vladf Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Mie mi-au placut PP2CT pentru uz normal... se incalzesc repede, sunt destul aderente la rece si pe vreme rece si au o durata de viata lunga. Durata de viata: estimez 8-10 mii daca nu le menajezi. Cand se incing incep sa piarda din aderenta, am comparat cu Pilot Power SuperSport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Am avut si PP si PP2CT, primele erau mult mai bune. Erau mai moi pe mijloc. Cu 2CT nu puteam sa fac broscute nici macar vara. Si cam orice cauciuc stradal, incalzit , incepe sa alunece. In fine, cum gindesti tu, au gindit-o si altii, si eu, fiecare invatam pe pielea proprie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex28 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 deci renunt la anduranta, ai dreptatea Jagi in legatura cu siguranta, prin broscute vrei sa zici "wheelie scurt" ? De PP3 ce stiti? bugetul meu este de 1000 ron dar daca ar merita as putea adauga inca 200 8-10 mii de km e bine zic eu daca ai si aderenta buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Multi care nu au folosit efectiv combinatia intre 2 modele cauciucuri fata-spate vor spune ca nu! Eu, ca si altii care am folosit-o, spun ca poti pune linistit un model de cauciuc fatza si un alt model pe spate, adica, moale din exemplele enummerate mai sus si un cauciuc mai tare pt spate. Spatele se toceste primul , fata, care chiar daca-i mult mai moale, tine peste 5000km. Si eu, cind am fost in pozitia sa fac combinatia asta, am zis ca nu se poate, dar dupaia am fost la curse si baietii de acolo scoteau untul din anvelope, care unele erau montate si pe sens invers, sau fata-o marca, spate-alta marca, sau fata slick spate-cu profil.Am aplicat si eu dupaia combinatia si nu m-a deranjat cu nimic in anul in care inca am mai mers si pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) Eu spre exemplu am pe fata Michelin Pilot Supersport si pe spate Pirelli Angel GT (pt ca toate celelalte gume spate au fost devorate de Tuono meu in maxim maxim 4.000km si am zis ca... what the fuk ) . In principiu as pune si eu aceeasi marca si fata si spate (doar fiindca imi place mie sa fiu cu toate merele in aceeasi galeata ca sa zic asa). Dar uite ca s'a intamplat sa merg in combinatia de mai sus si nu pot sa zic ca am vre'o emotie . Editat Noiembrie 25, 2014 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 E doar in mintea noastra. Motocicleta, cind e bruscata, adica frina maxima, acceleratie maxima, se sprijina in mare parte doar pe-o singura roata, a doua nu prea conteaza in acele momente. Cind mergi cu acceleratie constanta, motocicleta nu e abuzata si cauciucurile nu sint intinse spre maximul aderentei lor.Vorbim de moto de viteza aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu. ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Bridgestone s20 evo daca mergi pe ploaie sau sportsmart2 daca nu. ambele sunt la ani lumina de metz m3 si pp2ct Da, trebuie luata in calcul si umiditatea ...OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Salut, Doresc si eu o recomandare de anvelope pentru un kawasaki zx 12r, l-am cumparat cu set de Metzeler Sportec M3, sunt 50% grad de uzura. Am simtit de multe ori la iesiere din curbe, dar cu accelerare usoara si inclinat, usor derapaj pe spate...Motorul are un cuplul mare 134 Nm, uzeaza repede spatele, dar cred ca ar trebui ceva mai aderent chiar daca o folosesc numai pentru touring dar pe circuite variate(nu pista) si 80% din iesiri cu pasager. Pe kawasakiword se recomada pentru kaw 12, Michelin Pilot Power 2 CT, dar sunt si raspunsuri de non. Cine a incercat in regim de touring 2 CT, sau daca sunt si alte referinte de marca? Spatele este 190, dar vreau sa trec la 200, aceasta este valoarea si in cartea de identitate. BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile. Ambele sunt gume foarte foarte bune. Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund. Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 BT S20 sau Sportsmart2 daca vrei set. S20 cu un usor plus pe ploaie parerea mea iar Sportsmart2 o idee mai confortabile. Ambele sunt gume foarte foarte bune. Daca nu vrei set, pune fata una dintre cele doua si pe spate o guma mai durabila, mai tare. Roadsmart 2 ar fi o optiune dar daca iesi pe curbe n-o sa-ti prea placa profilul rotund. Eu mi-as pune unul dintre cele doua seturi despre care ti-am zis mai sus. OK ! de retinut..multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DIU 46 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Care este diferenta S 20-l si S 20 R-Evo ca nu le am cu ele, si inca ceva am pe motor bt 012 si sa uzat spatele, cu ce pot sa-l inlocuiesc, in afara de bt 012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Nici una. Doar marketing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 evo are dot 2014 cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 A avut careva pe moto Metzeler Sportec M5? Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 evo are dot 2014 cu siguranta Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data? Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 28, 2014 Share Postat Noiembrie 28, 2014 Apropo de chestia asta, ca am tot vazut mesaje de genul "vand cauciucuri dot 2013" sau "gumele de pe motocicleta mea sunt dot 2014", etc. Nu e incorect spus in acest mod? DOT reprezinta un cod, in care se regasesc diferite informatii, printre care si data fabricatiei. Spre exemplu: DOT EUYO 9AWM 3913 (asta inseamna fabricate in anul 2013, saptamana 39). De ce nu se spune clar: "gume fabricate in 2013, 2014, etc." . De ce se mentioneaza si acel "DOT" de fiecare data? Intreb doar, sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarea mea (nu asta e intentia). Vreau doar sa stiu daca e corect sau nu sa spui "dot 2013" . Daca s-a mai discutat despre asta, imi cer scuze pai Pruteanu a murit saracu, probabil ca intrebarea asta o sa ramana fara raspuns, eu zic DOT pt ca intelege aproximativ toata lumea si mi-e lene sa scriu. pe forumurile straine DOT(s) face referire la cauciucuri racing-stradale (DOT- omologarea pentru strada) gen d211 ,supercorsa SC, R10. si mai putin data fabricatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg?180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 (editat) GP racerul vine in trei variante de compozitie. E bicomponent - mijlocul e mai dur. Sunt gume destul de grele deci o sa afecteze putin agilitatea. Pe de alta parte sunt mai durabile decat Pirelli Supercorsa SP. SP-ul are profil ceva mai ascutit, sunt mai usoare decat GP Racer. Sunt mai putin durabile decat D211. Nu am mers pe ud cu SP. D211 pe ud se comporta decent dar evident ca nu straluceste. Spatele D211 este Ntec si se umfla 1.3-1.5. Supercorsa are carcasa mei flexibila si se umfla 1.7-1.8 (spatele) in regim de mers sportiv. Ambele au suficienta aderenta pe asfalt uscat si cu temperaturi de peste 15 grade. Sp-urile se incalzesc parca o idee mai usor dar ambele modele au aderenta buna chiar daca nu sunt incinse. Nu am mers pe Power Supersport si nu le cunosc dar mie nu mi-a placut niciodata michelin moto. Editat Decembrie 2, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg? 180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc GP Racer soft pe fata si med sau hard spate. Cauta oferte de craciun , revelion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Decembrie 2, 2014 Share Postat Decembrie 2, 2014 Intre Supercorsa SP V2, GP Racer si Michelin Power Supersport ce ma sfatuiti sa aleg? 180/55 sau 180/60 (pirelli) sau 190/55 pe janta de 5.5 multumesc Eu folosesc de ceva timp SP urile sunt foarte aderente dar se duc cam repede, pe ploaie esti cascadorul rasului cu ele.Michelin power supersport am mers cu un r1 dar parca nu am avut atata incredere ca pe SP, cat despre dunlop nu am avut modelul gp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Salut. Tot am discutat cu prietenii in ultima perioada destre semnificatia indicelui de viteza dar nu am ajuns la un numitor comun in ceea ce priveste diferenta de aderenta intre un indice de viteza H-210km/h si un indice de viteza W+270km/h. PS. care dintre ci 2 indici ofere o aderenta mai buna sau care cauciuc este mai moale. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 Indicele de viteza descrie cum se comporta carcasa anvelopei la fortele centrifuge si oscilatiile la care este supusa la turatiile mari pe care le implica viteza mare, nu cred ca are o legatura directa cu cat de moale este cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EAGLEMAX Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 dupa cum spui tu un cauciuc pt o turatie mai mare ar trebui sa contina matriale mai bune implicit mai scumpe.Atunci de ce pe piata cel cu indice w este mai ieftin.Inteleg din ce zici tu ca doar armatura de sub cauciuc difera si nu calea de rulare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LKss Postat Decembrie 12, 2014 Share Postat Decembrie 12, 2014 http://www.michelinman.com/tires-101/tire-basics/about-tires/tire-speed-ratings-and-tread-life.page Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.