Sari la conținut

Triumph 1200 Explorer


Vizitator _Raul_
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 325
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am vazut TEX-ul azi la United. Frumoasa jucaria, dar destul de masiva. As fi curios sa vad cum se manevreaza joystick-ul ala pt navigarea prin meniuri cu manusa in mers, pozitia mi se pare un pic nefericit aleasa.

 

Care este exact greutatea din CIV ? Ca asa cu greutatile luate de pe net e o poveste frumoasa care nu mereu corespunde cu realitatea. Si de curiozitate, tot o greutate de 1200 GS din CIV sau COC daca binevoieste cineva ...

 

P.S. Am vorbit cu Tudor, nu au unde sa cantareasca o mobra. Am facut ieri ITP la una dintre conserve, nici acolo nu puteau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cantarit mai multe mobre cu doua cantare baie mai fortoase, verificate cu galeata cu apa, (10,5 kg apa + galeata ). Diferente maricele intre catalog si realitate. Nici eu nu am gasit o metoda metrologita de verificare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si o poza cu cartea motocicletei, dar nu stiu ce sa zic referitor la masa...

post-48785-0-52021400-1520948191_thumb.jpg

 

Motoru' e putin racheta, dar ca sa fiu sincera, il conduc surprinzator de usor.

Singura problema este ca nu am primit decat o cheie, ceea ce nu cred ca e tocmai ok. In mod normal se dau 2 chei, mai ales la astea keyless. O sa intreb care e faza cu asta...

 

macar nu e in slapi ;)

Da, bine ca nu :)))

post-48785-0-13939200-1520948121_thumb.jpg

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de curiozitate, tot o greutate de 1200 GS din CIV sau COC daca binevoieste cineva ...

 

Masa din CIV - 229 kg, cantarita la ITP cu ce mai am pe ea (crash, rezervor plin si ceva maruntisuri) 238. Dry weight scrie la carte 203 kg.

 

@ Beatrice - sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente. Frumoasa bestia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cartea aia probabil e facuta cu google translate. Ce scrie in CIV ?

 

Pana la urma ai scos-o fara crashbar ? Macar i-ai facut Casco ?

Fara crash, fara Casco, am mers putin spatele blocului. E programata la masuratori pentru crash in weekend :D

 

Eu tot nu intelg ce greutate are, o sa incerc sa ma duc undeva sa o cantaresc sa vad exact.

Mie oricum mi se pare un fulgulet. Trebuie sa ma lamuresc eu cum e cu suspensia si cu modurile, sa nu o las pe confort si dupa ce iau o groapa, sa ma trezesc ca nu mai ajung. Mai trebuie putin ajustat senzorul si cred ca aia e :D

 

post-48785-0-75006600-1521180938_thumb.jpg

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca referinta. Sunt aproape 100 de kg diferenta si nu-mi explic.

Un K1200GT care cica are 300kg mi se pare greoi fara genti si bagaje. Incarcat de drum, m-am chinuit ceva sa-l misc si era putin mai jos ca TEX-ul.

Daca nici greutatea nu o mai poti lua ca referinta, cum o sa te mai sperie lumea ca nu poti sa conduci un motor ca e "prea greu pentru tine"? :crack:

 

Ah, si mai conteaza ca idee atunci cand pica, sa ai o idee cam cat de mult o sa-ti footi coloana. :D Da stiu, teoretic e vorba de tehnica, dar multi n-o au, printre care si eu...

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma de ce este atat de importanta greutatea la o astfel de mobra?

Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Beatrice: Daca vrei sa te lamuresti de unde a aparut cifra aia cel mai bine suni la RAR-ul care a eliberat certificatul. Mai ales ca au trecut-o si la rubrica "Observatii", deci s-ar putea sa fie considerata (de ei) o anomalie.

Editat de ovi_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-89225-0-28563800-1521194157_thumb.jpg

 

Dupa cum ziceam, tradus cu google translate. Banuiesc ca acel "actual mass" sau "masa reala" cum a fost tradus de-mboulea e vorba de masa totala moto+pilot de teste, pentru ca la anumite teste iti trebuie o persoana in sa ... altfel nu se justifica diferenta.


» Post actualizat in 16 Mar 2018 10:06

Din experienta mea singura cifra care se mentine constanta prin documente, site, etc este masa totala admisibila, 435 pt Tigerul de 800, 496 pentru cel de 1200.

 

In cartea tehnica la a mea nu apare masa propie, ci doar masa de incarcare admisibila.

 

post-89225-0-82454200-1521194569_thumb.jpg

 

Scazand din 435 cele 213 din carte rezulta 222 Kg. Adaugand accesoriile care au venit in plus fata de modelul standard (crashbarul evident fiind cel mai greu), cifra de 233 din COC mi se pare destul de realista.

 

In concluzie, 265 Kg este o cifra foarte apropiata de realitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Asta ce fel de intrebare este? Daca nici greutatea nu conteaza la o astfel de mobra, mai ales daca e manevrata de o fata, atunci ce mai conteaza?

O intrebare clara si logica.

Daca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra.

Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere, greutatea are cea mai mare importanta mai ales în cazul de față. Este o motocicleta mare și grea, cu centrul de greutate sus, condusa de o fata, care din ce am văzut în poze nu este nici culturista nici baschetbalista. Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga. De asta cred eu ca este foarte importanta greutatea. Personal, când m-am gândit să-mi schimb vechea motocicleta luasem în calcul și modelul asta de Triumph. Am făcut o proba cu unul și marea problema era ca l-am simțit mult mai greu mai ales la manevrele făcute la viteza mica sau pe loc. Termenul de comparație a fost Caponordul de 1000 și Varadero 1000.

Insa dacă posesoarea considera ca este în stare să-l manevreze, asfalt uscat și sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aca te referi la a ridica o mobra cazuta, ideea este simpla si generala, indiferent ca vorbim de barbati sau femei, daca nu esti in stare sa ridici utilajul intr-o situatie grea, ori te lasi de off, ori iti iei altceva mai usor pe care o poti manevra.

Daca te referi la greutatea in mers si manevre, tehnica pilotului este tot ce conteaza, greutatea nu are nicio importanta.

Pe tehnica ma bazez si eu, si pana acum nu a dat gres. In schimb am cazut de n ori ca era asfaltul denivelat si n-am mai ajuns jos.

Daca o luam asa, eu nu pot sa ridic nici nakedul meu de 200kg si sunt sigura ca ce e peste 100kg nu pot ridica din cauza unor probleme cu spatele. La dracu', daca stiam... Hai ca ma duc sa ma las acum dupa +150k km. :rusinica:

 

Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura :))) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic...

Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok :D

Editat de Beatrice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din proprie experienta spun, ca dacă o motocicleta ca asta stand pe loc, o înclini mai mult de câteva grade stânga sau dreapta, pur și simplu nu poți sa o mai stăpânești și o pui pe dunga.

 

Sau cand opresti (chiar si la viteza mica) brusc .. si eventual roata fatza nu e dreapta. Eu ajung cu toata talpa la GS si piciorul putin flexat dar vaca e tot vaca :D

 

Sunt pe youtube zeci de clipuri despre cum sa ridici mobra, totul tine de tehnica. Si sa nu fi in noroi :D

» Post actualizat in 22 Mar 2018 18:14

Oricum, pentru cine mai e interesat, ideea e ca se conduce super usor, iar in mers parca are roti ajutatoare... Mi se pare in schimb deranjant faptul ca e prea prea sigura ) Frana de motor nu prea se simte (poate si pentru ca e in rodaj, nu stiu), cand accelerezi o simti doar ca se duce glont, dar nu fuge nimic (senzatii tari 0), franele sunt foarte bune, dar cred ca-mi intra ABS-ul pe spate cam repede. Asta, sau franez eu ca la tara, tipic...

Dupa ce-i montez crashbar-uri o sa-i dezactivez toate porcariile astea de sisteme. Sunt curioasa cum e la drum fara ele si cum reactioneaza motoru'. Pana se duce zapada are si CASCO, deci e ok

 

Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" :D

Editat de Xandros
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are frane combinate ? Sau iti intra cand folosesti doar spatele ? Chiar sa revii cu un feedback dupa ce dezactivezi "porcariile" :D

Are, dar sa fiu sincera sa fiu, nu m-am prins. Am apucat sa fac 100km cu ea si atunci cu frica sa n-o scap, fara CASCO si fara crash...

Revin cu feedback saptamana viitoare sper :D

 

In poza asta s-a transformat din enduro-touring in big naked, zici ca se bate cu k1300r. E posibil sa castige bmwul la cursa suspensiei :scratch:

Sunt eu prea grasa, d-aia s-a lasat asa.

Este un naked-touring, enduro faceam si cu ER6n, deci nu ma deranjeaza... Asta oricum nu e motocicleta de urcat pe busteni si alte alea, e de mers putin prin noroi, padure, carari, romania... Pentru distractie o sa-mi iau un DR400SM si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Triumph 1200 Explorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...