Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers.

 

 

sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica.

Nu are cum sa manance busa.........de simtit simt.....are 15 harti sau poziti eu am folosit la 5% si mai mult de 220 nu merge si papa 8 litri la viteza aia......nu face nimic...este o rezistenta care se pune la IAT sensor si prosteste compu cu gradele aerulu acre intra in el........sa vedem oricum la liniute nu am sanse..amn 110 kg deci raman curvele ammmmmmmmmm curbele ma scuzati!::

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

325 normal ca nu prinde... acuma ma scuzati ca nu am formulat concret. dar am presupus ca se refera la o diferenta simtitoare la acceleratie sau cuplu, eventual poate simte si ceva viteza in plus. acuma nici 14 ani nu am. am inteles si principiul. am priceput si ca este usor sa induci pe cineva in eroare care nu stie exact cum functioneaza engine managementul. eram doar curios pentru ca descrierea lor pe ebay (adica dumele de marketin par destul de convingatoare). atat. am vrut sa stiu daca omul chiar a simtit diferenta la mers.

 

 

sau cine stie... poate chiar am crezut ca bladeul chiar mananca busa dupa prostirea maparii de fabrica.

nu te subestima nimeni stai linistit...

Mesaj completat

Nu are cum sa manance busa.........de simtit simt.....are 15 harti sau poziti eu am folosit la 5% si mai mult de 220 nu merge si papa 8 litri la viteza aia......nu face nimic...este o rezistenta care se pune la IAT sensor si prosteste compu cu gradele aerulu acre intra in el........sa vedem oricum la liniute nu am sanse..amn 110 kg deci raman curvele ammmmmmmmmm curbele ma scuzati!::

chiar si cu prostirea senzorului nu stiu cat de benefic e pentru motor.Eu am mers odata pe autostrada constant 130-140 si am scos sub 6%, asta da power management :laugh:

A si inca ceva, nu va luati dupa consumul afisat pe bord pt. ca de multe ori este eronat si plus de asta el reprezinta consumul instant, nu media.Cea mai sigura metoda este cea cu regula de 3 simpla ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul De pe bord.... ;)

A incerkat Cineva sa mearga cu X viteza si so scoata pe liber sa mearga la relantiu sa vedeti ca indicatorul de consum isi skimba proportia dupa viteza de rulare si nu are treaba cu turatia motorului.... deci cu alte cuvinte el arata ceva ce eu nu pot intelege .... Eu folosesc o foaie de 70 dinti la un 954 cu treapta a 2 undeva la 60 ora am 10 mii de ture nu cunosc consumul dar este foarte mare si vreau sa spun ca ce indica ala pe un 954 cu 16-42 adica stok indica si la mine acum cu 15-70 daia zic eu cred ca se ia dupa viteza de rulare si nu dupa turatia motorului asa am aflat eu de chestia cu lasatul la liber.

 

Apropo Bai nene VAND un 954 Stoc Tipla sa pus prafu cat casa pe el.. ii trebui baterie nu am mai fost pornit din aprilie Care vrei moto pt la anu..!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca se organizeaza in uikendul 23-24 Oct un Racing weekend la Serres: /index.php?showtopic=588743

 

m-a sunat un prieten sambata si m-a chemat acolo... nu aveam in plan asa ceva din pct de vedere financiar dar cred ca o sa fac un efort mic si o sa merg ;)

 

se mai baga cineva cu Blade-ul? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

sunt in cautari de un 954,nu ma intereseaza altceva

in principiu caut ceva stok(in afara de toba,care poate fi si aftermarket) si nu vreau combinatia alb bleumarin

in mare am citit topicul si am vazut cam care sunt problemele,dar daca mai aveti ceva sfaturi sunt bine venite

sper sa ne mai "vedem" pe aici

Dragos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 3 Kituri RK GXW520 pretul scade la 200/kit. Foaie spate Vortex pinion fatza Vortex. Eu am mers cu 954 5000km si am intins lantul RK sub jumate de liniutza. Mersul a fost 4000 numai pista. La R1 2007 am deja 2500km cu RK si am intins de 3 ori lantul, sub 1/3 de liniutza total.

Cel mai important, nu a facut burta deloc. Stiu multe moto cu lantzuri DID care fac burta, chiar la mers touring. Sincer, eu mi-am luat RK deoarece era mai ieftin in 2008, a fost nedeliberat, s-a dovedit o alegere buna.

A nu se face confuzie la RK intre GXW si alte modele de la RK cum ar fi XSO.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai baietii un 954 frumos....cu 115 mil in cap fara intrebari....suna la 0745782439 si vorbim poze se vad mai sus.........baiatul are nevoie de bani de aia pretul asta

 

Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km.

Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza.

 

Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Accepta o exorcizare? Piulitze, saibe, suporturi originale? Cea mai mare tzeapa la modelele 929 954 poate fi la carterul motorului. Se stie ca partea stinga e prea bombata si la un impact lateral se sparge carterul. " Baietii" le aranjeaza cu juma de carter de la alt motor dar reparatria nu tine prea multi km.

Nu o sa gasiti niciodata un carter superior si unul inferior provenind de la motoare separate care la inbinare sa fie in parametrii de fabrica. Carterul se toarna intr-o singura bucata si se taie pe din doua dupa ce e scos din matritza. Daca crapa motorul(vibrochenul, bielele) nu o sa stiti cauza.

 

Sorry, nu e nici cel mai mic apropo pt acest motor, nu-l cunosc. Poate fi o mare ocazie.

Daca nu era apropo de ce ai scris....asta e ca si cum ti-as sparge gura si dupa aia itit spun sorry nu am vrut.......oricum tipic.....daca e cu 5000 scump dom'le scump da halatu......daca e cu 1000 sotto e furat sau e spart.......nu stiu daca a fost cazut ca nu este al meu dar starea lui nu zice nimic despre asa ceva....in fine!

Editat de art
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu 4 954 accidentate la care au fost cu carterele reparate. Dupaia, multa vopsea stralucitoare. Si polishare.

 

Repet, nu e un apropo la aceasta motocicleta, doar atentionez cumparatorii sa se uite la imbinarea carterului superior cu cel inferior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma poate ajuta cineva cu un sfat? am un 929 si

am scos exupul ca se bloca si cablurile si nu stiu daca sa mai umblu si la firele electrice

unii zic da unii nu. nu am stat sa caut pe forumurile din afara. ma gandesc ca nu -s singurul care am fct asta. nici nu qam apucat sa mai merg cu ea.

consumul cum va fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-i protectie de carbon kevlar la capacul stinga motor. Plus 3-4 mm de silicon intre capac si protectie. Partea stinga a motorului e prea expusa, e cel mai mare neajuns. Daca gasesti o pompa de frina de la un K5-K10, R1 04 2010, monteazo cu incredere, vei avea o frina mai dozabila, cea stock e prea ON OFF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mutat bursa aici sa inteleg....frumos....etic
are careva o rotita de reglaj a intinderii cablului de ambreiaj (de la maneta de ambreiaj bineinteles) de 954? :laugh:
nu are nimeni o rotita de reglaj a cablului de ambreiaj (cea de la maneta) pentru 954? sau o maneta fara levier (am levierul) de 954? sau cineva care are una de 954 si vrea una de 929 ? :D
Comunitatea Motociclistilor din Romania > Bursa > Cumparari > Piese de schimb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...