rylalex Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 2. de ceva vreme a inceput sa bata oala de ambreiaj cand pornesc motorul si e rece (daca trag maneta de amb. nu se mai aude nimic) si tine bataia pana cand se incalzeste motorul....o fi rulmentul? vrea schimbat? Poate fi si de la vibrochen. Pinionul ce invarte oala poate fi ovalizat. Am patit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Din ce spui pare zgomot de distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 Salutare Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici. Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator. Si eu am desfacut un 954 cu aceeasi problema.....am intrebat si de la TNG...care mi-a dat 2 3 sfaturi(mersi si pe aceasta cale).....zgomotul poate fi de la rulmentul de la vibrochen....nu ai de sa iti faci griji.....adica mai pe romaneste am desfacut un 954 degeaba:)) dar poate fi si de la distributie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiLiF Postat Mai 14, 2013 Share Postat Mai 14, 2013 multumesc pentru sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Am si eu o intrebare legata de 954. Am condus foarte putin 2 modele, una fara capete de ghidon si cu mansoane de cauciuc si una cu mansoane din alea metalice gen Rizoma. Prima nu mi s-a parut ca m-ar deranja ceva la ea, a doua vibra cam tare la nivelul mansoanelor si al scaritzelor. Ma bate gandul la tipul asta de motoreta dar eu fac si plimbari cu ea asa ca vreau sa fie confortabila din punct de vedere al vibratiilor. A experimentat careva treaba asta, cu sau fara capete de ghidon, cu capete de ghidon stock sau mai grele? Am inteles ca cu cat sunt capetele de ghidon mai mari si mai grele cu atat mai mult atenueaza din vibratii. Oricum am de gand sa probez motocicleta inainte sa o cumpar, dar daca ar fi buna din alte puncte de vedere (km mai putini, estetic) si ar avea vibratiile astea in mansoane as vrea sa stiu daca se poate face ceva pentru a le reduce la un nivel confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 Capetele de ghidon stoc (grele) reduc vibratiile ghidoanelor. Foarte folositoare pe strada. Nico, ai imbatranit prea mult pt tipul asta de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 da, capetele stock reduc la 0 vibratiile. Eu am obs ca si ghidoanele race Vortex, care au capete doar de plastic, nu vibreaza deloc. e vorba si de design. cele stock vibreaza toate fara capetele de ghidon stock, care-s foarte grele. "tuningul "cu rizome e cea mai timpita solutie, vibreaza, tubul de acceleratie se invirte greu. doar look pt cei ce-o freaca de plictiseala, cu ouale proptite in rezervor non stop(cei ce merg numai drept). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 16, 2013 Share Postat Mai 16, 2013 .......... Nico, ai imbatranit prea mult pt tipul asta de motoreta Suspendare 14 zile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Balicu Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 Salut, am si eu o intrebare...are rost sa schimb pinionul cu -1? Se va simti vreo diferenta sau nu are rost? Ma gandeam sa pun -1 pt ca pe spate am +2. Mersi baieti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 23, 2013 Share Postat Mai 23, 2013 o sa se simta foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauryzan1 Postat Mai 28, 2013 Share Postat Mai 28, 2013 Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 29, 2013 Share Postat Mai 29, 2013 Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos Intreaba ce anume vrei sa stii, ca sa primesti un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauryzan1 Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe ele am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Se masoara jocul dintre came si "pahare" si se aleg pastilele cu grosmiea potrivita pentru a avea jocul specificat de manualul de service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 30, 2013 Share Postat Mai 30, 2013 Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe el am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare Daca accepti un sfat...dute la mecanic!Distributia nu este o zona din motor sa umbli cu bajbaiala.Si din ce intrebari pui nu prea stii ce se intampla pe acolo.Este spre binele tau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iunie 9, 2013 Share Postat Iunie 9, 2013 Vind lant original, nou, OEM Honda pt 919. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-lant+pentru+honda+919+cbr+900+rr+fireblade+1996+-+1999++lantul+este+original+ho+-193650.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Salutare, am si eu o mica "dilema": am comandat un capac de stator pentru un 954 de pe ebay si am primit piesa din poza. Am pus capacul vechi peste cel nou sa verific forma, se potriveste perfect, gaurile se aliniaza, in schimb, partea incercuita este mai mica decat cea de pe capacul original. Aveti idee la ce motor se potriveste capacul, sa fie oare de 929 ? Si daca stiti pe cineva ce dezmembreaza un 954 sa nu mai astept 2 saptamani dupa alta comanda. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wdb Postat Iunie 21, 2013 Share Postat Iunie 21, 2013 Capacul este de 929. Daca nu ma insel, se potriveste si pe 954 dar trebuie schimbat statorul cu unul de 929. Sansele ca sa gasesti din dezmembrari un capac de 954, sint practic nule. Doar nou OEM, care costa cu ceva peste 100 eur, sau de pe ebay.com, cred ca vine din China si costa cu ceva sub 100 usd. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciorap Postat Iunie 22, 2013 Share Postat Iunie 22, 2013 Multumesc - de 929 banuiam si eu ca ar fi. De pe ebay din China e luat si asta cu 45 USD ... asta e, mai incerc o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deus Postat Iunie 28, 2013 Share Postat Iunie 28, 2013 Va salut! De 3 saptamani sunt fericitul posesor al unei HONDA CBR 929. Inainte am avut un r6 2000, 600rr 2003, k2 600 si dupa 5 ani de facut km pe 600cmc, am decis ca e timpul sa trec la 929. Din pacate m-am lovit de o mica problema astazi (ma bucur ca e grava, dar nici chiar asa) si vin si apelez la posesorii de 929 (si 954 - cred ca se potriveste) care detin o toba de 929 stoc. So....cei care au o toba stoc de 929, sunt din bucuresti si ma pot si vor sa ma ajute, va rog sa imi lasati aici un mesaj. Am nevoie la RAR pentru eliberarea certificatului de autenticiate. Momentan am un ARROW care chiar nu e zgomotoasa, dar dupa domnii de la RAR...este. Va multumesc anticipat si bine v-am gasit PS: atasez diseara niste poze cu mandria mea de motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. Da!Stii ce vrei....bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 29, 2013 Share Postat Iunie 29, 2013 insa nu o sa gasesti decat CIURUCURI, TE ASIGUR! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iulie 2, 2013 Share Postat Iulie 2, 2013 (editat) Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E. Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc... Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru. Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii. 954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat. Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc. Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala. Editat Iulie 2, 2013 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.