Paul G Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 OK O sa caut diagnoza dar nu cred ca o sa gasesc in Bistrita.(Dan Cata)ma potzi ajuta daca vin la Cluj? Daca se poate da-mi nr de tel PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex22_xxx Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Caut sa cumpar un R1200r.Poate ma ajuta cineva cu vre relatie...Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Octombrie 30, 2013 Share Postat Octombrie 30, 2013 Ai incercat la bmw.au si sh-uri .avantajul la ei e ca sunt verificare si masurate in toate locurile .dezavantajul e ca sunt un pic mai scumpe decit piata.fac si bay-back. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Ai incercat la bmw.au si sh-uri .avantajul la ei e ca sunt verificare si masurate in toate locurile .dezavantajul e ca sunt un pic mai scumpe decit piata.fac si bay-back. Un mare avantaj in a cumpara de la dealer BMW este si faptul ca (sper ca si in Ro) primesti si un an garantie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu la SH-uri... nu la AB Baneasa. Doar daca este una de test care mai are inca garantia producatorului sau a avut platita garantia suplimentara anuala, 220 euro parca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Nu la SH-uri... nu la AB Baneasa. Doar daca este una de test care mai are inca garantia producatorului sau a avut platita garantia suplimentara anuala, 220 euro parca... Eu stiam ca garantia este obligatorie prin lege, atata timp cat vanzarea o face o firma. Sa ma insel? Si credeam chiar ca face parte din standardul BMW sa dea garantie la SH, atata timp cat de exemplu sunt luate la buyback si profitul (deloc neinsemnat) include oricum si riscul garantiei. Nu conteaza daca este de test sau nu, atata timp cate are inca garantie (fie initiala, fie extinsa) este valabila. La cea exclusa ar putea, eventual, exista clauza ca prin schimbarea proprietarului se pierde, dar m-as mira. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) KHK, crede-ma, am vrut initial sa imi iau motor de la ei. Cele care sunt provenite din buy-back sunt oferite revizionate, uleiuri/filtre schimbate, eventual placute, gata de drum, dar fara garantie. Doar cele din 2010-2012 mai au garantie de fabrica. Vezi si anunturile BMW-ului de pe pro-bike. La cele care au garantie, este mentionat ca atare, la celelalte nu. Editat Octombrie 31, 2013 de Razvan G Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 KHK, crede-ma, am vrut initial sa imi iau motor de la ei. Cele care sunt provenite din buy-back sunt oferite revizionate, uleiuri/filtre schimbate, eventual placute, gata de drum, dar fara garantie. Doar cele din 2010-2012 mai au garantie de fabrica. Vezi si anunturile BMW-ului de pe pro-bike. La cele care au garantie, este mentionat ca atare, la celelalte nu. Io nu te-am contrazis cu nimic, te cred. Spuneam doar cum mi se pare normal sa fie in realitate si in acelasi timp intrebam cum este la ei. To nu prea inteleg cum nu sunt obligati prin lege, ca persoana fizica, sa dea garantie la revanzare. Dar nu este asa important pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NaeL Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Cred ca sunt vandute in regim de consignatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) Bine zici KHK, ti se pare sa fie normal. Si mie mi se pare ca sunt cetatean european, traind intr-o tara europeana si cred ca nu sunt singurul caruia i se pare. Doar ca pentru toti realitatea este ca aici in RO doar visam la cele de mai sus... Iar legile sunt numai pentru unii muma, pentru cei multi ciuma! Editat Octombrie 31, 2013 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Buna seara, incepand cu saptamana aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de BMW, cu un R1100S din 2002, rosu ca focul si un marait superb, o placere sa il asculti. O poza cu uzina: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina Iti multumesc...si da, e modelul cu servofrana, practic, doar motorul e de 1100, restul, ambreiaj,cutie, transmisie finala sunt de 1150 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rs-rider Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 (editat) Bine zici KHK, ti se pare sa fie normal. Si mie mi se pare ca sunt cetatean european, traind intr-o tara europeana si cred ca nu sunt singurul caruia i se pare. Doar ca pentru toti realitatea este ca aici in RO doar visam la cele de mai sus... Iar legile sunt numai pentru unii muma, pentru cei multi ciuma! Saracii de voi... Editat Noiembrie 1, 2013 de rs-rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Frumos motor.sa te bucuri de el.e e interesant la 1100s caare jantele ,capacele de chiuloasa si din cite vad la a ta si ambreiajul hidraulic cred ca la 1150.cel putin asa se vede de la comenzile de pe ghidon.ca sfat in afara de consumabilele clasice ulei gume lichid frina schimba si senzorul hall.ia unul de la dan cata.ala e singurul care te lasa in drum.vad ca ai si frinele de la 1150 .posibil si servo frina pe mine tocmai m-a lasat ieri in drum spre Constanta ambreiajul...la acelasi model. asta o fi punctul slab la modelele astea? al meu are 60 000 km. sper ca e doar ambreiajul si nu si alte nebunii... a mai patit cineva de pe aici? Buna seara, incepand cu saptamana aceasta am intrat si eu in randul posesorilor de BMW, cu un R1100S din 2002, rosu ca focul si un marait superb, o placere sa il asculti. O poza cu uzina: WP_001053.jpg sa il stapanesti sanatos, apropo ! am mai vazut doar 1 model prin bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 3, 2013 Admin Share Postat Noiembrie 3, 2013 (editat) @alexgrp, ambreiajul este un consumabil. In mod normal duce cam 80-100.000, poate si mai bine, dar uzura lui depinde de masa motocicletei, felul cum pleci cu ea de pe loc si unde-o freci, daca mergi preponderent in oras poate sa se duca si la 30-40.000 (cazul mobrelor de politie) sau 60.000 cum ai patit tu. Daca intr-a 4/a sau a 5/a pui gazul pe ea si observi ca acul turometrului urca in gol, nejustificat, inseamna ca te-a lasat ambreiajul. Editat Noiembrie 3, 2013 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexgrp Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Evident ca este consumabil, dar mie mi s-a parut precoce sa se duca ambreiajul la 60.000; totodata se poate ca motocicleta sa aibe totusi 80.000 si sa i se fi dat km inapoi cand a fost adusa in tara, asta nu am de unde sa stiu, dar tind sa cred ca sunt reali acesti 60k. De plecat de pe loc...plec normal, in niciun caz brusc. schimb pe la 3,500 rpm si de modul de mers...eu am luat-o la 50 000 si am mers vreo 5.000 afara/ 5.000 in oras, deci... intr-adevar, am discutat la un moment dat cu 1 tip de la rutiera si imi spunea ca la ei se schimba in draci ambreiajele...cum ai zis si tu, pe la 30-40.000 Asta cu acul turometrului nu am verificat-o, nestiind "proba", dar 99 % nu urca in gol. presupun ca as fi observat Multumesc de raspuns ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sagetatu Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 pe mine tocmai m-a lasat ieri in drum spre Constanta ambreiajul...la acelasi model. asta o fi punctul slab la modelele astea? al meu are 60 000 km. sper ca e doar ambreiajul si nu si alte nebunii... a mai patit cineva de pe aici? Buna, eu am schimbat ambreiajul la 63 000 si bag mina in foc ca are km. reali. Se pare ca e boala lor. Recomandabil sa nu o mai folosesti ca uzezi mai mult. Va multumesc de aprecieri. Am observat si eu un mic sunet tot din zona ambreiajului, am incercat si nu pati eaza in sarcina, dar se aude asa ca un cloncanit, iar cand trag ambreiajul nu se mai aude, eu tind sa cred ca ca e rulmentul de presiune(banuiesc ca e ca la auto) , dar intrebarea mea e daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si daca e vreun mecanic mai priceput la BMW in Bucuresti nu numai la reprezentanta Va multumesc! Buna, aceeasi tacaneala am avut-o si eu in special cind se incingea la semafor. Se pare ca tot boala lor e (zic unii ca e normal).dar la mine nu a mai dus-o mult si a cedat ambreiajul. Nu are rulment de presiune ca la masina, are o tija ce impinge in placa de presiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 3, 2013 Share Postat Noiembrie 3, 2013 Nu are rulment de presiune in ambreiaj.ala mai mult ca sigur ca e zgomot de la rulmentii din cutie .aia sunt de origine vreo 1100 ron sau skf pe codcred ca vreo 300 ron.acum parerile sunt impartite de care sa iti pui.eu mi-as pune de origine ca daca cedeaza vre unu iti blocheaza roata.daca desfaci cutia schimba si ambreiajul in intregime fara volanta pt ca asta nu se gaseste decit de origine si dureaza 5 zile pina vine.ca prim pas arfi bine sa schimbi uleiul din cutie si grup.intra 800 cu 200 deci 1 l .daca vreunul dintre voi doi are nevoie de mecanic bun cupret rezonabil care a mai facut asta va dau offlinenr de tel.daca va hotariti sa schimbati ambreiajele nu schimbati semeringul de la vibrochen decit daca curge .nu sunt multi care stiu sa-l schimbe.alex ai cumva vreo pierdere de ulei in zona ambreiajului sau de lichid hidraulic de la ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Noul R1200RT LC a fost lansat oficial. Detalii, poze etc pe topicul dedicat seriei BMW de strada 1200. De asemenea a fost lansat si ultimul model asteptat pt. 2014, S1000R - naked bazat pe supersportiva S1000RR. Detalii pe topicul dedicat. (am considerat ca merita topic separat, gama S cu motor de 1000cc fiind total distinsa de ceea ce s-a discutat pana acum). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Alexgrp am uitat sa iti zic ca ambreiajul cind se uzeaza se mai poate trage de el o perioada reglind piulita de la maneta.daca si dupa reglajul asta tot patineaza nu face alte reglaje adica sa il stringi mai mult decit trebuie ca strici si alte chestii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Ce alte chestii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Placa ,furci,pinioane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW-K Postat Noiembrie 7, 2013 Share Postat Noiembrie 7, 2013 Salu, Stie careva cum se aliniaza cutia de viteze cu motorul la un K 1100. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.