Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma intereseaza fundul/partea de jos al unui topcase Vario (GS) daca are careva ramas. Am Partea de sus (capacul) buna, am placa de prindere, dar partea de jos este sparta :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100....

 

De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde...

 

Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi?

 

Ps- e vorba de k1200r sport.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva agata mansonul de cauciuc in capatul de ghidon sau in plasticul diametral opus, unde e cablul de la acceleratie? Cand te dai cu el, se aplatizeaza, poate nu trebuie mult ca sa tangenteze si sa "agate"

Ca are motoras pas cu pas pentru relanti, putin probabil sa fie de acolo, asadar, verifica mansonul sa ravina corect, sa faca "CLAK" ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E primul lucru la care m-am gândit, motiv pentru care forțam mansonul să văd dacă revine la pozitia normală fără a întâmpina vreo rezistență și nu o face, deci nu e asta.

 

O să ies și astăzi să văd dacă face si mai la rece treaba asta. Voi studia cablul de accelerație precum și alte semne dacă apar.

 

Mă gândeam inclusiv pe unde am alimentat în ziua respectivă... Am pus benzina cea mai scumpă cu cifră octanica mare.

 

Dacă persista voi face o vizită la mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal. Din ce an e motorul (K1200Ru). Cele din prima generatie au suferit de multe probleme asemanatoare cu ce ai descris tu, relantiul inconstant si mersul in suturi, mai ales in ture mici, a facut ca BMWul sa recheme multe modele de K1200(S-GT-R) in service si sa le schimbe airboxul - cand se incalzeste se dilata plasticul si impiedica sau ingreuneaza revenirea tijei motorasului pas cu pas care e responsabil de dozajul aerului. Cel mai simplu este sa vezi daca ai airboxul schimbat sau cel original, mai ales daca e un model de dinainte de 2007-2008. Cu toate ca nu stiu daca si la noi in tara se aplica campaniile de recall. Succes.

 

p.s. in alte cazuri, si sunt destul de multe pe forumurile dedicate marcii, problemele au fost de natura software, treaba rezolvanduse printr-un update de firmware.

Editat de m4v3rick
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Modelul este din 2007 și nu cunosc dacă a fost schimbat airbox-ul...

» Post actualizat in 18 Jul 2016 11:50

... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! :(

Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva!

Asa e ! Si eu il admir !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, am luat legătura cu fostul proprietar care mi-a confirmat ca are făcute recall-urile de până în iulie 2013 (vreo 4?)

Nu știu dacă au mai fost și altele!

» Post actualizat in 19 Jul 2016 12:32

Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100....

 

De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde...

 

Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi?

 

Ps- e vorba de k1200r sport.

Mda, face și la rece, dar și la cald treaba asta. Rămâne supraturata preț de câteva zeci de secunde... :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa un pic si vezi daca nu are pe undeva pe unde sa traga aer, in afara de pe unde intra filtrul de aer :)

 

As porni mobra desfacuta de carene, is sigur ca e evident pe unde e scaparea ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09

Am uitat sa specific, cablu nou nu sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine iei pe orginal.Pretul e bun;pe afterm.oricum e peste 100 lei,si tot astepti.Am avut o oferta cu ceva timp in urma dar nu mai stiu de la cine.

La cati km.te-a lasat cablul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina

» Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09

Am uitat sa specific, cablu nou nu sh

http://olx.ro/oferta/cablu-ambreiaj-bmw-r-850-1100-gs-r-rt-96-01-ID5YQii.html#b66d962344

 

Habar nu am de detalii, suna si afla. Dar eu zic sa iei unul OEM :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca trebuie sa pui un link ce duce direct bătrânica de votat, sunt 556 de pagini cu motociclete

 

asa e. linkul meu e corect, doar ca facebook mai da rateuri uneori, nu inteleg de ce.

 

https://www.facebook.com/102491726476652/app/1568305310060920/

» Post actualizat in 04 Aug 2016 06:42

am copiat linkul direct si vad ca iarasi nu merge...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! La ce magazine din Bucuresti sa incerc sa caut o saiba tip "crush washer" ? Imi trebuie neaparat un A8X11.5.

 

Ideal, as prefera sa inlocuiesc toate materialele :-)

 

O-RING - 59.52x2.62

Copper Crush Washer - 24x30x1.5
Crush Washer - A8X11.5
O-RING - 30x2.8
Andrei
Editat de Arminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva idee de ce la boxerele(cel putin modelele mai vechi) se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ? normal ar fi sa apara uzura pe creasta .Nu faceti misto ca nu merg in cerc invers acelor de ceas :crack: .Am vazut mai multe motorete boxer care tocesc astfel anv.

Eu trebuie sa schimb doua roti fata pana se duce spatele! O rezista mai mult daca pun anv cu indice GT?pana acum am folosit Michelin si Bridgestone normale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La toate se uzeaza mai mult pe stana, nu doar la boxere. Drumul are o usoara panta spre dreapta, ca sa se scurga apa. Boxerele sunt neobisnuit de grele in fata, spre deosebire de alte modele, si folosesc cauciucuri uzuale, care se pun pe motociclete mai usoare (de ex un hornet are aceleasi gume ca un r1150rt si diferenta de greutate e semnificativa) In UK se uzeaza pe dreapta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...