Sari la conținut

Import moto din UE (acte, costuri etc)


raulus
 Share

Postări Recomandate

Am facut cateva modificari in pasii din primul post al topicului (preturi, locatii), daca am omis ceva va rog sa imi spuneti pentru ca nu mai stiu exact datele, n-am mai inmatriculat moto din afara de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

pentru ca in ultima perioada s-a mai schimbat cate ceva, am sa pun aici pasii ce trebuie facut in cazul unei: Inmatriculari pentru motocicleta adusa de afara.

 

Odata cu livrarea motocicletei , motocicleta ar trebui sa vina cu urmatoarele acte

================================================

1 Contract vanzare - cumparare intre vanzatorul motocicletei si intermediar

2 Dovada intrarii in tara a transportului/motocicletei

3 Certificatul de proprietate al motocicletei

4 Cartea de identitate (anulata)

5 Factura fiscala + chitanta aferenta ( in cazul in care s-a facut contract pers fizica - pers fizica contractul intre el si tine)

 

1 - Dupa ridicarea motocicletei/acte pasul 1 este programarea la RAR. Telefonul de programari este: 021/9672. Atunci vi se spune ora si ziua cand trebuie sa mergeti cu motocicleta si actele de mai sus pentru: omologare si ITP.

Acolo se verifica motocicleta, seriile de la motor, sasiu, lumini. Daca inginerul Dinicutu are chef si poate (e mic de statura) da si o tura cu motorul cica sa ii testeze franele si alte cele.

La casierie trebuie sa platiti in jur de 440 lei.

Adresa RAR: Str. Bârsei nr.1, com. Voluntari. Numai aici se face rarul pentru motociclete.

 

2- Se merge in Pipera la Politia de inmatriculari si de la orice chiosc din fata sediului se face Fisa de imatriculare si se completeaza o cerere de inmatriculare.. Acestea 2 tipizate si aranjat acte costa 20 lei.

 

3- Se face asigurare motocicleta, pe ce durata doriti.

 

4- Se traduc actele si se legalizeaza. Estimativ pentru un contract de Vanzare-Cumparare costa 50 lei. Birou notarial unde puteti face asta este pe Cheiul Dambovitei, pe dreapta putin inainte de intersectia cu Calea Victoriei. NU se fac pe loc, dureaza o zi.

 

5- Dupa ce ai toate actele de la punctul 3,4 se merge la Administratia Financiara pentru a pune ei stampila pe fisa de inmatriculare. Aici ti se va da o cerere de declarare ce o veti completa apoi impreuna cu niste copii ale actelor veti fi bagati in baza de date.

In cazul in care nu ati declarat motocicleta in termen de 30 zile de la data semnarii contractului de vanzare cumparare, veti plati o amenda la Administratia Financiara de 50 lei, sau 25 lei daca platiti pe loc.

 

6- Dupa obtinerea stampilei te duci la CEC unde platesti taxa talon + taxa inmatriculare = 89 lei

 

7- mergeti la Politia din Pipera sa depuneti dosarul (cu toate cele de mai jos) si platiti taxa pentru placuta de inmatriculare de tip C (moto) si/sau vreti numar preferential.

Apoi in termen de 24 ore va ridicati actele si placuta.

 

Actele pentru a depune dosarul la inmatriculare se aranjeaza astfel:

- fisa de inmatriculare

- cerere de inmatriculare

- copie dupa asigurare

- dovada platii taxei de inmatriculare la CEC

- dovada plactii taxei de talon la CEC

- copie dupa actul de indentitate

- copie dupa contractul de vanzare cumparare sau factura

- original si copie dupa cartea de identitate a vehiculului

- certificatul de autenticitate de la RAR

- actele vechi, straine ale motocicletei (cartea de identitate si talonul)

- placutele straine in cazul in care a venit pe roti sau declaratie notariala in cazul in care nu le aveti (cum ca s-au pierdut)

 

PROGRAMUL DE LUCRU CU PUBLICUL AL SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR REGIM PERMISE DE CONDUCERE SI ÎNMATRICULARE A VEHICULELOR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI

Adresa : Soseaua Pipera, nr. 49, sector 1

ORAR : LUNI - VINERI intre orele 08:00-20:00

021/301.95.89 - PERMISE & INMATRICULARI

 

daca insisti, o s afac niste mici corectari/completari la ce ai zis in primul post.

 

la pct-ul 1: numarul de la Programari 021 - 9672 este valabil doar pentru programari la reprezentantele RAR Voluntari si RAR Grivita, si de asemenea se pot face programari si online pe pagina www.rarom.ro . Pentru celelalte reprezentante din tara numerele de telefon le gasiti pe aceeasi pagina www.rarom.ro . ITP-ul, omologarea si autentificarea se pot efectua atat in Voluntari cat si in Grivita, trebuie doar sa mentionati in momentul in care faceti programarea si va alegeti ziua si ora, asta in cazul in care nu va grabiti si vreti prima programare disponibila.

De asemenea pe langa serii [sasiu, motor], lumini, semnale se mai verifica culoarea si cauciucurile [mai pe scurt ceea ce e trecut in acte sa corespunda cu realitatea]. Pentru partea de frane nu cred ca o sa mai dea cineva vreo tura cu ele pentru ca se lucreaza la punerea in functiune a standurilor de frana. [nu pot sa va zic exact cand, dar soon].

Deci cum ziceam, RAR pentru motociclete se poate face si in Grivita, iar adresa este: Calea Grivitei, nr. 391A, Sector 1, Bucuresti [aproape de p-ta Chibrit].

Cand veti pleca de la RAR, pentru o motocicleta adusa din afara, trebuie sa aveti CIV-ul romanesc, Certificatul de Autenticitate valabil 60 zile [daca expira trebuie facut iar] si un cupon galben cu ITP-ul facut [asta o sa vi-l opreasca politia, iar datele din el le veti regasi in anexa talonului].

 

Acum o sa schimb un pic ordinea pasilor ca sa fie mai aproape de realitate + completari + sa nu faceti drumuri inutile

 

pasul 2 ar fi: traducerea actelor motocicletei[echivalentul talonului si cartii] si a contractului de vanzare-cumparare sau factura. Daca in contractul de vanzare-cumparare este trecuta data primei inmatriculari si numarul real de kilometri, atunci nu mai este nevoie sa traduceti si actele ei. Traducerile trebuie sa fie legalizate, de obicei se fac de pe o zi pe alta si sunt diverse centre in tot orasul. [eu de exemplu am gasit un centru de tradus si legalizat in Militari, pe undeva prin spate pe la Mega Image, si parca pentru traducerea + legalizarea contractului am dat (25 + 25) lei]. oricum asta se rezolva usor si puteti s-o faceti si inainte de RAR

 

pasul 3: se merge la Administratia Financiara de pe raza sectorului de domiciliu al noului proprietar unde veti fi luat in evidenta si veti plati impozitul. vei completa cerere de declarare a motorului, ti se vor opri copii dupa diverse acte [inclusiv CIV-ul romanesc, d-asta trebuie mers inainte la RAR]. Motocicleta trebuie declarata in maxim 30 de zile de la data cumpararii trecuta pe contract/factura chiar daca ea fizic soseste in tara peste 2, 3 luni sau te hotarasti s-o inmatriculezi peste X luni. Daca se depaseste termenul de 30 zile veti plati si o amenda.

De asemenea tot la Administratia Financiara puteti sa faceti si Fisa de inmatriculare [si nu mai faceti inca un drum in plus pana la Pipera], parca 10 lei m-a costat. Fisa de inmatriculare trebuie sa aiba si stampila de la Admr Financiara pentru ca altfel n-o accepta politia. deci fiti atenti.

La Administratia Financiara Sector 6 de la Orizont sigur se fac si Fise de Inmatriculare.

 

pasul 4: se merge la CEC pentru plata taxa talon + taxa inmatriculare.

 

pasul 5: se merge in Pipera la Inmatriculari. Pentru partea de Asigurare, Cerere de inmatriculare, copii si aranjat dosar, daca nu v-a "pescuit" deja cineva in fata cladirii puteti rezolva peste strada. Aveti la dispozitie toate tipurile de asigurari posibile, de la 6 la 12 luni [pentru ca nu aveti talon, respectiv numar de inmatriculare, pe prima asigurare vi se va trece seria sasiului]. Cerere gasiti tot la ei. Pe mine de exemplu m-a "pescuit" unu, am mers cu el peste strada, mi-am ales asigurare, mi-a facut copii, mi-a completat si cererea de inmatriculare [eu doar am semnat-o] si mi-a pus si dosarul in ordine. Mi-a cerut doar 10 lei [asta se intampla in sept 2009]

Cu dosarul pus in ordine treceti strada inapoi si va luati bon de ordine [daca vedeti ca-i aglomeratie, puteti lua bonul inainte sa treceti strada - mai castigati timp]. La dosar trebuie de asemenea sa adaugati si o declaratie din care sa reiasa cum ati bagat motocicleta in tara.

Daca a fost adusa in masina sau pe platforma trebuie sa dati voi sau transportatorul o declaratie pe proprie raspundere [nu tre sa fie legalizata, eu am scris-o pe loc la ghiseu pentru ca credeam ca e de ajuns sa anexez doar copie dupa talonul transportatorului] cum ca motocicleta marca, model, serii, etc. a intrat in tara la data de, prin punctul vamal, fiind transportata cu, etc datele autovehicului de transport. La declaratia asta anexati si copie dupa talonul vehiculului.

Daca o aduceti pe roti veti preda si placutele de inmatriculare sau veti da o declaratie pe proprie raspundere cum ca le-ati pierdut.

Cu toate cele la dosar, cand va vine randul, va prezentati la ghiseu, il depuneti si platiti taxa pentru placuta inmatriculate tip C + numar preferential daca doriti.

 

Ordinea actelor in dosar este urmatoarea[cel putin asa au fost la mine]:

- CIV original [se va restitui odata cu placutele]

- chitanta plata taxa inmatriculare original

- chitanta plata taxa certificat inmatriculare auto original

- cerere inmatriculare

- fisa pentru inmatriculare original

- copie RCA

- certificat Autenticitate original

- copie CIV

- copie C.I.

- declaratie din care sa reiasa cum a intrat moto in tara + copie talon duba/remorca daca e cazul

- copie contract vanzare-cumparare

- vechile acte [talon, carte] in original [le va opri politia]

- anexa la certificatul de inmatriculare cu ITP-ul efectuat - tichetul galben[il va opri politia]

 

Sper ca nu mi-a scapat ceva. :cheers: Deci, asfalt uscat@!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am reusit sa inteleg cititind sutele de posturi contradictorii din topicuri diferite cum pot proceda, asa ca intreb. Scenariu: plec in Italia cu treaba. Cu ocazia asta vreau sa imi aduc un motor de acolo. Pot sa il aduc pe roti? Pana mai deunazi nu era posibil.

Daca da, de ce am nevoie si cum pot proceda ca sa fie ok?

Daca nu, cum procedez sa il aduc cu duba cuiva? De ce acte am nevoie ca sa fie totul ok la inmatriculare in Ro?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu am reusit sa inteleg cititind sutele de posturi contradictorii din topicuri diferite cum pot proceda, asa ca intreb. Scenariu: plec in Italia cu treaba. Cu ocazia asta vreau sa imi aduc un motor de acolo. Pot sa il aduc pe roti? Pana mai deunazi nu era posibil.

Daca da, de ce am nevoie si cum pot proceda ca sa fie ok?

Daca nu, cum procedez sa il aduc cu duba cuiva? De ce acte am nevoie ca sa fie totul ok la inmatriculare in Ro?

 

Multam

 

 

MOTORUL TREBUIE ADUS CU DUBA DEOARECE IN ITALIA NU ITI INMATRICULEAZA MOTORUL TEMPORAR CA IN GERMANIA (15 zile)

IAR CA ACTE NECESARE @AXOR TI-A DAT RASPUNSUL LA INTREBARILE TALE....SPOR LA ACHIZITIE

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTORUL TREBUIE ADUS CU DUBA DEOARECE IN ITALIA NU ITI INMATRICULEAZA MOTORUL TEMPORAR CA IN GERMANIA (15 zile)

IAR CA ACTE NECESARE @AXOR TI-A DAT RASPUNSUL LA INTREBARILE TALE....SPOR LA ACHIZITIE

 

Multam fain. Am vazut postul lui Axor, dar cum era si el in dubiu, m-am gandit ca nu e sigur cu actele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

am vazut ca pe site-ul moto.it gasesti motoare in general mai ieftine ca si pe mobile.de,acelasi motor ma refer.

Se stie ca nemtii sunt mai grijulii si mai rigurosi la intretinere indiferent ca e masina sau moto.

La vanzare marea majoritate au 25-30.000km.

Care ar putea fi explicatia faptului ca la italieni sunt mai ieftine ca la nemti?Din pozele puse pe site motoarele arata bine, dau ceva descriere...

Sa nu fie km reali,sa fie pozele "manarite" cumva...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am incercat sa inmatriculez joi un motor din Italia si cand am ajuns la ghiseu domnu politist mia dat inapoi dosarul deoarece cel care a adus motorul in tara trebuie sa dea declaratie la notar cum ca el a introdus motorul in tara prin locul x la data x sau sa fie prezent la ghiseu. Ca acte din Italia a fost necesar certificatul de proprietate targa si contractul de vanzare. Declaratia celui care a aduso in tara si copia de la talon a fost necesara decat la ghiseul unde mia respins mie dosarul, pana acolo nu mi lea cerut nimeni. Cu cele trei acte din italia urmati pasii din postul inmatricularii unui motor din strainatate. Eu asa am facut. Aflu luni daca o sa mai fie ceva necesar la dosar sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai intrasem sa pun o intrebare legata de inmatriculare, dar am gasit toate informatiile de care aveam nevoie. Acesta este un post foarte util.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi cer scuze daca s-a mai raspuns la intrebare, sunt chior si n-am vazut. Stie cineva exact de ce anume am nevoie (ce acte) si de ce bani pentru eliberarea numerelor rosii? Am inteles ca se face si o asigurare de o luna. Asa e?

 

Multumesc anticipat pentru raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte util, extrem de multumesc. nu mai intreb despre pasi ca mai clar de atat nu se poate. DAR, pentru ca trebuie si de asta :lol: , cat pot sa stau max cu numerele vechi? Concret, vineri urmeaza sa plec la bulgari sa iau dihania. Nenea zicea ca sunt doua variante:radiata la ei, caz in care se respecta intocmai pasii de mai sus si am 30 de zile sa rezolv tot (nu am nelamuriri aci), sau sa merem la notar, fac act vanzare-cumparare si ce mai trebe da' nu anuleaza actele ei bulgaresti, si imi da ceva hartie ca cica pot sa circul cu ea. Zice ca pot sa merg pana ii expira asigurari/itp si sa o inmatriculez oricand in perioada aia.Ma gandesc ca e pe principiu celor ce isi tin inmatriculate masinile la bulgari. Adevarat? Dau bere pe explicatii :lol: .pace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

procedurile pot dura o singura zi, la mine a durat 2 zile (deh, lenea). cum am procedat:

1.programare la RAR

2plata taxelor

3luarea in evidenta la financiar

4.vizita la politie si ridicarea numarului

programarea la RAR se face telefonic sau online pe site-ul www.rarom.ro, taxa este de 270.70ron, documentele necesare sunt certificatul de proprietate si talonul in original. de aici ti se elibereaza certificatul de autenticitate valabil 30 de zile si cartea de identitate a vehicolului. urmatorul drum este la financiar pentru luarea in evidenta. dupa obtinerea stampilei respective, fuga la cec sau posta( nu pot sa spun sigur unde trebuie sa platiti exact, este in functie de sectorul unde locuiti. sect 1,2 si 3 pot plati la orice filiala cec, filiala existenta si in sediul politiei) taxele sunt:taxa de talon(37ron) si taxa de inmatriculare(52ron) la politie o sa incerce sa va agate diverse persoane pentru acte, asigurare etc. lasati-va agatati! va trebuie fisa de inmatriculare dactilografiata si asigurare. la depunerea dosarului e cam coada dar nu va speriati, merge repede. odata cu depunerea dosarului, trebuie achitata taha de numar. la rand taxa este ceva pana in 20lei, preferential nu stiu. programul la politie este pana la ora 20 si procesarea tuturor actelor si fabricarea numarului dureaza 2-3ore. daca nu depuneti dosarul pana la ore 17 riscati sa ridicati numarul a doua zi. va intrebati de ce nu am spus nimic despre traducerea actelor! pentru ca in cazul meu nu a fost cazul, motocicleta fiind inmatriculata in strainatate pe numele meu. pentru cei care au contract de vanzare cumparare scris intr-o limba straina banuiesc ca trebuie efectuata o traducere legalizata al acestuia. si o alta informatie( pe care eu am cautat-o fff mult si care poate fi utila) motocicleta nu trebuie sa fie neaparat radiata in tara de provenienta. radierea se poate face ulterior. se face o cerere catre comandant pentru eliberarea unei adeverinte din care sa rezulte ca motocicleta a fost inmatriculata in romania. aceasta adeverinta( tradusa si legalizata in limba respectiva) inpreuna cu numarul, trebuie trimisa in tara de provenienta. prin urmare, rezidentii in strainatate si posesorii de moto nu trebuie sa-si incarce moto pe platforma, duba, etc, pot venii cu ele pe roti. :lol:

p.s mai trebuiesc bineanteles copii dupa acte

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
procedurile pot dura o singura zi, la mine a durat 2 zile (deh, lenea). cum am procedat:

1.programare la RAR

2plata taxelor

3luarea in evidenta la financiar

4.vizita la politie si ridicarea numarului

programarea la RAR se face telefonic sau online pe site-ul www.rarom.ro, taxa este de 270.70ron, documentele necesare sunt certificatul de proprietate si talonul in original. de aici ti se elibereaza certificatul de autenticitate valabil 30 de zile si cartea de identitate a vehicolului.

 

Taxa la RAR poate fi intre 270.70 lei si 450 lei, iar certicicatul de autenticitate este valabil 60 de zile de la data emiterii lui (este mentionata pe certificat), termenul de valabilitate este scris pe certificat in partea de jos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut!

 

Am si eu o intrebare la cei care au inscris de curand un motor adus de afara.

Stie cineva daca este nevoie de urmatoarele:

"

8.Obținerea deciziei de calcul al taxei de poluare pentru autovehicule (numai pentru autovehiculele care se înmatriculeaza pentru prima dată in România) de la administrația finanțelor publice a sectorului pe raza căruia domiciliați.

9.Achitarea taxei de poluare conform deciziei de calcul la trezoreria sectorului unde domiciliați.

"

?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o intrebare la cei care au inscris de curand un motor adus de afara.

Stie cineva daca este nevoie de urmatoarele:

"

8.Obținerea deciziei de calcul al taxei de poluare pentru autovehicule (numai pentru autovehiculele care se înmatriculeaza pentru prima dată in România) de la administrația finanțelor publice a sectorului pe raza căruia domiciliați.

9.Achitarea taxei de poluare conform deciziei de calcul la trezoreria sectorului unde domiciliați.

"

?

 

Multumesc

Nu e cazul motocicletelor. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ravenitza: Merci de topicul asta, pe mine m-a ajutat.

 

Actualizez si eu cu informatii proaspete, de azi, de la RAR BRASOV, pentru o motocicleta adusa din De.

 

1. Merg azi, la ora programarii, cu actele descrise de Ravenitza in primul post

2. Imi vine randul, bag motocicleta in hala.

3. Vine inspectorul, completez o cerere tip, prin care solicit Eliberare CIV si Identificare

4. Inginerul imi spune ca, desi are A-ul, el nu are curaj sa se urce pe "animal" si ca sa raman acolo in hala ca sa facem testele, ca el nu vrea sa cada cu motocicleta si sa se faca de ras. Asta in conditiile in care clientul preda actele si sta in sala de asteptare in timp ce in hala sunt doar inginerii si mecanicii.

5. Ma pune sa intru cu ea pe standul de frana, pentru test. WTF ??? This is new. Zis si facut. Bag fata pe rola, aia incepe sa se invarta, eu sa mor acolo. Senzatie ciudata, roata fata se invartea, eu tineam picioarele jos sa o sprijin si trebuia sa franez, ca sa iasa diagrama de frana. Reusesc din a 3-a incercare, caci trebuie franat usor, progresiv si trebuie sa o tii cu grija ca rola are tendinta sa o arunce stanga-dreapta. La spate a fost misto de tot, maxim! Tineam motocicleta doar cu stangul jos, franam cu dreptul si ala urla la mine sa tin fata blocata sa nu ma arunce de pe role... Asa cum spuneam, din a treia incercare iese perfect. 1600DaN, forta de franare, cica mai bine ca la o Dacie impecabila. Ce bafta pe mine ;)

6. Ies din hala sa platesc. 280 RON a fost totul, adica Eliberare CIV + Identificare

7. Verifica serii, lumini, adancime profil, totul ca la ITP-ul normal.

8. Intrucat e primul Z 750 model 2007 din Jud BV, trebuie sa obtina numar omologare de la Bucuresti, asa ca CIV-ul va fi gata abia luni. Misto rau.

 

Urmeaza taxa la fisc + impozit minim 6 luni, taxa inmatriculare, taxa talon si evident taxa numar preferential.

Mesaj completat

Up date de info:

 

Se pare ca mai nou - nu stiu daca e doar in jud BV treaba asta - daca iti iei moto de afara printr-un intermediar care ti-o aduce in tara, el nu are obligatia de a si-o inregistra DPDV Fiscal, dar cand mergi tu cu ea la Fisc AI OBLIGATIA de a avea la tine si un Atestat de Neurmarire Fiscala din partea intermediarului, adica trebuie sa mearga el la Fiscul de care apartine si sa scoata o hartie cum ca nu are datorii. Altfel, Fiscul de care apartii nu te poate inregistra cu ea :laugh:

 

Nu am stiut asta si am pierdut 3 zile datorita acestei proceduri de 2lei. Daca omul nu se inregistreaza fiscal cu bunul, de ce naiba trebuie sa aibe certificat de neurmarire fiscala ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MOTORUL TREBUIE ADUS CU DUBA DEOARECE IN ITALIA NU ITI INMATRICULEAZA MOTORUL TEMPORAR CA IN GERMANIA (15 zile)

 

nu este adevarat. se fac si in italia dar gasesti mai rar firme care fac asigurare dupa aia pe asa ceva. si adevarata problema e ca numerele provizorii sunt valabile doar pe teritoriul italiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

buna,

 

am si eu o nelamurire si o situatie poate putin mai neobisnuita.

Vrea sa cumpar o motocicleta din EU productie EU pe persoana fizica la 0km, de la dealer autorizat model 2009 - neinmatriculat.

 

Dealarul aparent poate sa-mi vinda motorul fara TVA doearece inca nu e inmatriculat, dar trebuie sa platesc TVA-ul in Romania.

Stie cineva unde se plateste TVA-ul? Pe baza facturii se plateste TVA-ul, sau dupa vreun pret de catalog care ia in considerare anul de fabricatie si capacitatea cilindrica, ca pe vremuri.

 

Daca platesc TVA direct la dealer (din DE sau PL), cei de la noi poate sa ceara sa platesc si in RO inca odata TVA si sa recuperez din Germania sau Polonia?

Banuiesc ca recuperarea este o procedura lunga si complicata.

 

Daca aveti experienta in asa ceva va rog sa-mi dati si mie niste sfaturi. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba pare nasola

a aparut un nou ordin de guverna care deja compolica treaba cu TVA-ul

http://www.avocatnet.ro/content/articles?id=21334

uite aici formularele pentru declararea TVA-ului http://www.politisti.ro/topic/522-inmatric...stat-membru-ue/

si eu cam stau cu morcovul. eu am de inmatriculat o taraboanta adusa din italia si ma gandesc cu groaza ca daca am de platit si vreun TVA mai bine ma las pagubas. inca nu stiu in ce masura se aplica pentru autovehicolele uzate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Am o serie de intrebari! Si multumesc anticipat pentru raspuns! Vreau sa cumpar o motocicleta adusa din italia de catre un intermediar. A-si vrea sa stiu ce acte ar trebui sa aiba la indemana respectivul si la ce trebuie sa fiu atent, ca sa am trecere la toate institutiile.Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorezi TVA in Romania daca mijlocul de transport este considerat nou (dupa codul fiscal), adica:

 

- mai putin de 6000 km parcursi

- de la data punerii in functiune (prima inmatriculare) si pana la data livrarii (cumpararii) sa nu fi trecut mai mult de 6 luni.

 

Altfel e SH si nu datorezi plata tva aici - ti se da un certificat care spune asta.

 

Link: http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/trans...xa327052009.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Am o serie de intrebari! Si multumesc anticipat pentru raspuns! Vreau sa cumpar o motocicleta adusa din italia de catre un intermediar. A-si vrea sa stiu ce acte ar trebui sa aiba la indemana respectivul si la ce trebuie sa fiu atent, ca sa am trecere la toate institutiile.Multumesc anticipat!

Un pic de ajutor va rog! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...