dellnegro Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Tibi Anghel - Mototehnica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat August 6, 2019 Share Postat August 6, 2019 Multumesc frumos pentru sugestii. Varianta in care sa ma apuc eu singur nu am luat-o in calcul deoarece nu am cunostiintele necesare si nici locatie (garaj) unde sa o tin cat e demontata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Tibi te poate ajuta ca vad ca esti din Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 7, 2019 Share Postat August 7, 2019 Sunt in dubii cu compresia asta. Diferenta intre cilindri e insesizabila, dar valoarea..?.. Ma ajutati cu sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bmwio Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Nu a mers nici cu radio nici cu ABS-ul, am timp la iarna, acum mai bine merg cind am ocazia, multumesc, cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 On 04.06.2019 at 14:36, Ribo said: Am aflat problema @Dan Cata si @DKW . Aveam o problema deja existenta cu o eroare in bord pe bec spate ( stop frana/ pozitie) care nu se stingea deloc desi becu mergea. Dupa mai multe cautari au observat ca din computerul de sasiu nu da volti cum trebuie pe pini si de acolo si diagnoza pompei care nu stie sa si-o faca de la becu spate. Baietii , revin la problema veche , cea cu semnul exclamarii cum ca becul pe spate e ars care a generat si problema de check abs. Am rezolvat-o cu schimbare de calculator de sasiu. A mers totul bine si frumos fara nicio eroare vreo 5k km. In weekend cam am fost intr-o tura...iar mi s-a aprins eroarea ca nu merge bacul pe spate. Nu pot sa inteleg ce prajeste pinii calculatorului sau de unde ar putea fi problema. Aveti vreo idee? oricum o sa ma duc la tibi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 12, 2019 Share Postat August 12, 2019 Brings Me Worries... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 Hello guys, Urmaresc si eu de ceva timp acest topic dar pana acum nu a fost nimic de intrebat din partea mea, dar din pacate acum am o problema. Am un R1200GS 2005 si ieri dupa un drum de 500km plin de aglomeratie si caldura, am luat o pauza si am observat ca pe langa galeria de evacuare curgea un fel de amestec de benzina cu ulei, imi pare rau ca nu am reusit sa fac o poza ( cel putin asa cred eu, avea miros de benzina dar era destul de uleios). Nu a curs foarte mult, dar a fost cat sa se faca o pata pe asfalt asa de vreo 5mc2. Vreo idee ce ar putea fi si de ce, din pacate in Sibiu nu prea avem service-uri competente .. :|. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 La 07.08.2019 la 14:33, TeDy 'M a spus: Ma ajutati cu sfaturi? Da, schimba motorul, poate gasesti unul cu compresie mai mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei gras Postat August 19, 2019 Share Postat August 19, 2019 La 1150curgea din airbox .ia vezi dacă asta are bușonul de golire La 1150curgea din airbox .ia vezi dacă asta are bușonul de golire. http://www.pokiespages.com/pokie/airbox.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 11 ore, Nguyen a spus: Da, schimba motorul, poate gasesti unul cu compresie mai mica. Chiar asa? Normal, care sunt parametrii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 @Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da? @SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 (editat) Hello, mister rezolvat, nu am mai facut poze si alte minunatii ca erau foarte obosit de pe drum, dar m-am uitat de dimineata mai atent si aparent e tot motorul stropit cu benzina pe partea stanga ... si am dat carenele jos si am vazut ca defapt se scursese cumva de pe langa buson, destul de mult, si a ajuns pe galerie chiar la iesirea din cilindru. Acum trebuie sa vad de ce nu s-a scurs pe furtun si a curs pe langa pe tot rezervorul (cred ca are un furtun atasat de gaura de scurgere, asa avem la Hornet). PS: @Dan Cata spre toamna/iarna as dori oricum sa il aduc la o revizie amanuntita daca se poate. Editat August 20, 2019 de SSR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina. Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSR Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 1 minut, Dan Cata a spus: Motorul are 2 furtune, unul de scurgere la apa de la buson, sa nu iti curga in rezervor cand mergi prin ploaie si alimentezi, al doilea sa intre aer in rezervor cand scade nivelul la benzina. Baga aer pe ele de jos in sus si vezi daca rasufla pe sus, cu busonul deschis. Merci de hint. Voi baga cand ajung acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Acum 55 minute, TeDy 'M a spus: Chiar asa? Normal, care sunt parametrii? Ai compresie 14 bari, motorul e in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat August 20, 2019 Share Postat August 20, 2019 Asta ma bucura sa aud, la masina aveam in alte vremuri gandul cu compresia in baie care e cu totul altceva. Aici, stiind de compresii de cam 11.., nu-mi dădeau pace piticii. In rest... poate ca ar fi de vazut ce e cu intinzatoarele la lantul de distributie. La pornire se aud indeosebi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 On 20.08.2019 at 9:52, Dan Cata said: @Ribo ce ai facut? poti pune diagnoza pe el sa vezi ce eroare iti da? @SSR unde pe evacuare? la finala? era cald sau rece motorul? poate fi condens de pe finala, dar o poza ar fi ajutat mult Salut, Am fost in concediu si in tot acest timp a fost la tibi, trebuie sa vb cu el sa vedem ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Aloha.Este un binevoitor -,posesor de K1200 S in Bucuresti, care sa.mi permita sa ma urc un pic pe el(motor), sa vad cum stau, ca ma bate gandul poate, poatee.Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djenavar Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yepppp- este pentru mine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 23, 2019 Share Postat August 23, 2019 Yep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore Dolghin Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iaco Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 (editat) 5 minutes ago, Grigore Dolghin said: Salutare. Un RT 850 porneste doar daca e scos la neutral. Daca e in viteza nu se intampla nimic daca apas pe buton. E normal? Cu maneta de ambreiaj trasa? Editat August 26, 2019 de iaco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 26, 2019 Share Postat August 26, 2019 1 minute ago, iaco said: Cu maneta de ambreiaj trasa? cu contactu pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.