gulag23 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Gulag23 erai azi in jur de 9:30-10 in Bucuresti pe str Maria Rosetti langa Rosetti Tower? Nu. De ce intrebi, ai vazut vreun R1100RT albastru? Daca mai stai prin Bucuresti si vrei sa vezi montajul cd player-ului Alpine, mai exact legaturile de la telecomanda, suna-ma (0722.269.225), poate e acasa omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 In alta ordine de idei hai sa ma laud si eu un pic.mi-am luat un 1200r dohc de vreo 3 zile .ce sa zic e belea.inca isi mentine aceeasi cutie de viteze pe cre o cunoastem cu totii da motorul e diferit.nu mai trage ca un porc de jos ci are vreo 1000 de ture mai lejere dupa care incepe sa traga.ciclistica e un pic diferita avind o roata mai lata pe spate nu mai inchide curba atit de repede ca 1100.ce e cel mai bun lucru e frina combinata.cred ca multe masini nu frineaza atit de bine ,fara sa vb de mobre.in rest are toate accesoriile si functiile (care mie personal mi se par inutile)da asa am gasit-o asa am luat-o.as vrea ca cei care au asa modele sa imi spuna la ce sa fiu atent in utilizarea ei(daca e ceva ce ar trebui spus.sper ca nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 29, 2013 Admin Share Postat Iulie 29, 2013 Bravo, sa te bucuri de ea.. Am inteles ca R-urile astea de 1200 au cea mai buna ciclistica dintre toate BMW-urile, Bigfoot aici pe forum are una la fel, discuta cu el. Franele combinate sunt intr-adevar dementiale.. Sa ai asfalt sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 S-o stapanesti cu placere! Mi-as lua unu' de asta pt "golanit" singur. Din cate stiu "impartim" acelasi grup, cu aceleasi rapoarte. Cum mai stiu cel putin inca un membru de aici caruia i-a "crapat" rulmentul mare din grup, atentie la orice vibratie nelalocul ei in roata spate - se poate simti ca o bataie sau ca o roata imperfect echilibrata. Litrometrul este similar cu cel de la RT, doar ca ala crapa fara preaviz. Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv! In alta dezordine de idei, am o intrebare pt cei care au senzori de presiune in roti - RDC: constat o diferenta intre valorile afisate pe bord si cele de pe orice manometru de vulcanizare de aprox 0,2. Intrebarea mea este pe care sa-l cred? Pe monometru sau pe senzorul din roata? Sambata la revizie la Brasov eram fericit ca imi afisa pe bord 2,9 si baietii mi-au zis ca aveam 3,2. Problema se traduce si altfel: daca fac presiunea la vulcanizare si manometrul zice 2,9, iar bordul 2,7 la rece si 2,8 cand se incalzeste, eu cand setez suspensia (ESA) pe pilot plus pasager nu risc sa-mi spuna ca am pana? Mai pe romaneste, calculatorul de bord stie ca pt 2 oameni tre' sa am 2,9 dar bordul arata 2,7. Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 S-o stapanesti cu placere! Mi-as lua unu' de asta pt "golanit" singur. Din cate stiu "impartim" acelasi grup, cu aceleasi rapoarte. Cum mai stiu cel putin inca un membru de aici caruia i-a "crapat" rulmentul mare din grup, atentie la orice vibratie nelalocul ei in roata spate - se poate simti ca o bataie sau ca o roata imperfect echilibrata. Litrometrul este similar cu cel de la RT, doar ca ala crapa fara preaviz. Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv! dar nu impartiti: aceeasi ciclistica aceeasi greutate asa ca e cu TOTUL diferita de ceea ce ai tu!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Vechi si nou: Asta ca sa vedeti si cu ce cauciuc m-am intors de pe Transalpina si Transfagarasan. Editat Iulie 29, 2013 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Pai ma gulag23 caucicul ala trebuia schimbat de vreo 2 ani.asfaltul nu are nici ovina Am inteles .multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Pai ma gulag23 caucicul ala trebuia schimbat de vreo 2 ani.asfaltul nu are nici ovina Stiu ca era foarte tocit, am incercat si eu sa aman cat mai mult schimbarea lui. Fac naveta cu motorul la munca zilnic prin Bucuresti si am zis sa trag cat pot de el. Pe curbe, insa, si-a aratat varsta. M-a uimit totusi portiunea aia, unde zici ca e luat cu un cutter. In alta ordine de idei, am constatat un joc destul de mare la roata spate, inclusiv cu pedala de frana apasata. Sapand un pic pe forumurile de afara am tras concluzia ca ar fi bucsile (rulmentii) cu ace de la cardan, cele pe care le vinde DanCata aici si se monteaza ca aici. Intrebarea este daca acesta bucsi sunt cauza jocului CU SIGURANTA sau ar putea fi altceva, ca sa nu cheltui banii de pomana. Editat Iulie 30, 2013 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral? pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Cauciucurile moto asa se comporta .Atunci cand se apropie de ate se vede cu ochiul liber cum se uzeaza . Asfaltul nu are nimic. In alta ordine de idei : De cand am trecut Transfagarasanul pe o ploaie torentiala au inceput discurile de frana fata sa-mi "bata" .A mai patit cineva asa ceva ? Uzura lor nu este mare deloc asa ca nu as vrea sa le arunc si sa dau o spinare de bani pe altele . Orice idee este binevenita . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Daca prin bataie te referi la un joc in sensul acelor de ceasornic sau invers, atunci sunt aceste piese. Stiu ca miscarea discurilor stanga-dreapta este permisa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Bate roata la franare .Adica atunci cand franez simt in maneta pulsatie si franarea nu este liniara ci cu hopuri. Stie cineva daca se pot rectifica ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Cauciucurile moto asa se comporta .Atunci cand se apropie de ate se vede cu ochiul liber cum se uzeaza . Asfaltul nu are nimic. In alta ordine de idei : De cand am trecut Transfagarasanul pe o ploaie torentiala au inceput discurile de frana fata sa-mi "bata" .A mai patit cineva asa ceva ? Uzura lor nu este mare deloc asa ca nu as vrea sa le arunc si sa dau o spinare de bani pe altele . Orice idee este binevenita . salut! la masina stiu ca se rectifica. daca-s foarte incinse si intri in apa se deformeaza. asta stiu de la masina. cam asta-i procedura. trebuie vazut daca le poti prinde in masina aia. ca pe urma-i simplu. intreaba la un service prin zona ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Da, Varu' Motor greu-ploaie rece-discurile deja au o varsta, poate trebuia mers mai temperat. Apropos in Ianuarie am vrut sa cumpar de la BLM-Bruck an der Mur, bucsele alea de 12 lei gandindu-ma ca poate or fi la ei mai ceva... Raspunsul a fost ferm ca ei schimba NUMAI intreg setul discuri-bucse-saibe la pretul de vreo 480Euro. Sustin ce zice gabishor, la auto se stie ca daca nu iei discuri consacrate ( btw. ATE), la primele balti se ovalizeaza-ca roata 8 sa zicem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varugica Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Astazi am pus mobra pe stander pe fata si am observat urmatoarele: discul stanga bataie 0 discul dreapta bataie 0,2mm M-am gandit ca poate a intrat ceva mizerie in spatele discului(pe franare-discul departat de janta- apa+nisip).Am desfacut suruburile am curatit bine si am montat discul in alta pozitie(am rasucit de el 180 de grade(facusem semne si pe disc si pe janta). Surpriza a fost sa descopar ca discul nu mai batea in acelasi loc dar batea in acelasi loc pe janta.Concluzia - discurile bune janta stramba la o spita -impinge intr-un loc pe disc mai mult iara pe partea stanga jocul este preluat de saiba.Deci acum astept un sfat unde sa trimit janta sa o indrept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Rectificarea inseamna pur si simplu subtiere! Ori mentiunea aia de 4,5minim zice ceva clar. Aha, acum vad ca ai scapat de strunjit. In toate zonele sunt baieti care se ocupa de reconditionarea rotilor de aluminiu-unii mai meseriasi decat altii. Scz, am postat in acelasi timp. Editat Iulie 30, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 31, 2013 Autor Share Postat Iulie 31, 2013 a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral? pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci . nimeni!!??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smar2 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 pareri despre evolutia calitatii BMW in ultimii ani: http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 31, 2013 Admin Share Postat Iulie 31, 2013 Merci, suna interesant, ma pun pe citit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) Interesant articol.din cite bmw am avut pina acum mie cel mai slabut ca si calitate mi s-a parut 1150 dar nu inrijorator.cred ca totul depinde si de modul de utilizare.daca mergi cu 50km /h in treapta a 4 e normal sa cedeze ceva pentru ca transmisie pe cardan si cel mai vulnerabil e ambreiajul.rulmentii pe spate se mai duc da asta nu e motiv sa vinzi mobra.despre frina hidraulica nu stiu ce se zic .la 1150 eu nu am avut probleme.daca ai vazut long way down si crezi ca asa se va comporta si gs tau toata viata o sa ia surprize.alea ereau noi si au facut vreo 30k .dardaca iei una la 60k si te astepti sa fie ca noua nu se poate .dar de ce sa aruncam cu pietre in nemti ?am vb cu prieten mecanic de mobre si a zis ca toate japonezele au belele ca la balamuc.cea mai decenta e honda.da doar la bmw sw plinge lumea ca are un tacanit la corpul clapeta din dreapta.restu de mobre bat din toate alea .la bmw iei de la dan chit de reparatie la japonezeiei toba sport.ce am vrut de fapt sa zic e ca toate se strica da nu nici pe departe campion la stricaciuni.dovada stau multi care au si au trecut de mult de 100k si inca merg ok.mobre luate de noi ,ingrijite ,revizii la timp si mers decent.o masina de curse ca e noroi ,nisip sau asfalt are tehnologie mai avansata si materiale folosite mult mai bune ca una de strada iar dupa o cursa se strica f multe piese Editat Iulie 31, 2013 de andrei gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 nimeni!!??? Ai incercat Fuchs Silkolene? Gasesti la Fratii Oprean, pe Clujului, la pret rezonabil. Si poti alege, au o gama variata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 dar nu impartiti: aceeasi ciclistica aceeasi greutate asa ca e cu TOTUL diferita de ceea ce ai tu!!!!!! stiu, am servit una! a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral? pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci . gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun! scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 1, 2013 Autor Share Postat August 1, 2013 stiu, am servit una! gasesti pe filtershop.ro castrol actevo 20/50 la pret bun! scuze, link corect: http://www.the-filtershop.ro/spl/338491/CASTROL mi-a venit prin curier, in 2-3 zile din ungaria. pret aprox. curier: 8 eur/35 ron, nu mai retin exact, zice pe site. Mersi. Din tara nu am curajul sa cumpar. Am patit odata. De atunci comand din louis Castrol. E interesant ca pe site scrie ca actevo 20w50 e sintetic. Cred ca e o greseala Ai incercat Fuchs Silkolene? Gasesti la Fratii Oprean, pe Clujului, la pret rezonabil. Si poti alege, au o gama variata. Cioa, da stiu de silkolene. am mai pus in japoneze( VFR 800). dar in al meu trebuie neaparat mineral. iar la ei nu am gasit mineral de 20w50. Interesant articol.din cite bmw am avut pina acum mie cel mai slabut ca si calitate mi s-a parut 1150 dar nu inrijorator.cred ca totul depinde si de modul de utilizare.daca mergi cu 50km /h in treapta a 4 e normal sa cedeze ceva pentru ca transmisie pe cardan si cel mai vulnerabil e ambreiajul.rulmentii pe spate se mai duc da asta nu e motiv sa vinzi mobra.despre frina hidraulica nu stiu ce se zic .la 1150 eu nu am avut probleme.daca ai vazut long way down si crezi ca asa se va comporta si gs tau toata viata o sa ia surprize.alea ereau noi si au facut vreo 30k .dardaca iei una la 60k si te astepti sa fie ca noua nu se poate .dar de ce sa aruncam cu pietre in nemti ?am vb cu prieten mecanic de mobre si a zis ca toate japonezele au belele ca la balamuc.cea mai decenta e honda.da doar la bmw sw plinge lumea ca are un tacanit la corpul clapeta din dreapta.restu de mobre bat din toate alea .la bmw iei de la dan chit de reparatie la japonezeiei toba sport.ce am vrut de fapt sa zic e ca toate se strica da nu nici pe departe campion la stricaciuni.dovada stau multi care au si au trecut de mult de 100k si inca merg ok.mobre luate de noi ,ingrijite ,revizii la timp si mers decent.o masina de curse ca e noroi ,nisip sau asfalt are tehnologie mai avansata si materiale folosite mult mai bune ca una de strada iar dupa o cursa se strica f multe piese Salut, In sfarsit cineva cine gandeste ca si mine. Orice se poate strica indiferent de cina a fost facut, fabricat. Si mai conteaza si cuma fost folosit. Si in turele in care am fost cu baietii de obicei o japoneza( preponderent Honda) a picat . Bine de obicei sunt 10 japoneze si un BMW poate de aici vine si frecventa mai mare la japoneze. Si ca lumea doar la BMW se plange de probleme are si un substrat psihic pt ca daca da 4000-5000 de euro si pica un rulment te inerveaza dar daca ai dat 2000 de euro si pica un rulmet zici ca asat e doar a costat doar 2000( sau 1500) de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 pareri despre evolutia calitatii BMW in ultimii ani: http://www.affordablebeemerservices.com/bmwthoughts/ Interesant ca a devenit oficiala problema cu calitatea. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 1, 2013 Share Postat August 1, 2013 (editat) Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv! Poftiti, va rog! (pt. eventuale confuzii, va stam la dispozitie cu informatii suplimentare) p.s. maine apare Motorrad cu partea a doua si finala Alpen Masters 2013, am ce citi in avion si cand aterizez te sun sa-ti spun castigatoarea, cred insa ca va fi KTM ADV (GS LC nu a participat anu' asta, ci F800GS ADV) Daca cineva este interesat , am de vnzare o geaca touring de la RED WELL marimea XL, in stare buna si pantaloni aferenti gecii marimea xl. Hai ca totusi aici nu e bazar... macar daca totusi aveau vreo legatura cu BMW. (bine ca avem moderatori foarte "zelosi" in alte situatii...) as vrea ca cei care au asa modele sa imi spuna la ce sa fiu atent in utilizarea ei Pai... pe computer ai avertizor in caz de nivel scazut la ulei si intervalul de revizii, presiunea in roti o arata RDC-ul... fi si tu atent la drum, la trafic, la peisaje... In alta ordine de idei hai sa ma laud si eu un pic.mi-am luat un 1200r dohc de vreo 3 zile .ce sa zic e belea. In caz ca nu stii, exista topic separat pt. seria 1200: /index.php?/topic/668417-bmw-seria-r1200-rt-r-s-st/ In general, cred ca multe dintre problemele discutate difera de la o generatie la alta, fiecare cu specificul lor. Problema se traduce si altfel: daca fac presiunea la vulcanizare si manometrul zice 2,9, iar bordul 2,7 la rece si 2,8 cand se incalzeste, eu cand setez suspensia (ESA) pe pilot plus pasager nu risc sa-mi spuna ca am pana? Mai pe romaneste, calculatorul de bord stie ca pt 2 oameni tre' sa am 2,9 dar bordul arata 2,7. Eu nu stiam ca ar fi o conexiune in sensul asta intre ESA si RDC... ai citit asta undeva? Poate ar fi mai bine sa nu amestecam asa rau lucrurile pe topicul asta, as muta discutia pe cel de 1200... Editat August 1, 2013 de KHK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.