Sari la conținut

Accident moto Pantera


servant.1980
 Share

Postări Recomandate

Vizitator little wayne

Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot

Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang

Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 942
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator little wayne

strang bani de alt motor,casca poate sa mai astepte,nici macar viziera nu i-am schimbat si zgarieturile in reduc vizibilitatea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut eu poc cu a mea(180kg cu lichide) intr-un moment idiot

Am incalecat martoaga in fata blocului dupa o tura si ma jucam..in inclinam cand pe stanga,cand pe dreapta din ce in ce mai mult.am facut greseala sa o inclin la mai mult de 20 grade si in secunda urmatoare s-a asezat pe piciorul stang

Ca pagube,casca si viziera zgariate,casca fiind agatata de oglinda stanga

 

Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? :blbl:

 

Topicul asta: (cuvant urat) aruncat in ventilator, tras in vreo turbosuflanta si 20 de indivizi incercand sa il reconstituie, dand cu parerea despre "epistemologia" lui si "paradigma" ce a dus la constituirea evenimentului in cauza.

 

In sfarsit a pui cineva punctul pe i... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? :blbl:

 

 

 

In sfarsit a pui cineva punctul pe i... :crack:

 

Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" :haha:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Piciorul stang nu avea nimic? Un nou Hulk? :blbl:

:crack:

 

vanataile nu se iau in considerare,am prea multe hematoame pe picioare sa pun la socoteala ceva minor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit a pui cineva punctul pe i... :crack:

Vorbeste de prietena ta :bike-037: O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai vrut sa zici "in sfarsit a pus cineva i-ul in cuvantul pus" :haha:

 

Ahh da' nu iertati nici o litera... cred ca ma gandeam deja la i... sau la ce mananc in pauza de masa. :grinbandit:

 

Vorbeste de prietena ta :bike-037: O dai asa usor pe tobogan? Ce fel de membru al comunitatii esti? Da-i un PM in care sa-l/s-o dojenesti.

 

Nu mai, eu facem misto efectiv de ce a scris... m-a amuzat ca parea foarte inversunat. De ideea in sine, nu de Pantera.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

coutersteering is the key

 

Pai si ce la countersteering nu inclini mobra?

Ieri am coborat dupa un CBR f3 care nu e o mobra grea si m-am urcat pe un Ducati 750SS. Pai Ducati parea bicicleta pe langa CBR. Nu puteam sa fac cu CBR-ul ce faceam cu Ducati.

Acum poate eu nu sunt un motociclist expert dar ma gandesc ca aia de ma moto GP tot incerca sa usureze mobrele alea.

Oare chiar nu conteaza greutatea unei motociclete in situatii critice?

 

Ontopic: cred ca accidentul Panterei nu are nicio legatura cu greutatea motocicletei.

vias-a-vis de bere sa fie heineken :alcy:

 

Sigur ca ai dreptul la propria parere. SI poate ca ai dreptate. Dar e nevoie si de ceva argumente. De ce nu are legatura greutatea motocicletei?

 

Orice bere vrei tu. 20 de sticle pline. Si o sa filmez eu realizarea daca reusim sa ne intalnim. Mergea mai simplu sa filmezi tu ca acum orice rapandula de telefon filmeaza. Nu trebuie sa fie HD.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si ce la countersteering nu inclini mobra?

 

 

poate nu stiu io, dar daca inclini mobra la ce-ti mai trebe coutersteering?

la motocicletele mele mobra o inclin rapid prin metoda asta. ca inertia are un efect, asta-i clar, dar nu inteleg de ce un copil de 50kg nu poate calari si unul de 100 poate.

te joci cu motocicleta prin ajustarea perturbarii echilibrului dinamic. ca forta sa impingi in ghidon cred ca ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca inclini mobra la ce-ti mai trebe coutersteering?

prin metoda asta

forta sa impingi in ghidon cred ca ai.

Pai mobra o inclini prin countersteering. Impingi ghidonul in partea in care vrei sa iei virajul.

countersteering.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal?"

 

Nu mi se pare normal cum pui problema. La unii oameni li se rupe in basca de siguranta mobrei sau ca e omologata pe bune sau nu - pur si simplu le place asa cum e, cu furca psihedelica sau fara aripi, cu springer, sau fara frana pe fata. Ii cunosc limitele si se dau ca atare. Dupa logica de mai sus, nici calaria nu ar fi trebuit permisa, pentru ca nimeni nu omologheaza cai - de fapt acum s-a dat o lege ca nu mai poti sa te dai cu calul pe drumuri publice ( dupa ce s-a mers asa mii de ani). Te pomenesti ca Indian-ul din anii ar fi fost omologat. Davidson ar fi fost trimis la plimbare. Progresul nu ar fi fost posibil cu astfel de preocupari exagerate pentru siguranta - de fapt pentru ca sa nu se mai faca anumite cheltuieli si sa se piarda forta de munca, sa nu ne iluzionam ca ii pasa cuiva dintre birocratii aia burtosi de pielea noastra. Safe n-o sa te dai niciodata decat pe circuit - si si atunci nu esti 100% in siguranta. Vorba unui amiral japonez - cu cine nu risca nu merita sa se stea de vorba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am coborat dupa un CBR f3 care nu e o mobra grea si m-am urcat pe un Ducati 750SS. Pai Ducati parea bicicleta pe langa CBR. Nu puteam sa fac cu CBR-ul ce faceam cu Ducati.

Acum poate eu nu sunt un motociclist expert dar ma gandesc ca aia de ma moto GP tot incerca sa usureze mobrele alea.

Oare chiar nu conteaza greutatea unei motociclete in situatii critice?

 

Sigur ca ai dreptul la propria parere. SI poate ca ai dreptate. Dar e nevoie si de ceva argumente. De ce nu are legatura greutatea motocicletei?

 

Modele comparate de tine au aceeasi greutate, diferenta dintre cele 2 este de doar 2kg. Pana la urma, una este ciclistica si alta este greutate.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Teoretic asa cum se presupune ca motocicletele sunt omologate pentru circulatia pe drumurile publice la fel putem presupune ca detii tehnnica necesara deoarece ai obtinut un examen practic. Dar stim bine ca in practica foarte multi nu ar trebui sa aiba dreptul sa conduca si cum traim intr-o luma stramba ar trebui sa stim ca nu tot ce se omologheaza este si sigur. In fond si chopperele alea cu furca luuunga sunt omologate. Multe din ele nu au frana pe roata fata. Ti se pare normal?"

 

Nu mi se pare normal cum pui problema. La unii oameni li se rupe in basca de siguranta mobrei sau ca e omologata pe bune sau nu - pur si simplu le place asa cum e, cu furca psihedelica sau fara aripi, cu springer, sau fara frana pe fata. Ii cunosc limitele si se dau ca atare. Dupa logica de mai sus, nici calaria nu ar fi trebuit permisa, pentru ca nimeni nu omologheaza cai - de fapt acum s-a dat o lege ca nu mai poti sa te dai cu calul pe drumuri publice ( dupa ce s-a mers asa mii de ani). Te pomenesti ca Indian-ul din anii ar fi fost omologat. Davidson ar fi fost trimis la plimbare. Progresul nu ar fi fost posibil cu astfel de preocupari exagerate pentru siguranta - de fapt pentru ca sa nu se mai faca anumite cheltuieli si sa se piarda forta de munca, sa nu ne iluzionam ca ii pasa cuiva dintre birocratii aia burtosi de pielea noastra. Safe n-o sa te dai niciodata decat pe circuit - si si atunci nu esti 100% in siguranta. Vorba unui amiral japonez - cu cine nu risca nu merita sa se stea de vorba.

Daca ar traii mai multi ca tine am avea o lume libera , mama ei de birocratie , ABS si alte rahaturi. Pacat ca nu e buton de like pe site-ul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai mai da-o dreac'de busa ca nu e tanc, tin eu varadero la ce unghi vrei tu si sunt un astenic de 175 si 80lg, fara sala, doar bere :D

 

frate, daca nu poti sa-ti tii mobra pe loc ( in orice unghi si fel), inseamna ca ceva nuebine

 

 

ontopic: sanatate multa accidentatei.

eu cred ca e altfel : frate ..daca nu esti in stare sa-ti tii mobra in echilibru incat sa nu faci hernie cand cand opresti la semafor in scurtul drum catre arc sau mc, trebuie sa renunti, pentru ca mai devreme sau mai tarziu iti va cadea pe picioare.

 

PS: nu am invatat multe la scoala moto, dar primul lucru pe care mi l-a aratat cand am ajuns acolo a fost cum se poate tine motocicleta din lateral cu un singur deget pus pe ghidon. deci e de preferat s-o tii in echilibru decat sa faci forta incercand s-o echilibrezi de fiecare daca cand pui piciorul jos la stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da ma batman, tin varadero in orice unghi CALARE PE EL, ce pla mea e asa mare smecherie ?

 

 

LE: cu plinu'facut, ca sa fie treaba.

e vb de inaltimea centrului de greutate nu neaparat de greutatea motocicletei. poate ca esti tu un mare fortos, dar am curaj sa fac pariu ca peste 90% dintre cei care merg pe varadero (sper ca e vb de aia de 1000 nu cea de 125) nu pot sa o tina daca se apleaca de la 90 la 60 de grade. motocficleta mea, teoretic are o greutate destul de apropiata de un varadero de 1000 dar centrul de greutate este mult mai jos si se simte mult mai usor de redresat cand se apleaca de pe loc. nici eu nu-s mic, dar daca se apleaca destul de mult ...cel mai destept e sa o tii sa nu pice zdravan...si s-o lasi cat poti de delicat jos. dupa aia se ridica, orice motor...dar aia e cu totul alta chestie si tine de tehnica, nu de forta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai coborat de pe un CBR f3....

 

Mai omule tu chiar ai impresia ca eu nu stiu cum se scrie? Zi pe bune. Chiar crezi asta?

Mai lasati-o dracu-n papusoi de treaba. Una e sa scrii agramat si alta e sa scrii cum vrea muschiu tau ca nu dau teza de gramatica pe forumuri.

 

Si e ok din partea mea.

Accidentul n-avu nici o daravela cu greutatea motocicletei. Daca sunteti atat de siguri de asta.

Voi doar aduceti contraargumete la ce spun eu. Nu aduceti argumente ca e bine si sigur ca oricine sa isi cumpere motoare mari si grele.

Propun sa recomandam ca toti slabanogii si toate femeile sa isi cumpere Roket III, Goldwing si orice motor mare si greu exista. Important este sa isi implineasca fiecare visul si mai ales vanitatea.

 

Va dati seama cat imi pasa mie de oasele si organele lor? Cam cat imi pasa cine e presedinte in Liban.

Fiecare face ce vrea cu viata lui. Eu doar imi spun parerea, corect sau incorect gramatical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai omule tu chiar ai impresia ca eu nu stiu cum se scrie? Zi pe bune. Chiar crezi asta?

Mai lasati-o dracu-n papusoi de treaba. Una e sa scrii agramat si alta e sa scrii cum vrea muschiu tau ca nu dau teza de gramatica pe forumuri.

 

Si e ok din partea mea.

Accidentul n-avu nici o daravela cu greutatea motocicletei. Daca sunteti atat de siguri de asta.

Voi doar aduceti contraargumete la ce spun eu. Nu aduceti argumente ca e bine si sigur ca oricine sa isi cumpere motoare mari si grele.

Propun sa recomandam ca toti slabanogii si toate femeile sa isi cumpere Roket III, Goldwing si orice motor mare si greu exista. Important este sa isi implineasca fiecare visul si mai ales vanitatea.

 

Va dati seama cat imi pasa mie de oasele si organele lor? Cam cat imi pasa cine e presedinte in Liban.

Fiecare face ce vrea cu viata lui. Eu doar imi spun parerea, corect sau incorect gramatical.

 

Tu poti sa scrii cum vrei, eu doar ti-am atras atentia. E o chestie care deranjeaza tot mai mult in ultimii ani si care daca se perpetueaza de colo-colo ajunge pe buzele mai multora, mai ales a acelora care isi citesc informatiile dupa internet, ca sa simti cat de mult deranjeaza la retina.

 

Si eu cred ca Busa e prea mare pentru o fata, dar vezi bine ca e genul feminist "Si eu pot!". Pe de alta parte cred ca mai mult ar fi ajutat-o un ABS decat sa zic ca a patit asta din cauza ca mobra era prea mare pentru ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...