fuge spatele cu PR2 destul de usor, fata de PR3 care sta brici pe fata Mai zicea un amic ca PR 2 nu sunt prea ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 (editat) un set de Diablo strada costa cat un spate de PR3, nu-s fantastice dar daca nu ai ambitii de racer poti merge foarte bine cu ele, le schimbi dupa 2 sezoane. Parca ieri ziceai ca doar la piata te-ai da cu Diablo Strada, ca sunt execrabile, niste gunoaie, ca ai montat zeci de astfel de gume la motoristi ignoranti ce le cumpara pt ca sunt ieftine.. etc Editat Septembrie 30, 2014 de Vallach Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 Parca ieri ziceai ca doar la piata te-ai da cu Diablo Strada, ca sunt execrabile, niste gunoaie, ca ai montat zeci de astfel de gume la motoristi ignoranti ce le cumpara pt ca sunt ieftine.. etc intelegi greu si pricepi anevoie, da eu nu mi-as pune pe motocicleta , dar pe un 600 naked daca mergi linistit sunt ok... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Septembrie 30, 2014 Share Postat Septembrie 30, 2014 intelegi greu si pricepi anevoie, da eu nu mi-as pune pe motocicleta , dar pe un 600 naked daca mergi linistit sunt ok.. Ce surpriza, exact asta am intrebat si eu de la bun inceput. Hmm, oare cine pricepe NU? Totusi observ o schimbare in bine pe acest topic, atat timp cat se recomanda o anvelopa portivita pt nevoile fiecaruia si nu povesti nemuritoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Povesti nemuritoare zici? Cam cit la suta din accidentele pe 2 roti sint datorate pierderii aderentei, mai ales a rotii fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vallach Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Povesti nemuritoare zici? Cam cit la suta din accidentele pe 2 roti sint datorate pierderii aderentei, mai ales a rotii fata? Let's not start this again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 PR2 PR3... nu cred sa fie diferenta ca de la cer la pamant. Spatele nu se compara cu fata, ci cu alt spate. Fata nu-ti derapeaza pt ca e oricum mai moale decat spatele in compusi si de-aia ti se pare ca e mai bun PR3ul. Probabil ca PR2 are si niste ani si e copt. Realitatea e ca daca o sa-ti iei PR3 si pe spate o sa fii in continuare dezamagit. La orice gume daca iei compusii 1 2 3 de la soft la hard, intotdeauna vei avea pe fata 2 mijloc, 1 margini si pe spate 3 mijloc 2 margini. » Post actualizat in 01 Oct 2014 08:13L.E. eu unul am observat ca gama hypersport devine din ce in ce mai touring. Tocmai de aceea recomand pilot power 1-2-3 sau qualifier. Se schimba compusii de la model la model incat sunt din ce in ce mai tari pe mijloc, se adopta profiluri din ce in ce mai aderente pe ploaie. Clasa de touring ramane practica doar pt americanii care vor multi km prin deserturi gen route 66 si unde se mai plimba ei.. iar din moment ce un PR2-3-4 ii tine pe aia 20.000 de MILE, nu inteleg cum poate fi util unuia care "vrea touring" dar face sub 10.000km pe sezon » Post actualizat in 01 Oct 2014 08:16*gama sport, nu hypersport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Let's not start this again Povesti nemuritoare, in doar 1 saptamina am vazut 2 accidente minore cu pierderea aderentei pe roata fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 1, 2014 Share Postat Octombrie 1, 2014 Iar a-ti inceput ... si acum ca tot veni vorba de pierdut aderenta. Cauciucuri schimbate in primavara Dunlop Road smart II, mers cateva sute de km in afara tarii, nu am avut ever surprize iar aderenta nu a fost pierduta decat intentionat, oricum una peste alta diferenta a fost majora intre Dunlop-uri si rahaturile de dinainte ... revenind la subiect. Recent am fost in tara o saptamana cu tot cu motor, saptamana in care am avut surpriza cu pierdutul aderentei de muuullllteeeee ori. In opinia mea nu caucioacele is neaparat problema (desi cazuri sunt foarte multe) ci mai degraba calitatea asfaltului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Povesti nemuritoare zici? Cam cit la suta din accidentele pe 2 roti sint datorate pierderii aderentei, mai ales a rotii fata? diablo strada , mers normal, nici o problema, 600cc, eu le-am dus aproape de capat, propietarul nu se apropie. 150E setul ,fata + spate !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 Cred ca de multe ori pierderea aderentei se datoreaza rider-ului, nu neaparat cauciucului. Intr-adevar un cauciuc sport e mai aderent decat un cauciuc touring la temperatura optima si iti permite viteze mai mari in curbe sau accelerari mai puternice, dar daca bruschezi frana sau acceleratia cand esti inclinat cred ca urmarile sunt aceleasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 normal ca l-ai dus aproape de capat, altfel nu mai avea capat.. ramanea doar cu mijloc. Ideea compusului e sa iti permita sa il duci Violent in capat, sa iti permita sa faci greseli cat esti in capat, sau sa franezi aplecat. Cat despre "e de la asfalt"...pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 2, 2014 Share Postat Octombrie 2, 2014 normal ca l-ai dus aproape de capat, altfel nu mai avea capat.. ramanea doar cu mijloc. Ideea compusului e sa iti permita sa il duci Violent in capat, sa iti permita sa faci greseli cat esti in capat, sau sa franezi aplecat. Cat despre "e de la asfalt"...pfff pai nu am tras de motocicleta, nu fac giumbuslucuri pe motocicletele clientilor, in rest ai dreptate, d'aia merg pe hypersport in loc de sport touring, ma costa aproape dublu /km dar am un mare plus de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.