B.B. Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 In sectiunea asta se dezbat accidentele nu doar ca sa aflam daca riderul se simte bine. Teoretic se analizeaza si cauzele si ce ar trebui facut ca pe viitor sa fie evitate alte accidente similare. Sunt de acord ca de cele mai multe ori se exagereaza cu analiza si deh, fiind vorba de multi oameni orgoliosi care nu vor sa renunte prea usor la punctul lor de vedere, din pacate se ajunge si la certuri si tziganie. Dar asta e.,Forumul motociclism.ro are un specific aparte. Fiecare e liber sa se exprime si sa abordeze ceea ce il intereseaza mai mult. La o adica, si zecile de pagini cu "sanatate motociclistului", "las sa fie el sanatos ca fieru' se repara" sunt la fel de penibile ca si despicarea firului in patru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Moarte conservarilor (preventiv!) Godlike ! Mai nene,eram amandoi in acelasi gand,mi-ai luat vorbele din gura. Ai uitat ceva ff important : "ai draq taximetristi" Editat Mai 13, 2013 de Method Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Godlike ! Mai nene,eram amandoi in acelasi gand,mi-ai luat vorbele din gura. Ai uitat ceva ff important : "ai draq taximetristi" Nu fac discriminare...Moarte conservarilor. Punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Fiecare are dreptul sa isi cumpere ce motor vrea, sa se plimbe pe unde vrea, cum vrea, dar fara ai expune la riscuri prin comportamentul lor pe ceilalti participanti la trafic . Astia care au facut legile nu prea sunt de acord cu tine. Cica nu oricine poa' sa-si ia ce mobra vrea. Si nici sa mearga pe unde vrea. Daca-i convingi tu sa renunte la codu' rutier... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 simt ca-mi scapa ceva in chestia asta cu frana de motor.. nu face nimeni diferenta dintre motor turat in sus si motor care scade in ture, indiferent de la ce rpm vine? mai departe.. nu stim deja toti ca asa se pleaca de la semafor? blana first gear, salt in a3a si incetinit pana la urmatoru semafor... pana la urma rezumatu e simplu: RACER DE BULEVARD MOTOCICLIST ISI LASA VIATA IN MAINILE SOFERILOR. CITESTE AICI POVESTEA INTREAGA. asta ca sa va dau un titlu pe stilu can can care pare cel mai apreciat pe sectiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiMaggio Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 (editat) Ped O'Phile, dupa afirmatile pe care le faci si dupa modul in care ti-ai ales nick-ul as zice ca meriti sa fi scarpinat putin cu o uluca pe ceafa. Motorul l-am auzit venind foarte turat, am zis 100 cu marja de eroare, poate avea chiar 120-130. Iti poti da seama de diferenta unui sunet scos de o toba modificata si de una turata, stock, in cazul in care ai la ce te raporta. Apoi a retrogradat, motorul s-a turat foarte violent, frana, scart si poc. La fel, exista diferenta intre sunetul unei izbituri la 15 km/5 si una la 30-40, cat estimez ca avea in momentul in care s-a ciocnit. Altfel, motociclitul era echipat, avea casca si tricou, dar cred ca tatuajele de pe maini au fost cele care l-au protejat. 600cc sunt o putere uriasa pe mainile unui ciumeg care vrea sa se dea rotund noaptea pe bulevard. In cat timp ajung motocicletele astea de viteza pana la suta? 2-3 secunde, nu? Cine stie, comunitatea e relativ mica, poate aflam cine e pilotul si versiunea lui. Editat Mai 13, 2013 de DiMaggio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
latrau86 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ce-mi mai place..si daca ai arunca citez <<un baietel intre 2 preoti catolici>> n-ai vedea asa artificii..si mai e partea aia ca daca esti motociclist de vreo 10-15 ani si brusc iti faci cont aici ca poate ai nevoie de ceva urgent, se gaseste unu' sa te ia pe p*** ca ce poti sti tu bah despre motoare,nu vezi ce status ai?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 e cineva care crede ca o toba "gaurita" poate pacali un participant la trafic, pe 2,3 sau 4 roti? Mai usor cu vrajeala ca nu decibelii indica viteza, ca stim cu totii despre ce e vorba... Bravo fiule.Sunt mandru de judecata ta.Sunt 100% de acord cu tine.Asa e.Poate treci si tu un motor la profil.Asa ,la shto.Sa nu zica rauvoitorii ca dai sfaturi de pe margine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t-bell Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Astia care au facut legile nu prea sunt de acord cu tine. Cica nu oricine poa' sa-si ia ce mobra vrea. Si nici sa mearga pe unde vrea. Daca-i convingi tu sa renunte la codu' rutier... ar fi bine daca toti am respecta legislatia rutiera, s-ar inchide sectiunea accidente ) Atentie mare "viteza neadecvata conditiilor de drum si trafic poate conduce la pierderea de vieti omenesti" Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ped O'Phile Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Ped O'Phile, dupa afirmatile pe care le faci si dupa modul in care ti-ai ales nick-ul as zice ca meriti sa fi scarpinat putin cu o uluca pe ceafa. Motorul l-am auzit venind foarte turat, am zis 100 cu marja de eroare, poate avea chiar 120-130. Iti poti da seama de diferenta unui sunet scos de o toba modificata si de una turata, stock, in cazul in care ai la ce te raporta. Apoi a retrogradat, motorul s-a turat foarte violent, frana, scart si poc. La fel, exista diferenta intre sunetul unei izbituri la 15 km/5 si una la 30-40, cat estimez ca avea in momentul in care s-a ciocnit. Altfel, motociclitul era echipat, avea casca si tricou, dar cred ca tatuajele de pe maini au fost cele care l-au protejat. 600cc sunt o putere uriasa pe mainile unui ciumeg care vrea sa se dea rotund noaptea pe bulevard. In cat timp ajung motocicletele astea de viteza pana la suta? 2-3 secunde, nu? Cine stie, comunitatea e relativ mica, poate aflam cine e pilotul si versiunea lui. hahah ce s-a inflamat fetita........ zi-ne si de cat erau discurile pe fata: 320mm 310mm? 290mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DiMaggio Postat Mai 13, 2013 Autor Share Postat Mai 13, 2013 Fetite si copilasi poate visezi tu. Discurile intr-adevar se masoara in mm, cam cat circumferinta creierului tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 mai bine bem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neBu Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 am impresia ca daca face cineva ce ai zis tu cu inferioara, s-ar putea sa ajunga pe la accidente, caci roata spate se blocheaza mai mult ca sigur... Ma bucur ca ia spus cineva, e si parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Baa voi sunteti dati dreacu ma , ar trebui sa nu mai dea astia bani pe radare la politie si sa va puna pe voi sa luati viteza dupa ureche ... Hai ca asta chiar ma distrat PS : Cum va mai suportati ? Editat Mai 14, 2013 de OveR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Eu, de exemplu, ma spal foarte des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Editat Mai 14, 2013 de Thunderlight Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 (editat) Fiindca tot va certati pe aici in legatura cu sunetul, uitati aici un clip interesant (sa il ascultati cu sunet de la 0:25). Ce ziceti, mergea legal? Daca sunteti de parere ca avea viteza destul de mare motociclistul, ganditi-va ca nici macar nu e turata prea tare motocicleta din clip. Editat Mai 14, 2013 de bogdan_gba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 chiar vrei un raspuns : bine uite iti fac pe plac impactul undeva la 40 km pe ora viteza lui undeva la 80 km pe ora treapta 1 scurt a doua scurt ... a cazut din cauza ca probabil abia pleacase si avea cauciucul rece pe fata .. dupa cum observe pierde fata inainte sa ajunga la masina ... esti satisfacut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 chiar vrei un raspuns : bine uite iti fac pe plac impactul undeva la 40 km pe ora viteza lui undeva la 80 km pe ora treapta 1 scurt a doua scurt ... a cazut din cauza ca probabil abia pleacase si avea cauciucul rece pe fata .. dupa cum observe pierde fata inainte sa ajunga la masina ... esti satisfacut ? De ce sa fiu satisfacut? Eu postasem pt cei care vorbesc despre sunet/viteza. Eu sunt de parere ca poti aproxima viteza unei motociclete dupa sunet, daca nu esti complet paralel cu sportul asta. Nu mi-e greu sa cred ca baietii care schimba prin oras 2-3 trepte in limitare, au peste 150. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 dar despre racer s-a mai aflat ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bea2000 Postat Mai 15, 2013 Share Postat Mai 15, 2013 offtopic, Bea2000, tare de tot status-ul "Paradoxul este ca oamenii MARI incap in suflete, in timp ce oamenii MICI, nu incap nici macar in ei insisi...." pt ca se dau mari asfalt uscat si atentie in trafic! off, cu scuzele de rigoare: multumesc asemenea. Chiar am (avem) nevoie, dupa cum a inceput sezonul acesta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 aia cu radaru' a fost buna. Acum sincer, sunt 1000+ de motive pt care te poti faulta pe mobra. chiar trebe dezbatut fiecare decibel din toba transpus in (N/m + CP)*alinierea planetelor = viteza aproximativa? Mergea mai deunazi un cocastyle prin cartier cu scooteru' de ziceai ca rupe asfaltu', in timp ce tigaia abia daca fujea cu 30/ora; in final s-a impachetat pe jos, fara un motiv anume; deci se poate Sanatate maxima si ochii la drum! Roni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kappy666 Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 hahah ce s-a inflamat fetita........ zi-ne si de cat erau discurile pe fata: 320mm 310mm? 290mm ? tu esti clona lu ala de s-a facut praf!!! sanatate conasule!bine ca ai scapat intreg dupa ce ai confundat strada cu circuitul;acum esti indreptatit sa dai din falci pe forum,deranjul la cap este de la accident! ti pup! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.