prafrau Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 unii ar face orice ca sa imi demonstreze ca ma insel. acum ca ne apropiem de cei 6 metri, masuram cei 60 km/h cu gps-ul, ca sa fie mai multi pe bord si cu camere multiple ca sa masuram la centimetru va doresc succesuri, dragi savanti. celorlalti, felicitari pentru distantele sub 10m. intr-o zi exercitiile astea or sa va foloseasca, nu ma indoiesc de asta! care distante sub 10 metri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 here we go again ... scuteristii telectuali versus racerii franaciosi fara rulete de buzunar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Pietricica nu te supara, un scuter cantareste mult sub un SS, ai sanse sa opresti mai repede Daca e doar cearta si caterinca atunci se duce pe apa sambetei. O sa incerc si eu in WE sa trag o tura si o filmare ceva, sper sa fie vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Pietricica nu te supara, un scuter cantareste mult sub un SS, ai sanse sa opresti mai repede Daca e doar cearta si caterinca atunci se duce pe apa sambetei. O sa incerc si eu in WE sa trag o tura si o filmare ceva, sper sa fie vreme buna. nu are frane si gume mai bune de power pure scoot nu se fac pt el .. deci cam fail.. si el oricum incearca sa demonstreze contrarul ... nu promit dar cred ca la primavara o sa pun niste supercorse sc 0 pe s1000rr si filmez din toate unghiurile , dupa care strangem banutzii de pariuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leopold Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Neica, daca nu m-o trage nefasta in alte directii o sa incerc si eu sa vin cu trotineta mea, preparata de racing dupa cum urmeaza: - gume noi noute dot 2012, din care doar doua sunt uzate, spatele la marcaj si fata tuguiata; - placutele mai au carne cam cat o foaie de hartie - lichid de frana galben ca mustarul si destul de scazut. Nu mai zic nimic de frana spate, ca arata discul ca 2 farfurii de supa puse fund in fund Ma rog, vorbind ceva mai serios e posibil sa rezolv franele fata pana atunci, insa nu e sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
September Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Ca să opresc de la 60km/h în 6m trebuie să am o decelerare de 2.36g, într-un timp de 0.72s. Greu. Filmați-vă cu vitezometru si maneta de frână în acelaşi cadru si noi arbitrăm. Sau râdem... » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:38 http://www.mcnews.com/mcn/technical/2013JanPerfIndx.pdf » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:40 60-0 în mile. Adică 96-0km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Sunt telemetrii Brembo de la zeci de curse MotoGp online unde nu se depasesc 1.7g de catre Marc Dovi and co. Hai sa zicem ca cineva ultra experimentat cu un supersport usor, cauciucuri si frane tipla ar putea sa scoata 1.6g pe franare. Asta inseamna 8,67 m distanta de franare. Nu sunt formule, sunt limite fizice de aderenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Octombrie 23, 2017 Autor Share Postat Octombrie 23, 2017 Pentru mine, ziua de ieri a fost doar o pierdere de timp, sau asa a pornit cel putin. Initial, cand am vazut ca nu a aparut nimeni de pe forum acolo, am vrut sa renunt si eu. Dupa care, m-am vazut cu cei de pe un grup de moto la Ikea si am stabilit sa mergem totusi, avand in vedere ca ii chemasem si pe ei tot pentru acelasi lucru. Creta s-a cumparat chiar atunci din Ikea. Treaba acolo a fost facuta intre doua tigari (seminte n-am avut ). Nu s-au tras prea multe duble, iar alea trase au fost pentru noi mai mult, mai ales ca nu am avut intentia sa postez iesirea pe forum pana cand a scris goe ca stia de intalnire si de testelef acute. De aia nici nu am orientat camera sa se vada maneta, vitezometrul, etc, etc... A fost pentru mine (si pentru noi de acolo) testul si atat. Stiam ca, odata scris pe forum, vor incepe si comentariile negative, ceea ce s-a si intamplat, nu ma deranjeaza ceva la care ma astept. Dar m-au surprins placut foarte multe comentarii pozitive. Asta inseamna ca o sansa exista sa facem ceva mai organizat. Pana la urma, asta a fost scopul topicului. Sa va arat ca daca se vrea, initiativa se poate lua si de catre cei mai incepatori dintre incepatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LimpTA Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Pana la urma, asta a fost scopul topicului. Sa va arat ca daca se vrea, initiativa se poate lua si de catre cei mai incepatori dintre incepatori. Asta se stia deja, ca doar se latra pe aici pe forum de ceva ani, vezi topicurile de accidente unde mereu: frane-gume-asfalt-frane-gume-asfalt. Normal ca se poate lua initiativa, ca fix despre asta e vorba, ai lacune, pui burta pe carte, ca lacunele sunt ale tale nu ale aluia care stie sa franeze. Cum era aia schimbarea incepe de la tine mai intai Dar vezi tu, romanii nu-s asa. La romani si daca le zici sau le dai idei sau orice, nu merge. Trebuie sa faci tu pentru ei, sa vada ei mai intai la altul Culmea acum te trezesti cu vreunul care o sa zica cum ca el nu stia de notiunea sa testezi franele si brusc acum s-a luminat. De fapt, ce-s alea frane? Numa` fraierii franeaza, restu doar accelereazaaaaaaa .. ba dum tsssssssss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 (editat) Ca să opresc de la 60km/h în 6m trebuie să am o decelerare de 2.36g, într-un timp de 0.72s. Greu. Filmați-vă cu vitezometru si maneta de frână în acelaşi cadru si noi arbitrăm. Sau râdem... » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:38 http://www.mcnews.com/mcn/technical/2013JanPerfIndx.pdf » Post actualizat in 23 Oct 2017 16:40 60-0 în mile. Adică 96-0km/h 2.362G doar în ipoteza că decelerarea e constanta. Mai corect -23.147 m/s^2.Decelerare constanta? Cam dificil. Editat Octombrie 23, 2017 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Octombrie 23, 2017 Share Postat Octombrie 23, 2017 Hai sa ma bag si eu la asta cu 6 metri. Am franat, pe masurate, in 6 metri, la o temperatura de aproximativ 15 grade, anvelopa cu latime de 200mm pe fata (ce e drept, profil convex) si cu doua de 335mm pe spate, profil drept. Si de la 50 la 0, nu de la 60. Fara sa fac calcule, ma indoiesc ca se poate obtine aceeasi distanta cu dimensiuni ale petei de contact sensibil mai mici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Hai sa ma bag si eu la asta cu 6 metri. Am franat, pe masurate, in 6 metri, la o temperatura de aproximativ 15 grade, anvelopa cu latime de 200mm pe fata (ce e drept, profil convex) si cu doua de 335mm pe spate, profil drept. Si de la 50 la 0, nu de la 60. Fara sa fac calcule, ma indoiesc ca se poate obtine aceeasi distanta cu dimensiuni ale petei de contact sensibil mai mici.... tztztz forta de franare nu depinde de suprafata de contact... elementar.. Ff = u x N Editat Octombrie 24, 2017 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pisoiu Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 Ok, nu te contrazic, am zis ce imi spune intuitia, ca la calcule nu sunt asa specialist. As fi tare curios sa vad 2 roti franand in 6m de la 50/h, in conditii relativ normale, fara sa rupa aderenta si fara sa se dea peste cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 tztztz forta de franare nu depinde de suprafata de contact... elementar.. Ff = u x N Dar oare N de cine depinde printre altele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Ok, nu te contrazic, am zis ce imi spune intuitia, ca la calcule nu sunt asa specialist. As fi tare curios sa vad 2 roti franand in 6m de la 50/h, in conditii relativ normale, fara sa rupa aderenta si fara sa se dea peste cap. o singura roata ! ca n-ai nevoie sa franezi cu spatele la motociclete sport si aderenta la o guma race e mai mare probabil decat la toate 3 gume ale tale adunate . tu ai o guma de chiopar pe fatza si 2 de masina pe spate ... n-au nici o treaba cu o motocicleta sport (miu supraunitar) franarea la moto e 50% skill 50%suspensie si 50%sistem franare si 50%cauciucuri (tm, Hagi) Editat Octombrie 24, 2017 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The_Sin_Eater Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 ..... franarea la moto e 50% skill 50%suspensie si 50%sistem franare si 50%cauciucuri (tm, Hagi) Domnu', domnu', pai si suprafata de franare si bagatorii de seama unde intra? Mai puneti acolo niste procente, sa iasa dreaq asa cum trebuie. Pffff.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Ce-mi place este ca omu a aruncat o vorba bazata pe experinta lui personala ,cu masuratori cu pasul si viteze de pe bord ,dar tot el e mai ridicol decat toti abramburicii care nu stiu decat sa comenteze dar daca ii pui pe motoreta sunt praf si daca se mai gaseste cate unu sa schimbe banda la 20m in fata lor ,se ofilesc . Editat Octombrie 24, 2017 de goe 75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 tztztz forta de franare nu depinde de suprafata de contact... elementar.. Ff = u x N S-o crezi tu. Una peste alta, nu poti fi pus la zid pentru ca in scoala ai fost invatat gresit. Ff</= coef. frecare x apasarea normala. Legea frecarii uscate a lui Coulomb. Este valabila cu un set de ipoteze de lucru. Aderenta nu este frecare. Aici vorbim fineturi si da, depinde de pata de contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Dar oare N de cine depinde printre altele? pai N aia e normala, care e opusul G-ului ? in fine. » Post actualizat in 24 Oct 2017 09:51 S-o crezi tu. Una peste alta, nu poti fi pus la zid pentru ca in scoala ai fost invatat gresit. Ff</= coef. frecare x apasarea normala. Legea frecarii uscate a lui Coulomb. Este valabila cu un set de ipoteze de lucru. Aderenta nu este frecare. Aici vorbim fineturi si da, depinde de pata de contact. nu comentez daca aderenta n-o fi frecare (imi suna dubios , pare ca merg oarecum mana-n mana) dar cand se rupe forta de frecare ai alunecare. deci suna ca si cum frecarea aia cam exact aderenta de care zici. cum era aia cu "e greu pana reusesti sa urnesti dulapul, ca apoi el aluneca 'mai usor', adica e mai usor de impins decat de urnit." plm. Editat Octombrie 24, 2017 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 Domnu', domnu', pai si suprafata de franare si bagatorii de seama unde intra? Mai puneti acolo niste procente, sa iasa dreaq asa cum trebuie. Pffff.... bagatorii de seama se impart in mai multe categorii dintre care putem observa cateva mai vehemente : -aia care habar n-au dar au luat 6 la fizica in clasa a 9-a deci FF=u x G -aia care habar n-au dar fac teste cu gume din 2001 touring ca sa isi fac ei o idee despre cum e cu un D 212 soft si etrieri cu mai multe pistonase pe o parte decat are toata motocicleta lui in total. -aia care stiu ei mai bine -aia care fac paralele cu normele politiei pentru distantele de franare la automobile -injineri -fizicieni - unii care au testat, s-au antrenat, eventual facut si cursuri si/sau ceva sport de performanta pe moto, sau sunt instructori pe circuit sau safety ... astia sunt cei mai prosti pentru ca incearca sa le explice alorlalti ca iarna nu-i ca vara . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 Iar n-a gasit superbec liniutza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 Goe, daca ne bazam pe experienta personala si masuratori cu palma calream cai potcoviti. De cand am descoeprit fizica si mecanica am trecut la era industriala.... Acuma ce vina am eu ca o avea alt chit de lant si vitezometru ii arata in balarii? Sau ca a muscat cascvalul si franat mai devreme? Colegu ,imi pare rau dar trecerea in era industriala s-a facut datorita unor oameni care inteleg fizica si mecanica pe bune si nu are nici o legatura cu fragmentele incurcate aruncate pe aici. De bine de rau , tot este mai aproape de adevar decat rezultatele scoase de injineri din formule torturate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 pai N aia e normala, care e opusul G-ului ? in fine. In clasa a 7-a in prbleme, da modulele vectorilor N si G sunt egale si sensul opus. In viata reala conteaza centre de greutate, momente, cum se distribuie greutatea pe suprafata (aka puncte si suprafete de contact), pozitia punctelor de contact fata de centrul de greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 nasol cu ploaia asta, iar ati dat-o-n frane!!! ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Octombrie 24, 2017 Share Postat Octombrie 24, 2017 (editat) Colegu ,imi pare rau dar trecerea in era industriala s-a facut datorita unor oameni care inteleg fizica si mecanica pe bune si nu are nici o legatura cu fragmentele incurcate aruncate pe aici. De bine de rau , tot este mai aproape de adevar decat rezultatele scoase de injineri din formule torturate. /index.php?/topic/747439-accident-grav-botosani/page-5&do=findComment&comment=4354526 aia cu formulele ziceau 14 metri, zahei zicea 6 s-au facut niste teste, nu perfecte dar s-au facut care a fost mai aproape de adevar? sa nu uitam totusi de la ce s-a pornit Editat Octombrie 24, 2017 de prafrau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.