Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Tot amator si eu Axul trece prin capacul de protectie al pinionului, printr-o gaura, nu il pot da jos fara sa deconectez schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 (editat) Raspuns corect, sa zicem Eu aveam doi imbusi care tineau protectia pinionului, formata din doua piese, fiecare de-o parte si cealalta a lantului/pinionului, dar care ocolesc schimbatorul de viteze. Uite, un lucru in plus pe care il dau Apriliei pe partea de mecanica, faptul ca nu trebuie sa deconectez ceva inutil ca sa ajung la altceva. Bineinteles, asta nu inseamna ca a mea e sfanta, fiecare are problemele ei. Eram curios, totusi, sa aflu un raspuns pertinent Editat Iunie 14, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Montat cu manutele mele si cu sculele din atelier kitul de lant pe V-strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Lant inchis sau deschis si nituit de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Nituit, fireşte. De mine. Editat Iunie 16, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Am montat si lantul pe viroaga, curatata bascula, tamburul, sabotii degresati. Am scos un incalzitor de pe un carburator luat sh, am reusit sa-l rup si pe asta la insurubare, l-am scos si pe al 2lea... si am reusit sa-l pun intr-o bucata, strans doar cu mana ) Am pus si plutitorul nou, urmeaza sa-i schimb si cablurile de acceleratie si termin cu carburatorul pe moment. Reglajul cand o scot pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Legat la curent prizele de pe ghidon. Acum pot spune ca sta linistit in privinta incarcarii diferitelor device-uri. Siguranta de 10A langa baterie, intrerupator cu LED rosu (nu se vede in poze, astept sa se usuce siliconul, abia apoi e functional. Editat Iunie 17, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Cabluri noi de acceleratie, curatate botoanele de killswitch si start (la interior), acum reparatie switch maneta ambreiaj. Lipiturile mele au tinut 3 ani, mai tragem unele pt macar inca 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Acum cateva zile m-am ocupat un pic de tobe, aveau un sunet spart iar una dintre ele era si sparta in partea de jos de la loviturile primite de la cricul central. Asa ca le-am taiat capacel ca sa vad despre ce este vorba si am gasit desprinse capacele de separare a camerelor din toba. Problema e ca nu erau ruginite si nici desprinse din suduri... pana la urma m-am prins ca tobele au fost distruse de "pacanele". Asa ca a trebuit sa fac niste amortizoare din teava, ceva oldscul si ieftin. Aveam la indemna niste amortizoare de masina care aveau diametrul necesar operatiunii. Am taiat amortizoarele (erau cu gaz, trebuie taiate cu atentie cu bomfaierul si nu cu flexul) si le-am luat tevile care au trebuit taiate la 45 de grade. Dupa care le-am sudat in pozitia necesara si trebuincioasa si le-am dat gauri: Am facut o proba cu ele asa cum vedeti in poza de mai sus, am iesit cu ea pe sosea sa vad cum merge si cum se aude. Dupa proba mi-am dat seama ca rezultatul este bun si ca odata cu inchiderea tobelor rezultatul va fi foarte bun: La toba sparta i-am pus un petic cu popnituri etansat cu silicon, sper sa tina pana imi iau alte tobe: Rezultatul la final a fost mai bun decat ma asteptam, am muncit destul de mult la ele dar am facut-o si din curiozitate. Daca as fi avut rabdare sa dau multe gauri si mai mici in diametru ar fi iesit niste tobe mai silentioase decat cele de fabrica. Estimez ca sunetul pe care il am acum este cu foarte putin mai puternic in comparatie cu o toba de fabrica. Editat Iunie 19, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Azi am montat placute de frana pe fata la al meu F4i, pe cele de pe spate le-am schimbat acum o luna. Cele vechi erau Goldfren si acum am montat Lucas TRW (sinter) luate de la userul kex83 carui ii multumesc. Zilele urmatoare schimb si lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Am aruncat roata fata in cada (ce inseamna mobra mica si usor de manevrat/dezmembrat), am curatat-o bine, am curatat etrierul fata (inclusiv pistonas) si am demontat si curatat filtrul de aer. Cand se usuca ii trag un ulei pt ungere si montat la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Manufacturat un fel de luggage rack si atasat la sissy bar pentru montaj geanta spate. E facut pe fuga, iar cand o sa am mai mult timp o sa-l refac. Momentan e functional. poze atasate: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Facut ITP la ciainez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Mai rar asa mecanic. Ai depus efort, ai mesterit, nu gluma! )))))) Facut ITP la ciainez! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) ..sa stii....cand trebuia sa dea acordul rar-ul(on line...) s-a oprit curentul...si am asteptat peste 2 ore sa pot pleca de acolo...asa ca se pune(mestereala),nu!? Editat Iulie 7, 2017 de Maximo74 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Am poponetat lantul (cu Kettenmax, maaaare pont dpmdv!) si i-am facut baie » Post actualizat in 07 Jul 2017 18:07A, uitasem! Acum 2 zile i-am montat-o pe Angela (Pirelli Angel ST) pe roata spate, alta viata acum fata de opinca veche de 9 ani (carnoasa insa) pe care o aveam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 (editat) am spalat-o de au luat-o toti dracii. e la fel de curata ca atunci cand a iesit din fabrica am testat ceara lichida w5 de la lidl, isi merita banii Editat Iulie 7, 2017 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 (editat) Vineri am montat proiectoarele de la GIVI in vederea calatoriei din weekend.... Sambata am facut cale intoarsa dupa ce cu maxima incapatanare, a insistat sa mearga intr-un singur cilindru.... Dupa vreo 8 ore de munca (+ injuraturi la pachet) am depistat vinovatul respectiv "spanul din pixda"..... Editat Iulie 10, 2017 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Tot sambata am mesterit si eu (noi adica, cu colegul zdriki)... carburatorul la aia mica, la viroaga. Am reusit intr-un final sa-i reglam nivelul, tot dupa multe montari si demontari si probe... si la final am reglat si lantul cum trebuie. De fericire ca am reparat mobra, imediat dupa s-a stricat ambreiajul la masina ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 "God is a kid with a sick sense of humor..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 God is a sick invisible fuck... am rezolvat si ambreiajul la masina, o curatare a instalatiei, un furtun nou si o aerisire a fost suficient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 11, 2017 Share Postat Iulie 11, 2017 Vezi ca eu la Opel consumam o pompa de ambreiaj pe an.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 altii la VW cate o turbina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fanel27 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Azi am reusit sa repornesc Viespea. Am avut un fir intrerupt la contact, mi-a mancat zilele pana l-am gasit. De maine din nou pe cai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 13, 2017 Share Postat Iulie 13, 2017 Pentru ca dupa poponetarea lantului facuta saptamana trecuta am constatat ca uzura e mai mare decat credeam, am montat un lant nou. Pinioanele le-am pastrat - cel din fata a fost inlocuit la sfarsitul sezonului trecut intrucat avea o uzura ciudatica (dintii aplecati spre fata, posibil sa fi fost intors de fostul proprietar), iar cel din spate arata aproape la fel ca unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.