Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Consumul difera de la motor la motor, tipul de ulei folosit si modul de conducere al agregatului. Eu la un 1200GS 2009, 100K km nu am consum de ulei mai mare de 100-200 ml la 7K km (intervalul de schimb). Adica nu completez nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o sa joasa pilot pentru bmw r1100/1150rt. Mai joasă cu 8 cm din înălțimea, plus un câștig de câțiva cm din faptul că e mai îngustă in zona picioarelor. Cine ajunge jos cu vârfurile va ajunge cu toată talpa. Preț fix 100e, nu are defecte.

IMG_20190405_210256480.jpg

IMG_20190405_210303620.jpg

IMG_20190405_210311159.jpg

IMG_20190405_210329143.jpg

IMG_20190405_210500994.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfaturi pareri opinii,

Ieri am vrut sa montez bateria de motocicleta. Din neatentie am pus protectia pe bateria moto, acel izolator si am  inversat bornele (am pus protectia de la baterie peste baterie iar apoi am rotito in mana fara sa imi dau seama cred). Am dat jos bornele si apoi am montat corect bornele. A pornit motocicleta dar incalzeste borna minus si miroase a ars ca si cand se topoeste ceva ............? Am citit in cartea ei si sub sa are ceva sigurante de protectie. Am desfacut acele sigurante dar par ok, adica nu sunt intrerupte. Ce ar putea sa se arda??? Sau sa se intample. Sa se prajeasca alternatorul? Alternatorul are ceva protectii? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca se incalzeste, sigur ai ceva in scurt. De regula se arde releul care face legatura cu electromotorul. Alternatorul nu primeste curent la pornire si are protectie la incarcare. Verifica si prin instalatii sa nu se fi lipit doua cabluri intre ele in momentul cand ai inversat si sau incins. Te compatimesc. Intr-un final mergi la un electrician bun si remediaza problema ca nu e de joaca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Bod a spus:

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

https://www.olx.ro/oferte/q-far-r1200gs/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.04.2019 at 12:19, Bod said:

Hi there. I have a UK BMW GS1200 2004 here in Romania. I am looking to get the bike registered here. The problem I have is that the headlight needs to be changed. Does anyone have an EU headlight for sale or I can rent(hire) for a few days?

Many thanks

Bod

 

Here you go mate: 200 euros brand new from Boonstra Parts in the Netherlands. I have bought from them myself, they're trustworthy.

 

It's not OEM but it's cheaper and should solve your problem.

 

On 11.04.2019 at 15:15, shpixy said:

 

A căutat omul pe olx, cel ieftin are o problemă și nu ar trece de RAR cu el. Cel scump e cam prea scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 22 minute, TeDy 'M a spus:

cer o parere de la colegii avizati:

http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636

oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai?

daca nu este ceva mai special (desi nu cred), nu este decat o rezistenta variabila care modifica temperatura citita de motor. in acest mod pacalesti motorul ca este mai frig afara si motorul o sa mearga mai bogat. de aici "diferenta" de putere.

 

L.E

Nu ma descurc cu pasareasca asa ca am pus google-ul la treaba: 

"Our PowerJet Controller is very easy to use. 
The PowerJet Controller  itself is very complicated in development and execution! 
The power jet controller has to do several things and measurement at the same time. 
It measures the outside temperature at the sensor, and detects the signal from the original temperature sensor for the original ECU (Electronic Injection Regulator). 
The Power Jet Controller then converts the intake air temperature with the respective correction factor and forwards this signal to the ECU ."

 

deci fix cum am spus mai sus 160E pe o rezistenta variabila :)

 

Editat de styuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb:

Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit?

Asadar sa uit de agregat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, TeDy 'M a spus:

bine bine... Cu construit module electronice nu le am, asa ca mai intreb:

Aduce vreo imbunatatire in mersul mai eficient al motorului, ori e vorba numai de supraalimentare si implicit consum marit?

Asadar sa uit de agregat?

din punctul meu de vedere, orice iti va aduce nu va fi sesizabil...poate doar consumul marit il vei simti la pompa. iarna masina trage mai tare? (motor pe benzina fara turbo) dar consuma mai mult?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, TeDy 'M a spus:

deci pana la urma e numai reclama accesoriul asta. Praf in ochi inaintat de firme mari...daca era chinezarie mai intelegeam

Repet, nu sunt expert. Lucrez doar in domeniu si am mai citit cate una-alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, TeDy 'M a spus:

cer o parere de la colegii avizati:

http://motorsportgoetz.shopgate.com/item/313038313636

oare sa faca treaba asa ceva, chiar sa adauge 10cai?

Am citit si eu despre minunatie. Gargara multa, cifre putine.

Motocicleta cand se gandeste, iar R1100RT inca se mai gandea cu atentie la vremea ei, se face de la cap la coada, de la admisie pina la evacuare. In acest lant orice modificare nu o poti face fara sa fie necesare modificari/ajustari de-a lungul traseului.

Bun, ii dai mai multa benzina cu 10% dar filtrul de aer, galeria de admisie, corpul clapeta-injector, supapele de admisie si evacuare tot alea sunt, evacuarea tot aia este, astfel incat ma indoiesc ca in afara de consum vor creste in mod semnificativ restul performantelor.

Daca vedeai ceva teste facute pe vreun stand mai era ceva, dar asa doar vorbarie. Macar sa vezi ca noxele raman cum trebuie.

 

Si tine minte vorba: mai binele este dusmanul binelui.

Am patit-o de de cateva ori...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

👍 da, am inteles!

Atunci in afara de intretinere, nici alte castiguri/imbunatatiri nu ii mai pot fi aduse RT.ului?

Pe principiul ca o ardere buna, bujiile si o toba "alba" spun multe, un tester Dynojet (ori alt fel), pot face pe undeva?

La a mea apare un delay la prima accelerare, ce sa zic...avans nu are, nici nu stiu ce altceva i.as putea face. Si totusi acum mersul motorului e perfect rotund-relantiul nu fluctueaza deloc stand pe 1000rpm.

Posibil ca asta sa ii fie limitele😅

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara suparare ,lasa motocicleta sa si traiasca linistita batranetile,bucura te de ea asa cum spui ca este ,pare in mintile ei .Incearca sa schimbi daca nu ai facut o  filtrul de benzina din rezervor poate rezolvi problema ta.Mai fa o sincronizare si joc supape si aia e.

Vei cheltui bani pe teste degeaba ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Arunci banii degeaba. Dacă vrei sa investești în ceva cu cap cumpăra pinioanele distribuție de la Dan Cata, apoi cu încă 100 euro cumperi un cip de la John Gemi - caută-l pe Facebook și vezi review uri. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai 90 CP. Nu iti ajung? Mobra este de drum lung, pentru confort, si cei 90 CP mi se par suficienti.

Ai o transmisie finala varianta veche cu rulment radial-axial (zis conic) care nu are moarte.

AI injectie asa ca porneste usor, merge frumos.

Daca motorul merge rotund, consuma cum trebuie, trage corespunzator de ce vrei sa umbli la el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da Silver Arrow, caut mai binele ala de care ziceai😅mancarici de maimuta...

Tinuta din scurt-poate prea...

Joc supape facut primavara trecuta, la fel f. Benzina-in 27000 acum sunt la al treilea, pinioanele vestite cu 900ron le am deja de vreo 6... ba chiar 7 ani. La fel si regulatorul de presiune pus de 3bari. Senzorii Hall, rulmentii toti reinnoiti, Numai pompa de benzina nu am pus.o noua-poate sa iau una paremi.se ca acelasi cod de Audi 80?

Nu m.am uitat la bani...doar ca am vrut sa performeze si sa o intineresc.

As "schimba.o" doar cumparandu.i INCA o sora geamana dar ce s.a respectat cu Scheckheft, imi place si neagra

bujii bkr 7 ekc, fise noi Beru, am pus si astea... Cabluri noi la corpurile de amestec

Lista e intreaga, nu imi reamintesc eu toate...

Editat de TeDy 'M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neața la' lume! Mi'a intrat în cap sa upgradez farurile și sunt curios .. voi ce beace ați folosit & recomandați . In principiu as vrea parca halogene . La trotineta mea  K1200r intra H7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...