vladut50 Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Care sunteti mai experti puteti sa explicati ce inseamna sincronizarea carburatoarelor si de ce trebuie facuta treaba asta cateodata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Septembrie 15, 2008 Share Postat Septembrie 15, 2008 dar un pret pentru un sincronizat de carburatoare stie cineva? eu sunt curios pt ca am de bagat niste bani intr-o moto ca sa o fac sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Intrebare scurta vis-a-vis de un divais din acesta. Am incercat cu unul facut de mine sa reglez, pus turatie, incalzit motorul, verificat etansari si reglat.. Daca reglez la 2000 de ture si pe urma turez, incepe si imi arata desincronizat rau(la 2000 e inca bine daca revin). Ce ar putea fi? Enstrumentul defect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 Intrebare scurta vis-a-vis de un divais din acesta. Am incercat cu unul facut de mine sa reglez, pus turatie, incalzit motorul, verificat etansari si reglat.. Daca reglez la 2000 de ture si pe urma turez, incepe si imi arata desincronizat rau(la 2000 e inca bine daca revin). Ce ar putea fi? Enstrumentul defect? nu e defect, ai compresie diferita pe cilindrii. lucru normal. te referi la cel cu 2 sticle,nu? sa stii ca e si al dracului de precis! mai ceva decat unul cu mercur! regleaza-l in turele pe care la folosesti de obicei. si mai bine regleaza-l in sarcina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 .... la KLR, un mecanic din radauti... mi-a sincronizat carburatorul, ceas!... merge brici dupa ce a pus pe el scula de sincronizare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 i-ai dat si bani pt asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 .... 10 ruble Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriandracul Postat Septembrie 23, 2008 Share Postat Septembrie 23, 2008 va rog frumos recomandati mi si mie pe cineva din bucuresti care sincronizeaza carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Septembrie 24, 2008 Share Postat Septembrie 24, 2008 va rog frumos recomandati mi si mie pe cineva din bucuresti care sincronizeaza carburatoare. 0723997755.catalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adriandracul Postat Septembrie 25, 2008 Share Postat Septembrie 25, 2008 0723997755.catalin mersi frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clickerfux Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Momentan am lasat deoparte, ca a venit bacul si tre sa ma ocup de el zilele astea ... apoi cand termin cu bacul o sa termin si asta L-am facut pana la urma partial dintr-o instalatie sanitara pentru sange, si restu din furtun subtire(nici ca cel sanitar, dar subtire) Am o intrebare ... Am de la nivelul uleiului pana unde se inchide circuitul in spate cam 20 cm de aer ce ramane blocat intre nivelul de ulei si caneaua ce inchide, din cate am vazut in cele scriese de @pogor nu trebuie sa fie prea mare volumul de aer ce ramane acolo, pentru ca zice el ca nu indica bine ... asa e sau nu? eu pot muta caneaua aia mai jos sau pot creste nivelul uleiului, dar eu consider ca volumul ala de aer tocmai prin faptul ca e acolo ajuta la amortizarea uleiului ... Astept pareri ... revin cu pozne mai pe seara Apropo eu nu i-am mai dat gaurica aia de 1mm sau cat era pentru amortizare ... si imi indica destul de binisor pot zice, adica exista o fluctuatie dar e destul de mica, si chiar si cu ea prezenta citirea poate avea loc Prima proba a esuat ... mi-a tras aer in ulei si a facut bule, cred ca din cauza ca nu am gauri pentru redresare a lichidului ... acum am dat gauri, am scos bulele si acum astept sa se niveleze ca sa zic asa lichidul apoi am sa inchid caneaua din spate si incepe cu incercarea nr.2 ... tineti-mi pumnii Cred ca am facut cea mai mare porcarie pe care puteam sa o fac ... am pus fiecare furtun la acelasi carburator sa vad daca indica la fel la toate(daca e calibrat ok) si parea sa fie in regula ... apoi am pus normal ... fiecare furtun cu carburatorul lui ... se vedeau oarecum dereglate si am inceput sa reglez ... dar diferenta pe aparat nu disparea, valorile indicate ramaneau aceleasi, dar pe masura ce strangeam/slabeam se simtea la mersul motorului ca intradevar ceva se intampla ... da sincronizatoru meu nu sesiza ... initial am largit gaurile de amortizare de la 1 mm la 1,5 , si totusi nu a avut nici un efect ... In final cand mi-am dat seama ca nu o sa ajung nicaieri asa ca am readus cat de cat suruburile de reglaj la pozitia dinainte ... cel puntin asa cred, chestia e ca se simte ca am facut mai rau(acum cu socul tras are o fluctuatie de 500 rot pe min, ceea ce nu e bine deloc ). Acum caut manometre sa imi reglez astea bine ... ca daca merg cu ele asa o sa imi fac motorul de comanda Nu am facut mare chestie in final cu carburatoarele ... asa ca daca imi poate face cineva un sincronizator(cine si-a mai facut bine inteles ...), platesc numa sa il faca si sa mearga ca la mine cam tot ce am incercat nu merge(ori is eu prea ghinionist de nu imi iese, ori prea prost :-< ) ... Eu zic sa ai grija sa nu fi incurcat suruburile de reglaj amestec cu cele de sincronizare...cam astea sunt simptomele in momentul knd umbli la reglajul amestecului...daca ai reglat din suruburile din lateral...RAU AI FACUT!!! Alea erau pentru amestec. Suruburile de sincronizare sunt intre carburatoare,au legatura cu axurile clapetelor fluture. DESCHIDE OCHII, ALTFEL DESCHIZI PUNGA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanstnc Postat Noiembrie 24, 2008 Share Postat Noiembrie 24, 2008 NIVOTEC SERVICE MOTO VANZARI MOTO SI PIESE IN PLOIESTIORI PE DN1B ( drumul spre cheia) -sincronizari carburatoare -reglari carburatoare -schimb semeringuri amortizoare -schimbari lanturi distributie -lucrari de intretinere si reparatii diverse -etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 6, 2008 Share Postat Decembrie 6, 2008 salut ! este normal cand scoti fisele pe rand la un piston sa nu se simta asa tare pe cand la celalalt sa se opreasca motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 nu, nu e normal! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady2008 Postat Decembrie 8, 2008 Share Postat Decembrie 8, 2008 nu, nu e normal! si unde este problema ? sincronizarea carburatoarelor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xxm Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 poate fi si de la bujii. poate nu dau scnateie...cum merge motorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasbogdan Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sincronizarea.....de fapt ce este? Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie. Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit. Pana aici clar.... Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator? Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu? Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Ianuarie 20, 2009 Share Postat Ianuarie 20, 2009 Sincronizarea.....de fapt ce este?Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie. Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit. Pana aici clar.... Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator? Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu? Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului. n-are a face cu vidul diferit, ii la fel in toti cilindrii. ceea ce nu ii la fel, ii amestecul de aer/gaz care iti intra tie in cilindrii, si aia reglezi tu de fapt prin modificarea pozitiei clapetei de acceleratie, dupa ce citesti care cat trebuie inchis deschisa. daca ai nevoie de sincronizator, til imprumut eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Am o rugaminte, trebuie sa iau un motor cu carburatoarele dereglate din bucuresti, si ma gandeam daca as gasi un service ceva sa imi faca pe loc treaba asta, nu sunt din bucuresti, vream sa stiu daca are carburatoarele dereglate si nu are alceva sau poate vin pe el acasa. Cat ar costa un reglat la carburatoare si un id de mess ceva sa vorbesc cu cineva. Cel mai important daca se poate pe loc si cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Salut, Ce parere aveti de dispozitivul acesta? Ma bate gandul sa imi construiesc unul pentru GS-ul meu. http://www.obairlann.net/reaper/motorcycle/manometer.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Februarie 5, 2009 Share Postat Februarie 5, 2009 Sincronizarea.....de fapt ce este?Carburatoarele au o tija comuna care actioneaza clapetele de acceleratie. Sincronizarea este reglajul fiecarei clapete in parte,dat fiind faptul ca la cilindri pot exista uzuri diferite,deci "vid" diferit. Pana aici clar.... Corect Zicea cineva ca sincronizarea se face la o anumita turatie....Alta decat relantiul indicat de producator? Depinde. La R1 98 de ex, e la ralanti. Dar daca-mi aduc bine aminte am vazut in alte manuale o alta turatie, un pic mai mare. In general producatorul mai poate da un cil de referinta, de obicei #2, si o depresiune de referinta, la o turatie data, folosita la sincronizare. Sa presupunem ca se regleaza relantiul(de la tija principala) la 1400 rpm,dupa care(cu eprubete,sticle,butoaie sau manometre) se citesc informatiile referitoare la vacum.Se constata(spre exemplu) 2 diferente,adica la doua carburatoare clapetele sunt mai inchise.Cand se ajusteaza(se deschid cele 2 clapete"intarziate") teoretic turatia motorului ar trebui sa creasca.In acest caz,se regleaza din nou relantiul de la tija principala....nu?Sau se poate actiona invers?se intervine asupra clapetelor deschise mai mult,iar teoretic prin inchiderea lor turatia motorului scade.Atunci se intervine iarasi asupra relantiului principal?....mai studiem manualul producatorului. Ele sint pe aceeasi tija, dar reglajele sint relative intre clapete, adica: Ai 3 suruburi. Cind invirti de #1, modifici pozitia relativa a clapetelor cil #1 si #2. Cind invirti de #3, modifici pozitia relativa a clapetelor cil #3 si #4. Cind invirti de surubul #2, modifici pozitia relativa a clapetelor #1 si #2 relativ la #3 si #4. Nu te prea poti lua dupa turatie, pt ca daca o inchizi pe una, cealalta se deschide, poate compensa fara sa-l auzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Februarie 6, 2009 Share Postat Februarie 6, 2009 (editat) n-are a face cu vidul diferit, ii la fel in toti cilindrii. ceea ce nu ii la fel, ii amestecul de aer/gaz care iti intra tie in cilindrii, si aia reglezi tu de fapt prin modificarea pozitiei clapetei de acceleratie, dupa ce citesti care cat trebuie inchis deschisa. Gresit. depresiunea fiecarui cilindru difera, prin sincronizare echilibrezi cantitatea de amestec, adica unde depresiunea e mai mica deschizi mai mult robinetul , unde e mai mare inchizi. Astfel debitele pot fi egalizate. Ideea e sa nu dai numai in calu' care trage. Editat Februarie 6, 2009 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 16, 2009 Share Postat Februarie 16, 2009 Salutare. Am gasit de cumparat vacuumetre de calitate pe la vreo 50 de lei bucata (masoara intre 0si -1 bar). Cu tot cu fitinguri ma incadrez in max. 300 de lei si astfel e mult mai ieftin si decat cele mai ieftine sincronizatoare de la louis si nici nu umplu casa cu tubulete si sticle. Ce credeti, merita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nelluu Postat Februarie 18, 2009 Share Postat Februarie 18, 2009 Salutare.Am gasit de cumparat vacuumetre de calitate pe la vreo 50 de lei bucata (masoara intre 0si -1 bar). Cu tot cu fitinguri ma incadrez in max. 300 de lei si astfel e mult mai ieftin si decat cele mai ieftine sincronizatoare de la louis si nici nu umplu casa cu tubulete si sticle. Ce credeti, merita? 300 roni versus 2 sticle de vin goale(sau 4) ...eu zic sa te mai gandesti...poate-ti trebuie la ceva banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 http://www.xs11.com/forum/showthread.php?threadid=986 Ce ziceti de "divaisul" de mai sus? Pareri pro sau contra, careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.