Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

2. de ceva vreme a inceput sa bata oala de ambreiaj cand pornesc motorul si e rece (daca trag maneta de amb. nu se mai aude nimic) si tine bataia pana cand se incalzeste motorul....o fi rulmentul? vrea schimbat?

Poate fi si de la vibrochen. Pinionul ce invarte oala poate fi ovalizat. Am patit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare

Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici.

Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici.

Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator.

Din ce spui pare zgomot de distributie.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

Sunt posesor de honda 954 de vreo 4 saptamani si as avea o problema si nu stiu ce poate sa fie sper sa gasesc raspunsul aici.

Se aude un zorzonit(mai mult un zgomot de lant) la motor doar cand accelerez si e in viteza , il aud in orice treapta si cam la orice viteza(dupa 100km/h nu-mi mai dau seama ca se aude vantul), pe liber nu se aude in mers daca trag ambreajul nu se mai aude cand merg constantant parca se aude putin,cand incetinesc nu se aude, daca poate sa ma ajute cineva as fii recunoscator.

Si eu am desfacut un 954 cu aceeasi problema.....am intrebat si de la TNG...care mi-a dat 2 3 sfaturi(mersi si pe aceasta cale).....zgomotul poate fi de la rulmentul de la vibrochen....nu ai de sa iti faci griji.....adica mai pe romaneste am desfacut un 954 degeaba:)) dar poate fi si de la distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare legata de 954. Am condus foarte putin 2 modele, una fara capete de ghidon si cu mansoane de cauciuc si una cu mansoane din alea metalice gen Rizoma. Prima nu mi s-a parut ca m-ar deranja ceva la ea, a doua vibra cam tare la nivelul mansoanelor si al scaritzelor.

 

Ma bate gandul la tipul asta de motoreta dar eu fac si plimbari cu ea asa ca vreau sa fie confortabila din punct de vedere al vibratiilor. A experimentat careva treaba asta, cu sau fara capete de ghidon, cu capete de ghidon stock sau mai grele? Am inteles ca cu cat sunt capetele de ghidon mai mari si mai grele cu atat mai mult atenueaza din vibratii.

 

Oricum am de gand sa probez motocicleta inainte sa o cumpar, dar daca ar fi buna din alte puncte de vedere (km mai putini, estetic) si ar avea vibratiile astea in mansoane as vrea sa stiu daca se poate face ceva pentru a le reduce la un nivel confortabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, capetele stock reduc la 0 vibratiile. Eu am obs ca si ghidoanele race Vortex, care au capete doar de plastic, nu vibreaza deloc. e vorba si de design. cele stock vibreaza toate fara capetele de ghidon stock, care-s foarte grele. "tuningul "cu rizome e cea mai timpita solutie, vibreaza, tubul de acceleratie se invirte greu. doar look pt cei ce-o freaca de plictiseala, cu ouale proptite in rezervor non stop(cei ce merg numai drept).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare...are rost sa schimb pinionul cu -1? Se va simti vreo diferenta sau nu are rost? Ma gandeam sa pun -1 pt ca pe spate am +2. Mersi baieti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,cine ma poate ajuta cu ceva informatii despre distributie si supape.Nu stiu cum mai vin pastilele din spate de la supape.Va multumesc frumos

Intreaba ce anume vrei sa stii, ca sa primesti un raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum vin pastilele din spate de la supape?acelea mici cu gradatii pe el

 

am inteles ca se masoara cu lera pe fiecare

Daca accepti un sfat...dute la mecanic!Distributia nu este o zona din motor sa umbli cu bajbaiala.Si din ce intrebari pui nu prea stii ce se intampla pe acolo.

Este spre binele tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salutare, am si eu o mica "dilema": am comandat un capac de stator pentru un 954 de pe ebay si am primit piesa din poza. Am pus capacul vechi peste cel nou sa verific forma, se potriveste perfect, gaurile se aliniaza, in schimb, partea incercuita este mai mica decat cea de pe capacul original. Aveti idee la ce motor se potriveste capacul, sa fie oare de 929 ? Si daca stiti pe cineva ce dezmembreaza un 954 sa nu mai astept 2 saptamani dupa alta comanda. Multumesc.

post-36619-0-61801500-1371791008_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capacul este de 929. Daca nu ma insel, se potriveste si pe 954 dar trebuie schimbat statorul cu unul de 929. Sansele ca sa gasesti din dezmembrari un capac de 954, sint practic nule. Doar nou OEM, care costa cu ceva peste 100 eur, sau de pe ebay.com, cred ca vine din China si costa cu ceva sub 100 usd.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

De 3 saptamani sunt fericitul posesor al unei HONDA CBR 929. Inainte am avut un r6 2000, 600rr 2003, k2 600 si dupa 5 ani de facut km pe 600cmc, am decis ca e timpul sa trec la 929.

Din pacate m-am lovit de o mica problema astazi (ma bucur ca e grava, dar nici chiar asa) si vin si apelez la posesorii de 929 (si 954 - cred ca se potriveste) care detin o toba de 929 stoc.

So....cei care au o toba stoc de 929, sunt din bucuresti si ma pot si vor sa ma ajute, va rog sa imi lasati aici un mesaj. Am nevoie la RAR pentru eliberarea certificatului de autenticiate.

 

Momentan am un ARROW care chiar nu e zgomotoasa, dar dupa domnii de la RAR...este.

 

Va multumesc anticipat si bine v-am gasit :)

 

PS: atasez diseara niste poze cu mandria mea de motoreta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

 

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

Da!

Stii ce vrei....bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari, caut 954 pentru cumpărare... bugetul e pana 3000 E.

Obligatori în stare foarte buna de funcționare, cu acte în regula, carene originale, etc...

Preferabil cu amortizor de ghidon, cauciucuri și alte consumabile bune și combinația de culoare rosu / negu, rosu / albastru, galben / negru sau galben / albastru.

 

Daca știți pe cineva, trimiteți-mi niște poze, îs deschis la sugestii.

 

954 cu toate carenele de strada + carene de curse, evacuare full Akra, PC3, filtru de aer BMC, ghidoane de curse (+ ghidoanele stoc), scarite gilles cu schimbator inversabil, furtunuri de frana race, pompa de frana radiala, placute CL SBK5, etrieri servisati acum doua saptamani, lichid de frana RBF660, lant 520 RXO, calcatura -1/+1 (15/43), pinion spate din aliaj, roti si discuri centrate, amortizor de ghidon Bitubo, arcuri Ohlins de 1 pe furca fata, protectie e carbon/kevlar la capacul de alternator, crash pads RG, inca un rezervor + galeria originala cu exup si cabluri in cutie si... cam atat.

Acte - inmatriculata, fara asigurare. Iti pot face fiscalul pe loc.

 

Asa arata in versiunea de strada cu mentiunea ca la momentul respectiv avea o toba Arrow si evacuarea stoc. Semnalele sunt leduri omologate cu releu dedicat care clipesc la frecventa normala.

post-14189-0-66947500-1372758752_thumb.jpg

post-14189-0-92219100-1372758790_thumb.jpg

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...