NASU Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 eu am bobinat statorul la sc28 si nu au mai fost probleme poate sa confirme hondafan pentru ca la el a ajuns mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 Aha.Atunci o sa incerc sa il rebobinez si eu.si daca ar fi sa se strice nu pierd chiar asa multi bani decat daca as lua unul second si sa se strice. Mersi mult. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Aha.Atunci o sa incerc sa il rebobinez si eu.si daca ar fi sa se strice nu pierd chiar asa multi bani decat daca as lua unul second si sa se strice.Mersi mult. Numai bine! Merge rebobinat, fara probleme. In plus, te sfatuiesc sa verifici mufa care merge la releul de incarcare. Verifica papuc cu papuc, strange-i putin cu un patent si pune niste spray de contact sau WD40. TRUST ME! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Intre timp am dus statorul la bobinat.Si o sa verific si papucii care merg spre releu. Mersi de ajutor.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 din lipsa de timp si rabdare am tot amanat sa pun poze cu plimbarea facuta la inceputul lunii pana in croatia cu revenire prin slovenia, italia si austria. in croatia am mers pe insula krk. restul coastei am vazut-o anul trecut pe bordul GPZului de 500 iar anul asta am vrut sa exploram mai bine insula asta. si a meritat din plin. drumurile pe insula sunt fenomenale piste TT terminandu-se in plaje fenomenale. (noaptea incepe fun-ul pe drumuri, doar sportive turate se aud in noapte pe insula) 954-le a s-a comportat excelent si nu m-a obosit aproape deloc. as porni inapoi chiar acum numai pentru drumurile astea. singura modificare adusa motorului si-a facut datoria fara cusur: intrerupatorul pus ventilatorului radiatorului mi-a salvat apa din motor de la fierbere de n ori zilnic iar astfel am reusit sa pastrez si eu o parte din parul de pe picior. pentru cei necredinciosi le spun acum ca am tinut temperatura apei strict peste 81 grade dar nu o lasam sa treaca de 90. consumul mediu pe 3040 km a fost de 5.5 l pe 100 km. am cheltuit aprox 190 euro pe carburant si am condus cam 1200 pe drumuri nationale si judetene. pozele trebuie sa le mai uploadez deseara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Trebe avuta grija la apa, sa nu moara pestii. Hehe, turing cu 954-le. Fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 (editat) asta era si motivul pt care am luat 954. era ultimul superbike care mai permite si touring fara vizite la cabinete de masaj medical. mai era zx9le dar nu vroiam motor pe carburatie. cand am ajuns acasa dupa 1200 km intr-o zi a venit sa imi dau palme, vroiam inapoi in sa sa ma duc ata in alpi. cacam-as pe meses si padurea bogatii. au niste drumuri prin austria de iti trebuie spaclu sa dai jos balele din interiorul castii. pacat ca mai trebuie sa dai bani si pe cazare si pe mancare in afara de benzina. PS mi-am facut deja planuri pentru 2011 in Corsica daca ar fi cineva interesat. "In Europe there are two places a biker must visit at least once: The Alps and Corsica. In Corsica it's impossible to go wrong on a motorcycle. The only advise we feel we should give you is to avoid the eastern coast unless you are looking for nightlife and sandy beaches" sursa: http://www.cimt.it/corsica.htm daca va uitati pe google maps la drumurile si plajele de pe insula va dati seama despre ce e vb... Editat Septembrie 1, 2010 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dilidache Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Zimi te rog moto este din timisoara ? daca da la ce pret ai reusit sa-l scoti? Cine poate sa imi aduca un power Commander 3 USB full kit pt 954 la un pret decent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 3, 2010 Share Postat Septembrie 3, 2010 (editat) e din lugoj. putina tzeapa dar ce sa fac... pan la urma am bagat o gramada de bani si am facut motor din el. power comanderul til poti comanda pe ebay. cineva cu cont paypal te ajuta. mai ieftin nu cred ca iese decat pe ebay. eu am tot comandat una si alta, chiar si din anglia fara prb. Editat Septembrie 3, 2010 de kwakazaki Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Septembrie 4, 2010 Share Postat Septembrie 4, 2010 Salut, am un 929 din 2001. Am o problema cu RAR-ul: trebuie sa fac identificarea, dar cand am fost acolo mi-a vazut toba AROW (modificata) si mi-a zis sa vin cu una originala. Dupa ce i-am explicat ca marimea tobei nu este neaparat invers proportionala cu nivelul de zgomot deoarece exista niste clapete care se deschid progresiv si asa mai departe, nu am reusit decat sa-l conving sa-mi faca testul de sunet....pe care evident..... l-am picat. Treaba sta in felul urmator, dau AROW-ul la schimb pe o originala, in conditiile in care sunetul puternic nu ma atrage foarte mult. Daca vrea cineva sa faca un astfel de schimb sunt mai usor de gasit pe mess (draagood), unde pot sa furnizez si poze. Treaba asta trebuie sa se intample prin bucuresti, vin eu cu motorul si cheile necesare. Mentionez ca toba este prinsa de teava de evacuare in 3 suruburi si cu, colier de scarita. Toba este scurtata cam la 3/5 din lungimea normala. La relanti si pana in 3.000 rpm nu face zgomot mare dar dupa turatia asta....aa, si NU este lovita, zgariata etc. Am postat initial la cbr 600/1000 rr, dupa care am vazut ca exista un topic dedicat fireblade... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate. eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta... Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate. eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta... Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 am patit si eu stator (de fapt era partea care se invarte) prajit, o bobina sau doua din 10 sau cate erau....cu rebobinatul parerile sunt impartite... unii zic ca merge, unii ca merge dar nu prea tine, altii ca merge si ca tine daca e mesterul bun si izolatia de calitate. eu pana la urma mi-am luat unul nou (vreo 100E)... m-am gandit ca daca iau unul sh poate se parleste si asta... Sal, mi s-a ars si mie a treia oara statorul (cel de pe moto, unul aftermarket, si unul rebobinat in delta,. care a tinut cam 9000 km). De unde ai luat la 100Euro ? Am mai schimbat la el si releul de incarcare si 2 baterii, acum am una noua pe motor. Ma tot gandesc sa incerc kitul de stator + rotor de la electrex, am vazut ca spun ca magnetul de la rotor e prea puternic si statorul se supraincalzeste (se simtea de pe capac daca faceai comparatie stanga - dreapta). http://www.electrexworld.co.uk/images/Gens...ature-graph.jpg Deja ma dispera chestia asta cu statoarele prajite . A incercat cineva kitul de le Electrex (nu vand statorul decat cu rotor la pachet)? http://www.electrexworld.co.uk/g89-ro89-ge...tor-3867-0.html Deja cred ca rotorul e problema, fabricantul de aftermarket din Germania nu a vrut sa mai vanda pentru 929, invokand acelasi motiv, ca e prea puternic rotorul. E adevarat ca nici u a vrut sa dea banii inapoi, statorul ala a tinut 1500km .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bugix Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 (editat) vad ca s-a postat multiplu, sorry Editat Septembrie 5, 2010 de bugix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Septembrie 5, 2010 Share Postat Septembrie 5, 2010 Nu cred că e nevoie să postezi de 4 ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzushty Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Eu zic ca oamenii aia cu ochii mici de la Honda sunt mai destepti si decat nemtii care fac statoare aftermarket si decat ala care ti-a bobinat tie statorul. Daca era din cauza rotorului( ca ar fi prea puternic magnetul cum zici tu) insemna ca orice 929 sa aiba belele cu statorul. Incearca sa schimbi in acelasi timp si stator(asta merge rebobinat lejer de un meserias bun si care are aparatura) si releu si baterie si sa vezi daca mai face probleme. Daca ai mers cu releul bulit e clar=> releul daca e in scurt arde si statorul. Sunt multe posibilitati si pana gasesti cauza exacta pierzi o gramada de bani...ca si mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 6, 2010 Share Postat Septembrie 6, 2010 Nah dupa 3 saptamani am uploadat si eu cateva poze . nu sunt in nici o ordine aparte dar ultimele doua au fost facute in austria cand eram deja rupti de oboseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 7, 2010 Share Postat Septembrie 7, 2010 salutare vitezistilor... de cateva sapt am o honda cbr900 din 97..model sc33 a unui prieten pot sa zic ca e impecabila..fara modificari, suna impecabil ...fara zuruieli si batai ale motorului.. am postat aici pt ca de doua zile am o problema.. m a lasat in drum nu a mai vrut sa porneasca, am impins pana acasa la ea (noroc ca nu eram departe) stiind ca trebuiesc curatate carburatoarele azi i am cerut parerea unui prieten care se pricepe mai bine si a zis ca trebuiesc curatate carburatoarele. A curatat carburatoarele am pus totu la loc si nimik..nu a vrut sa porneasca... Am dat bujiile jos le am curatat ca parea inecata, am pus totu la loc, a pornit din prima, a stat la relanti pana s a incalzit motoru, dupa care am acelerat de cateva ori si inapoi aceiasi problema ... da sa moara cand accelerez, ba nu merg toate pistoanele si miroase a benzina nearsa ... cand incerc sa o resurcitez ..iese un fum alb pe toba si porneste ff greu... inca ceva ...ea mai smuncea si se balbaia in treptele superioare undeva pe la 5000rpm pana pe la 8000rpm..pana la o anumita turatie dupa care o lua ca nebuna ... dar nu de fiecare data ... concluzia mea e ca ii trebuiesc bujii, pt ca atunci cat au fost curate o mers bine, cum a intrerupt una cum a inceput cosmarul... mai ales ca bujiile nu pre se stie cand au fost schimbate ...probabil de singurul proprietar din italia mna.. dak a ti mai patit sau a ti auzit, dati va o parere... multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 bujii .....daca mai face ceva atunci mia scriis simptome si vedem ce si cum..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 e de la bujii. in caz ca persista problema, desfa carburatoarele. am avut eu simptome de astea la motorul mai vechi si problema era cauzata de o garnitura fisurata in carburator ce cauza inundatii airuea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 inca ceva ...ea mai smuncea si se balbaia in treptele superioare undeva pe la 5000rpm pana pe la 8000rpm..pana la o anumita turatie dupa care o lua ca nebuna ... dar nu de fiecare data ... Exact asa face de o saptamana si Blade-ul pe care l-am vandut acum doi ani colegului meu de garaj (893-ul pe care l-am cumparat de la MAC, o bijuterie). A inceput intr-o zi sa faca schema asta, parca ramane fara suflu/benzina cand tragi de ea brusc de la 4000 in sus. Daca o lasi sa isi revina sau daca accelerezi usor de tot, progresiv (ca la choppere ) merge frumos, n-are treaba. Daca ii dai de cap, posteaza, sa incercam si noi. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 traseul pe harta... cam greu. asta ar trebui sa fac eu in paint? ca pe net nu prea am gasit aplicatii ok pt asta si viamichelin nu ma ajuta. de explicat se poate pe lung: noi am pornit de pe insula krk, un loc minunat cu privelisti faine si drumuri si mai faine. am fost de 3 ori in croatia pe litoral, si nimic nu se compara cu krk. din krk o iei spre nord, vizitezi orasul Bakar doar pentru drumul de intrare si iesire, ca merita treci prin Rijeka si aici ai doua posibilatati: mergi pe autostrada spre trieste si ajungi acolo dupa 60 km sau mergi pe drum national pe peninsula Istria. drumul asta trece pe langa Pazin si orasul acela cu nume romanesc de organ . treci frontiera in slovenia, foarte usor... s-au uitat la pasapoarte din mainile noastre. trec motoare acolo mai multe decat masini. dupa asta urmeaza cam 50-60 km prin slovenia, o tara incredibil de...VERDE. drumul este super, extra virajat si atata vegetatie nu mai vezi decat in anglia. din slovenia ajungi in trieste in 10 minute, cred treci prin trieste si mergi pe drumul national de-a lungul coastei. venetia e la 130 km si cred ca merita ca sunt locuri faine pana acolo dar noi nu prea am avut timp asa ca am luat-o la nord spre udine dar nu mai stiu pe unde... oricum, drumul este marcat excelent si nu ai cum sa te pierzi, iar drumuri spre Udine nord sunt destule daca te uiti pe harta. din Udine am mers spre Nord spre austria-Villach. fiind seara... am ratat intrarea pe autostrada si am mers chiar pe langa ea. Ultimii 60 km in italia am mers pe autostrada unde se plateste la bariera... in mod foarte prost, adica ori cu cardul ori cu cash dar cash direct in automat, iar asta poate dura o vreme. cum am intrat in austria am si coborat de pe autostrada si am mers prin satele de langa spre Villach. foarte fain drumul prin munti si sate perfect austriece... dinspre villach o iei spre klagenfurt am worthersee si ai optiunea de a te pierde sau sa mergi pe autostrada. eu recomand sa te pierzi pt cu e mult mai fun oricum noi am mers pe drumul de langa worhtersee un lac lung de vreo 15 km cu o apa cu tenta verzuie incredibil de clara. tot in zona asta este si faaker see daca vreti sa vedeti unde se intalnesc harleyistii din europa in fiecare an. din klagenfurt o iei spre nord prin bruckl si vine trecatoarea spre loling---bad st leonard. adevarul este ca in zona asta sunt mai multe trecatori si daca ai timp merita sa le faci. mai spre nord langa Obdach am crezut ca mai vedem o trecatoare spre St Wolfgang dar s-a dovedit ca asfaltul se termina dupa 15 km si da in forestier... eh am intors si de acolo am urcat pe schnell strasse spre viena, trecut spre ungaria si de acolo... spre casa. si varianta pe scurt: rijeka-trieste-udine-villach-klagenfurt-loling-obdach-viena (am trecut spre sude de viena sa nu mai ocolim)-budapesta-romania. Mesaj completat are cineva oglinzi originale de 954 (stare ok) si vrea sa scape de ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 multumesc, o sa studiez si eu traseul asta! Daca nu gasesti vezi ca poti lua de pe louis, sunt accesibile. Sfat: pastreaza imbusurile originale! la 200 km vest de udine se gaseste un mic pas de munte numit stelvio... asa ca si PS . daca tot ai ajuns pana acolo, sa nu faci greseala care am facut-o eu si sa nu mergi pana acolo. la mine a fost lipsa de timp dar nici asta nu e excuse destul de bun... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 intradevar bujiile erau problema la mobra, le am schimbat si a pornit din prima vreau sa mentionez ca nu le am schimbat cu unele identice la marca si serie, m am uitat sa fie identice ca dimensiune am dat 40ron pe un set (nu prea stau bine cu banii) problema in momentul de fata e ca trebuie sa i schimb uleiul pt ca am incercat sa o pornesc de mai multe ori cu socul tras, si a ajuns benzina in ulei. vreau sa i fac schimbul, ce recomandati pentru un cbr sc33 faza e ca la primavara mobra va trece printr o revizie generala si cu uleiul asta nu va merge mai mult de 1500km. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Septembrie 13, 2010 Share Postat Septembrie 13, 2010 (editat) ee..nu chiar mna ..deci ziceti un ulei 10W40, dar de care: sintetic, semisintetic, mineral ..? (yo ma gandeam la unu mineral k e mai ieftin ) din punctul meu de vedere nu cred ca ar fi o problema dak mai circul 2000km cu el sezonul asta .. inca o problema ar fii cantitatea de ulei care intra in sc33.. cat ulei intra? multumesc. Editat Septembrie 13, 2010 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.