Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La Serres nu vine nimeni? Io o sa fiu prezent acolo, asa ca daca vreti sa schimbati 2 vorbe un un fost Blade-ist, lasati un mesaj, ceva. :D

 

Cu cine pleci/transporti? Sunt inca nehotarat, nu stiu daca sa merg/nu merg :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cine pleci/transporti? Sunt inca nehotarat, nu stiu daca sa merg/nu merg :D

 

Motoreta o trimit cu Nitescu (baiat de nota 11), el pleaca de joi. Anu trecut am dat 90 eur, anu asta nu am vb cu el despre pret, dar tot pe acolo o sa fie. Io inca nu stiu cu ce merg, depinde daca mai vine un prieten cu mine, sau prietena mea, vedem.. probabil o masina ceva. Anu trecut am mers cu tot cu motoreta cu Nitescu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vii , avem un prieten care merge cu masina, eu am sa merg cu inca doi in duba cu motoretele. Sigur reusim sa ne combinam la transport cumva. Masina e un Modeo, loc este suficient. Bagajele, cauciucuri, scule merg cu duba.

Ai numarul meu la topicul din semnatura si putem vorbi oricand :ok:

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vii , avem un prieten care merge cu masina, eu am sa merg cu inca doi in duba cu motoretele. Sigur reusim sa ne combinam la transport cumva. Masina e un Modeo, loc este suficient. Bagajele, cauciucuri, scule merg cu duba.

Ai numarul meu la topicul din semnatura si putem vorbi oricand :ok:

 

Cand pleaca amicii tai cu Mondeo-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu o Busa 2010 vineri, putin modificata. Ehhh... pardon, PC si evacuare full ceva marca pe care nu o tin minte.

 

Rezumatul ar fi ca am 954 de vanzare...

 

Am tot crezut ca imi trb 954 pt curbe, pt cat e de usoara, pt frane, fas. Ambreiaj hidraulic, injectie impecabila, si o agilitate incredibila la viteza mica face din busa motor mai bun (chiar si de incepator) decat blade-ul.

 

Totusi tin 954 evident, nu de alta dar nu o pot vinde pt bani si Hayabusa de generatie noua costa totusi ceva. Asa ca ramane sa blochez kilometrajul la 99999 pe blade si vad dupa aia :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wdb......acuma am primit pozele...cam atat despre euroring.......trebuie sa veniti...la anu ne organizam...si veniti si voi...e mai eftin ca hungaro nu sunt viteze asa de mari dar e mai virajat mai tehnic.....stati o zi in oradea apoi plecam la pista poate ne bagam si la o cursa de 1000 apoi seara inapoi la oradea...si gata.....oricum pana la anu mai e mult...sper sa maiu prindem vreo 2 iesiri anul asta:)))

post-25996-0-70602600-1317114501_thumb.jpg

post-25996-0-28292400-1317114543_thumb.jpg

post-25996-0-62351100-1317114568_thumb.jpg

post-25996-0-89206100-1317114585_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers cu o Busa 2010 vineri, putin modificata. Ehhh... pardon, PC si evacuare full ceva marca pe care nu o tin minte.

 

Rezumatul ar fi ca am 954 de vanzare...

 

Am tot crezut ca imi trb 954 pt curbe, pt cat e de usoara, pt frane, fas. Ambreiaj hidraulic, injectie impecabila, si o agilitate incredibila la viteza mica face din busa motor mai bun (chiar si de incepator) decat blade-ul.

 

Totusi tin 954 evident, nu de alta dar nu o pot vinde pt bani si Hayabusa de generatie noua costa totusi ceva. Asa ca ramane sa blochez kilometrajul la 99999 pe blade si vad dupa aia :rolleyes:

 

Salut. Chiar sint curios cit de tare te dai pe curbe. Esti primul care afirma asa ceva. Ce treba are ambreiajul hidraulic cu agilitatea? Busa a fost construita special pt USA unde drumurile sint drepte, si lungi, lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau prea tare. Ma inclin and all dar efectiv nu am oole sa ma bag stil racing-racing cum fac altii. Ma dau cat sa stiu ca mai am loc de manevre.

 

Ambreiajul hidraulic nu ajuta deloc agilitatea. Imi ajuta mana si conteaza doar in oras. Nu ma dau mult in oras, nu scot motorul la terasa dar ies la ture mai lungi si mai am de trecut prin orase. Acolo ma enerveaza la maxim ambreiajul de pe 954.

Cand am vorbit de agilitatea Busei, vorbeam doar de ce am simtit la viteza mica. Ma asteptam sa fie mult mai greoaie.

Nu a fost construit special pentru USA dar din pacate negrilor nu prea le place HD si Busa era fix de ce aveau nevoie. Black Bike Week si big booty FTW... :sick: Busa noua deja a fost adaptata mai bine lor. Din ce am gasit pe net referitor la redesign: For research, Yoshirua traveled around the United States to bike nights and clubs for a first hand look at the styling aesthetic of the Hayabusa custom scene, and was inspired as much by the look and build of the Hayabusa rider as their custom bikes. Mare pacat. In state custom bikes inseamna swing arm extender, preferabil Single sided ca e mai cul, chrome wheels si o grasa pe saua din spate.

 

Daca ii sa vorbim despre ce poate motorul pe curbe pe mana unor nebuni de legat care si stiu sa se dea kamikaze fara vreo frica, trb vazute doar filmele Fast Bikes vechi de pe net. Nu ca as vrea sa fac din astea, am mai zis nu pot sa ii dau linistit pe curbe nici la 954.

 

Nici nu imi place designul la Busa, daca mi-as permite as lua ZZR1400, in postul anterior vorbeam doar din entuziasm pentru experienta avuta cu Busa respectiva. Consider ca sunt motoare mult mai bine adaptate pt ceea ce am eu nevoie, ceea ce e un checklist extrem de lung si complicat. Sunt un fel de detail junkie.

 

954 e motor infinit mai bun pentru curbe daca e vorba de mers la limita dar nu ma simt eu in siguranta pe sosele in conditiile respective.

Nu pomeni pista, iti dau dreptate acolo si consider ca Busa, ZZRul nu au ce cauta acolo mai mult decat un Duc ST.

 

 

Am incercat si alte motoare, DL650 si genul asta de street bike nu ma inspira, nu ma pasioneaza cu absolut nimic. Nakedurile imi plac dar nu as renunta la carenate. Z1000SX m-ar incanta cu pedigreea lui dar e scump deocamdata. Un SM mi-ar placea enorm ca al doilea motor. Pana atunci sunt perfect multumit cu 954. Visez doar cateodata la mai mult.

 

Fuk, post mult prea lung din nou... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma dau prea tare. Ma inclin and all dar efectiv nu am oole sa ma bag stil racing-racing cum fac altii. Ma dau cat sa stiu ca mai am loc de manevre.

 

...

Mai, ce bine ti-ar sta tie pe BMW-ul meu, cu manere incalzite, cu sei comode pentru pilot + pasager, cu ABS fatza + spate, cu un sistem de injectie Bosch de ti-e mai mare dragul, cu sea reglabila pe inaltime cu 3 trepte, cu parbriz reglabil, ce sa mai.... ? si stie si curbe, numai ca e usor supraponderal pentru racing... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23k km sigur nu are. In rest, pare destul de bine intretzinuta. Atentie la jante, sint vospsite si sa nu aibe defecte ascunse. Verificat daca carterele motorului au fost separate.Pretul e bun, mai ales ca e prima strigare. Inca o data, atentie la propulsor daca a fost desfacut, se stie ca se cam sparg la crash.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva care daca se potriveste la un 929 un jug superior de la ceva gen CB CBF mai mare care sa aibe raisere pentru ghidon si sa se pupe la dimensiuni si pozitii ale amortizoarelor si articulatiei?

 

Are careva asa ceva? jugul superior... daca nu macar unu original indiferent de stare optica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca simbata, 15oct 2011 unui CBR 929 i s-a spart propulsorul, se afla la niste broscutze pe Centura linga sediul Fan Curier. Dca nu-i secret, poate intra riderul si ne povesteste. Culoare neagra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e client de-al meu. Sportul lui preferat e goneta pe centura. Dar nu de asta i s-a spart motorul. Motocicleta a fost facuta din bucati, nu se stie de cine. Nu avea nici un surub de prindere in cadru original. A fost folosita la stunt. Cel putin motorul cu siguranta. Am dat jos baia de ulei ca sa ii fac o garnitura si am gasit mult span. Am poze la atelier. Mai mult ca sigur motorul a fost pe o motocicleta mult data pe o roata fara dry sump.

Ca semnalment de defect: i se aprindea becul de presiune de ulei la relanti, imediat ce tura putin motorul, becul se stingea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca simbata, 15oct 2011 unui CBR 929 i s-a spart propulsorul, se afla la niste broscutze pe Centura linga sediul Fan Curier. Dca nu-i secret, poate intra riderul si ne povesteste. Culoare neagra.

 

Probabil ma vizionai din avion,cumva!Daca la 220 km/h poti cu un 929 sa faci broscute iti dau mobra gratis ba chiar si bani pt dovada de maestrie.Ce secret se poate ascunde in spatele unui colaps al motorului?Daca il dezvalui primesc 100 de puncte si bilete la concertul corului madrigal?Motoreta repet,nu a fost de stunt.Pompa de ulei a cedat in urma cu 3 sapt si de atunci am mers foarte putin cu ea.Am avut nesansa sa ies sambata si la 220 a bubuit "propulsorul" .Broscutele spunand acestea se retrag intr-o alta sesiune pe "centura" la 220 la ora!App nu imi amintesc sa fi fost atat de "saritor" cand sau DACA m-ai vazut.Daca ai vazut ca faceam broscute apoi mi-a crapat "propulsorul" inseamna ca erai in spate urmarind -da capo al fine- "actiunea" sparge biela.Sau poate esti unul din cei trei cu care am discutat,dintre care 2 chiar m-au ajutat sa il tractez.Daca este asa nu calitatea mea de "rider" pe centura trebuie pusa la indoiala ;) Ci atitudinea post "trauma" a "voyeur-istului" !!!!!Asta in CAZ CA!!

 

Da, e client de-al meu. Sportul lui preferat e goneta pe centura. Dar nu de asta i s-a spart motorul. Motocicleta a fost facuta din bucati, nu se stie de cine. Nu avea nici un surub de prindere in cadru original. A fost folosita la stunt. Cel putin motorul cu siguranta. Am dat jos baia de ulei ca sa ii fac o garnitura si am gasit mult span. Am poze la atelier. Mai mult ca sigur motorul a fost pe o motocicleta mult data pe o roata fara dry sump.

Ca semnalment de defect: i se aprindea becul de presiune de ulei la relanti, imediat ce tura putin motorul, becul se stingea.

 

Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT!

Editat de KEVLAR-BLAZON
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sportul poti sa il practici "in sala" la Serres daca iti permiti,sau intr-un mod empiric ce "nu prea" se poarta world-wide,in special la sud de Meridionali,si anume pe STRADA.Pana la D-zeu te mananca sfintii,spune o vorba veche!La 68000 de km te astepti sa crape ceva.Si dupa 11 ani,4 proprietari,uleiuri din Carrefour schimbate la eclipsa,schimbari de viteze nereusite etc,te bucuri ca inca pleaca tare de pe loc si porneste la prima cheie!Aloha!De pe centura EVIDENT!

 

Da, ma rog, cum zici tu desi nici 1% nu esti sigur ca stii din ce spui acolo :D Deci da, ai dreptate :)))... si spanul din baia de ulei de la ce-o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar tu te uitai intruna la kilometraj de stii ca aveai 220/h? Hai, zi povestea completa. Te-au dat in fapt 2 prieteni (sau nu prieteni) care erau la goneta cu tine.

 

Hmmm...eram doar eu cu el sambata,deci nu stii povestea de la vre'un preten de al lui. Cei drept avea undeva putin peste 200/h,eu eram in spatele lui si am vazut toata problema. Bine ca nu a patit el nimic,putea sa fie mai rau...

 

Cei trei care au oprit si l-au ajutat au fost baieti finuti si le multumi pe aceasta cale :cheers:

 

Lasati certurile pe forumuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...