Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 9,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc frumos pentru sugestii. 

Varianta in care sa ma apuc eu singur nu am luat-o in calcul deoarece nu am cunostiintele necesare si nici locatie (garaj) unde sa o tin cat e demontata. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu a mers nici cu radio nici cu ABS-ul, am timp la iarna, acum mai bine merg cind am ocazia, multumesc, cele bune. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 04.06.2019 at 14:36, Ribo said:

Am aflat problema @Dan Cata si @DKW .

Aveam o problema deja existenta cu o eroare in bord pe bec spate ( stop frana/ pozitie) care nu se stingea deloc desi becu mergea.

Dupa mai multe cautari au observat ca din computerul de sasiu nu da volti cum trebuie pe pini si de acolo si diagnoza pompei  care nu stie sa si-o faca de la becu spate.

 

Baietii , revin la problema veche , cea cu semnul exclamarii cum ca becul pe spate e ars care a generat si problema de check abs.

Am rezolvat-o cu schimbare de calculator de sasiu.

A mers totul bine si frumos fara nicio eroare vreo 5k km. In weekend cam am fost intr-o tura...iar mi s-a aprins eroarea ca nu merge bacul pe spate. Nu pot sa inteleg ce prajeste pinii calculatorului sau de unde ar putea fi problema. 

Aveti vreo idee? oricum o sa ma duc la tibi cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello guys,

 

Urmaresc si eu de ceva timp acest topic dar pana acum nu a fost nimic de intrebat din partea mea, dar din pacate acum am o problema.

Am un R1200GS 2005 si ieri dupa un drum de 500km plin de aglomeratie si caldura, am luat o pauza si am observat ca pe langa galeria de evacuare curgea un fel de amestec de benzina cu ulei, imi pare rau ca nu am reusit sa fac o poza ( cel putin asa cred eu, avea miros de benzina dar era destul de uleios).

Nu a curs foarte mult, dar a fost cat sa se faca o pata pe asfalt asa de vreo 5mc2.

Vreo idee ce ar putea fi si de ce, din pacate in Sibiu nu prea avem service-uri competente .. :|.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da?

@SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, mister rezolvat, nu am mai facut poze si alte minunatii ca erau foarte obosit de pe drum, dar m-am uitat de dimineata mai atent si aparent e tot motorul stropit cu benzina pe partea stanga ... si am dat carenele jos si am vazut ca defapt se scursese cumva de pe langa buson, destul de mult, si a ajuns pe galerie chiar la iesirea din cilindru.

Acum trebuie sa vad de ce nu s-a scurs pe furtun si a curs pe langa pe tot rezervorul (cred ca are un furtun atasat de gaura de scurgere, asa avem la Hornet).

PS: @Dan Cata spre toamna/iarna as dori oricum sa il aduc la o revizie amanuntita daca se poate.

 

Editat de SSR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina.

Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Dan Cata a spus:

Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina.

Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis.

 

 

Merci de hint. Voi baga cand ajung acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta ma bucura sa aud, la masina aveam in alte vremuri gandul cu compresia in baie care e cu totul altceva. Aici, stiind de compresii de cam 11.., nu-mi dădeau pace piticii. 

In rest... poate ca ar fi de vazut ce e cu intinzatoarele la lantul de distributie. La pornire se aud indeosebi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 20.08.2019 at 9:52, Dan Cata said:

@Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da?

@SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult :)

Salut,

 

Am fost in concediu si in tot acest timp a fost la tibi, trebuie sa vb cu el sa vedem ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha.Este un binevoitor -,posesor de K1200 S in Bucuresti, care sa.mi permita sa ma urc un pic pe el(motor), sa vad cum stau, ca ma bate gandul poate, poatee.Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 minutes ago, Grigore Dolghin said:

Salutare.

 

Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal?

Cu maneta de ambreiaj trasa? 

Editat de iaco
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...