olivert1310 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 (editat) Va salut colegi motociclisti! Sunt nou pe site si incepator pe motocicleta! Am un Transalp PD10 din 1999 si am ceva probleme cu el pe care as vrea sa le repar numai ca nu stiu la ce service sa merg. Am tot citit pe net despre service-uri moto, am gasit ceva dar despre fiecare service se plangea cineva. Acum stiu ca nu poti sa-i multumesti pe toti si intotdeauna vor fi cativa care se vor plange ba ca nu le-a strans nu stiu ce surub, ba ca le-a furat 2 litri de benzina din rezervor, dar puteti sa ma ajutati cu o recomandare de servici moto? Un mecanic unde va reparati motoarele si sunteti multumiti de el!? Initial dupa ce am gasit un site pe net, am mers la SKR Superbikes, service detinut de Silviu (Skandal- username pe forum) (?), am ajuns sambata exact cand baietii se pregateau de plecare si am fost tratat fugitiv, fara macar ca cineva sa arunce o privire la motor. Dadusem un telefon in prealabil si baietii stiau ca vin, dar... Nu am lasat-o si acasa am mai cautat pe forumuri dar din ce am citit sunt mai rau in ceata. Probleme ce as vrea sa le rezolv: -curatare si sincronizat carburatoare; -servisare furca (+schimbat burduf telescop), moto trage stanga! -etrieri frana fata blocati (servisati si schimbat placute+discuri) Ceva recomandari pentru Bucuresti? Multumesc anticipat celor ce ma vor ajuta cu informatii! Sper ca am postat unde trebuie! Editat August 29, 2016 de olivert1310 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
h4mM3r00 Postat August 29, 2016 Share Postat August 29, 2016 Si eu sunt la fel cu o carena dreapta de vopsit, tot sun pe la service-uri si se pare ca nu prea are nici unu chef de munca. Ba ca nu au timp/chef, prea multi clienti. Dubios oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...