Maximo74 Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 da, sunt economice la pret ....dar si la calitate,la mine s-a dezlipit bobina din priza usb,am desfacut-o,recositorit-o si pus silicon sa nu mai vibreze bobina,de la-nceputul sezonului nu mi-a mai facut probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Se va vedea cum se comportă. Oricum, voi avea si un charger clasic la mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Nu as monta priza cu USB, ala si cand nu il folosesti, tot iti consuma bateria, putin cate putin si sigur. Daca mai mult timp nu te dai cu mobra, cand sa ii dai cheie, vezi ca iti trebuie sa incarci bateria mai intai. Mai sunt alea cu switch pe ele, care le poti opri. Nu am gasit una care sa imi inspire incredere, inca. Aia clasica mare, in care bagi tu incarcatorul, ramane sfanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Dan, vezi ca mai sunt si cele cu releu. Teoretic pornind cand pornesti si jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Le pun întrerupător, nu las nici pe direct, nici pe contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2017 Share Postat Iunie 13, 2017 Cu greu m-am urnit si eu, sa ma apuc de viroguta... am pus amortizoarele vechi la loc, cele noi erau prea rigide pt gustul meu. Jos roata spate, pinionul si lantul. Urmeaza sa pun kitul nou de lant (schimb si foaia, evident), plutitor nou la carburator, cabluri noi de acceleratie si mica intretinere si curatare. Intr-o saptamana sper sa fie gata si sa ma plimb si eu anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Nu as monta priza cu USB, ala si cand nu il folosesti, tot iti consuma bateria, putin cate putin si sigur. Daca mai mult timp nu te dai cu mobra, cand sa ii dai cheie, vezi ca iti trebuie sa incarci bateria mai intai. Mai sunt alea cu switch pe ele, care le poti opri. Nu am gasit una care sa imi inspire incredere, inca. Aia clasica mare, in care bagi tu incarcatorul, ramane sfanta. ...cu switch la usb si pe direct(cu siguranta) la aia de "bricheta",pt evitarea neplacerilor cu bateria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Nu as monta priza cu USB, ala si cand nu il folosesti, tot iti consuma bateria, putin cate putin si sigur. Daca mai mult timp nu te dai cu mobra, cand sa ii dai cheie, vezi ca iti trebuie sa incarci bateria mai intai. Mai sunt alea cu switch pe ele, care le poti opri. Nu am gasit una care sa imi inspire incredere, inca. Aia clasica mare, in care bagi tu incarcatorul, ramane sfanta. O să fii surprins, căuta Optimate4 usb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Am scris că pun întrerupător (încă de la început), dar unii nu citesc. » Post actualizat in 14 Jun 2017 14:47 Şi am rulmenţi noi pe spate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Am muncit si azi, cica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 (editat) Intrebare: gidajul de sub pinion, nu ar trebui sa fie cu o camasa de cauciuc sau plastic? Lantul ruleaza direct fier pe fier? Nu exista nimic care sa se roteasca impreuna cu lantul? un "lagar" ceva? EDIT: Gata, m-am prins...ala nu e pentru lant, e pentru protectiile de pinion. Ghidajul de lant e mai in dreapta pozei. Editat Iunie 14, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Nu apare nici un ghidaj in poza, ce vezi pe acolo sunt pt protectia cablurilor, sa le tina fixe. Ghidajul pt lant e pe bascula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Intrebarea mea era legata de cilindrul metalic fix sub pinion, cel cu guler alb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Aaa, ala e axul schimbatorului de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 (editat) Da, corect. Nu m-am asteptat la asta ) Bine, nu sunt nici mecanic, aici vorbim ca de la amator la amator (sau daca matale esti altceva, sa fie cu scuzele de rigoare)... Si de ce a trebui sa scoti schimbatorul de viteze ca sa schimbi pinionul? Alta intrebarede 10 puncte ) la mine nu a fost nevioe, de aia intreb. Editat Iunie 14, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 Tot amator si eu Axul trece prin capacul de protectie al pinionului, printr-o gaura, nu il pot da jos fara sa deconectez schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Iunie 14, 2017 Share Postat Iunie 14, 2017 (editat) Raspuns corect, sa zicem Eu aveam doi imbusi care tineau protectia pinionului, formata din doua piese, fiecare de-o parte si cealalta a lantului/pinionului, dar care ocolesc schimbatorul de viteze. Uite, un lucru in plus pe care il dau Apriliei pe partea de mecanica, faptul ca nu trebuie sa deconectez ceva inutil ca sa ajung la altceva. Bineinteles, asta nu inseamna ca a mea e sfanta, fiecare are problemele ei. Eram curios, totusi, sa aflu un raspuns pertinent Editat Iunie 14, 2017 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 15, 2017 Share Postat Iunie 15, 2017 Montat cu manutele mele si cu sculele din atelier kitul de lant pe V-strom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Lant inchis sau deschis si nituit de tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 (editat) Nituit, fireşte. De mine. Editat Iunie 16, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Am montat si lantul pe viroaga, curatata bascula, tamburul, sabotii degresati. Am scos un incalzitor de pe un carburator luat sh, am reusit sa-l rup si pe asta la insurubare, l-am scos si pe al 2lea... si am reusit sa-l pun intr-o bucata, strans doar cu mana ) Am pus si plutitorul nou, urmeaza sa-i schimb si cablurile de acceleratie si termin cu carburatorul pe moment. Reglajul cand o scot pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 17, 2017 Share Postat Iunie 17, 2017 (editat) Legat la curent prizele de pe ghidon. Acum pot spune ca sta linistit in privinta incarcarii diferitelor device-uri. Siguranta de 10A langa baterie, intrerupator cu LED rosu (nu se vede in poze, astept sa se usuce siliconul, abia apoi e functional. Editat Iunie 17, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 Cabluri noi de acceleratie, curatate botoanele de killswitch si start (la interior), acum reparatie switch maneta ambreiaj. Lipiturile mele au tinut 3 ani, mai tragem unele pt macar inca 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iunie 19, 2017 Share Postat Iunie 19, 2017 (editat) Acum cateva zile m-am ocupat un pic de tobe, aveau un sunet spart iar una dintre ele era si sparta in partea de jos de la loviturile primite de la cricul central. Asa ca le-am taiat capacel ca sa vad despre ce este vorba si am gasit desprinse capacele de separare a camerelor din toba. Problema e ca nu erau ruginite si nici desprinse din suduri... pana la urma m-am prins ca tobele au fost distruse de "pacanele". Asa ca a trebuit sa fac niste amortizoare din teava, ceva oldscul si ieftin. Aveam la indemna niste amortizoare de masina care aveau diametrul necesar operatiunii. Am taiat amortizoarele (erau cu gaz, trebuie taiate cu atentie cu bomfaierul si nu cu flexul) si le-am luat tevile care au trebuit taiate la 45 de grade. Dupa care le-am sudat in pozitia necesara si trebuincioasa si le-am dat gauri: Am facut o proba cu ele asa cum vedeti in poza de mai sus, am iesit cu ea pe sosea sa vad cum merge si cum se aude. Dupa proba mi-am dat seama ca rezultatul este bun si ca odata cu inchiderea tobelor rezultatul va fi foarte bun: La toba sparta i-am pus un petic cu popnituri etansat cu silicon, sper sa tina pana imi iau alte tobe: Rezultatul la final a fost mai bun decat ma asteptam, am muncit destul de mult la ele dar am facut-o si din curiozitate. Daca as fi avut rabdare sa dau multe gauri si mai mici in diametru ar fi iesit niste tobe mai silentioase decat cele de fabrica. Estimez ca sunetul pe care il am acum este cu foarte putin mai puternic in comparatie cu o toba de fabrica. Editat Iunie 19, 2017 de petre81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Iunie 20, 2017 Share Postat Iunie 20, 2017 Azi am montat placute de frana pe fata la al meu F4i, pe cele de pe spate le-am schimbat acum o luna. Cele vechi erau Goldfren si acum am montat Lucas TRW (sinter) luate de la userul kex83 carui ii multumesc. Zilele urmatoare schimb si lichidul de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.