Jump to content

Recommended Posts

Un prieten a avut aceeasi problema, s-a dus la vulcanizare, au facut exact ce ai zis tu dar nu l-a tinut in incalzitor, si tot pierde presiune. O sa ii fac mai des presiunea si aia e. Oricum trebuie schimbat la anul

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are ceva dacă pun cauciuc de 170/60/17 in loc de 160/60/17 pe un sv650s din 1999. Știu ca talonul vă fi mai mic cu vreo 6 mm, dar ma interesează dacă influențează negativ ciclistica

 

De fapt 170/60/17 e > ca 160/60/17. Cu raspunsul la ciclistica nu te pot ajuta din nefericire pt ca n-am testat. Eu zic ca n-ar trebui sa influenteze negativ daca iti incape (nu risti sa-ti frece pe bascula). Eu am pus pe fata 120/70/17 in loc de 110/80/17 la Zephyr si e mai bine ca inainte; la mine insa dimensiunile cauciucului s-au modificat putin.. s-a modificat raportul intre latime si inaltime mai mult.

 

Am vazut pe topicul de SV ca cineva a pus un 180, deci cel de 170 incape sigur. Diferentele intre 180/55 si 160/60 sunt mari, deci nu ma mir ca nu i-a placut.

Edited by Cooler
Link to post
Share on other sites
Guest Adrian

pentru ca uneori dimensiunea din fabrica e aiurea, gen guma de 180 pe janta de 6... :)

 

e mai ok 180 pe janta de 6" (si stii despre ce motor vorbim) decat 180 pusa pe SV 650

Link to post
Share on other sites

salutare,

departe de mine gandul de a denigra aceasta marca,va intreb pe cei ce folositi aceasta marca daca ati intampinat aceeasi problema sau gresesc eu:
-anul trecut dupa aproximativ 7000 km ,la roata spate mi s-au desprins efectiv 2 crampoane,ruland spre casa pe aceea dublura din interior a cauciucului
am pus asta pe seama dotului 2008.Am cumparat o noua pereche de Tourance(noi.de la un cunoscut dealer),dimensiuni :90/90/21 54s, 130/80/17 65s,dot 2013 ,fabricatie Brazilia
-ca si garantie mi s-a mentionat limita de 6000km sau 4mm dimensiune crampon
am rulat cu ele cca 7-8000 km( inteleg ca au iesit din garantia,dar mi e greu sa cred ca asta este durata de viata a acestui brand),iar acum observ aceeasi problema:la roata spate, cauciucul crapa in dreptul crampoanelor...este doar o chestiune de timp pana se vor desprinde
mentionez ca am 80kg,pasagera 50,moto,un kle 500,cca 200kg, a fost tinuta in garaj incalzit peste iarna,am rulat preponderent pe asfalt(maxim 5% din km facuti pe macadam), am respectat presiunea in cauciucuri,verificand-o la aproape fiecare iesire
motoreta sta la umbra vara,sub husa si este "calarita" saptamanal.

post-61112-0-00589200-1407327743_thumb.jpg

post-61112-0-74627600-1407327760_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema.

Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba.

Edited by yamaha yzf
Link to post
Share on other sites

Baga mai mult aer in ele s-ar putea sa fie presiunea problema.

Cu pasager trebiue marita presiunea mie asa mi-sa spus,"am respectat presiunea in cauciucuri" depinde care presiune ai respectat-o cu pasager sau fara dar ma gandesc ca sti despre ce e vorba.

am respectat presiunea pentru mers cu pasager(2,3 bari),anvelopa ramanand cu aceea presiune si la mersul solo,ceea ce, cu siguranta nu a dus la asta;in plus este a 2-a pereche la care mi s-a intamplat asta

 

Link to post
Share on other sites

Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! :peace:

Link to post
Share on other sites

Nu esti singurul care a patit asta...am un prieten (@Doru 1900) care a patit acelasi lucru, i-au sarit "caramelele" de pe roata spate cind mergea pe Transalpina. Remediul a fost schimbarea urgenta cu un alt cauciuc, alta marca! :peace:

asta va urma cu siguranta...ma gandeam ca sunt eu berbec si gresesc,dorind sa le mai dau o sansa astora de le produc!

Link to post
Share on other sites

pana la urma am pus Dunlop Roadsmart, sa vedem cum sunt dupa ce am dat jos Pilot Power (care m-au tinut 17.000 km :) )

 

au trecut 10.000 km.

facuti in regim de touring si f incarcat (pasager + bagaje). viteze: autostrada: 110-130, autobahn: 130-170 km/h, DN/E: 80-110 km/h

s-au consumat asa (dupa estimarile mele): fata mai are cam 70%, spatele cam 50%.

aderenta: f buna, chiar si in conditii de ploaie/mazga (am mers o zi intreaga in Scotia pe ploaie, de la 9 dim la 8 seara, si nu am simtit niciodata ca "fuge" de sub mine, dar nici nu m-am dat sa pun genunchiu jos, intelegeti voi) sau frig (tot in Scotia, intr-o zona gen Transalpina, dar mai lunga ~100 km, erau 9 grade Celsius la pranz)

performanta: le-am dus si la capat de cateva ori...oarecum fara sa-mi dau seama, adica nu ma asteptam, am vazut ca-s duse la cap cand oprisem.

diferente fata de Michelin PP: se lasa "mai greu"mobra (e si normal, nu sunt la fel de ascutite), impresia mea e ca se incalzesc mai repede si mai mult...le-am si topit putin (adica au facut 'muci' din-aia pe laterale)...150 km de curbe, largi dar constante, una dupa alta (side-note, pe drumul asta aveam zambetul pe moaca non-stop :D ). presiunea recomandata de Suzuki/Dunlop...2.3 fata, 2.5 spate, facuta cand apucam (de obicei cand mi se parea ca-s lasate), pe care, desi senzatie era ca se lasa, si-o pastreaza (diferente de maxim 0.2-0.3 la temperaturi ambiantale f diferite 10-30 grade). Amortizeaza mai bine ca PP-urile, dar in acelasi timp directia e mai greoaie pe loc si la viteze mici, tocmai d-asta si aveam impresia ca se lasa, dar la compresor era bine.

 

Overall, le recomand pt ce am facut eu... cand o sa ajung sa ma dau singur pe mobra cheala(fara bagaje) mai 'reising' o sa va zic si cum se comporta acolo

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor

Link to post
Share on other sites

hmm deci sa inteleg ca prioritate are sa schimb prima oara anv pe spate care e mai mare dif fata de carte? aia pe fata influenteaza asa mult diferenta? si pe cele care le am acum cat trebuie sa aiba presiune? ms .... sunt curios oare dc o fi pus fostul prop aceste dimensiuni? ca anv sunt set noi, michelin 2ct parca... adica ar trebui sa ajute in vreun fel? ms de raspuns p.s cele actuale de atins nu ating nicaieri

Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

Am si eu o intrebare, detin un zxr 400 an 1996 cu urmatoarele anvelope/dimensiuni : fata 120/60 zr 17 fata de 120/70 zr17 cat este in carte , iar spatele 180/55 zr 17 fata de 160/60 zr 17 cat este in carte... anvelopele sunt aproape noi..asa am cumparat motorul, cam cat de grava este situatia mea? si ce presiune ar trebui sa am in ele? in momentul acesta.. precizez ca merg mare parte singur am circa 80 kg si cateodata si cu partenera care are aproape 50:)) ms mult de ajutor

 

Pe spate, cauciucl de 180 nu sta bine pe janta motocicletei.

Profilul nu va mai fi bun.

Pune guma de 160. Se gasesc anvelope foarte performante pe dimensiunea asta.

120/70-17 pe fata este foarte bun.

Link to post
Share on other sites

ok m-am lamurit clar cu treaba asta si va multumesc pentru raspuns, probabil mai stau asa sf acestui sezon si pt urmatorul clar iau ce trebuie, poate cine stie gasesc sa dau la schimb:) ca arata ca noua a mea:) insa cu presiunea ce fac? cat trebuie sa fie in cele actuale?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

post-33534-0-23175300-1409847631_thumb.jpgpost-33534-0-28330500-1409847666_thumb.jpgpost-33534-0-68112500-1409847715_thumb.jpgpost-33534-0-89829100-1409847772_thumb.jpgpost-33534-0-88384800-1409847893_thumb.jpgpost-33534-0-27186000-1409847928_thumb.jpgpost-33534-0-73985500-1409848062_thumb.jpgpost-33534-0-96294500-1409848099_thumb.jpgpost-33534-0-12170100-1409848140_thumb.jpg

» Post actualizat in 04 Sep 2014 16:31

am reusit sa modific fata de data trecuta stilul pe partea stanga ,eu zic ca arata ok ,ce parere aveti?

tnx

Link to post
Share on other sites

Salutare la toata lumea! Am un burgman 650 si trebuie sa-i schimb cauciucul fata. Am de ales intre michelin city grip front tl indice viteza S si michelin power pure sc front tl, cu acelasi indice de viteza, sau michelin pilot sport sc front tl cu indice de viteza H, de care am in prezent pe mobra dar care e dublu si ceva la pret fata de primele 2 variante. As dori parerea cuiva care se pricepe, va salut si asfalt uscat la toata lumea!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...