NaeL Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 Kappa e un fel de givi putin mai ieftin. Reperele sunt aproape identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 United Motors cica ar fi importatori Givi http://www.unitedmotors.ro/echipamente/51-givi/ multumesc! nu au modell respctiv. am gasit pe Louis la 30 de coco am nevoie pt un topcase Givi Maxia de 52 de litri, pt care il am la Africana, cu tot cu portbagaj metalic sa pot sa mai pun cateceva acolo , ca sa fie bine mai ramane sa caut cd player care sa se potriveasca in locul radio-casetofonului original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 da-mi si mie un link la ce ai gasit cu 30 ca parca nu-i 100,...! si cu radiocasul original ce faci?, m-ar interesa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 da-mi si mie un link la ce ai gasit cu 30 ca parca nu-i 100,...! si cu radiocasul original ce faci?, m-ar interesa http://www.louis.de/_20f1f31863c898f917e46a6d8a4f6e35ab/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023465 cod produs 10023465 radiocaseofonul orginal nu il dau, va ramane disponibil pt alte dati, cazuri de forta majora, numai sa gasesc altul mai nou, cu cd player, eventual usb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 asta-i numai placa, cum o prinzi pe suportul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 asta-i numai placa, cum o prinzi pe suportul tau? direct pe suportul existent, sper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 25, 2013 Share Postat Iulie 25, 2013 sa-mi arati te rog si mie daca-ti iese, eu am incercat si nu prea mi-a iesit, n-am reusit sa prind placa de suportul BMW-ului suficient de sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 sa-mi arati te rog si mie daca-ti iese, eu am incercat si nu prea mi-a iesit, n-am reusit sa prind placa de suportul BMW-ului suficient de sigur acesta e suportul pt Givi monokey : http://www.louis.de/_301f29cb871b5ce2b938294b8a63adfe11/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025895&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_kontext cod produs 10025895 exista si suport dedicat pt BMW R1100RT, dar e 120 de euro, tot pe Louis l-am gasit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 da asa era si cel pe care il gasisem eu dar nu ma lasa inima sa dau atitia bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 26, 2013 Share Postat Iulie 26, 2013 (editat) Pt baietii cu suport monokey. Deja de 1 an am prins o placa monokey pt un GIVI V46. Din pacate trebuie sa procurati o astfel de placa: linkul lui dhamzea. Aveti nevoie de 2 buc platband(am folosit inox), 2 suruburi M6x8cm si de facut la un strung 2 bucse distantier-6cm lungime. Cele 2 suruburi lungi pe care se vor pune distantiere sunt pt alea 2 capete metalice care ies din carena si prindeti 1 buc platband (daca il faceti lung de cca 50 cm, la capatul din dreapta veti avea unde monta si o antena CB) pe care va sta adaptorul GIVI, monokey-ati vazut ca este "fagure". Atentie ca si suruburile astea au o rezistenta la torsiune-eu am folosit 8,8-inscriptionat pe cap surub.Acolo mai jonglati cu o saiba, mai ajustati lungimea suruburilor... Apoi la partea cu manerele alea laterale din plastic, intre ele fixati cealalta buc platband, ca peste el sa fixati partea din fata a adaptorului monokey. Nu se strica nimic fata de original. Topcaseul meu BMW sta in pod cu suportul si suruburile originale. Acum am loc de 2 casti... Am amintit de antena CB pt ca in locul casului va fi statia - are prioritate, mai salvez banutii, punctele... Succes! Daca se vor detalii revin cu poze. Editat Iulie 26, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dhamzea Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 aca se vor detalii revin cu poze. da-ne te rog catea poze, pt a ne clarifica suficient ! eu am o interfata la Africana, am mutat topcase-ul mai in spate , pasagera avand mai mult loc(ca era dolofana...din nascare ) multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Eu am un suport de topcase pr r1150r de la givi .daca il vrea cineva il pot dona .are si placa si prinderile.da nu cred ca merge pe rt1100. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iulie 27, 2013 Share Postat Iulie 27, 2013 Gulag23 erai azi in jur de 9:30-10 in Bucuresti pe str Maria Rosetti langa Rosetti Tower? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ecomelc Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 nu cred ca portbagajul la R e la fel cu cel de RT si tot la bricolat se ajunge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spitfiredragos Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Daca cineva este interesat , am de vnzare o geaca touring de la RED WELL marimea XL, in stare buna si pantaloni aferenti gecii marimea xl. Merg la o persoana de 180 -190 si peste 90kg. Mai am o geaca scurta de la SPOOL foarte buna cu captuseala cu fermoare de prindere pantaloni si pantalonii aferenti. tot marimea XL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Revin cu ceva imagini. Uitasem ca am pus si pe platband transversal din fata 2 distantiere. Lungimea platband trasversal 26cm, e facut mai ingust. Culmea e ca dupa montajele astea s-a rigidizat tare portabagajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Gulag23 erai azi in jur de 9:30-10 in Bucuresti pe str Maria Rosetti langa Rosetti Tower? Nu. De ce intrebi, ai vazut vreun R1100RT albastru? Daca mai stai prin Bucuresti si vrei sa vezi montajul cd player-ului Alpine, mai exact legaturile de la telecomanda, suna-ma (0722.269.225), poate e acasa omul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 In alta ordine de idei hai sa ma laud si eu un pic.mi-am luat un 1200r dohc de vreo 3 zile .ce sa zic e belea.inca isi mentine aceeasi cutie de viteze pe cre o cunoastem cu totii da motorul e diferit.nu mai trage ca un porc de jos ci are vreo 1000 de ture mai lejere dupa care incepe sa traga.ciclistica e un pic diferita avind o roata mai lata pe spate nu mai inchide curba atit de repede ca 1100.ce e cel mai bun lucru e frina combinata.cred ca multe masini nu frineaza atit de bine ,fara sa vb de mobre.in rest are toate accesoriile si functiile (care mie personal mi se par inutile)da asa am gasit-o asa am luat-o.as vrea ca cei care au asa modele sa imi spuna la ce sa fiu atent in utilizarea ei(daca e ceva ce ar trebui spus.sper ca nu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 29, 2013 Admin Share Postat Iulie 29, 2013 Bravo, sa te bucuri de ea.. Am inteles ca R-urile astea de 1200 au cea mai buna ciclistica dintre toate BMW-urile, Bigfoot aici pe forum are una la fel, discuta cu el. Franele combinate sunt intr-adevar dementiale.. Sa ai asfalt sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 S-o stapanesti cu placere! Mi-as lua unu' de asta pt "golanit" singur. Din cate stiu "impartim" acelasi grup, cu aceleasi rapoarte. Cum mai stiu cel putin inca un membru de aici caruia i-a "crapat" rulmentul mare din grup, atentie la orice vibratie nelalocul ei in roata spate - se poate simti ca o bataie sau ca o roata imperfect echilibrata. Litrometrul este similar cu cel de la RT, doar ca ala crapa fara preaviz. Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv! In alta dezordine de idei, am o intrebare pt cei care au senzori de presiune in roti - RDC: constat o diferenta intre valorile afisate pe bord si cele de pe orice manometru de vulcanizare de aprox 0,2. Intrebarea mea este pe care sa-l cred? Pe monometru sau pe senzorul din roata? Sambata la revizie la Brasov eram fericit ca imi afisa pe bord 2,9 si baietii mi-au zis ca aveam 3,2. Problema se traduce si altfel: daca fac presiunea la vulcanizare si manometrul zice 2,9, iar bordul 2,7 la rece si 2,8 cand se incalzeste, eu cand setez suspensia (ESA) pe pilot plus pasager nu risc sa-mi spuna ca am pana? Mai pe romaneste, calculatorul de bord stie ca pt 2 oameni tre' sa am 2,9 dar bordul arata 2,7. Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 S-o stapanesti cu placere! Mi-as lua unu' de asta pt "golanit" singur. Din cate stiu "impartim" acelasi grup, cu aceleasi rapoarte. Cum mai stiu cel putin inca un membru de aici caruia i-a "crapat" rulmentul mare din grup, atentie la orice vibratie nelalocul ei in roata spate - se poate simti ca o bataie sau ca o roata imperfect echilibrata. Litrometrul este similar cu cel de la RT, doar ca ala crapa fara preaviz. Vrem poze cu Regina Alpilor, timp de 3 ani consecutiv! dar nu impartiti: aceeasi ciclistica aceeasi greutate asa ca e cu TOTUL diferita de ceea ce ai tu!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Vechi si nou: Asta ca sa vedeti si cu ce cauciuc m-am intors de pe Transalpina si Transfagarasan. Editat Iulie 29, 2013 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Pai ma gulag23 caucicul ala trebuia schimbat de vreo 2 ani.asfaltul nu are nici ovina Am inteles .multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gulag23 Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 (editat) Pai ma gulag23 caucicul ala trebuia schimbat de vreo 2 ani.asfaltul nu are nici ovina Stiu ca era foarte tocit, am incercat si eu sa aman cat mai mult schimbarea lui. Fac naveta cu motorul la munca zilnic prin Bucuresti si am zis sa trag cat pot de el. Pe curbe, insa, si-a aratat varsta. M-a uimit totusi portiunea aia, unde zici ca e luat cu un cutter. In alta ordine de idei, am constatat un joc destul de mare la roata spate, inclusiv cu pedala de frana apasata. Sapand un pic pe forumurile de afara am tras concluzia ca ar fi bucsile (rulmentii) cu ace de la cardan, cele pe care le vinde DanCata aici si se monteaza ca aici. Intrebarea este daca acesta bucsi sunt cauza jocului CU SIGURANTA sau ar putea fi altceva, ca sa nu cheltui banii de pomana. Editat Iulie 30, 2013 de gulag23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Iulie 30, 2013 Autor Share Postat Iulie 30, 2013 a incercat cineva motorex legend 20w50 sau Bel Ray V twin 20w50 mineral? pana acuma am folosit Castrol actevo dar cand am vazut pretul la Louis( 14 euro/l) am zis sa ma uit si la lte marci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.