Bigfoot Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 (editat) Salut, De ceva timp nu am mai mers cu boxerul 1170cmc, l-am scos din garaj, schimbat ulei, la BMW i-au schimbat cureaua de alternator bujii, o garnitura una alta, tipic pt 40.000km cat are acum moto. Anvelope noi are Pirelli Angel GT deci este la zi sa zicem si intretinuta. Acum ce ma deranjeaza pe mine este consumul (eu sunt scartar rau cand vine vb de consum). La un drum Bucuresti-Poiana Brasov solo legal ia 4,8% si in bataie de joc pe Cheia sa zicem ia un 6,5-6,8% dar asta in 2-a si 3-a in limitator deci are o scuza consumul. Bun, acum daca e sa merg cu sotia si bagaje laterale, consumul incepe de la 8% si ajunge pe la 10,7% pe DN1 B-Poiana BV, daca o mai ciupesti asa unde se poate. Voua va consuma in halul asta in DUO? Nu e cam mult? Voi scoateti macar un 8-9% in DUO cu 1200cmc? Ok nu suntem noi la fel de aerodinamici ca si o masina dar totusi cu masina mai mult de 6,9-7% in Ro nu scot oricat de agresiv as conduce extraurban. Editat August 18, 2017 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 18, 2017 Admin Share Postat August 18, 2017 Consuma foarte mult, chiar daca este naked, cu doua pesoane etc. Incearca sa schimbi filtrul de aer, presupun ca ai facut consumul de la plin la plin. PS:Vorbeai la un moment dat de 330d, era seria 3? Ce cutie avea si cat iti consuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 (editat) Da, corect nu am luat in considerare filtrul. Referitor la masina da 330d sedan din 2010 cutie manuala 6 trepte. 5,4% daca mergi legal 6,3% daca merg legal si o mai ciupesc unde se poate, 7% daca efectiv imi bat joc de ea. Irelevant daca este 1 persoana in masina sau 4 persoane. Weekend-ul trecut Bucuresti-Craiova-Portile de Fier, Baile Herculane, Cascada Bigar, Anina, Resita, Parcul Semenic, Valea Cernei, Targu Jiu, Horezu, Ramnicu Valcea, Pitesti- Bucuresti 1140km cu statia pe masina si distractie cat cuprinde unde era liber 7% sau 380ron. Daca as face acelasi traseu cu moto si sotia.... ajung la 600de lei. Editat August 18, 2017 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Imi pare ca iti consuma mult si cand mergi singur. Ce as face, e sa mergi la cineva care are un GS911 sa vezi graficul la sonda lambda, daca functioneaza cum trebuie. Tre sa faca ceva de genul /\/\/\/\/\/\/\/ destul de repede. Daca nu face asa, posibil sa fie una sau ambele stricate, de aia un grafic e elocvent. Alta problema des intalnita, care nu o constientizezi, pentru ca se intampla treptat in timp, sunt bobinele de inductie. Daca ai cu cine face un swap, incearca alt set, sau cumpara altele doua noi, is cam 100 eur bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 (editat) Ms frumos Dan. Este cineva cu GS911 prin Bucuresti sau IF, PH. Chestia cu bobinele pare plauzibila. Chiar daca am inmatriculat-o prima oara in 2009 ea pe hartie este de fabricatie 2007. Editat August 18, 2017 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Salutare. La RT-ul meu 2006 tocmai am aflat ca are SERVO FRANA. Si nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma intristez. In cartea service din Germania apare ca e schimbata unitatea abs in 2014. Functionea perfect doar ca ma enerveaza cand stau pe loc in panta si tin mana pe frana se aude un bazait continuu. O fi normal ? La voi e la fel ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Din 2006 incolo au renuntat la unitatile cu servofrana. Ii ceva frumos, mie unul imi place cum se simte. trebuie doar sa schimbi lichidul de frana la maxim 2 ani sau 20k km, care vine mai repede, si nu o sa ai probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Mersi Dane. Si mie i-mi place cum se simte. Finuta la apasare si raspuns foarte promt. Mult peste 1100-le ce l-am avut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Functionea perfect doar ca ma enerveaza cand stau pe loc in panta si tin mana pe frana se aude un bazait continuu. O fi normal ? La voi e la fel ? Da. Este motorașul de servo. Mie nu-mi place. Complexitate mare pentru câștig redus/neglijabil și feeling redus în manetă. Nu degeaba au renunțat la sistem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Si nu stiu daca sa ma bucur sau sa ma intristez. Asa cum ti-a spus si Dan, au renuntat repejor la sistem. Deci nu e neaprat motiv de bucurie Dar nici nu e o problema... » Post actualizat in 21 Aug 2017 12:50 Complexitate mare pentru câștig redus/neglijabil și feeling redus în manetă. Nu degeaba au renunțat la sistem. Tocmai de aceea in anunturile de vanzari prin Germania si Austria (probabil si in alte parti) vezi specificat la alea mai noi ca "e modelul fara servo", ca fiind ceva pozitiv. » Post actualizat in 21 Aug 2017 12:53 trebuie doar sa schimbi lichidul de frana la maxim 2 ani sau 20k km, care vine mai repede Din context inteleg ca este vorba de cele cu servo la care recomanzi schimbarea lichidului... dar la celelalte? P-aici nu iau ITP la masina daca nu schimb la 2 ani iar la moto, pt ca fac si ceva km, in fiecare an. Ma rog, io l-as tine doi (dar nu mai mult) dar nu stau sa ma cert cu ei ca zic ca au masurat "punctul de fierbere"... si pana la urma e viata mea si nu merita niciun risc. » Post actualizat in 21 Aug 2017 12:57 Voi scoateti macar un 8-9% in DUO cu 1200cmc? N-am scos atat de mult niciodata, nici macar cand merg cu sotia pana in Croatia, ceea ce inseamna si cutiile extinse, dar numai autostrada si mers chiar tare. Iar astea sunt cam toate conditiile pentru un consum maxim ma gandesc. Inteleg totusi ca single iti consuma normal... asa mare diferenta cand iei si pasagera? Sa inteleg ca ai cresterea asa mare doar cand este in sarcina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 Va multumesc pentru opinii. Sa nu uitam ca majoritatea masinilor sunt echipate cu servofrana. Si nu prea au probleme. Sper sa nu fiu ghinionist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 » Post actualizat in 21 Aug 2017 12:57 N-am scos atat de mult niciodata, nici macar cand merg cu sotia pana in Croatia, ceea ce inseamna si cutiile extinse, dar numai autostrada si mers chiar tare. Iar astea sunt cam toate conditiile pentru un consum maxim ma gandesc. Inteleg totusi ca single iti consuma normal... asa mare diferenta cand iei si pasagera? Sa inteleg ca ai cresterea asa mare doar cand este in sarcina? La mers de pensionar in duo adica maxim 130km/h unde se poate, consuma 8% pe Cheia nu ii place doar pe DN1. Daca o mai ard dupa unu cu statie pe masina 150-180 unde se poate( adica 50-60km per total ) in rest la bun simt direct 10% clar. Sotia are 1.80m si pe R sta inalt, mult deasupra mea . Bucuresti-Brasov pe DN1 maxim este tot ceea ce am facut in duo, 1 singura data pe Cheia dar mi-am luat palme, atunci am scos +10% , 10,7%.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 21, 2017 Share Postat August 21, 2017 (editat) Vlad, nu conteaza prea mult cum ai sistemul de franare, cu sau fara servo motoare, conteaza calitatea lichidului de a se degrada in timp. Daca te uiti, ala din spate se innegreste parca mai repede ca si ala din ghidon, nu am reusit inca sa imi explic di' ce. Da nu aia e problema, problema e ca se zahariseste cumva, face un fel de drojdie in suspensie si aia nu e neaparat in avantajul mobrei Vasili, servofrana la conserva nu e ca si servofrana la a ta. La masina e cu vacuum, intr-un fel seamana cu vacuumul care il fac mobrele astea in chimir ($) ... Editat August 21, 2017 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styuk Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 cine are alarma BMW si poate sa ne impartaseasca cateva impresii: se aude tare/ nu se aude, se armeaza/dezarmeaza de departe/aproape, este plug&play, merita comandata una de pe ebay sau cumparata o alarma de la noi? meerci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) Hai să-ți zic eu cum ma împac cu a mea. De auzit se aude tare, de armat e setata sa se armeaze la 20sec după ce opresc motorul sau scot cheia din contact. Pt dezarmare trebuie sa stau f aproape de motor (gen 2-3m). Sensibilitatea este buna și nu am probleme gen sa'mi porneasca atunci când trece vreo masina pe lângă sau când ploua. La restul întrebărilor nu m'as baga sa îți răspund pt ca nu sunt în cunoștinta de cauza. Per total eu sunt f mulțumit de ea și o recomand. Editat August 22, 2017 de SyDemon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 22, 2017 Share Postat August 22, 2017 (editat) cine are alarma BMW si poate sa ne impartaseasca cateva impresii: se aude tare/ nu se aude, se armeaza/dezarmeaza de departe/aproape, este plug&play, merita comandata una de pe ebay sau cumparata o alarma de la noi? meerci! La vechiu motor am avut Scorpio Sr i900r. Alarma cu senzor de perimetru, senzor de soc si pager. Foarte multumit de ea, am folosit-o aproape 7 ani. Acum-s in cautare de o alarma noua, dar deocamdata inclin tot spre Scorpio. Editat August 22, 2017 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 25, 2017 Autor Share Postat August 25, 2017 Salutare, Pt a reconditiona( reumple) preload -ul la telscopul spate ce fel de ulei se foloseste? (am gasit ceva hydraulic jack oil pe net. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Ulei de cutie bag eu, 80w90 Castrol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 25, 2017 Autor Share Postat August 25, 2017 Dan ulei de furca 10w nu este bun? am auzit cine a bagat asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Eu am pus ulei de motor 20-50 Castrol. Si dupa 3 ani cand am verificat, arata perfect si a functionat perfect. Si tot de ala am reschimbat (ce-am avut). Acu na, daca tot comanzi pune ceva specific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 27, 2017 Share Postat August 27, 2017 La vechiu motor am avut Scorpio Sr i900r. Alarma cu senzor de perimetru, senzor de soc si pager. Foarte multumit de ea, am folosit-o aproape 7 ani. Acum-s in cautare de o alarma noua, dar deocamdata inclin tot spre Scorpio. Salut, Vezi si Starlink cu tracker GPS. Cu putin efort se pot programa sa iti logheze pe un site rutele tale (free tracking). Doar cartela de net te costa. In plus cum costurile sunt OS si in EU - poti sa folosesti facilitatea si acolo. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat August 29, 2017 Share Postat August 29, 2017 Vad pe strada din ce in ce mai multe BMW-uri. Si vad ca nu a mai facut nimeni o intrunire specifica. Personal de la ultima intrunire facuta de Dan Cata am venit mult mai relaxat decat am fost anul asta in concediu la mare, de unde am venit cu capu mare de la atata fosnet si galagie. Nu cred ca cine are un bmw si are timp liber nu ar veni oriunde in tara asta sa petreaca 2 zile la o pensiune ochioasa cu un traseu interesant si o muzica buna mai in surdina, cu un vin nobil sau o palinca cu margelute. Care e explicatia ? Nu mai au rost aceste intruniri si am ramas eu nostalgic ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat Septembrie 2, 2017 Share Postat Septembrie 2, 2017 Eu am participat la toate intilnirile BMW Camp, chiar daca nu a stat la toate peste noapte, frumos, linistit, locatii deosebite, din pacate organizatorul traditional s-a suparat si nu mai vrea complicatii. Daca se ofera cineva sa preia organizarea ar fi foarte bine, iar eu pot ajuta, sper sa reluam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
napoleon Postat Septembrie 7, 2017 Share Postat Septembrie 7, 2017 Am o intrebare pt posesorii de BMW 650 CS Scarver: Ce dimensiune au anvelopele la modelul asta? Pe unele site-uri apare fata 100 si spate 130, pe altele 110 fata si 160 spate. Si ceva pareri ale posesorilor de CS ar fi binevenite, ca nu am apucat sa incalec pe vreuna. Avantaje/dezavantaje la modelul respectiv. Cureaua am vazut ca costa 300 de euro, asta ma cam sperie sincer. Am un Kawasaki ER 5 in momentul de fata, nu am probleme cu el , dar parca as incerca si altceva dupa 9 ani cu acelasi motor si 47000 de km facuti. Specific ca nu am pilotat alte mobre in afara de a mea, deci nu stiu cum e pe monocilindru, tricilindru sau 4 in linie. Un amic cu care am vb zicea ca o sa fiu dezamagit, ca vreau cu 1 cilindru, ca nu-s fiabile, ca merg inapoi de la 2 cilindri la 1, ca au vibratii mari astea, etc. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Am o intrebare pt posesorii de BMW 650 CS Scarver: Ce dimensiune au anvelopele la modelul asta? Pe unele site-uri apare fata 100 si spate 130, pe altele 110 fata si 160 spate. Si ceva pareri ale posesorilor de CS ar fi binevenite, ca nu am apucat sa incalec pe vreuna. Avantaje/dezavantaje la modelul respectiv. Cureaua am vazut ca costa 300 de euro, asta ma cam sperie sincer. Am un Kawasaki ER 5 in momentul de fata, nu am probleme cu el , dar parca as incerca si altceva dupa 9 ani cu acelasi motor si 47000 de km facuti. Specific ca nu am pilotat alte mobre in afara de a mea, deci nu stiu cum e pe monocilindru, tricilindru sau 4 in linie. Un amic cu care am vb zicea ca o sa fiu dezamagit, ca vreau cu 1 cilindru, ca nu-s fiabile, ca merg inapoi de la 2 cilindri la 1, ca au vibratii mari astea, etc. Multumesc. Scarverul are o bicicleta super in schimb motorul e un gunoi, nu are putere. Zici ca trage sa moara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.