Sari la conținut

Sincronizator Carburatoare


mihaip
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 934
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Intrebare scurta vis-a-vis de un divais din acesta. Am incercat cu unul facut de mine sa reglez, pus turatie, incalzit motorul, verificat etansari si reglat.. Daca reglez la 2000 de ture si pe urma turez, incepe si imi arata desincronizat rau(la 2000 e inca bine daca revin). Ce ar putea fi? Enstrumentul defect? :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare scurta vis-a-vis de un divais din acesta. Am incercat cu unul facut de mine sa reglez, pus turatie, incalzit motorul, verificat etansari si reglat.. Daca reglez la 2000 de ture si pe urma turez, incepe si imi arata desincronizat rau(la 2000 e inca bine daca revin). Ce ar putea fi? Enstrumentul defect? :bounce:

 

 

nu e defect, ai compresie diferita pe cilindrii. lucru normal. te referi la cel cu 2 sticle,nu? sa stii ca e si al dracului de precis! mai ceva decat unul cu mercur! regleaza-l in turele pe care la folosesti de obicei. si mai bine regleaza-l in sarcina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan am lasat deoparte, ca a venit bacul si tre sa ma ocup de el zilele astea ... apoi cand termin cu bacul o sa termin si asta :duel:

 

 

:)

 

L-am facut pana la urma partial dintr-o instalatie sanitara pentru sange, si restu din furtun subtire(nici ca cel sanitar, dar subtire) Am o intrebare ... Am de la nivelul uleiului pana unde se inchide circuitul in spate cam 20 cm de aer ce ramane blocat intre nivelul de ulei si caneaua ce inchide, din cate am vazut in cele scriese de @pogor nu trebuie sa fie prea mare volumul de aer ce ramane acolo, pentru ca zice el ca nu indica bine ... asa e sau nu? eu pot muta caneaua aia mai jos sau pot creste nivelul uleiului, dar eu consider ca volumul ala de aer tocmai prin faptul ca e acolo ajuta la amortizarea uleiului ... Astept pareri ... revin cu pozne mai pe seara

 

Apropo eu nu i-am mai dat gaurica aia de 1mm sau cat era pentru amortizare ... si imi indica destul de binisor pot zice, adica exista o fluctuatie dar e destul de mica, si chiar si cu ea prezenta citirea poate avea loc

 

 

Prima proba a esuat ... mi-a tras aer in ulei si a facut bule, cred ca din cauza ca nu am gauri pentru redresare a lichidului ... acum am dat gauri, am scos bulele si acum astept sa se niveleze ca sa zic asa lichidul apoi am sa inchid caneaua din spate si incepe cu incercarea nr.2 ... tineti-mi pumnii :)

 

Cred ca am facut cea mai mare porcarie pe care puteam sa o fac ... am pus fiecare furtun la acelasi carburator sa vad daca indica la fel la toate(daca e calibrat ok) si parea sa fie in regula ... apoi am pus normal ... fiecare furtun cu carburatorul lui ... se vedeau oarecum dereglate si am inceput sa reglez ... dar diferenta pe aparat nu disparea, valorile indicate ramaneau aceleasi, dar pe masura ce strangeam/slabeam se simtea la mersul motorului ca intradevar ceva se intampla ... da sincronizatoru meu nu sesiza ... initial am largit gaurile de amortizare de la 1 mm la 1,5 , si totusi nu a avut nici un efect ... In final cand mi-am dat seama ca nu o sa ajung nicaieri asa ca am readus cat de cat suruburile de reglaj la pozitia dinainte ... cel puntin asa cred, chestia e ca se simte ca am facut mai rau(acum cu socul tras are o fluctuatie de 500 rot pe min, ceea ce nu e bine deloc :D ). Acum caut manometre sa imi reglez astea bine ... ca daca merg cu ele asa o sa imi fac motorul de comanda

 

Nu am facut mare chestie in final cu carburatoarele ... asa ca daca imi poate face cineva un sincronizator(cine si-a mai facut bine inteles ...), platesc numa sa il faca si sa mearga ca la mine cam tot ce am incercat nu merge(ori is eu prea ghinionist de nu imi iese, ori prea prost :-< ) ...

Eu zic sa ai grija sa nu fi incurcat suruburile de reglaj amestec cu cele de sincronizare...cam astea sunt simptomele in momentul knd umbli la reglajul amestecului...daca ai reglat din suruburile din lateral...RAU AI FACUT!!! Alea erau pentru amestec. Suruburile de sincronizare sunt intre carburatoare,au legatura cu axurile clapetelor fluture. DESCHIDE OCHII, ALTFEL DESCHIZI PUNGA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

NIVOTEC SERVICE MOTO VANZARI MOTO SI PIESE

IN PLOIESTIORI PE DN1B ( drumul spre cheia)

 

-sincronizari carburatoare

-reglari carburatoare

-schimb semeringuri amortizoare

-schimbari lanturi distributie

-lucrari de intretinere si reparatii diverse

-etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sincronizarea.....de fapt ce este?

Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie.

Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit.

Pana aici clar....

Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator?

Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu?

Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizarea.....de fapt ce este?

Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie.

Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit.

Pana aici clar....

Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator?

Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu?

Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului.

 

 

n-are a face cu vidul diferit, ii la fel in toti cilindrii.

 

ceea ce nu ii la fel, ii amestecul de aer/gaz care iti intra tie in cilindrii, si aia reglezi tu de fapt prin modificarea pozitiei clapetei de acceleratie, dupa ce citesti care cat trebuie inchis deschisa.

 

daca ai nevoie de sincronizator, til imprumut eu :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o rugaminte, trebuie sa iau un motor cu carburatoarele dereglate din bucuresti, si ma gandeam daca as gasi un service ceva sa imi faca pe loc treaba asta, nu sunt din bucuresti, vream sa stiu daca are carburatoarele dereglate si nu are alceva sau poate vin pe el acasa. Cat ar costa un reglat la carburatoare si un id de mess ceva sa vorbesc cu cineva.

Cel mai important daca se poate pe loc si cat costa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Sincronizarea.....de fapt ce este?

Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie.

Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit.

Pana aici clar....

Corect

 

Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator?

Depinde. La R1 98 de ex, e la ralanti. Dar daca-mi aduc bine aminte am vazut in alte manuale o alta turatie, un pic mai mare.

In general producatorul mai poate da un cil de referinta, de obicei #2, si o depresiune de referinta, la o turatie data, folosita la sincronizare.

 

Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu?

Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului.

Ele sint pe aceeasi tija, dar reglajele sint relative intre clapete, adica: Ai 3 suruburi. Cind invirti de #1, modifici pozitia relativa a clapetelor cil #1 si #2. Cind invirti de #3, modifici pozitia relativa a clapetelor cil #3 si #4. Cind invirti de surubul #2, modifici pozitia relativa a clapetelor #1 si #2 relativ la #3 si #4.

Nu te prea poti lua dupa turatie, pt ca daca o inchizi pe una, cealalta se deschide, poate compensa fara sa-l auzi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-are a face cu vidul diferit, ii la fel in toti cilindrii.

 

ceea ce nu ii la fel, ii amestecul de aer/gaz care iti intra tie in cilindrii, si aia reglezi tu de fapt prin modificarea pozitiei clapetei de acceleratie, dupa ce citesti care cat trebuie inchis deschisa.

Gresit.

depresiunea fiecarui cilindru difera, prin sincronizare echilibrezi cantitatea de amestec, adica unde depresiunea e mai mica deschizi mai mult robinetul , unde e mai mare inchizi. Astfel debitele pot fi egalizate.

Ideea e sa nu dai numai in calu' care trage.

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Am gasit de cumparat vacuumetre de calitate pe la vreo 50 de lei bucata (masoara intre 0si -1 bar). Cu tot cu fitinguri ma incadrez in max. 300 de lei si astfel e mult mai ieftin si decat cele mai ieftine sincronizatoare de la louis si nici nu umplu casa cu tubulete si sticle. Ce credeti, merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am gasit de cumparat vacuumetre de calitate pe la vreo 50 de lei bucata (masoara intre 0si -1 bar). Cu tot cu fitinguri ma incadrez in max. 300 de lei si astfel e mult mai ieftin si decat cele mai ieftine sincronizatoare de la louis si nici nu umplu casa cu tubulete si sticle. Ce credeti, merita?

300 roni versus 2 sticle de vin goale(sau 4) :crack: ...eu zic sa te mai gandesti...poate-ti trebuie la ceva banii aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...