NaeL Postat Iulie 14, 2016 Share Postat Iulie 14, 2016 Ma intereseaza fundul/partea de jos al unui topcase Vario (GS) daca are careva ramas. Am Partea de sus (capacul) buna, am placa de prindere, dar partea de jos este sparta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 16, 2016 Share Postat Iulie 16, 2016 Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100.... De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde... Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi? Ps- e vorba de k1200r sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Nu cumva agata mansonul de cauciuc in capatul de ghidon sau in plasticul diametral opus, unde e cablul de la acceleratie? Cand te dai cu el, se aplatizeaza, poate nu trebuie mult ca sa tangenteze si sa "agate" Ca are motoras pas cu pas pentru relanti, putin probabil sa fie de acolo, asadar, verifica mansonul sa ravina corect, sa faca "CLAK" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 E primul lucru la care m-am gândit, motiv pentru care forțam mansonul să văd dacă revine la pozitia normală fără a întâmpina vreo rezistență și nu o face, deci nu e asta. O să ies și astăzi să văd dacă face si mai la rece treaba asta. Voi studia cablul de accelerație precum și alte semne dacă apar. Mă gândeam inclusiv pe unde am alimentat în ziua respectivă... Am pus benzina cea mai scumpă cu cifră octanica mare. Dacă persista voi face o vizită la mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4v3rick Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 (editat) Sal. Din ce an e motorul (K1200Ru). Cele din prima generatie au suferit de multe probleme asemanatoare cu ce ai descris tu, relantiul inconstant si mersul in suturi, mai ales in ture mici, a facut ca BMWul sa recheme multe modele de K1200(S-GT-R) in service si sa le schimbe airboxul - cand se incalzeste se dilata plasticul si impiedica sau ingreuneaza revenirea tijei motorasului pas cu pas care e responsabil de dozajul aerului. Cel mai simplu este sa vezi daca ai airboxul schimbat sau cel original, mai ales daca e un model de dinainte de 2007-2008. Cu toate ca nu stiu daca si la noi in tara se aplica campaniile de recall. Succes. p.s. in alte cazuri, si sunt destul de multe pe forumurile dedicate marcii, problemele au fost de natura software, treaba rezolvanduse printr-un update de firmware. Editat Iulie 18, 2016 de m4v3rick Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 mototehnica lui Tibi, deși la cât de aglomerați sunt, îmi e urât să merg acolo. ... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Modelul este din 2007 și nu cunosc dacă a fost schimbat airbox-ul... » Post actualizat in 18 Jul 2016 11:50 ... mda, din pacate nu mai e cea fost... !!! Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Tibi este un tip cu foarte mult bun simț însă când am timp îi voi face o critică pe aici sper eu cat mai constructiva! Asa e ! Si eu il admir ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Iulie 18, 2016 Share Postat Iulie 18, 2016 Mda, am luat legătura cu fostul proprietar care mi-a confirmat ca are făcute recall-urile de până în iulie 2013 (vreo 4?) Nu știu dacă au mai fost și altele! » Post actualizat in 19 Jul 2016 12:32 Astăzi am făcut din București o tură prin Dobrogea, la intrare în București am realizat că turația la relanti scade ceva mai greu la aproximativ 1.100 de ture cum stă de obicei. Și în sarcină, dar și pe loc/nutru turația scădea până la 1800-1600 și abia după 10-15 secunde se stabiliza la 1100.... De exemplu in orice viteza inferioara în loc să intru într-o ușoară frână de motor, acesta avea tendința să tragă în continuare. Pe liber la semafor am turat ușor și la fel, rămânea ușor supraturat preț de câteva secunde... Ce înseamnă asta? De la ce ar putea fi? Ps- e vorba de k1200r sport. Mda, face și la rece, dar și la cald treaba asta. Rămâne supraturata preț de câteva zeci de secunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 19, 2016 Share Postat Iulie 19, 2016 Desfa un pic si vezi daca nu are pe undeva pe unde sa traga aer, in afara de pe unde intra filtrul de aer As porni mobra desfacuta de carene, is sigur ca e evident pe unde e scaparea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iulie 19, 2016 Admin Share Postat Iulie 19, 2016 Corect, cu furtunasele de vacuum de la injectoare ar putea fi o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09 Am uitat sa specific, cablu nou nu sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat Iulie 26, 2016 Share Postat Iulie 26, 2016 Mai bine iei pe orginal.Pretul e bun;pe afterm.oricum e peste 100 lei,si tot astepti.Am avut o oferta cu ceva timp in urma dar nu mai stiu de la cine. La cati km.te-a lasat cablul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endlessdays Postat Iulie 27, 2016 Share Postat Iulie 27, 2016 E motorul unui prieten, nu stiu cati km are, al meu mai duce mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 Salutare. Stie cineva daca pot gasi un cablu aftermarket pt ambreiaj la 1100 rt? Dan cata nu are si la bmw e 180 lei si vine intr-o saptamana. Mersi. O zi faina » Post actualizat in 26 Jul 2016 11:09 Am uitat sa specific, cablu nou nu sh http://olx.ro/oferta/cablu-ambreiaj-bmw-r-850-1100-gs-r-rt-96-01-ID5YQii.html#b66d962344 Habar nu am de detalii, suna si afla. Dar eu zic sa iei unul OEM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 Salut. Unde în București aș putea să fac un schimb de ulei și o verificare generală la un K1200S rapid (zilele următoare)? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2016 Admin Share Postat August 1, 2016 Service Mototehnica, dar sunt aglomerati. Ar mai fi Cesar langa Obor, nu este specializat pe BMW, dar la un schimb de ulei si o verificare nu este problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 2, 2016 Share Postat August 2, 2016 pentru colegii cu fb, poate ma ajutati cu un vot pentru batranica mea https://www.facebook.com/102491726476652/app/1568305310060920/ scuze de offtopic si multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan G Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Cred ca trebuie sa pui un link ce duce direct bătrânica de votat, sunt 556 de pagini cu motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 4, 2016 Share Postat August 4, 2016 Cred ca trebuie sa pui un link ce duce direct bătrânica de votat, sunt 556 de pagini cu motociclete asa e. linkul meu e corect, doar ca facebook mai da rateuri uneori, nu inteleg de ce. https://www.facebook.com/102491726476652/app/1568305310060920/ » Post actualizat in 04 Aug 2016 06:42 am copiat linkul direct si vad ca iarasi nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arminel Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 (editat) Salut! La ce magazine din Bucuresti sa incerc sa caut o saiba tip "crush washer" ? Imi trebuie neaparat un A8X11.5. Ideal, as prefera sa inlocuiesc toate materialele :-) O-RING - 59.52x2.62 Copper Crush Washer - 24x30x1.5 Crush Washer - A8X11.5 O-RING - 30x2.8 Andrei Editat August 11, 2016 de Arminel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 Are cineva idee de ce la boxerele(cel putin modelele mai vechi) se uzezaza anvelopa fata mai mult pe partea stanga ? normal ar fi sa apara uzura pe creasta .Nu faceti misto ca nu merg in cerc invers acelor de ceas .Am vazut mai multe motorete boxer care tocesc astfel anv. Eu trebuie sa schimb doua roti fata pana se duce spatele! O rezista mai mult daca pun anv cu indice GT?pana acum am folosit Michelin si Bridgestone normale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezamagitoru Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 La toate se uzeaza mai mult pe stana, nu doar la boxere. Drumul are o usoara panta spre dreapta, ca sa se scurga apa. Boxerele sunt neobisnuit de grele in fata, spre deosebire de alte modele, si folosesc cauciucuri uzuale, care se pun pe motociclete mai usoare (de ex un hornet are aceleasi gume ca un r1150rt si diferenta de greutate e semnificativa) In UK se uzeaza pe dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adisis Postat August 11, 2016 Share Postat August 11, 2016 As incerca sa pun o anvelopa Grand touring pe fata sa vad cum rezista,dar nu o sa mai fie acelasi producator si profil ca si spatele care abea daca e la jumate din viata.O fi bine ?o fi rau ?Ati facut careva miscarea asta cu desperecherea anv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.