Sari la conținut

Accident Hilton


DiMaggio
 Share

Postări Recomandate

 

 

In sectiunea asta se dezbat accidentele nu doar ca sa aflam daca riderul se simte bine. Teoretic se analizeaza si cauzele si ce ar trebui facut ca pe viitor sa fie evitate alte accidente similare.

Sunt de acord ca de cele mai multe ori se exagereaza cu analiza si deh, fiind vorba de multi oameni orgoliosi care nu vor sa renunte prea usor la punctul lor de vedere, din pacate se ajunge si la certuri si tziganie. Dar asta e.,Forumul motociclism.ro are un specific aparte. Fiecare e liber sa se exprime si sa abordeze ceea ce il intereseaza mai mult. La o adica, si zecile de pagini cu "sanatate motociclistului", "las sa fie el sanatos ca fieru' se repara" sunt la fel de penibile ca si despicarea firului in patru.

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Moarte conservarilor (preventiv!)

:bow: Godlike !

 

Mai nene,eram amandoi in acelasi gand,mi-ai luat vorbele din gura.

Ai uitat ceva ff important : "ai draq taximetristi"

Editat de Method
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

:bow: Godlike !

 

Mai nene,eram amandoi in acelasi gand,mi-ai luat vorbele din gura.

Ai uitat ceva ff important : "ai draq taximetristi"

 

Nu fac discriminare...Moarte conservarilor. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:funny:

 

Fiecare are dreptul sa isi cumpere ce motor vrea, sa se plimbe pe unde vrea, cum vrea, dar fara ai expune la riscuri prin comportamentul lor pe ceilalti participanti la trafic .

Astia care au facut legile nu prea sunt de acord cu tine. Cica nu oricine poa' sa-si ia ce mobra vrea. Si nici sa mearga pe unde vrea. Daca-i convingi tu sa renunte la codu' rutier...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simt ca-mi scapa ceva in chestia asta cu frana de motor.. nu face nimeni diferenta dintre motor turat in sus si motor care scade in ture, indiferent de la ce rpm vine?

 

mai departe.. nu stim deja toti ca asa se pleaca de la semafor? blana first gear, salt in a3a si incetinit pana la urmatoru semafor...

 

pana la urma rezumatu e simplu:

 

RACER DE BULEVARD MOTOCICLIST ISI LASA VIATA IN MAINILE SOFERILOR. CITESTE AICI POVESTEA INTREAGA.

 

asta ca sa va dau un titlu pe stilu can can care pare cel mai apreciat pe sectiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ped O'Phile, dupa afirmatile pe care le faci si dupa modul in care ti-ai ales nick-ul as zice ca meriti sa fi scarpinat putin cu o uluca pe ceafa.

 

Motorul l-am auzit venind foarte turat, am zis 100 cu marja de eroare, poate avea chiar 120-130. Iti poti da seama de diferenta unui sunet scos de o toba modificata si de una turata, stock, in cazul in care ai la ce te raporta. Apoi a retrogradat, motorul s-a turat foarte violent, frana, scart si poc. La fel, exista diferenta intre sunetul unei izbituri la 15 km/5 si una la 30-40, cat estimez ca avea in momentul in care s-a ciocnit.

 

Altfel, motociclitul era echipat, avea casca si tricou, dar cred ca tatuajele de pe maini au fost cele care l-au protejat. 600cc sunt o putere uriasa pe mainile unui ciumeg care vrea sa se dea rotund noaptea pe bulevard. In cat timp ajung motocicletele astea de viteza pana la suta? 2-3 secunde, nu?

 

Cine stie, comunitatea e relativ mica, poate aflam cine e pilotul si versiunea lui.

Editat de DiMaggio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-mi mai place..si daca ai arunca citez <<un baietel intre 2 preoti catolici>> n-ai vedea asa artificii..si mai e partea aia ca daca esti motociclist de vreo 10-15 ani si brusc iti faci cont aici ca poate ai nevoie de ceva urgent, se gaseste unu' sa te ia pe p*** ca ce poti sti tu bah despre motoare,nu vezi ce status ai??

:offtopic:

:funny:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cineva care crede ca o toba "gaurita" poate pacali un participant la trafic, pe 2,3 sau 4 roti? Mai usor cu vrajeala ca nu decibelii indica viteza, ca stim cu totii despre ce e vorba...

Bravo fiule.Sunt mandru de judecata ta.Sunt 100% de acord cu tine.Asa e.Poate treci si tu un motor la profil.Asa ,la shto.Sa nu zica rauvoitorii ca dai sfaturi de pe margine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astia care au facut legile nu prea sunt de acord cu tine. Cica nu oricine poa' sa-si ia ce mobra vrea. Si nici sa mearga pe unde vrea. Daca-i convingi tu sa renunte la codu' rutier...

ar fi bine daca toti am respecta legislatia rutiera, s-ar inchide sectiunea accidente :))

:offtopic:

 

 

 

Atentie mare "viteza neadecvata conditiilor de drum si trafic poate conduce la pierderea de vieti omenesti"

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Ped O'Phile

Ped O'Phile, dupa afirmatile pe care le faci si dupa modul in care ti-ai ales nick-ul as zice ca meriti sa fi scarpinat putin cu o uluca pe ceafa.

 

Motorul l-am auzit venind foarte turat, am zis 100 cu marja de eroare, poate avea chiar 120-130. Iti poti da seama de diferenta unui sunet scos de o toba modificata si de una turata, stock, in cazul in care ai la ce te raporta. Apoi a retrogradat, motorul s-a turat foarte violent, frana, scart si poc. La fel, exista diferenta intre sunetul unei izbituri la 15 km/5 si una la 30-40, cat estimez ca avea in momentul in care s-a ciocnit.

 

Altfel, motociclitul era echipat, avea casca si tricou, dar cred ca tatuajele de pe maini au fost cele care l-au protejat. 600cc sunt o putere uriasa pe mainile unui ciumeg care vrea sa se dea rotund noaptea pe bulevard. In cat timp ajung motocicletele astea de viteza pana la suta? 2-3 secunde, nu?

 

Cine stie, comunitatea e relativ mica, poate aflam cine e pilotul si versiunea lui.

 

 

hahah ce s-a inflamat fetita........

zi-ne si de cat erau discurile pe fata: 320mm 310mm? 290mm ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca daca face cineva ce ai zis tu cu inferioara, s-ar putea sa ajunga pe la accidente, caci roata spate se blocheaza mai mult ca sigur...

:crack: :crack: Ma bucur ca ia spus cineva, e si parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baa voi sunteti dati dreacu ma , ar trebui sa nu mai dea astia bani pe radare la politie si sa va puna pe voi sa luati viteza dupa ureche ... Hai ca asta chiar ma distrat



PS : Cum va mai suportati ?

Editat de OveR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca tot va certati pe aici in legatura cu sunetul, uitati aici un clip interesant (sa il ascultati cu sunet de la 0:25). Ce ziceti, mergea legal?

 

 

Daca sunteti de parere ca avea viteza destul de mare motociclistul, ganditi-va ca nici macar nu e turata prea tare motocicleta din clip.

Editat de bogdan_gba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar vrei un raspuns : bine uite iti fac pe plac impactul undeva la 40 km pe ora viteza lui undeva la 80 km pe ora treapta 1 scurt a doua scurt ... a cazut din cauza ca probabil abia pleacase si avea cauciucul rece pe fata .. dupa cum observe pierde fata inainte sa ajunga la masina ... esti satisfacut ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar vrei un raspuns : bine uite iti fac pe plac impactul undeva la 40 km pe ora viteza lui undeva la 80 km pe ora treapta 1 scurt a doua scurt ... a cazut din cauza ca probabil abia pleacase si avea cauciucul rece pe fata .. dupa cum observe pierde fata inainte sa ajunga la masina ... esti satisfacut ?

 

De ce sa fiu satisfacut? Eu postasem pt cei care vorbesc despre sunet/viteza. Eu sunt de parere ca poti aproxima viteza unei motociclete dupa sunet, daca nu esti complet paralel cu sportul asta. Nu mi-e greu sa cred ca baietii care schimba prin oras 2-3 trepte in limitare, au peste 150.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

offtopic, Bea2000, tare de tot status-ul :peace: "Paradoxul este ca oamenii MARI incap in suflete, in timp ce oamenii MICI, nu incap nici macar in ei insisi...." pt ca se dau mari :)

asfalt uscat si atentie in trafic!

off, cu scuzele de rigoare: multumesc asemenea. Chiar am (avem) nevoie, dupa cum a inceput sezonul acesta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: aia cu radaru' a fost buna. Acum sincer, sunt 1000+ de motive pt care te poti faulta pe mobra. chiar trebe dezbatut fiecare decibel din toba transpus in (N/m + CP)*alinierea planetelor = viteza aproximativa? Mergea mai deunazi un cocastyle prin cartier cu scooteru' de ziceai ca rupe asfaltu', in timp ce tigaia abia daca fujea cu 30/ora; in final s-a impachetat pe jos, fara un motiv anume; deci se poate X-(

 

Sanatate maxima si ochii la drum!

Roni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hahah ce s-a inflamat fetita........

zi-ne si de cat erau discurile pe fata: 320mm 310mm? 290mm ?

tu esti clona lu ala de s-a facut praf!!!

sanatate conasule!bine ca ai scapat intreg dupa ce ai confundat strada cu circuitul;acum esti indreptatit sa dai din falci pe forum,deranjul la cap este de la accident! :)

ti pup!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...