Jump to content

Accident grav Barcanesti-Prahova


Recommended Posts

Daca localnicul vroia sa intre intr-o curte, avea obligatia legala sa dea semnal (in localitate) cu 50 m inainte de a incepe manevra, iar in afara cu cel putin 100m. Daca a mai pus si o frana brusc, nu patinata... se explica accidentul ( probabil ca nu venea nimic din contrasens si soferul a zis :acum e momentul!) Ar fi fost poate suficient ca motociclistii sa poata evita, asta daca ar fi fost distanta si viteza care sa le dea timp, omul sa fi avut semnal pus corect si franarea corect efectuata. Vedeti, cauzele sunt multiple. Observ cum tot mai multi conducatori auto, in afara localitatilor dau semnal cu o secunda, doua, inainte de a depasi pe cel din fata lor sau schimba benzile...Asta e o treaba foarte nasoala, care va face multe victime in viitor...va indoi multe table...Uneori, pana si cei mai buni, cat de atenti ar fi, pot fi surprinsi..pot avea o scapare....Mi s-a intamplat si mie, voua nu!? Diferenta fata de multe alte cazuri... e ca am avut si un pic de noroc! Sunt cativa baietii pe aici cu mult timp liber declarat dar experienta ioc...fac astia niste analize....dar nu or sa pateasca niciodata nimic, poate doar le va slabi vederea, de la monitor...sau se vor trezi intr-o buna zi cu ditamai hemoroizii de la statul prelugit pe scaun...Ce se mai stie de baietii care au cazut, care mai e statusul lor sunt ok? Poate or intra si ei sa ne spuna ce a fost acolo...sa putem trage concluziile juste.

Pai daca vroia sa intre in curte avea in primul rand obligatia legala sa nu o faca, adica sa taie linia continua. Restul cu semnalizarile sunt delicatesuri.

Eu nu am vazut inca sofer care sa semnalizeze ca taie linia continua, iar toti cei care o fac, stiind ca nu e voie, o fac repede ca sa nu ii vada nimeni (gandesc ei).

Link to post
Share on other sites
  • Replies 305
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul... cu ei impreuna. M-ar bucura ca cei raniti in accidente, morti, sa fie cu precadere rude cu astia de au pus botul la bani...dealungul timpului sau chiar ei insisi, pentru ca macar acum sa inteleaga urmarea faptelor lor si consecintele...!

Edited by fast_arrow
Link to post
Share on other sites

Revin la ce spuneam cateva pagini mai in urma, zona aceea este locuita numai de ciori analfabete care n-au nicio treaba cu regulile de circulatie. Sunt samsari de masini si de cartofi, adusi din HR si CV, la schimb cu motorina furata din conductele Petrobrazi (rafinaria de langa Barcanesti). Problema este ca nimeni nu ia vreo masura, nici macar sa puna parapeti intre cele doua sensuri de mers.

Poate ca o plimbare in zona, cu cateva zeci de motoare, i-ar trezi la realitate pe domnii de la CNAIR.

Link to post
Share on other sites

Da, avea obligatia sa nu o faca...fiind linie continua! Dar daca tot o facea... (ca nu era usor sa mearga pana la Mamadracu...ce dracu il costa pe contravenient sa procedeze macar in parte corect ? Ce il costa daca isi anunta din timp intentia fata de ceilalti participanti la trafic. De ce trebuie ca Gibonul sa ia vieti cu el in acel viraj sau depasire...lACOMIA SI PROSTIA SUNT FRATI BUNI. Dragii de medici, dragii de politisti, dragii de instructori auto care ,,inlesnesc promovarea examenului'' si fac legatura intre cursant si politist...( au fost cazuri) culeg ce au semanat...si noi restul... cu ei impreuna. M-ar bucura ca cei raniti in accidente, morti, sa fie cu precadere rude cu astia de au pus botul la bani...dealungul timpului sau chiar ei insisi, pentru ca macar acum sa inteleaga urmarea faptelor lor si consecintele...!

In acest caz nefericit s-au intalnit 2 categorii de conducatori:

- prima: motociclistii Victorieni care ''merg tare si bine'' ca sa citez de pe forum

- a doua: sofer care conduce de-am pulea si bine (adica precum cu caruta pe camp)

 

Motociclistilor le e jena sa spuna ca circulau mult prea repede - a spus @stulewa cu juma' de gura, ca deh, sa nu suparam pe cei care merg tare si bine nu?, iar ala care a intors, sau mai precis intentiona sa intoarca peste linia continua, este cel mai probabil genul ''hai domne', ma iei cu chestii din astea, am intors de o mie de ori peste linia continua si nu s-a intamplat nici pe draqu''. Doar ca a o mie una oara iata s-a intamplat.

 

Iar a treia parte la toate accidentele de acest gen este administratorul drumului care nu s-a chinuit sa caute o solutie sa poata intra in curte cu masia aia de locuiesc pe acolo.

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

Edited by Silver Arrow
Link to post
Share on other sites

Chiar asa, unul sa nu opreasca pe roti? S-au precipitat...

Tu citesti printre randuri? erau aprox 10, dintre care a decedatul a fost mai rau. Restul sunt usor lovite. 2 sau 3 nici nu s-au atins intre ei. Vad ca nimeni nu are de obiectat impotriva incepatorului oprit pe b2.

 

Eu tot nu inteleg cum s-a intamplat...

Opel franat brusc pe b2, sa faca stanga peste linia continua.(acolo locuia) incepator.

 

R.I.P. :rose: :rose:

5 vitezane si... toate 5.

 

9 (noua) sau 10 (zece) citesti printre randuri.

Daca omul cu masina era localnic, sunt sanse mari sa fi incetinit, sau chiar oprit ca sa faca stanga la ceva curte. Am vazut de multe ori facand asta, chiar si prin fata masinii de politie.

Sa vina odata cu parapetii pana la Ploiesti....

 

Daca baiatul era primul, si alt grup venea din spate, poate s-o fi uitat si el in oglinda sa vada care pe unde vine, etc...

 

O clipa de neatentie...si asta a fost...combinat probabil cu un point-fixation pe masina...

 

La cum arata motoreta, nu cred ca avea viteza prea mare...

 

D-zeu sa-l odihneasca pe cel dus, si sanatate celorlalti.

Exact. Hai ca se lumineaza forumul.

 

pai da bre nea Goe, posesorii de motorete speed sunt in general cei mai cu nasul pe sus... poate d-aia... plus ca o mare parte din ei habar nu au sa ia un viraj...

ps: cred ca Sabina a murit din cauza excesului de zel si a efectului go-pro.

 

parerea mea despre acest accident: s-a mers prea aproape unul de altul, s-a mers poate putin prea tare pt conditiile de trafic si, vorba aia, bah, da' nici unu din 5 sa nu o opreasca pe roti... meseriasi taica, meseriasi....

 

pacat ca a murit un om...

Tu esti un frustrat. Daca erau cu nasul pe sus, nu mai sareau zeci de persoane in ajutorul lor. Erau doua grupuri acolo... in fine... tie iti explic degeaba. Mai bine iti dau dreptate, ca sa ma scutesti cu 2-300 comentarii.

 

Revin la ce spuneam cateva pagini mai in urma, zona aceea este locuita numai de ciori analfabete care n-au nicio treaba cu regulile de circulatie. Sunt samsari de masini si de cartofi, adusi din HR si CV, la schimb cu motorina furata din conductele Petrobrazi (rafinaria de langa Barcanesti). Problema este ca nimeni nu ia vreo masura, nici macar sa puna parapeti intre cele doua sensuri de mers.

Poate ca o plimbare in zona, cu cateva zeci de motoare, i-ar trezi la realitate pe domnii de la CNAIR.

Confirm zona si zvonoruile. Daca nu se mobilizau repede alti motociclisti, era delicata situatia la fata locului.

 

In acest caz nefericit s-au intalnit 2 categorii de conducatori:

- prima: motociclistii Victorieni care ''merg tare si bine'' ca sa citez de pe forum

- a doua: sofer care conduce de-am pulea si bine (adica precum cu caruta pe camp)

 

Motociclistilor le e jena sa spuna ca circulau mult prea repede - a spus @stulewa cu juma' de gura, ca deh, sa nu suparam pe cei care merg tare si bine nu?, iar ala care a intors, sau mai precis intentiona sa intoarca peste linia continua, este cel mai probabil genul ''hai domne', ma iei cu chestii din astea, am intors de o mie de ori peste linia continua si nu s-a intamplat nici pe draqu''. Doar ca a o mie una oara iata s-a intamplat.

 

Iar a treia parte la toate accidentele de acest gen este administratorul drumului care nu s-a chinuit sa caute o solutie sa poata intra in curte cu masia aia de locuiesc pe acolo.

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

Tie trebuie sa-ti deseneze cineva ca nu erau ,,Victorieni''...? Deschide alt topic, daca vrei sa duci la capat discutia asta cu Victorieni tai. Am impresia ca e trend ,,cool'' printre voi, sa apostrofati ,,Victorienii''.

Link to post
Share on other sites

Ce nu exprima expresia "tare si bine"? De curiozitate intreb.

Exista soferi, bikeri, piloti, ciclisti care merg tare si bine, altii care merg tare si prost, altii care merg incet si bine, incet si prost. Sunt chiar curios ce e asa ciudat la expresia asta.

Edited by littlekriminal
Link to post
Share on other sites

Si Daca opelul frana sa nu loveasca un obiect cazut dintr-o bascula? Tot ele ra vinovat? Distanta de siguranta= sa opresti fara sa-l lovesti pe ala. Nu ne convine si mergem mai aproape? Super, dar nu dam vina pe ala din fata.

Link to post
Share on other sites

@ChrisRR Am retinunt ca nu sunt motociclisti de prin Victoriei. Nu trebuie sa desenezi desi sunt curios cum ar arata desenul. Totusi de ce iei atata de personal treaba asta cu Victorienii?

 

@littlekriminal: normal este sa mergi legal si bine.

Pentru ca aberezi si esti total pe langa subiect. Ba mai mult, pui etichete gratuit si faci generalizari total eronate.

 

Discutia nu face subiectul acestei sectiuni. deschide alt topic sau putem discuta pe privat, asta daca nu te deranjeaza necontorizarea mesajelor, unde observ ca aveti skill.

Link to post
Share on other sites

.....

 

@D_A_N pai daca pun parapeti si nu fac si sensuri giratorii din 500 in 500 m cum vrei sa mai ajunga acasa locatarii?

 

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Link to post
Share on other sites

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Corect. Poti intoarce inainte de urmatoarea curba.

Da, a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

Link to post
Share on other sites

@Silver Arrow - Iti inteleg greaseala. Ai vrut sa scrii ideal, dar ai nimerit normal.

Daca poti sa-mi dai ceva exemple normale, astept cu drag. Daca nu, nu-I cu suparare, stim amandoi de ce.

Link to post
Share on other sites

Asa cum spuneam, fac naveta zilnic, de cca 15 ani intre Ploiesti si Bucuresti, am ajuns sa cunosc fiecare gropita de pe DN1.

Exista un sens giratoriu in fata benzinariei Lukoil (capatul comunei dinspre Ploiesti) si, la capatul celalalt, banda pentru stanga (intrarea in satul Puscasi, pe DJ91), la max.2km de sensul giratoriu. Pentru cineva care circula cu masina sau cu motorul, 2 km nu cred ca ar fi o problema. Iar traversarea pentru pietoni este asigurata de cele 3 pasarele care trec peste DN1.

Ideea este sa se vrea, solutii tehnice exista.

Si inca ceva, pe DN1, in Barcanesti, este zona marcata cu punct negru (au fost zeci de morti in ultimii ani), mai multi chiar decat in Otopeni si Baneasa.

Bun, intre giratoriu si DJ91 sunt 4,2 Km. Asa spune Google Maps. M-am uitat intrucat mi s-a parut cam putin 2 Km. Am batut si eu drumul asta destul.

Mie mi se pare corect sa pui inca unul sau doua sensuri giratorii. Evident ca poate judec gresit.

Iar chestiile cu pasarelele mi se par iarasi de cacao. Avem asteptarea ca o mamaie de 65-70 ani sa foloseasca pasarela? Si aici ma refer strict la putina fizica. Probabil ca va trece pe de-a dreptul. Si asta nu tine de etnie.

Link to post
Share on other sites

a mai fost un accident in acelasi loc ieri ( a doua zi) tot cu intoarcere peste linia continua. E sport regional in zona.

da, sigur este un comportament tipic pentru romani gasirea ad hoc a unei solutii, asa am fost educati.

ar trebui o bordura de 15-20 centi sau separatoare de sens... singura solutie.

 

desi gasirea unui drum paralel care sa preia traficul ... aia ar fi ideal.

daca permite zona.

Link to post
Share on other sites

PS: Aseara am venit spre Bucale, din greseala, la ora de varf a traficului mizerabil de pe DN1. Cu o masina vai de mamitica ei. M-a depasit un grup de mobristi (pentru ca le-am facut loc si le-am dat semnal) si apoi au stat 10 km intre masinile din fata mea. Cand s-au hotarat intr-un sat sa depaseasca ceva au ales s-o faca pe o banda suplimentara de stanga care, cand se termina, lasa locul unui parapet. Pe care erau sa se suie toti, mai ales ca inainte de el era o trecere de pietoni care mai avea, surpriza!, si pietoni pe ea. Primul mobrist a trecut peste trecere printre pieton si parapet, restul au oprit cu greu.

Apoi un alt mobrist singur mergea PE axul drumului dar fara intentii "ofensive", in rand cu masinile, trecand din cand in cand o palma - doua dincolo de ax, in stanga sau in dreapta, franand din cand in cand degeaba. Ca sa scap de o grija a trebuit sa trec de el cand am putut, sa-i dau cox la cotet vreo doi km si sa revin dupa aia la viteza normala de cursa lunga.

 

Cand unul din genurile astea dscrise mai sus se intalnesc cu conditiile in care s-a petrecut accidentul de ieri sunt sanse mari sa se intample ceva nasol.

 

Eu acu' o saptamana am fost in concediu cu conserva, la dus.. undeva intre Ramnicu Valcea si Pitesti, aglomerat, coloana de masini, intr-un sat vine un biker cu ceva mobra sport albastra si urlatoare si depaseste cu undeva la 80 la ora toata coloana de masini care mergea bara la bara. Unul din coloana a depasit un carut sau ceva oprit pe dreapta.. si "l-a impins" pe biker undeva in afara drumului pe contrasens.. marele lui noroc a fost ca s-a intamplat in dreptul unui podet fara parapeti la intrarea intr-o curte.. si s-a dus acolo. Daca nu era podetul se ducea direct in sant + copaci.

Cred ca s-a suparat nitel ca a plecat de-acolo in mare tromba si gesticuland.. dar eu i-am zis nevestei "asta patesti cand esti prost".

 

Oricine pe mobra cauta sa se strecoare si sa se fofileze, dar cand depasesti coloane de masini, mai ales in sate, nu o faci cu 80 la ora in mare tromba.. si nu pe toti o data.. mai finut asa, cate 1, cate 2, te uiti in fata 3-4-5 masini sa vezi daca nu e ceva stationat care i-ar forta sa depaseasca si ei, etc..

Link to post
Share on other sites

ii tot dati inainte cu accidentele de vitezane care se intampla pentru ca se confunda strada cu circuitul, dar realitatea e ca foarte multi, daca nu cei mai multi proprietari de supersporturi inca nu au devenit motociclisti dupa zeci de mii de km pe ele. nu din cauza ca se confunda strada cu circuitul se intampla nenorocirile astea, ci din cauza ca proprietarii de motociclete ss se confunda pe ei insisi cu niste piloti de motociclete.

Link to post
Share on other sites

Pai tu nu vezi ca prin postări se poarta exprimarile cu "pilotat motocicleta" in loc de "condus motocicleta"? Si in referirile la niste biete plimbari se lanseaza termeni ca "trasa", "apex"?

E clar ca unii se uita prea mult la MotoGP...

Link to post
Share on other sites

Oricine pe mobra cauta sa se strecoare si sa se fofileze, dar cand depasesti coloane de masini, mai ales in sate, nu o faci cu 80 la ora in mare tromba.. si nu pe toti o data.. mai finut asa, cate 1, cate 2, te uiti in fata 3-4-5 masini sa vezi daca nu e ceva stationat care i-ar forta sa depaseasca si ei, etc..

Corect.

Si mi-ai adus aminte de o chestie: zicea cineva o chestie pe care am concluzionat-o si eu (iertata fie-mi licenta poetica!) - nu conteaza cu ce viteza mergi, important e ca ea sa nu fie mult mai mare decat viteza traficului. Daca lumea merge pe autostrada cu 120-130 si tu o arzi 140-150 nu-i nicio nenorocire. Dar daca conservele se taraie pe DN1 cu 70-80 si tu vii printre ele cu 140-150 s-ar putea sa se intample o nasolie.

» Post actualizat in 19 Sep 2017 19:15

ii tot dati inainte cu accidentele de vitezane care se intampla pentru ca se confunda strada cu circuitul, dar realitatea e ca foarte multi, daca nu cei mai multi proprietari de supersporturi inca nu au devenit motociclisti dupa zeci de mii de km pe ele. nu din cauza ca se confunda strada cu circuitul se intampla nenorocirile astea, ci din cauza ca proprietarii de motociclete ss se confunda pe ei insisi cu niste piloti de motociclete.

Absolut!

Pana si io, pe rapciuga mea obosita, ma surprind cateodata "chilot". Dar imi dau seama destul de repede incat sa ma ponderez. Un pic... :P

Link to post
Share on other sites

Bun, intre giratoriu si DJ91 sunt 4,2 Km. Asa spune Google Maps. M-am uitat intrucat mi s-a parut cam putin 2 Km. Am batut si eu drumul asta destul.

Mie mi se pare corect sa pui inca unul sau doua sensuri giratorii. Evident ca poate judec gresit.

Iar chestiile cu pasarelele mi se par iarasi de cacao. Avem asteptarea ca o mamaie de 65-70 ani sa foloseasca pasarela? Si aici ma refer strict la putina fizica. Probabil ca va trece pe de-a dreptul. Si asta nu tine de etnie.

in general sensurile giratorii se pun la intrare si iesire din localitate pe drumuri europene.

 

Iar la pasarele, se poate pune lift pt persoane in varsta.

Solutii exista, problema e de prioritate..intr-o tara in care prea multe lipsesc...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...