Sari la conținut

Postări Recomandate

Da va multumesc pt raspuns... am gasit o firma in Polonia ce aduce din U.S.A, si are vreo 2 dragstar 1100 la vreo 2600 euro, numai ca are indoituri pe rezervor. Din traducere reiese ca sunt urme de vandalism. Si eu ma mir ca are indoit rezervorul in partea de sus langa sa si nu are urme de lovituri pe motor ,ghidon etc. Clar as merge pe 1100 dar sa vad ce gasesc, daca nu si un 650 mai dotat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

are indoit rezervorul in partea de sus langa sa si nu are urme de lovituri pe motor ,ghidon etc.

Ar trebui sa-l verifici cu atentie, poate sa fie si de la un accident frontal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut baieti.

 

Stiti cumva de unde as putea cumpara o pereche de white walls si la ce pret? Zicea un prieten ca vazuse cu 1000 lei perechea dar nu mai stie unde. Eu gasisem la un moment dat pe un site cu 900 lei bucata.

 

Metricmotion.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metricmotion.ro

Corect!

 

 

Salut baieti.

 

Stiti cumva de unde as putea cumpara o pereche de white walls si la ce pret? Zicea un prieten ca vazuse cu 1000 lei perechea dar nu mai stie unde. Eu gasisem la un moment dat pe un site cu 900 lei bucata.

Mai incearca si la anvelopemoto.eu si www.cauciucurimoto.ro

 

Acuma vreau sa-mi i-au la HD Sportster (Lup) anvelopa WW pe fata, iar preturile se invart in jur de 600 lei.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut. Cumpăr capace laterale pt Dragstar 1100 custom. Cel care acoperă bateria pe dreapta si stânga pt trusa de scule.Daca are cineva de vânzare sau de unde le pot comanda ?? Pe ebay am văzut,dar sunt destul de scumpe de adus din State. Tel 0741795419

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da va multumesc pt raspuns... am gasit o firma in Polonia ce aduce din U.S.A, si are vreo 2 dragstar 1100 la vreo 2600 euro, numai ca are indoituri pe rezervor. Din traducere reiese ca sunt urme de vandalism. Si eu ma mir ca are indoit rezervorul in partea de sus langa sa si nu are urme de lovituri pe motor ,ghidon etc. Clar as merge pe 1100 dar sa vad ce gasesc, daca nu si un 650 mai dotat.

Pretul mi se pare cam suspect de mic. Oricum e la risc cand iei SH si te poti astepta la multe. Dar cand mai e si mic pretul..sigur exista un motiv. Vezi ca un rezervor costa enorm. Era suspecta mobra mea de rugina in rezervor si cand mi-au zis preturi m-am facut verde. S-au uitat apoi cu camera si nu avea nimic. Era din alta parte problema.

Eu am dat pe a mea, 2800€ de 2 ani, am luat o mica teapa, dar cred ca putea fi si mai rau.. si am mai bagat in ea vreo 1000. Dar acum e ca noua si de vanzare din pacate. Vreau sa schimb categoria. Daca te intereseaza discutam pe pm. Pretul e peste 3000, din cauza pieselor schimbate, inclusiv toata furca, pusa noua, originala. Dar a fost facuta si pregatita ca pt mine si de drumuri lungi prin europa, sa nu mai am probleme cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut,ce ulei ma sfatuiti sa folosesc pentru un 1100?

10w40 sau 20w50

Ahoi!

 

Vei folosi motocicleta urban sau extra urban?

 

Eu personal folosesc 20w40 (la mine fiind mai racoare) iar vara cand mai fac un schimb folosesc 20w50 (rezista mai bine la caldura).

 

Am folosit semi sintetic si mineral (mineral e cel mai ieftin, dar se uzeaza si cel mai repede) Oricum manualul zice ca intre 5000-6000km trebuie facut schimbul.

 

In manualul de folosinta al motocicletei este un tabel cu uleiurile. XVS 1100 al meu e din 1999.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, o mica problema la alimentarea dragstarului de 650, la pornire pompa amorseaza cand vrea ea, se mai opreste si in mers (asta in cazul in care pompa porneste de la inceput), am schimbat-o cu una noua dar face aceasi chestie, ati avut careva o experienta similara? va rog un sfat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, o mica problema la alimentarea dragstarului de 650, la pornire pompa amorseaza cand vrea ea, se mai opreste si in mers (asta in cazul in care pompa porneste de la inceput), am schimbat-o cu una noua dar face aceasi chestie, ati avut careva o experienta similara? va rog un sfat.

Ahoi!

 

E posibil sa fie ceva problema electrica, se poate ca ai probleme cu contactele, sau ai o intrerupere la firele de alimentare (e doar o parere).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva daca se poate schimba complet fisa bobinei de inductie? Stiu ca la capatul unde se cupleaza bujia se desurubeaza de pe "boot", intrebarea mea este daca si la partea bobinei se procedeaza lafel. N-as vrea sa stric fisa daca este sigilata/turnat cu corpul bobinei.

 

Cheers

Editat de go.dragos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,



Stie cineva daca se poate schimba complet fisa bobinei de inductie? Stiu ca la capatul unde se cupleaza bujia se desurubeaza de pe "boot", intrebarea mea este daca si la partea bobinei se procedeaza lafel. N-as vrea sa stric fisa daca este sigilata/turnat cu corpul bobinei.



PS: am atasat si fisa cu care vreau s-o inlocuiesc pe cea originala


Cheers


post-96380-0-22846100-1488273899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, caut și eu să cumpăr 3 spițe pt un Dragstar de 650. Daca ma puteți ajuta, dati-mi, va rog, de știre, aici sau prin PM. Mulțumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am optat iarna asta pentru niste mansoane incalzite de la oxford si dupa ceva timp de mers prin oras am oprit motocicleta si cand sa dau sa o pornesc nu a mai mers. Tin sa mentionez ca bateria este noua. Are 2 luni. I-am instalat un voltmetru dupa ce am incarcat bateria pe redresor. In mers cu faru si mansoanele la jumate 12.5V (80-90 km/h). Opresc mansoanele 12.8 -13V. Cu toti consumatorii opriti nu trece de 13.5V acelerata destul de tare. I-am scos siguranta de pe carburetor heaters si acum la relanti imi tine 13.5 si daca o acelerez 14.2. Am pus ampermetru sa vad cat consuma carburetor heaters cam 3A , mansoanele consuma si ele 3.5A (date la maxim). Este ok oare daca merg fara acele incalzitoare de carburator? si daca da, in bord imi apare neutralu cand este in viteza dar cu lumina dimata, cum sa il fac sa nu mai stea aprins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...