Sari la conținut

Postări Recomandate

Vezi ca iar te grabesti si nu te gandesti la toate posibilitatile si poate ramai fara moto, asta daca esti om serios :)

 

Singura posibilitate am descris-o mai devreme. Dar credeam ca vorbim despre schimb de lichid, nu despre "primenit" lichid.

 

Sa inteleg ca te tenteaza un 954 sau o banana? Oricum ar fi, nu pierzi :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa inteleg ca te tenteaza un 954 sau o banana? Oricuma ar fi, nu pierzi :D

954 imi place mult dar din pacate sunt la vreo 3000km distanta ca altfel nu te-as refuza. Si dupa cate ti-am observat stilul decat sa-mi dai motorul promis vei inventa cel putin 100 de motive ca sa-mi dovedesti ca ai dreptate.

Si nu, nu m-am referit la primenit lichidul, ma refeream la aerisirea unei pompe care a luat deja aer. Eu stiu ce spui tu, cum faci tu fac si eu (pt ca mi s-a parut mai simplu/ieftin) dar asta nu inseamna ca e cea mai buna metoda sau ca e singura metoda.

Dea lungul timpului am invatat ca daca eu nu stiu sau n-am vazut ceva asta nu inseamna ca nu exista....multi inca nu au invatat chestia asta si au impresia ca stiu tot sau cel putin aproape tot despre un lucru, domeniu, fenomen etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca iar te grabesti

Ai dreptate, stai ca n-am vazut ce-a scris aici plictisitul asta :D

e vorba de vase capilare si sectiunea lor in functie de densitatea lichidului.

 

Ia dezvolta sheriff, unde-s importante (vb foarte serios) efectele de capilaritate in instalatia de frana si unde-s neglijabile? Nu ca n-ar exista dar fii intelegator si explica-mi pe scurt, ca sa pricep o treaba. Dar te mai rog ceva, explica in functie de tensiuni superficiale si neglijeaza densitatea DOT4 care este intotdeauna mai mare decat a aerului la un bar. :D

 

Si dupa cate ti-am observat stilul decat sa-mi dai motorul promis vei inventa cel putin 100 de motive ca sa-mi dovedesti ca ai dreptate.

 

Assumption is the mother of all fuckups!

 

Eu stiu ce spui tu, cum faci tu fac si eu (pt ca mi s-a parut mai simplu/ieftin) dar asta nu inseamna ca e cea mai buna metoda sau ca e singura metoda.

 

Daca se poate, si nu este secret care nu se poate plati cu o suma rezonabila, sunt dispus sa invat o metoda alternativa. Nu conteaza ca e mai grea sau mai usoara. Sa fie cu totul si cu totul altfel. Adica sa fie precum aia cu scosul aerului de sus, pe jos. Daca se poate, daca astfel aerisesc instalatia si nu mai am aer in ea, sunt dispus sa ascult si sa zic "da, frumos, imi place, se poate". Sa fie foarte altfel dar sa functioneze :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de la 954 ai trecut la o "suma rezonabila" ? Sau 954 este o suma rezonabila pentru tine?

Cand am zis suma rezonabila, ma refeream la costul de dezvaluire al unui secret.Sunt secrete atat de scumpe care depasesc cum mult pretul unei motociclete destul de vechi de altfel.

Si da... daca omu reusea sa faca ce spunea ca se poate... ma dadeam batut, primea 954 pt tras cu pompa o bula de aer prin metoda aia abracadabranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am zis suma rezonabila, ma refeream la costul de dezvaluire al unui secret.Sunt secrete atat de scumpe care depasesc cum mult pretul unei motociclete destul de vechi de altfel.

Si da... daca omu reusea sa faca ce spunea ca se poate... ma dadeam batut, primea 954 pt tras cu pompa o bula de aer prin metoda aia abracadabranta.

De ce folosesti trecutul? "daca omu reusea sa faca ce spunea ca se poate." Pot ... si am sa-mi fac sambata timp sa vin la tine la garaj sa-ti demonstrez pe 954 ...

Nu am sa te inteleg niciodata de ce faci pe fizicianul cu forte intramoleculare pe care le etalezi p'aicea, dar nu le pricepi, sau nu stii cand se anuleaza sau cand se echilibreza ... foloseste wikipedia, si in loc sa dai F5 pe forum, ia-ti 20 minute si citeste pagina despre tensiunile superficiale ... ai sa gasesti si exemplul nostru, si cum ajung toate fortele in echilibru sub actiunea presiunii. Dar ... evident esti grabit sa scoti perle pe gura, din amintirile tale trunchiate de fizica.

Nu am declarat niciodata ca aerisesc tot sistemul cu siringa perfect ... ci ca aerisesc pompa din prima (o amorsez) si mare parte din sistem. Reciteste ... Si sunt sigur ca daca as avea o pompa cu motor care sa faca mereu vid, se poate aerisi tot sistemul ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce folosesti trecutul? "daca omu reusea sa faca ce spunea ca se poate." Pot ... si am sa-mi fac sambata timp sa vin la tine la garaj sa-ti demonstrez pe 954 ...

Nu am sa te inteleg niciodata de ce faci pe fizicianul cu forte intramoleculare pe care le etalezi p'aicea, dar nu le pricepi, sau nu stii cand se anuleaza sau cand se echilibreza ... foloseste wikipedia, si in loc sa dai F5 pe forum, ia-ti 20 minute si citeste pagina despre tensiunile superficiale ... ai sa gasesti si exemplul nostru, si cum ajung toate fortele in echilibru sub actiunea presiunii. Dar ... evident esti grabit sa scoti perle pe gura, din amintirile tale trunchiate de fizica.

Nu am declarat niciodata ca aerisesc tot sistemul cu siringa perfect ... ci ca aerisesc pompa din prima (o amorsez) si mare parte din sistem. Reciteste ... Si sunt sigur ca daca as avea o pompa cu motor care sa faca mereu vid, se poate aerisi tot sistemul ...

 

Hai sa lasam fizica microscopica sau chiar si efectele de capilaritate pentru ca stii si tu, asa cum stiu si eu, ca nu te ajuta cu nimic sa faci o amarata de aerisire.

Sa amorsezi pompa da, asa se face, tragi pe aerisitor. Valabil la multe pompe, nu la toate In special la cele radiale. Cea mai al dracu' mi se pare Brembo. Amorsarea pompei se poate face, asa este, facand depresiune si la aerisitorul etrierilor. Insa aerisirea completa si ideala 99,99999 (a pompei), nu ai cu s-o faci fara sa dai drumu la aerisitorul de sus sau la banjo bolt. Adica eu vreau sa spun ca nu ai cum sa aerisesti pompa (operatiune diferita de amorsare)

Crezi ca putem cadea de acord asupra acestui fapt si sa trecem la alt capitol?

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alt capitol ? ... esti nebun ? :)) Ce pwla mea e asta un joc gen Mario cu nivele interminabile ? :))

Lasa invarteala in juru lu' Brembo, ca nu tine cu mine, zii , cand ai timp, intr-un uichend bem amandoi o bere si golim o pompa de frana ... si facem proba.

N-am nevoie de 954-u' tau ... desi mi-ar prinde bine, da' nu accept lucruri date cu parere de rau ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vino in weekend-ul asta. Bere am, e frigiderul plin, ramasa de la ziua mea, ca s-au transfrormat betivii de alta data in bautori fini de whiskey cu pepsi :D

 

Alt capitol ? ... esti nebun ? :)) Ce pwla mea e asta un joc gen Mario cu nivele interminabile ?

Da, asta-i shpilu! :D

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba a rezolvat Lil cu frana aia?

 

Nu cumva e infundata gaura de retur de la pompa? Nu sunt sigur dar Cesar sigur stie mai bine.

Daca e asa cum spun eu nu e mare lucru. Desfaci pompa si cureti peste tot.

 

Succese bai Lil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demonteaza etrierul,scoate garnitura interioara,curata bine canalul monteaza garnitura cu vasilina siliconica sau lichid,monteaza etrierul,asigura-te ca ai free play la maneta si ca borcanul are lichid la nivel,sa nu fie mai mult!

 

Ps."Pistonul se retrage datorita unei mici ovalizari a discului" a spus cineva mai sus...

NU EXISTA ASA CEVA!

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut etrierul , cu greu , pare normal , nu trage sau nu pierde ceva pe la furtun , am sters si am uns pistonasul , cit am putu de bine , tot face figuri.

 

Cu ce ai uns pistonasul?

 

Saibele de cupru pot fi incalzite pe aragaz, dar merg refolosite si fara incalzire.

 

Cesar, ce fel se vaselina e aia speciala de o folosesti la ghidajele etrierilor? Eu am pus siliconica pana acum.

Editat de cristidb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

verifica si furtunul sa nu ai vreo mizerie in el, am patit asa ceva si am montat si demontat etrierul si pompa de 3 degeaba ori pana sa ma gandesc sa verific furtunul. am suflat in el si au iesit bucatele mici de cauciuc. forta pompei putea sa impinga lichidul in etrier insa se pare ca etrierul nu reuseau sa mai dea lichidul inapoi in pompa. sa fiu si mai sigur am schimbat furtunul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ce ai uns pistonasul?

 

Saibele de cupru pot fi incalzite pe aragaz, dar merg refolosite si fara incalzire.

 

Cesar, ce fel se vaselina e aia speciala de o folosesti la ghidajele etrierilor? Eu am pus siliconica pana acum.

 

Iti trebuie o vaselina care rezista la temperaturi mai mari. Probabil ca ar fi foarte buna una cu MoS2.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am patit si eu la Fazer cu frana spate. Ramasese blocata si am apucat de am mers asa cu ea o mica bucata de drum pana a iesit fum din etrier si de pe disc. Am dat jos etrierul, am impins inapoi pistonasele si acolo au ramas... Comandat un kit nou de garnituri si aia a fost. Kitul de garnituri a fost cam un 1 mil. Cand am vazut ce bine merg dupa aia, le-am schimbat si pe fata pentru a nu mai avea surprize neplacute

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curatarea si spalarea sistemului de franare nu e o prostie, daca a trecut ceva istorie peste, si nu se stie cum au intretinut stapanii anteriori motorul. Se pare ca si lichidul de frana lasa ceva depuneri, ce am curatat eu dintr-un MZ ETZ125 este antologic. Nu ma asteptam la depuneri dinastea. Dupa curatat, schimbat, lichid de frana nou si aerisit merge brici.

 

Iata ce am gasit:

post-16788-0-31070900-1351170504_thumb.jpg post-16788-0-60192500-1351170509_thumb.jpg post-16788-0-87655800-1351170514_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

sa nu mai deschid alt topic aiurea:

Frana spate kymco este etrier flotant. adica are 2 pistonase care imping intr-o placuta de frana, iar cealalta placuta este trasa de o tija din etrier,ceva de genul. Nu ma intereseaza cum functioneaza, ma intereseaza sa functioneze.

Acum un an-doi am constatat ca se aude un zgomot de la frana, un fel de harait metalic,zdranganeala. Batea etrierul pe disc,juca. Am constatat ca se desface usor din suport, am uns canalele cu vaselina, culisa frumos, dar acuma la franare imi face figuri. Maneta se duce moale,prea mult inspre ghidon, apoi isi revine. Eficacitatea franei e cam zero. iar etrierul bate toata ziua, joaca hora. Este normal sa aibe tulburarile astea de comportament? Cel de pe fata a fost si el uns,dar este rigid, nu joaca si franeaza beeeton!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lil nivelul prea mare de lichid poate fi una din cauze. off: cat priveste seringa... da, poate fi de un real ajutor in lipsa unei pompe de vacum. reduce foarte mult timpul necesar umplerii instalatiei cu lichid si amorsare a pompei.



scuze, acum am vazut ca topicul e cam vechi....

Editat de zar916
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...