Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Chiar acum, TeDy 'M a spus:

deci pana la urma e numai reclama accesoriul asta. Praf in ochi inaintat de firme mari...daca era chinezarie mai intelegeam

Repet, nu sunt expert. Lucrez doar in domeniu si am mai citit cate una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TeDy 'M a spus:

cer o parere de la colegii avizati:

http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636

oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai?

Am citit si eu despre minunatie. Gargara multa, cifre putine.

Motocicleta cand se gandeste, iar R1100RT inca se mai gandea cu atentie la vremea ei, se face de la cap la coada, de la admisie pina la evacuare. In acest lant orice modificare nu o poti face fara sa fie necesare modificari/ajustari de-a lungul traseului.

Bun, ii dai mai multa benzina cu 10% dar filtrul de aer, galeria de admisie, corpul clapeta-injector, supapele de admisie si evacuare tot alea sunt, evacuarea tot aia este, astfel incat ma indoiesc ca in afara de consum vor creste in mod semnificativ restul performantelor.

Daca vedeai ceva teste facute pe vreun stand mai era ceva, dar asa doar vorbarie. Macar sa vezi ca noxele raman cum trebuie.

 

Si tine minte vorba: mai binele este dusmanul binelui.

Am patit-o de de cateva ori...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍 da, am inteles!

Atunci in afara de intretinere, nici alte castiguri/imbunatatiri nu ii mai pot fi aduse RT.ului?

Pe principiul ca o ardere buna, bujiile si o toba "alba" spun multe, un tester Dynojet (ori alt fel), pot face pe undeva?

La a mea apare un delay la prima accelerare, ce sa zic...avans nu are, nici nu stiu ce altceva i.as putea face. Si totusi acum mersul motorului e perfect rotund-relantiul nu fluctueaza deloc stand pe 1000rpm.

Posibil ca asta sa ii fie limitele😅

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare ,lasa motocicleta sa si traiasca linistita batranetile,bucura te de ea asa cum spui ca este ,pare in mintile ei .Incearca sa schimbi daca nu ai facut o  filtrul de benzina din rezervor poate rezolvi problema ta.Mai fa o sincronizare si joc supape si aia e.

Vei cheltui bani pe teste degeaba ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Arunci banii degeaba. Dacă vrei sa investești în ceva cu cap cumpăra pinioanele distribuție de la Dan Cata, apoi cu încă 100 euro cumperi un cip de la John Gemi - caută-l pe Facebook și vezi review uri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 90 CP. Nu iti ajung? Mobra este de drum lung, pentru confort, si cei 90 CP mi se par suficienti.

Ai o transmisie finala varianta veche cu rulment radial-axial (zis conic) care nu are moarte.

AI injectie asa ca porneste usor, merge frumos.

Daca motorul merge rotund, consuma cum trebuie, trage corespunzator de ce vrei sa umbli la el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Silver Arrow, caut mai binele ala de care ziceai😅mancarici de maimuta...

Tinuta din scurt-poate prea...

Joc supape facut primavara trecuta, la fel f. Benzina-in 27000 acum sunt la al treilea, pinioanele vestite cu 900ron le am deja de vreo 6... ba chiar 7 ani. La fel si regulatorul de presiune pus de 3bari. Senzorii Hall, rulmentii toti reinnoiti, Numai pompa de benzina nu am pus.o noua-poate sa iau una paremi.se ca acelasi cod de Audi 80?

Nu m.am uitat la bani...doar ca am vrut sa performeze si sa o intineresc.

As "schimba.o" doar cumparandu.i INCA o sora geamana dar ce s.a respectat cu Scheckheft, imi place si neagra

bujii bkr 7 ekc, fise noi Beru, am pus si astea... Cabluri noi la corpurile de amestec

Lista e intreaga, nu imi reamintesc eu toate...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neața la' lume! Mi'a intrat în cap sa upgradez farurile și sunt curios .. voi ce beace ați folosit & recomandați . In principiu as vrea parca halogene . La trotineta mea  K1200r intra H7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 minute, TeDy 'M a spus:

 

As "schimba.o" doar cumparandu.i INCA o sora geamana 

Fratica, schimba si tu mobra daca vrei alceva. Ce rost are sa investesti in alta sora ? Nu e la fel ? Rezolvarea e 1200 sau 1250. Stiu.....ca nu ai incredere, e scumpa, dar umbla la pusculita ca ai bani ! Zgarcitule !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Phuuu, nu vreau chiar autobuze ca ies la tura si cu alti motoristi.

Modelele 12xx, deceniul I-II--- le las pt altii, mai degraba retrogradez😂cu anii catre Triumph

Iar prima motivatie adevarata e ca nu vreau sa depind de diagnoze si abonament la " doctor"

LUV, ai asa ceva pe motor? Vad ca mai mult sunt citate LT.urile si din pacate problema expeditiei.

nu stiu cu instalatil

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Buna ziua,

 

Pun si eu o intrebare.

BMW-ul meu R80 tremura la plecarea de pe loc cand e mai putin turat de 1800 - 2000 de ture (motorul la temperatura nominala) --> Este normal un asemenea comportament pentru un boxer?

 

Aparent, tehnic este impecabil, bujii noi, carburatoare curate si sincronizate+garnituri inlocuite, filtre, uleiuri etc...totul nou.

Tinuta numai la interior si utilizata cu responsabilitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Papa_Bear a spus:

Buna ziua,

 

Pun si eu o intrebare.

BMW-ul meu R80 tremura la plecarea de pe loc cand e mai putin turat de 1800 - 2000 de ture (motorul la temperatura nominala) --> Este normal un asemenea comportament pentru un boxer?

 

Aparent, tehnic este impecabil, bujii noi, carburatoare curate si sincronizate+garnituri inlocuite, filtre, uleiuri etc...totul nou.

Tinuta numai la interior si utilizata cu responsabilitate...

O compresie i-ai luat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. 

Compresia este buna conform masurarii si ambreiajul aparent ok.

 

Intrebarea mea este cat trebuie turat un boxer ca sa plece frumos?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca va intrebati cum arata uleiul in grup, cand merge, am gasit asta care mie cel putin imi pare interesanta:

 

 

 

Si nivelul se vede cum creste, de cand e rece pana ce merge, se incalzeste si creste; drept ii ca se si aereaza, ca Milka, dar clar se si dilata de la frecare/caldura.

Acu cativa ani am facut un test, am bagat un recipient de plastic inchis etans cu niste ulei in el, 2 parti ulei 8 parti aer, si l-am lasat in cuptorul cu microunde cateva secunde. S-a incalzit, si uleiul, si aerul, si  recipientul s-a intarit considerabil fata de cum era inainte de a-l baga in cuptor.

 

De aia... tineti minte, is doar 180ml nu 220 in grup :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa nu mai bagi recipiente inchise in microunde. Zic eu ca este un sfat pertinent.

La experimentul tau se aplica legea gazelor cu PxV/T = constant si iti plesneste bidonul in cuptor de freci la el o luna sa scoti uleiul de prin toate gaurelele. Bidonul era tare de la presiunea aerului incalzit, nu de la uleiul umflat.Mai aveai sansa sa iti sara si dopul, chestie care desi nu ai zice poate sa te raneasca.

 

Nu am ascultat ce spune nenea in film. Am vazut filmuletul si am citit ceea ce ai scris.

Uleiului ii creste volumul din cauza "efecului Milka" cum simpatic l-ai numit.

Coeficientul de dilatare al uleiului este 0,0007  1/K (unu pe Kelvin) adica daca il incalzesti de la 0 la 100 grade Celsius se dilata de la 100 ml la 107 ml, ceea ce nu se vede la o demonstratie precum in film.

Daca s-ar dilata asa cum crezi, la modul ca se dubleze volumul ar fi un dezastru  pentru ca ar insemna ca i se injumatateste densitatea si se duce draqu ungerea.

Daca bagi 180 sau 220 ml tot aia este.

Ceea ce poate influenta o cantitate mai mare de ulei este, desi pare ciudat, racirea pieselor care se freaca. Daca pui mai mult ulei nu se asigura un debit suficient de ulei catre zona de racire - acea placa cu aripioare de pe carcasa diferentialului - si risti sa se supraincalzeasca.

La fel si la rulmenti: exista stiinta de mecanicilor de bordura care spun: pune domne vaselina acolo sa fie, ca sa se unga.

Eroare, poti gripa un rulment in acest mod neasigurand circulatia vaselinei prin rulment si transferul caldurii catre camasa exterioara.

Exista recomandari privind gradul de umplere cu vaselina al rulmentilor in functie de tip, utilizare etc si le gasesti prin manualele producatorilor, de ex SKF.

E o stiinta care te invata chestiile astea, se numeste Tribologie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca m-ai facut sa rad de cu bunã dimineatã :)

Am specificat, ca se incalzea si aerul, si uleiul, si bidonul s-a intarit. Nu am zis ca s-a intarit NUMAI ca s-a incalzit uleiul, clar ca mai mult din cauza aerului. Si daca stai sa te gandesti, intr-un grup de 1200, mai mult volum ai de aer si mai putin complementul lui de ulei, si, intr-un fel, experimentul meu reflecta functionarea unui grup, dpdv al volumelor.

 

Acuma... grupul de 1200 nu are nimic special ca sa il raceasca, in afara de carcasa. Transferul de caldura prin contact, are randament mai bun decat prin influenta, adica, daca ai avea mai mult ulei, s-ar raci mai bine decat daca ai avea mai putin. Asta si ce ai zis tu mai sus, cu care is perfect de accord, ca uleiul se dilata mai putin decat aerul, ma fac sa ma intreb: de ce or fi scazand astia volumul de ulei?

 

Cu ce nu is de accord e "Daca bagi 180 sau 220 ml tot aia este.". Grupul ala e inchis etans, cand scoti senzorul de abs, se aude un fssss, care cred eu ca poate sa fie intr-un sens sau altul din incinta, in functie daca il scoti cand e cald sau rece grupul.

Is de accord ca, cantitatea de ulei trebuie pusa fix cu un scop anume, nici prea mult, nici prea putin. Ca ar fi putut sa il umple ochi, sa ii faca o gaura de aerisire care sa duca printr-un furtun, intr-un soi de vas de expansiune elastic, ca la instalatia de incalzire intr-o casa.

La grupul de 1100/1150 (is identice) incinta nu mai e inchisa etans, presiunea din el e tot timpul cea atmosferica. Da si acolo poti baga pana la un nivel numai ulei, si nivelu ala e numai oleaca peste rolele/acele rulmentilor de pe pinionul de atac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare postez si aici ce-am postat pe cel dedicat BMW K1200s, poate stie cineva :

 

"

Salutare,

Imi incerc norocul si cu postarea aici.

Dupa ce am inlocuit placutele impreuna cu @iaco la aceleasi motorete (k1200s) prin acelasi procedeu ma tot lovesc de o problema si nu stiu daca e din cauza asta sau pur si simplu a aparut din senin.

Pompa frana abs/servo  nu bazaie de fiecare data cand pun contacu , adica practic nu porneste ( din manual spune ca daca ai 4 clipoceli pe secunda a becului abs din bord, lucru care se intampla, inseamna ca pompa nu isi poate face "self diagnosis". Problema dispare la plecarea de pe loc si oprirea martorului abs din bord si frana functioneaaza perfect. 

Am incercat tot felul de proceduri sa reproduc aceasta problema dar e pur si simplu random, cand bazaie(porneste) la zece contacturi puse, cand nu mai porneste dupa ce opresc motoru si pornesc iar, e random.

Gasisem un patern cum ca daca o tin dreapta si nu pe cric, porneste (dar n-a fost de fiecare data asa) precum si daca pun contactul cu maneta de frana trasa  nu porneste pompa (adica nu se aude bazaitul ala).

La @iaco bazaie de fiecare data si becul abs functiooneaza in parametrii.


MA tog gandesc ce ar putea sa fie , daca exista vreun senzor undeva care e dereglat si un functie de cum il gaseste in momentu ala porneste sau nu pompa .

 

Poate v-ati lovit de problema sau poate ati citi pe undeva.

 

Merci ."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei ceva amuzant iata aici poveste: in 1999 reusesc sa strang bani sa iau un cuptor cu microunde. A doaua zi duap ce l-am adus acasa, venind de la munca o gasesc pe soacra-mea, care de altel este soacra de vis a oircui, suparata si aproape plansa si ma anunta cu o voce tremuranda ca ea crede ca astricat cuptorul. Ea a dorit sa gateasca ceva la cuptorul cel nou si a ales in mod nefericit sa faca oua ochuri. Bai nene, cand au explodat ouale, mai precis galbenusurile, s-a umplut cuptorul de galbenus intr-un asemenea hal ca si in zua de astazi (cuptorul fiind la birou acuma) mai gasim cate o aschie de gabenus printr-o cuta a cuptorului 😂

 

Cand am spus ca 180 sau 220 ml tot aia este, m-am referit la dilatarea uleiului care este nesemnificativa si practic tot 180 sau 220 ml vor fi.

 

Legat de transmisia finala si cantitatea de ulei: asa cum am spus mai mult sau mai putin ulei decat ce a spus (socotit) producatorul poate fi rau.

Mai putin ulei este posibil sa asigure o circulatie mai rapida si mai eficienta a uleiului favorizand astfel o racire mai buna a pieselor din reductor.

 

Normal si foarte bine ca transmisia finala sa nu fie etansa. Dar bag seama ca asta este o apucatura a injinerilor din Germania sa nu mai faca reductoare ventilate. Or fi invatat toti dupa acelasi curs 😂

Eu ma tot lupt cu niste furnizori nemti si le explic ca ar fi bine sa puna un buson de ventilatie la niste reductoare care functioneaza in regim greu si intens. Nu stiu ce i-a apucat si de la o vreme reductoarele - varianta noua modernizata - vin etanse si drept urmare cand se incalzesc, mai ales ca unele lucreaza in exterior la soare, iese uleiul din reductoare pe la simeringuri si intra in motoarele electrice. Intrucat nu am avut cu cine (fix ca in reclama romaneasca) sa ma inteleg, am pus mana pe bormasina si le-am dat cate o gaura micuta si discreta de 2 mm. De cand am facut asta am rezovat problema scuipatului de ulei pe la simeringuri.

 

Astia de la BMW au facut tot felul de ''inovatii'' la modelul 1200 pe care eu le consider contra ingineriei, dar sunt evident benefice pentru vizite dese si scumpe in service.

Printre acestea este eliminarea rulmentului radial-axial (zis conic) si inlocuirea lui cu unul radial - solutia constructiva este cu totul alta.

Nu consider ca este bine ca transmisia finala sa fie fara buson de ventilare, iar asta este alta chestie cu care eu nu sunt de acord. Goldwing-ul are ventilare.

 

@Ribo Exista fenomene care se intampla numai in cosmos iar pe pamant o data la o mie de ani. S-o fi implinit mie de ani fix la motorul tau 😂. Daca ABS-ul este functional e bine.

Din ce an a mobra?

La R1200RT problema cu ABS-ul tembel a fost rezolvata incepand cu 2006, nu stiu daca si la K1200 era acelasi model de ABS cu aceleasi probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra este din 2005, modelul cu generatia 1 de pompe. E destul de dubios ca nu seamana comportamentu cu cealalta motoreta.....si ceva e sigur la mijloc. Adica din cate inteleg nu poate sa isi faca diagnoza in timp util si nu inteleg de ce si in ce imprejurimi .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...