Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cel cu care am lucrat avea saibe de Al si cupru si o-ringuri, este mecanic la Opel, cred ca se gasesc la magazinele auto

de unde ati luat saibele de aluminiu pentru surubul de scurgere ulei motor si grup ? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bmw r1100 rt 64614km din 97

Pierde ulei si nu știu exact pe unde.

Atașeze niște poze poate găsim problema împreuna.

Cine a mai întâlnit problema? Se schimba la km. astia garniturile de chiuloasa?post-18814-0-67780600-1399540527_thumb.jpg

post-18814-0-38334000-1399540611_thumb.jpg

post-18814-0-86982900-1399540640_thumb.jpg

post-18814-0-47992800-1399540678_thumb.jpg

post-18814-0-95501900-1399540710_thumb.jpg

post-18814-0-93504200-1399540774_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, e normal la km astia? Nu merge cu silicon special care rezista la temperaturi înalte? Câte grade e acolo?

 

Pe stânga se umezeste, pe dreapta ... Curge chiar... O garnitura e 60 EUR...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. e posibil sa nu fie reali km.

2. e un fier, chiar daca sunt reali km, lui bigfoot i-a picat nu stiu ce pe la grup la vreo 30k km, la mobra mult mai noua, deci se poate intampla orice.

3. de ce sa carpesti? Ia garnitura si schimb-o daca ea e vinovata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ?

 

Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobră touring de 17 ani cu 65k km ... Dacă tot ai dat un ban pe o motocicletă serioasă, de ce vrei să umblii cu măgării pe la garnituri ?

 

Problema vine de la faptul că este un motor în 2 timpi, după cum e prezentat la semnătură :rusinica:

Pai din cauza ca vroiam sa cumpăr parbriz (200)si gume noi (190)nu sa dau 125 plus manopera pe garnituri...

Asta e... O sa va urmez sfatul.. Da ce e cu aia doi timpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la garnitura dintre cilindru si blocul motor, garnitura de chiulasa e putin probabil sa se fi slabit in asa hal incat sa pise ulei, desi e posibil si acolo daca pasajele de ulei sunt in colturi sau foarte in margine.

 

Nu ai ce silicon sa pui, o schimbi si gata, oricare din ele, eu as recomanda sa le schimbi pe amandoua.

 

O carpeala rapida ar fi sa scoti capacul chiulasei si sa vezi daca mai poti sa strangi cam 1/4 ture cele 4 sau 5 prezoane ale chiulasei/cilindrului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, pare sa fie garnitura de chiulasa. Spala-l si mai da-te cu el, verifica in 10 km pe unde curge iar proaspat ;)

d'accord...si dupaia cu degetul daca verifici o sa vezi relativ usor pe unde scapa...ca raman urme de ulei pe deget...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io zic, pe persoana fizica, ca daca erau garniturile de chiuloasa, si zici ca pisa una din ele, motorul nici numai tragea. iti dai seama ca compresie mai ioc.

as merge si eu pe cele doua sfaturi:

1 - curata bine de tot, mergi un pic sa se incinga (fara viteze mari sa nu se prelinga), dupa care verifici exact.

2 - pune mana pe o dinamometrica si restrange toate suruburile la care ai acces. - la mine curgea pe la capacul din fata (unde e senzorul hall), si am constatat ca toate suroabele erau slabe.

bafta.



revin, daca nu trage bine, si tot esti la dinamometrica, sa verifici si strangerea bujiilor. just a thought.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Google imi spune ca e o problema cunoscuta. De exemplu:

http://www.bikersoracle.com/rs/forum/showthread.php?t=5414

Si aparent exista un tip de garnitura noua care rezolva problema. Dar in deiverse surse se recomanda intai 're-torque' la prezoane. Adica, slabit un pic (1/4 de tura), si strans la cuplu indicat.



io zic, pe persoana fizica, ca daca erau garniturile de chiuloasa, si zici ca pisa una din ele, motorul nici numai tragea. iti dai seama ca compresie mai ioc.

Nu neaparat, pe langa etansare de cilindru, garnitura trebuie sa etanseze si treceri de ulei, cu si fara presiune. Daca bua se dezvolta la o trecere de ulei, motorul merge bine, compresie poate sa fie inca ok.

140.jpg

 

la guzzi umezeste un prezon cu ulei, dar merge fara probleme. Si eu am un pantof murdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un posesor de japoneza cunoaste in amanunt muuuultele probleme BMW va dati seama!

 

Pai tocmai de aia e posesor de japoneza si nu de strutocamila cu roti. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa schimbi la BMW garnituri-ambreiaje-piese in cutie si grupuri cate am schimbat eu,atunci poti discuta.Aici nu exista iarna si motocicletele predomina.Am avut si boxer,nu mai vreau.

Editat de Indian73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand fac jocul supapelor e suficient sa fie motorul la poziția OT?

Fiecare cu ce are...între timp a venit tovarășul cu Mobra din poza sa m-a tachineze, mi-a explicat ca de aia are Honda, eu l-am invitat in Croația la toamna si la anu in Gibraltar ...;) A spus ca se mai gandeste:))))))

Nu e cea mai fiabila dar e confortabila si sigura. :)

post-18814-0-74278100-1399855335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ajunge sa stranga la cuplu. sper pentru el. :)

Am comandat garniturile si ...

 

probabil ajunge sa stranga la cuplu. sper pentru el. :)

Am comandat garniturile si ...

post-18814-0-25236000-1399930092_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frati bavarezi,

 

Inainte de a sti ca vand RT'ul, am cumparat 5 bujii (una de rezerva), drept pt care acum le vand. Este vorba despre NGK DCPR8EKC, adica exact ce vine ca prima specificatie standard pt RT. Daca se mai potrivesc si pe alte modele, astept sa zica cei care se pricep sau stiu cu certitudine. Pret 150RON pe toate 5. Trimit prin curier fara probleme. Contact - 0745159433

 

Am uitat, am si o curea de alternator Continental, la fel de moua ca si bujiile. 50RON (e cel putin 80 prin magazine, nu mai vorbim de reprezentanta)

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai spor la treaba atunci!

Pentru reglaj supape e suficient sa aduc motorul la ot sau sa găsesc punctul unde nu se mai mișca supapele?

Merci anticipat!

 

Prima etapa , reglaj supape e gata. (Nu au ajuns garniturile-40 bucata)porneste la fel dar se aude mai bine.

Întrebări si sugestii sunt binevenite, sa nu uitam utilitatea acestui forum.

(Pentru Ciprian si nu numai ,sunt pozele)

post-18814-0-90721000-1400098835_thumb.jpg

post-18814-0-56753800-1400098865_thumb.jpg

post-18814-0-08866900-1400098907_thumb.jpg

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Axul cu came se aduce la punctul la care se misca culbutorii, miscand cu mana se poate simti fooarte foarte fin acel joc. (supapele nu mai sunt actionate).

 

Cu niste lere normale nu mergea, trebuie sa fie speciale pt BMW?

Editat de Mikulas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   1 membru


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...