Sari la conținut

B 199 NIX decedat


myhobby
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 149
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Citat din stirile de Buzau. Nu inteleg cum plm au tras ei concluziile din text. Iar asta cu cel mai probabil...e noaptea mintii.

 

Femeia venea dinspre Focșani și, la un moment dat, în zona benzinăriei, a întors mașina în mijlocul drumului, fără să se asigure. Motociclistul, care se deplasa cu viteză dinspre fabrica de bere, a observat prea târziu mașina și, cel mai probabil, nu a mai putut evita impactul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca...

 

din filmare n-ai zice ca e accident mortal din nefericire , ar trebuii despartitoare intre benzi dinplastic , din tabla din ce-or fii si altfel ar sta treaba si cu prostii ce intorc pe interzis , fara sa stiu modelul de motor numai cand vad blocul motor imi dau seama ca-i vorba de-o motocicleta foarte grea , drept dovada ca si masina arata sifonata calumea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se zice sa se invete din aceste evenimente..

Nu vad eu personal ce as putea invata din video ala si topicul asta..

Omu s-a dus, au ramas cei din jurul lui si numa ei stiu prin ce si cum trec..

 

Un video si teorie scrisa nu te invata. Doar ani si km din care sa castigi experienta in preventie si actionarea la unele posibile faze.. zic eu acuma de pe canapea.

 

De mult intentionam sa fac rideX, acel curs de condus preventiv si ce mai implica. Am vrut efectiv sa fac programare acum 2 saptamani si am avut surpriza ca erau rezervate pt 2 luni de atuncea. Lucru bun ca se baga lumea la dinastea, este nevoie!

 

Asta ca o oarecum paranteza la subiect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cred ca era una din situatiile in care e bine sa pui motocicleta pe o parte si sa-i dai drumul. Chiar si asa, pe distanta relativ scurta (cu toate ca 10m doar urma de frana e o distanta maricica) si timp redus de reactie. Probabil ca sansele de scapare ar fi mult mai mari.

Editat de razvano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cred ca era una din situatiile in care e bine sa pui motocicleta pe o parte si sa-i dai drumul. Chiar si asa, pe distanta relativ scurta (cu toate ca 10m doar urma de frana e o distanta maricica) si timp redus de reactie. Probabil ca sansele de scapare ar fi mult mai mari.

Eu cred ca e o idee gresita. Nu cred ca frecarea dintre echipament si asfalt e mai mare decat cea dintre cauciuc si asfalt. Deci impactul e mult mai puternic in cazul in care te arunci de pe mobra. Oricum nu cred ca ai timp sa faci lucrul asta intr-o situatie ca cea din filmare. Singura lui sansa era sa evite prin stanga sau prin dreapta, dar la cat dinn scurt a fost nu cred ca reusea cineva. Pacat de om si de impresia generala a publicului ca motociclistii sunt vinovati mereu. Baba o sa scape sigur. Cel mult nu o sa mai aiba drept de condus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand stirea + imagini la antena 1 nu inteleg cum putea baba sa fie atat de nonsalanta, indiferent de circumstante omorase un om...

Arata nasol rau impactul in imagini, poate daca nu ar fi intalnit stalpul spate sa fi avut o sansa. Viteza insa nu a fost mica, sa fim realisti si obiectivi. Din experienta personala vb, am franat cca 10m de la 80-90 km/h, m-am infipt intr-un Kangoo acum niste ani si cazul s-a solutionat la accidente usoare/tamponari. Nici fum din gume n-a iesit, nici pic.

Prin dreapta nu avea cum sa evite, intr-acolo se deplasa masina, spre stanga ar fi intrat pe contrasens unde sansele de impact frontal cu alta masina erau maxime.

Despre cei plecati in lumea dreptilor insa doar de bine. RIP

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand stirea + imagini la antena 1 nu inteleg cum putea baba sa fie atat de nonsalanta, indiferent de circumstante omorase un om...

Arata nasol rau impactul in imagini, poate daca nu ar fi intalnit stalpul spate sa fi avut o sansa. Viteza insa nu a fost mica, sa fim realisti si obiectivi. Din experienta personala vb, am franat cca 10m de la 80-90 km/h, m-am infipt intr-un Kangoo acum niste ani si cazul s-a solutionat la accidente usoare/tamponari. Nici fum din gume n-a iesit, nici pic.

Prin dreapta nu avea cum sa evite, intr-acolo se deplasa masina, spre stanga ar fi intrat pe contrasens unde sansele de impact frontal cu alta masina erau maxime.

Despre cei plecati in lumea dreptilor insa doar de bine. RIP

motocicleta ta are 200 kile , k100 are spre 280 kile

 

motocicleta ta are frane din secolul curent , k100 din secolul trecut . (\seria K a aparut in 1983)

 

jante pe 17 la fazer jante pe 18 la K100 ... pe 18'' nu se fac decat cauciucuri de rahat

 

motocicletele pana prin 96 asa accelerau mult mai repede decat puteau opri , puteri similare cu astea moderne dar frane de rahan

 

e clar ca a blocat spatele , de acolo vine si fumul , daca ar fi invatat sa franeze si sa piloteze acaretul se putea termina cu o injuratura in casca , dar asta nu-l face vinovat de accident.

 

din film nu ai cum sa apreciezi viteza, da, a iesit fum mult dar putea avea 80 si sa blocheze fix inainte sa intre in cadru sau 180 si sa se fi panicat cand a inceput cucoana manevra. sau ... e cam irelevant , 300 sigur nu avea ca nu prinde k-u atat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cred ca era una din situatiile in care e bine sa pui motocicleta pe o parte si sa-i dai drumul. Chiar si asa, pe distanta relativ scurta (cu toate ca 10m doar urma de frana e o distanta maricica) si timp redus de reactie. Probabil ca sansele de scapare ar fi mult mai mari.

Acolo omul a avut timp de reactie poate 2 secunde. Fix pix. Poate daca ar fi redus viteza mai din timp vazand o masina care incentineste suspect pe sens opus neavand de ce sa o faca. Dar cati putem anticipa asa ceva? Este sambata, esti la plimbare cu moto si stai si tu mai relaxat.

 

Povestile astea cu lasat motocicleta pe o parte sunt povesti. Au vazut cate unii prin filmele americane proaste. Pe linga faptul ca nu ai timpul de reactie suficeint, nu iti foloseste la nimica. Cei pe care ii vezi tu pe youtube ca au cazut pe o parte si s-au dus taras, daca ramaneau pe roti puteau opri in siguranta daca ramaneau pe roti.

 

In cazul de fata pur si simplu a fost la locul nepotrivit la momentul nepotrivit = soarta.

La baba nesimtirea tipic romaneasca: mie sa imi fie bine, de restul ma doare drept un koor - cat timp nu plinge mama ci plange ma-sa ......

Va primi un an cu suspendare si inca un caz inchis.

 

RIP si tarie familiei sa treaca peste pierderea suferita.

 

Offtopic: acuma 2 zile o baba cam ca asta, de mana cu o nepotica de 4-5 ani, statea la trecerea de pietoni. Era rosu. La un moment dat catre nepotica: "hai sa trecem ca nu vine nimica". I-am atras atentia ca ii face cel mai mare rau copilului daca nu o invata sa respecte semaforul. Nici o reactie, se uita la mine ca vita. Iar nepotica, fara vina ei, va ajunge "next generation" la omorat motociclisti intorcand peste linia continua, ca doar "nu vine nimeni".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit o situatie asemanatoare in martie cand mai aveam 3 strazi pana acasa. Baba mea a facut aceiasi manevra doar ca voia sa intre in garajul din dreapta mea. Avea un Opel Corsa. Cand a vazut-o barbacsu de pe trotuar si-a pus mainile in cap. Prostia si vina mea a fost ca aveam vreo 80 in oras, strada lata, lunga, fara denivelari si intersectii. Am doar 1 disc pe fata ca mna... GS, cu spatele blocat m-am dus taras in jur de 7 metrii (am fost a 2-a zi si urma cauciucului meu ramasese pe asfalt, am masurat-o de curiozitate ), cand am sesizat (sau poate asa am considerat in fractiunea aia de secunda) ca mai era putin sa-mi blocheze si fata, am dat drumul la frane si am inceput alta franare cu ambele frane. Sincer nu stiu daca am gandit-o sau am facut-o instinctiv, mai degraba din instinct. Am incercat sa evit prin stanga la a 2-a franare si nu am deviat foarte mult de la directia mea anterioara, dar a fost de ajuns sa trec razant pe langa spatele masinii. In momentele alea am avut o foarte mare calmitate si imi multumeam ca a iesit bine, dar imi tot reprosam ca din hazardul meu si prostia babei puteam sa mor, nici putere s-o injur nu am mai avut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are tehnologia de pe motocicleta in fata prostiei..

Daca sunt fan vintage nu mai am ce sa caut pe sosea? Eu? Sau ignorantii de conservari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda baba este genul de om coclit care se trage dintr-o lipsa masiva de eduactie si spirit civic pe meleagurile noastre.
Este sterotipul care iti rupe stergatorul ca acolo parca ea de 100 de ani, care se baga la coada in fata ca ea e are varsta si are acest drept, tu care esti mai tanatr si lucrezi 10 ore pe zi si sustii statul esti nimeni, aia care te imbranceste cand intra in bus/metrou cand tu vrei sa iesi si tot asa..

Sunt oameni terminati si pierduti, sunt mai mult sau mai putin pe ultima 100 de metrii.
Singura sansa este ca noi, generatia acutala si cea care vine dupa noi este sa nu facem asa, sa constientizam ca asa nu putem evolua pentru un trai mai bun intr-o comunitate.

Astea sunt vorbe.. ca realitatea de pe strada o cunoastem prea bine si ne lovim zilnic de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare tare rau, Viorel era un super baiat.

 

M-am uitat acum pe inregistrare, baba statea pe dreapta, daca veneam si o vedeam chiar si cu semnal nu m-as fi asteptat sa intoarca, sa taie toate benzile.

 

Eu as fi fost fix in aceeasi situatie, chiar daca o vedeam ca are semnal si pleaca de pe marginea drumului.

 

Daca era incadrata si avea semnal, era clar ce intentie avea.

 

Insa asa nu, clar nu m-as fi asteptat sa intoarca pe celalalt sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Constatari si intrebari ca vad ca framanta pe multi aceasta problema:

1. Franarea pe roti e mai eficienta ca glisarea pe asfalt. Avantajul celei dim urma este doar daca moto intra in masina inaintea ta si nu odata cu tine! In rest e o tactica cu pierzatoare din start.

2. Cei care o culca intentionat de fapt s-au pierdut in timpul evenimentelor si doar isi gasesc o scuza. Este si impotriva reflexelor sa dai mobra pe jos! Scopul este sa reduci cat mai mult din energia pe care o duci cu tine. Remember: dublezi viteza, energia creste la patrat, adica de 4 ori!

3. Pt asii "culcatului mobrei": nu e cazul accidentului de aici (mobra nu avea abs si nici nu a fost culcata) dar intrebarea merita pusa - cum culci o mobra cu abs functional?

 

Curba aia de la sfarsitul reportajului tv e atat de larga ca merge luata si cu 150 ( daca chiar aia o fi?). Din film se vede clar ca avea mult mai putin, dar din pacate, inca avea suficient. De franat a franat din timp, fumul iesea de mult din roti, apreciez ca avea un mers preventiv. Posibil ca gumele sa nu fi fost de calitate, daca erau de 18 cum zicea cineva mai sus!

 

Trista intamplare cu cel mai trist deznodamant!

RIP.

Editat de audi_A9
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe aia ar fi vazut-o!

Nu face obiectul, dar nu cu FZ am comis-o, a fost acum 8-9 ani, nu stiu daca se mai gaseste tipicul în arhiva , "Transalp vs Kangoo".

Atentie, babe din astea intalnesti la tot pasul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l ierte!

 

Trebuie sa facem ceva, dragi motociclisti, ca sa retina lumea ca suntem si noi in trafic.

Este aproximativ al zecelea deces pe care l-am vazut in ultimele luni din cauza intoarcerii neregulamentare a unor masini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist! :( Parcă frânarea aia sporește factorul emoțional...

Dacă și cu pacă..., riderul e mort și vai de familia lui!

 

Ps - parcă mă întristez și mai mult când văd comentarii cu dacă trântea motorul, dacă traiectorie, dacă...dacă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dumnezeu sa-l odihneasca! Nu mai incercati sa-i gasiti vre-o vina sau procedura gresita, durerea si emotia sunt prea mari, indiferent de cum a circulat nu a lovit o stana de piatra crescuta in mijlocul drumului,a lovit o nesimtita care nu a respectat legea si care mai avea si puterea de a acorda interviuri cu nonsalanta ,dar care a recunoscut : "m-am TREZIT lovita......." Condoleante si tarie familiei!

Editat de free runner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...