Sari la conținut

Yamaha XT600Z Tenere 3AJ


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 236
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator _Raul_

Doamne iarta-ma in ce hal arata.

Fetili lu` Skizzo :laugh:?? Da, chiar ca sunt binidităt :D.

Una peste alta, este 1 noaptea, am terminat munca pentru astazi si am intrat aici. Miscare, nu gluma, pe topic :) cat timp am lipsit motivat si nu am putut sa ma bucur impreuna cu voi.

Multumesc frumos pentru urari !

@Switch - A aparut poza intre timp. Da, aproape asa arata Tenerele meu inainte de restaurare - http://www.motocicli...land-with-love/

De fapt, mai bine zis inainte de probele de foc la care a fost supusa ani buni.

Am sa fac poze si din unghiul respectiv.

Intre timp am mai dus-o la mecanic pentru mici retusuri/reglaje si maine merg inapoi dupa ea.

Fac tot posibilul sa revin maine si cu poze mai clare, diurne :D, dupa ce o iau de la mecanic.

Mai am una-alta - ITP-ul neaparat si rodajul. Poate ca o sa trec si eu pe Motul pana la urma fiindca vad ca m-au innebunit toti cu marca asta.

A propos, @Switch, tu ce pui in Domi?

Mansoanele Ariete, prezentate cu vreo 3 pagini in urma, desi au un grip demential, "nu mi le plac'. Prea subtiri in carne si ma dor mainile strangand prea direct ghidonul de fier. Venit de pe manere incalzite, mult mai mari in diametru. Daca nu am vrut eu mansoane tip rally

post-3763-0-11063600-1348783292_thumb.jpg

Parbrizul MRA mi s-a parut cam scump bine inainte sa il comand si cam scurt dupa ce l-am comandat insa isi face treaba de minune. Cel putin la cei 1.87 ai mei este super. Ma bucur serios ca am scapat de vajaitul crunt al parbrizului original.

Am vrut sa montez acele burdufe de guma la imbinarea manetelor de frana/ambreiaj cu suportii lor si, momentat nu am montate protectiile de maini, dar in iarna aceasta le voi da clar jos si voi pune inapoi fie aparatorile de maini originale sau niste Acerbis albe cu spoilere. Nu stiu. Mai vad eu pe care le aleg. Originalele ar trebui cel putin lacuite. Pana una alta, poze cu "inainte si dupa matuire" cu pasla abraziva (mai misto decat smirghelul de 1000 de ori, desi poate am mai spus).

post-3763-0-70770600-1348783739_thumb.jpgpost-3763-0-25839000-1348783740_thumb.jpg

 

Ori nu vad eu poza cu motorul finisat, ori va place mult poza de gugal .

Spor la munca Raul

Ceau Robi! Mai am una alta de facut pe la ea, dar hopul mare a trecut. Multumesc de urari.

Poze cu motocicleta intreaga sunt aici - http://www.motocicli...ost__p__3241926

 

Foarte misto a iesit. Hai sa creionam ovala.

Hehe! Rabdare, rabdare. Va veni si vremea ei. Daca as putea cred ca as cumpara niste timp ca in filmul "In Time" :D.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mansoanele Ariete, prezentate cu vreo 3 pagini in urma, desi au un grip demential, "nu mi le plac'. Prea subtiri in carne si ma dor mainile strangand prea direct ghidonul de fier. Venit de pe manere incalzite, mult mai mari in diametru. Daca nu am vrut eu mansoane tip rally

post-3763-0-11063600-1348783292_thumb.jpg

daca nu ai apucat sa cumperi manerele in genul ala, am eu un set nedesfacut de progrip 714. te costa doar transportul.

 

asa arata

41Nvu%2BZ2Y3L._SS500_.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mansoanele Ariete, prezentate cu vreo 3 pagini in urma, desi au un grip demential, "nu mi le plac'. Prea subtiri in carne si ma dor mainile strangand prea

http://accesorii-moto.ro/product_info.php/cPath/42_63/products_id/757

 

adevaraciune , daca optezi pentru, suna-ma ! inainte de montaj ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Cum zicea un amic de-al meu "Oh, no! It was so clean!"

 

 

ne dai cu picatura frate...vrem pozeeeeeeee ....ziua...ca ai cu ce te mandri acu...felicitari !

Am revenit cu poze ziua :laugh:. Da, stiu! Am uitat toate camerele decente acasa. Voi reveni.

post-3763-0-66570000-1349096730_thumb.jpgpost-3763-0-20388300-1349096732_thumb.jpg

 

daca nu ai apucat sa cumperi manerele in genul ala, am eu un set nedesfacut de progrip 714. te costa doar transportul.

asa arata

Multumesc frumos de oferta! Suna foarte tentant dar o sa mai raman cu astea o perioada pana ma hotarasc in privinta aparatorilor de maini. Mansoanele mele sunt gata decupate la capete si pot prinde acolo fie marginea aparatorilor Acerbis, fie greutatile de ghidon. Nu sunt hotarat 100% ce voi pune si ar fi pacat sa iau de la tine mansoanele in cauza doar fiindca sunt gratis.

 

http://accesorii-mot...products_id/757

adevaraciune , daca optezi pentru, suna-ma ! inainte de montaj

Oai! Tu si cu @cristi-mic sunteti innebuniti dupa mansoanele astea. Eu am avut asa ceva acum foarte multi ani pe o bicicleta si de atunci fug de ele. Daca sa imbiba cu ulei sau benzina se murdaresc definitiv si devin lipicioase ca naiba.Cand incerci sa le speli serios (detergent, jet de apa, etc) se uzeaza prematur. Cel putin asta am experimentat eu. Mie, in primul rand, nu mi-au placut ca deveneau slinoase si se micsorau. Daca nu e asa, nu ma supar daca ma contrazici. Poate erau asa doar cele de la bicicleta mea si ce am mai vazut eu pe inca un motor.

Sincer sa fiu, mie cel mai mult mi-au placut astea. Din pacate, din ce am inteles eu din descriere, sunt pentru ghidoane BMW cu mansoane incalzite si, implicit, au diametru interior mai mare. Asa ca nu mi-a venit sa ma risc. Orice explicatie de la posesori Bmw este binevenita.

post-3763-0-20938100-1349097543_thumb.jpg

 

O mai arata ea ca atunci cand a venit din Germania ?

Era frumoasa foc cand a venit in Ro acum cativa ani. Vopseaua impecabila in ciuda varstei, avea o patina a vremii faina de tot, etc.

Noul look este cu totul altceva. O alta etapa. De aratat, arata mai bine. Toate piesele sunt noi sau in stare ca noua, nu mai are pic de rugina pe nicaieri, etc. Este mult mai ingrijita.

Uneori parca este prea noua pentru o motocicleta ce se doreste o replica de raliu a unui Tenere din 1989 :). Parca si eu m-as astepta sa aiba un design mai patratos si o vopsea mai galbuie, mai invechita, cateva zgarieturi pe alocuri:D.

Cu timpul, stickerele acelea de pe jante (desi au necesitat ore bune de munca) vor pica si sper sa devina mai clasica, mai rough. Parca sunt un element prea nou, prea supermoto new york-ez in designul ei.

 

Mai am sa ii schimb evacuarea finala, sa ii pun crashbar-uri si portbagaje laterale, sa ii vopsesc in negru partea finala din spate jos a aripii fata (sau sa ii montez una inalta revopsita in acelasi design) si ma tot gandesc daca sa ii pun plasa in zona farurilor. Sa nu uit aparatorile de maini.

Mai am ceva de lucru pe ici, pe colo, prin partile esentiale :).

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru rabdare si munca depusa! Putini sunt cei care au curajul sa se avante la un asemenea drum si si mai putini sunt cei carora le acorda motocicletelor vechi macar o sansa de intinerire!

 

La cat mai multi kilometri frumosi si sa te bucuri cum trebuie de noua ta motocicleta veche!

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cu timpul, stickerele acelea de pe jante (desi au necesitat ore bune de munca) vor pica si sper sa devina mai clasica, mai rough. Parca sunt un element prea nou, prea supermoto new york-ez in designul ei.

 

 

 

In primul rand , BRAVO !!! , super proiect .

 

Apoi.. chiar cand vroiam sa zic ca jantele imi plac cel mai mult vi tu si spui ca vrei sa le strici :)

 

Un sfat din partea mea , plasa protectie faruri + crash bar-uri bastarde + un suport de jante metal .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum zicea un amic de-al meu "Oh, no! It was so clean!"

 

 

Am revenit cu poze ziua :laugh:. Da, stiu! Am uitat toate camerele decente acasa. Voi reveni.

post-3763-0-66570000-1349096730_thumb.jpgpost-3763-0-20388300-1349096732_thumb.jpg

 

 

Multumesc frumos de oferta! Suna foarte tentant dar o sa mai raman cu astea o perioada pana ma hotarasc in privinta aparatorilor de maini. Mansoanele mele sunt gata decupate la capete si pot prinde acolo fie marginea aparatorilor Acerbis, fie greutatile de ghidon. Nu sunt hotarat 100% ce voi pune si ar fi pacat sa iau de la tine mansoanele in cauza doar fiindca sunt gratis.

 

 

Oai! Tu si cu @cristi-mic sunteti innebuniti dupa mansoanele astea. Eu am avut asa ceva acum foarte multi ani pe o bicicleta si de atunci fug de ele. Daca sa imbiba cu ulei sau benzina se murdaresc definitiv si devin lipicioase ca naiba.Cand incerci sa le speli serios (detergent, jet de apa, etc) se uzeaza prematur. Cel putin asta am experimentat eu. Mie, in primul rand, nu mi-au placut ca deveneau slinoase si se micsorau. Daca nu e asa, nu ma supar daca ma contrazici. Poate erau asa doar cele de la bicicleta mea si ce am mai vazut eu pe inca un motor.

Sincer sa fiu, mie cel mai mult mi-au placut astea. Din pacate, din ce am inteles eu din descriere, sunt pentru ghidoane BMW cu mansoane incalzite si, implicit, au diametru interior mai mare. Asa ca nu mi-a venit sa ma risc. Orice explicatie de la posesori Bmw este binevenita.

post-3763-0-20938100-1349097543_thumb.jpg

 

 

Era frumoasa foc cand a venit in Ro acum cativa ani. Vopseaua impecabila in ciuda varstei, avea o patina a vremii faina de tot, etc.

Noul look este cu totul altceva. O alta etapa. De aratat, arata mai bine. Toate piesele sunt noi sau in stare ca noua, nu mai are pic de rugina pe nicaieri, etc. Este mult mai ingrijita.

Uneori parca este prea noua pentru o motocicleta ce se doreste o replica de raliu a unui Tenere din 1989 :). Parca si eu m-as astepta sa aiba un design mai patratos si o vopsea mai galbuie, mai invechita, cateva zgarieturi pe alocuri:D.

Cu timpul, stickerele acelea de pe jante (desi au necesitat ore bune de munca) vor pica si sper sa devina mai clasica, mai rough. Parca sunt un element prea nou, prea supermoto new york-ez in designul ei.

 

Mai am sa ii schimb evacuarea finala, sa ii pun crashbar-uri si portbagaje laterale, sa ii vopsesc in negru partea finala din spate jos a aripii fata (sau sa ii montez una inalta revopsita in acelasi design) si ma tot gandesc daca sa ii pun plasa in zona farurilor. Sa nu uit aparatorile de maini.

Mai am ceva de lucru pe ici, pe colo, prin partile esentiale :).

 

 

felicitari, a iesit senzationala ! :cheers:

 

defapt arata atat de bine in "culorile chesterfield"" ca parca mi-as face si eu Varaderou'la fel :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Superb rezultat. Si da, ar merge o protectie de faruri, aparatori manere, crash, (poate o extensie de parbriz?).. Zic si eu. Oricum, din ceea ce vad am o vaga impresie ca iti creste inima cand o vezi si stii ca ai facut-o cu manutele tale :D La mai mare si mai multe proiecte de gen (daca iti doresti, bineinteles). Noi, din partea cealalta a gardului, nu putem decat sa ne clatit ochii si sa aplaudam, sperand ca la randul nostru, sa putem sa ne inhamam la o aventura de gen, candva... Mi-ar placea sa o vad si live, daca ai drum prin Bucuresti, da de stire. Dau bere pentru o poza pe ea ;) :cheers:

 

daca nu ai apucat sa cumperi manerele in genul ala, am eu un set nedesfacut de progrip 714. te costa doar transportul.

 

asa arata

41Nvu%2BZ2Y3L._SS500_.jpg

 

 

Daca nu e cu suparare, in cazul in care Raul nu le vrea, le vinzi? BTW, nu poti primi PM, de aceea scriu aici. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu, mie cel mai mult mi-au placut astea. Din pacate, din ce am inteles eu din descriere, sunt pentru ghidoane BMW cu mansoane incalzite si, implicit, au diametru interior mai mare. Asa ca nu mi-a venit sa ma risc. Orice explicatie de la posesori Bmw este binevenita.

post-3763-0-20938100-1349097543_thumb.jpg

 

Diametrul este cam 26mm pentru astfel de grips. Insa iti sugerez sa sari linistit peste elepentru ca sunt foarte subtiri si tari. Ca urmare orice vibratie (si motorul tau vibreaza mai mult ca un 4L) va fi simtita mai acut. E ca si cum ai tine mana pe doua bare goale. Eu am pus peste ele grips mai moi, diferenta este notabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Diametrul este cam 26mm pentru astfel de grips. Insa iti sugerez sa sari linistit peste elepentru ca sunt foarte subtiri si tari. Ca urmare orice vibratie (si motorul tau vibreaza mai mult ca un 4L) va fi simtita mai acut. E ca si cum ai tine mana pe doua bare goale. Eu am pus peste ele grips mai moi, diferenta este notabila.

Multumesc pentru raspunsul mai mult decat concret, Budd!

 

 

Va multumesc frumos si celorlalti pentru urarile de pe aceasta pagina!

 

 

Mai jos, un post rezumat.

Incerc sa sintetizez experienta anterioara lui + ce am invatat nou din acest proiect. Poate cuiva ii vor folosi randurile ce urmeaza, chiar daca sunt o parere strict personala:

 

- Incepeti sa va cumparati ce va trebuie pentru proiect chiar si cu un an sau doi inainte. Vanati piese sh bune pe Ebay si nu le ratati - carene, roti, ghidoane. La fel si piesele noi. Chiar daca sunt evident mai scumpe. Intr-o luna cumparati un kit de ambreiaj, in alta arcurile progresive, lantul de distributie, kitul piston, kituri reparatie pistoane frane, cabluri camasa de otel, disc/uri noi, placute, etc. Doar cand aveti grosul acestor materiale si niste bani pusi deoparte (as miza pe un minim de cel putin 500-1000 de lei), incepeti proiectul propriu-zis

- Faceti-va rost de un garaj care sa aiba strict rol de depozitare. Argumentez asta in legatura cu alineatul urmator:

- Ar fi de poveste sa lucrati voi cap coada la o restaurare, dar nu veti fi niciodata cei mai buni mecanici, vopsitori, electricieni, restauratori de roti, fabricanti de stickere, tapiteri de sei, etc. In concluzie, mergeti la specialisti. Nu mergeti la ei de pe o zi pe alta, fara a le sti bine istoricul si, ideal, fara a mai fi colaborat anterior cu ei. Este un proiect greu psihic, anevoios ca timp si foarte scump ca bani. Un mester prost dubleaza tot - nervi, timp si bani - fiindca va trebui sa luati toate etapele de la capat - documentat despre om/cautat, cumparat materiale, asteptat pana la finalizarea lucrarii.

- Nu va apucati de o restaurare daca nu aveti o masina. Ideal una care sa consume f. putin in oras. Veti lucra cu mai multi oameni odata si veti face sute de km alergand intre ei. Pe mine umblatul acesta m-a epuizat cel mai mult. In materie de bani am stiut la ce ma asteptam si eu eram cel care ii controlam/cheltuiam, deci nu aveam ce comenta.

- Prima si prima data:

* Lucrati cu acelasi mecanic cap coada. Unul ok din start, cu care aveti un istoric. Nu recomand deloc schimbarea pe parcurs a celui care lucreaza la motocicleta. 1000% al doilea va avea ceva de comentat la ce a facut primul si dublam iarasi ecuatie de 3 (steess, bani, timp).

* Daca exista probleme in motor, duceti motocicleta defecta la mecanic si reparati prima data motorul. Cat inca este pe cadru. Dupa reparatie, verificati-l, faceti-i rodajul daca trebuie si abia apoi demontati motocicleta pentru restaurare optica, electrica, etc.

- Mecanicul este cel care demonteaza motocicleta. Doar astfel exista sansa de a observa probleme nestiute de dvs. Tot el este si cel care va va recomanda ce mai trebuie sa cumparati. Sigur va vor mai scapa detalii (papuci mos/baba japonezi) sau poate nu cunoasteti mereu chimicalele mai bune de pe piata (uleiuri motor sau telescoape, lichide de frana, tipuri si marci de vaseline).

Impreuna cu mecanicul impartiti motocicleta in cutii si cutiute, pe categorii - ansamblu frana fata, ansamblu ghidon + toate suruburile si accesoriile, cilindru + suruburi si accesorii, capace motor stg/dreapta, etc.

- Le depozitati in garaj si incepeti umblatura cu piesele ce trebuiesc sablate, vopsite, stickerite si lacuite.

- FOARTE important - intrebati mereu un pret estimativ pentru lucrarea de care urmeaza sa beneficiati. Veti evita atacuri de panica la care nu mai puteti comenta nimic atunci cand stati cu o lucrare de top in brate. Been there, done that! Doua zile nu mi-am revenit..

- Ar fi ideal sa aveti specialisti de calitate pe plan local cu care sa lucrati. Fiind aproape unii de altii, altfel rezolvati problemele inerente, fara a mai sta zeci de minute pe telefoane si fara a trebui sa platiti curierat pentru retur piese si asteptat piese "bune".

- Dupa asamblarea finala vor exista mereu mici hibe - rugina in exces in rezervorul care a stat prea mult pe margine, o garnitura ce nu etanseaza perfect, placute de frana ce necesita macar un 50 de km pana la "asezare", etc. Concluzia - nu planificati nici o plecare mai mare de 200 de km imediat dupa finalizarea reparatiei. Mai este nevoie de cel putin o saptamana pentru verificari, reglaje. Sa nu mai spun de eventualitatea unei greseli serioase, ce implica comandarea de piese noi samd.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain rezumat. De salvat pentru cand o fi. Si acum, da-o jar pe drumuri, ca i-o fi si ei dor de duca. Numai clipe faine sa ai pe ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Noi, din partea cealalta a gardului, nu putem decat sa ne clatit ochii si sa aplaudam, sperand ca la randul nostru, sa putem sa ne inhamam la o aventura de gen, candva... Mi-ar placea sa o vad si live, daca ai drum prin Bucuresti, da de stire.

Daca ajung prin Bucuresti cu ea, imi fac clar timp de o bere.

Pana una alta poate te ajuta ca inspiratie motocicleta de mai jos si individul acesta :D - http://www.rallye-tenere.net/Umbauten.html#thoennie

post-3763-0-65754600-1349220904_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ajung prin Bucuresti cu ea, imi fac clar timp de o bere.

Pana una alta poate te ajuta ca inspiratie motocicleta de mai jos si individul acesta :D - http://www.rallye-tenere.net/Umbauten.html#thoennie

post-3763-0-65754600-1349220904_thumb.jpg

 

Ehee, o stim o stim :) Momentan, finantele inca nu permit, probabil ca restaurarea dragei mele va mai avea de asteptat ceva timp, in functie de prioritati si de fonduri. Sunt cateva forumuri/topicuri care detaliaza foarte fain procesul de restaurare/transformare in bolid de rally raid. Pana atunci, facem ce putem...azi un far, maine opinci, ne apropiem cate putin. Dar, intr-adevar, asa mi-ar placea sa arate.

 

Aa, ca sa nu mai spun ca Yamaha France a scos la vanzare modelele YZE 750 si FZE 850 (sper ca nu gresesc) care au castigat Dakarul, complet restaurate....dar la un pret cat o garsoniera faina in Bucuresti :) Mai asteptam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...