Sari la conținut

Un motor, o problema si 14 mecanici


vallentin
 Share

Postări Recomandate

Nu, reparam la ea pana o faceam, nu ma opream pana nu era gata, o desfaceam pana la ultimul surub.

 

In viata trebuie sa stii cind sa renunti , asculta la unu' mai batrin si mai trecut prin de-astea. Vrei sa-ti zic cum am aruncat un Dnepr la ghena fiindca nu se mai treminau reparatiile ? Dupa aia m-am simtit cu adevarat liber.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 872
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ozi, am inteles punctul tau de vedere. Eu in locul tau as lasa topicul in pace indiferent de parerile pe care le expune aici Valentin.

Bafta!

 

Ai bai Cear. Ne strici toata distractia.

Nu ne lasi si pe noi sa ne bucuram de raul altuia ca toti romanii. :crack:

 

Citeste ultimul post al individului. Ti se pare sanatos?

Oricum aveti dreptate. Nu merita.

 

Bafta si tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci eu tot nu m-am lamurit cu dixtributia aia, sunt fix pe fix semnela de pe volanta cu semnele de pe axe sau au ceva abateri???

ai schimbat cheia/hiss-ul si CDI-ul? presupun ca sunt imperecheate, nu stiu cu d-astea complicate cu multe litere pe cheie... ma enerveaza cheile in general, ca le tot pierd :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa citesc decat vreo 20 de pagini din 65.

De aceea, intreb (poate ca s-a scris in paginile pe care nu le-am citit):

1. Problema apare la 60-70 kmph. Apare cumva si la dublul vitezei (120-150 kmph) plus inca putin (posibil pe la 160) ?

In caz ca apare, tind sa cred ca e o frecventa de rezonanta cauzata de un lagar sau rulment ori placute frana care nu au metalul sau arcul anti-rezonanta (anti-scartz).

Lagar sau rulment nu poate fi decat in cateva locuri la care nu conteaza turatia motorului.

Conteaza doar turatia in urmatoarele cazuri (doar cateva... dar te prinzi de fenomen):

- rulmentii axului final din cutia de viteze

- rulmentii rotilor fata sau spate (doar la una, nu la amandoua)

- banuiesc placute fara arc antirezonanta... (la schimb de placute a fost omis la montaj).

- suspectez o posibila nealiniere roata spate (coroana nu e in acelasi ax cu pinionul) din cauza nemontarii (pierderii) vreunei saibe distantiere.

 

Ai mers cumva cu dublul vitezei la care apare problema ?

Poti lega in vreun fel ultimele doua afirmatii de momentul in care ai sesizat problema ?

Dupa vreun schimb de placute frana sau demontat/montat roata (spate sau fata dar e mai putin probabil) ?

Daca roata care nu e bine centrata corespunde cu placutele care vibreaza... asta e raspunsul.

In general identificarea lucrurilor simple de genul celor de mai sus ne omoara nervii.

Daca am dreptate, in primavara, te astept la o plimbarica.

Editat de mony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

De ce zici ca ai citit 20 de pagini, daca nu ai citit nici 14 :)

Uite ce se discuta acolo

 

Dar problema asta e atat de grava, sau doar iti place sa fie totul perfect (bine, tuturor ne plae, dar nu toti sunt dispusi sa cheltuie atata timp si probabil bani)?

Adica se poate merge cu ea de aici pana la Satu Mare, sau exista un risc (mare) sa ramai cu ea pe drum?

Acum nu ca sunt eu mare expert, dar daca tot au fost epuizate metodele inteligente, hai sa incercam si unele mai anormale.

In mod normal daca ar fi problema de rezonanta, atunci ar trebui sa apara si la dublul frecventei (in octava, daca e sa o luam in termeni muzicali), daca ai zis ca apare problema intre 60-70km/h, se repeta comportamentul si la viteza dubla?

 

Puterea motorului a fost afectata? puterea maxima da viteza maxima, daca un transalp sanatos ajunge la 170km/h, ai putea sa faci o iesire pe autostrada si sa vezi pana unde duce, daca dupa un 140 nu prea mai trage, inseamna ca motocicleta nu mai furnizeaza puterea maxima pe care e proiectata sa o furnizeze, ceea ce ar mai elimina o necunoscuta in ecuatie.

 

Zic si eu, sa nu tac :P

Si in continuare, daca totsi-au bagat multi mobrele la iernat, nu s-o gasi un transalpist, care sa iti dea pe o zi tot sitemul de carburatie si airbox? ca daca stau sa ma gandesc, la cate ore au fost "cheltuite", schimbarea la tot ansamblul admisie, nu este atat de utopica, si daca ai ambele motociclete, sigur te-ai incadra in 8 ore.

De-ar fi un Dr.House al motocicletelor:)

 

si raspunsul

Nu se poate merge cu acest motor decat cu maximum 60-70km/h. Dupa aceasta viteza incepe sa se "balbaie" urat, ex: ca si cand ai pune frana fata pentru 1 secunda dupa care isi revine, mai merge doua secunde si tot asa ...

 

Am tinut-o in acceleratie pana la 160 km/h - daca accelerezi trage de rupe fara nicio intrerupere. Daca incerci sa ti constant, indiferent de viteza, incep simptomele descrise mai sus.

 

Nu stiu ce sanse am sa gasesc un posesor de Transalp, aici in Bucuresti, care sa fie dispus sa faca asta.

 

Sunt insa colegi, posesori de Transalp, care m-au ajutat foarte mult, pana acum. Mi-e rusine sa le mai cer piese pentru teste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa citesc decat vreo 20 de pagini din 65.

De aceea, intreb (poate ca s-a scris in paginile pe care nu le-am citit):

1. Problema apare la 60-70 kmph. Apare cumva si la dublul vitezei (120-150 kmph) plus inca putin (posibil pe la 160) ?

In caz ca apare, tind sa cred ca e o frecventa de rezonanta cauzata de un lagar sau rulment ori placute frana care nu au metalul sau arcul anti-rezonanta (anti-scartz).

Lagar sau rulment nu poate fi decat in cateva locuri la care nu conteaza turatia motorului.

Conteaza doar turatia in urmatoarele cazuri (doar cateva... dar te prinzi de fenomen):

- rulmentii axului final din cutia de viteze

- rulmentii rotilor fata sau spate (doar la una, nu la amandoua)

- banuiesc placute fara arc antirezonanta... (la schimb de placute a fost omis la montaj).

- suspectez o posibila nealiniere roata spate (coroana nu e in acelasi ax cu pinionul) din cauza nemontarii (pierderii) vreunei saibe distantiere.

 

Ai mers cumva cu dublul vitezei la care apare problema ?

Poti lega in vreun fel ultimele doua afirmatii de momentul in care ai sesizat problema ?

Dupa vreun schimb de placute frana sau demontat/montat roata (spate sau fata dar e mai putin probabil) ?

Daca roata care nu e bine centrata corespunde cu placutele care vibreaza... asta e raspunsul.

In general identificarea lucrurilor simple de genul celor de mai sus ne omoara nervii.

Daca am dreptate, in primavara, te astept la o plimbarica.

Omiii lu Mnezoo, uitati de alte probleme except the ENGINE!!!

Problema e la MOTOR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@metal86

Nu am citit la rand paginile.

Am impresia ca am citit primele 10-12 si ultimele 5. Stiu, nu fac 20. Am aproximat la o cifra rotunda.

Si da, este exact la ce ma gandisem si eu. Deci si raspunsul a fost dat.

Scuze. Eram la serviciu... si nu eram 100% concentrat la citit... ca am avut 2 sarbtoriti azi... :friends:

 

@belbody

Am avut impresia clara (ca dupa 2 beri) ca problema nu este de la motor... ca in orice treapta de viteza, pe la 60 km/h il apuca nazbatiile.

Promit sa citesc in weekendul asta tot topicul.

Poate imi trazneste vreo idee.

Daca nu, promit sa nu scriu prostii.

 

Sunt curios totusi ce are mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vor preasfinte.

uiti ceva. omul cere sfaturi pe net, dar el nu se poate duce la mencanic sa zica "domne, desfa motorul si verifica aia si aialalta". daca face asa, tre sa dea banu'.

dar omul s-a obisnuit sa pozeze in victima, sa provoace gratuit (vezi semnatura - acolo ii jigneste si pe mecanicii care nu au lucrat la motor), sa arunce pisica la altii, si cel mai mult s-a obisnuit ca toata mascareala asta sa o faca pe moka.

da-i cu aghiazma preasfinte ca e lucru necurat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici s-a recomandat rugaciunea? ca nu se mai stie dupa atatea pagini si atatia mecanici :)

 

topic starter: daca te intereseaza cea mai buna rezolvare a situatiei, dezmembreaza motocicleta aia si pana la primavara ai vandut-o pana la ultima bucatica. abia ai ocazia dup=aia sa mai testezi si altceva, sau iti iei tot transalp mai nou daca esti genul care se cramponeaza de argumente de-alea stupide "honda-i honda".

 

 

daca in schimb esti fixist si vrei sa-i dai de cap la asta, sa mori cu ea de gat cum s-ar zice :), cu atitudinea asta de pulire a mecanicilor nu cred ca o sa reusesti.

 

spor!

la una dintre piese cumparatorul va reveni pt garantzie ... qed

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca motorul ala e limitat , de aia nu merge mai repede.

Daca tot nu i-au dat de cap paispe mecanici inseamna ca putem sa ne exprimama si astia mai antitalente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io zic ca motorul ala e limitat , de aia nu merge mai repede.

Daca tot nu i-au dat de cap paispe mecanici inseamna ca putem sa ne exprimama si astia mai antitalente.

Bre! ori sunteti pe dinafara de subiect ori neatenti. Mobra merge si 160 kmh doar in forja din prima. Daca se merge normal da in nas pe la 70h . greu nene sa fii atent la postari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...